מגזין אופנה ויופי

ביוטי_LIERAK-PARIS
|

ציפורניים נוצצות לסילבסטר. יום התה הבינלאומי – יש דבר כזה. תכשיר אנטי אייג'ינג לשיקום דרמטי של עור הפנים. ecoLove – מעכשיו גם במכבי-פארם. לוריאל ישראל מחלקים ערכות יופי לצוותי קורונה. טיפים לטיפול בפצעונים, ועוד. מגזין אופנה ויופי


מאת: מערכת Fashion Israel


רשת גוטקס פותחת חנות לבנבנים אאוטלט במתחם הקניות עופר בילו סנטר

מתחם הקניות  עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע חנות מפעל של גוטקס לבנבנים אאוטלט. החנות החדשה משתרעת על שטח של  75 מ"ר, ותציע מגוון רחב של הלבשה תחתונה איכותית ובגדי ים מעוצבים לנשים ולילדים, כולל מגוון   מותגים מובילים, בתוכם: גוטקס, פלפל, טורקיז ועוד.

אופנה_חנות-גוטקס-לבנבנים-אאוטלט
חנות גוטקס לבנבנים אאוטלט בבילו סנטר. צילום: אסף לוי

תכשיר אנטיאייג'ינג לשיקום דרמטי של עור הפנים

מותג הטיפוח הבינלאומי  LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל את "פרימיום לה קיור אבסולוט אנטי אייגי'ינג" (PREMIUM LA CURE ABSOLUTE ANTI-AGING), תכשיר אנטיאייג'ינג לשיקום דרמטי של עור הפנים לשיקום מהיר ודרמטי, להחייאה מהירה של עור עייף, לטיפול בקמטים עמוקים, מעניק ״זריקת אנרגיה״ ואלסטיות רעננה. שבעה פטנטים רשומים – תוצאות מוכחות בתוך 28 יום בלבד.

אופנה_LIERAK-PARIS
LIERAK PARIS. צילום: יח״צ חו״ל

הוראות שימוש: טיפול למשך 28 יום, בבוקר ובערב, לפני שגרת הטיפוח היומית. יש למרוח על עור נקי, על אזור הפנים בלבד, 2 לחיצות בבוקר ו-2 לחיצות בערב. לשימוש חיצוני בלבד, יש להימנע ממריחה באזור העיניים. להשלמת שגרת הטיפוח – מומלץ לשלב מריחת קרם לחות מסדרת הפרימיום. 

ניתן להשיג: אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק ובאתר: www.lierac.co.il
מחיר לצרכן:  599 שקל.


טיפים ועצות לציפורניים נוצצות לסילבסטר

בתקופה בה אנו עוטות מסיכה שמסתירה חלק ניכר מהפנים ובעיקר את אזור הפה, התרגלנו לדבר יותר עם תנועות ידיים, שמחליפות את קריאת השפתיים ונותנות לציפורניים שלנו במה גדולה מבעבר.

לוק הסילבסטר הנוצץ לא יהיה שלם ללא קריצה זוהרת ומלאה בסטייל על הציפורניים. בתקופה בה אנו עוטות מסיכה שמסתירה חלק ניכר מהפנים ובעיקר את אזור הפה, התרגלנו לדבר יותר עם תנועות ידיים, שמחליפות את קריאת השפתיים ונותנות לציפורניים במה גדולה מבעבר.

אופנה_לק ג׳ל ESSIE-gel-couture
ESSIE. gel couture. צילום: יח״צ חו״ל
  • שלב 1: התחילי במריחת 2 שכבות דקות ואחידות של לק בגימור מטאלי.
  • שלב 2: המתיני כ-30 שניות לייבוש. 
  • שלב 3: הוסיפי נקודות בכל גוון שתרצי. ליצירת הנקודות, השתמשי בקיסם עץ פשוט. טבלי את ראש הקיסם במעט לק מהגוון שבחרת ונקדי את הציפורניים שלך באופן אקראי.
  • שלב 4: לסיום המראה והוספת ברק לציפורניים. מרחי שכבה אחידה של טופ השומר על נראות הלק לאורך זמן ומעניק לציפורניים מראה של לק ג'ל ממש כמו במניקור מקצועי.

לקבלת המראה שבתמונה, נעשה שימוש בשני לקים של המותג essie: גון כסף 488 (ניתן גם בזהב 477) ולק לבן. 

מחיר מומלץ לצרכן לק קלאסי: 42 שקל ליחידה. מחיר מומלץ לצרכן לק ג'ל קוטור: 49.90 שקל ליחידה. ניתן להשיג: בסניפי סופרפארם ובחנויות פארם נבחרות.

באדיבות: מאיה לזר – מנהלת הדרכה של המותג ESSIE


ecoLove ישווקו בבתי מרקחת: יריית הפתיחה ברשת בתי המרקחת של קופ"ח מכבי-פארם

מותג  הטיפוח ecoLove  (אקו-לאב), של חברת אורגניקזון הנמכר עד היום ברשתות שיווק, חנויות טבע ובאתרי אונליין,  ישווק מעתה ולראשונה גם במכבי פארם, רשת בתי המרקחת של קופת חולים מכבי. למכבי פארם כ-120 סניפים בפריסה ארצית.
במסגרת ההסכם בשלב הראשון יכנסו מוצרי הרחצה הטבעיים של ecoLove:  שמפו, מרככי שיער, סבוני גוף ומסכות.

אופנה_מכבי-פארם-אקולאב
מכבי פארם-אקולאב. צילום: דן לב

67% מהישראלים שותים תה ירוק או חליטות צמחים ופירות

כך עולה מסקר מסקר שנערך ע"י חברת טאק עבור המותג פומפדור בקרב 502 ישראלים בגילאי 18+ לרגל יום התה הבינלאומי עוד עולה מהסקר כי 33% מצרכני התה שותים אותו במהלך כל היום ולפעמים כתחליף לקפה ו-40% מכלל שותי התה הם שותים כבדים ( יותר מכוס 1 ביום).

76% מהנשאלים שותים תה כי הוא תומך באורח חיים בריא ו-67% מקרב שותי התה ענו כי מגוון הטעמים הרב ואיכות טיב העלים גורם להם לבחור בתה ובחליטות הצמחים והפירות.

טיפוח_יום-התה-הבינלאומי
תומך באורח חיים בריא. תה. צילום: יח״צ

לוריאל פריז תורמת 1,000 מארזי טיפוח לנשות צוותי הקורונה של קופ"ח כללית ברחבי הארץ 

עובדי ומנהלי לוריאל ישראל התגייסו למען נשות צוותי הקורונה בקופ"ח כללית בכל רחבי הארץ: רופאות, אחיות, עובדות סוציאליות, מנהלות אדמיניסטרציה ועובדות סוציאליות המסייעות במאבק היומיומי בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

לוריאל ישראל jhkev כ-1,000 מארזים לנשות צוותי הקורונה במרפאות ובמרכזי כללית הכוללים עשרות מוצרי טיפוח ומניעת יובש לעור הפנים והידיים, מוצרי שיער, מוצרי טואלטיקה אישית, ומוצרי איפור. מארזי הטיפוח נארזו בהתנדבות ובאהבה ע"י עובדי לוריאל ישראל, תוך הקפדה על כללי ההיגיינה.

קורונה_לוריאל-ישראל-מתגייסים
עובדי לוריאל ישראל מתגייסים. צילום: יח״צ



PARFOIS פותחים חנות POP-UP בדיזינגוף 94 תל אביב

50 מ"ר של חווית לייף סטייל ייחודית המציעה מגוון פריטים אופנתיים ומלאי סטייל מקולקציית סתיו חורף 20-21 ובטווח מחירים נגיש. חנות הפופ אפ החדשה של PARFOIS תהיה פתוחה בימים א' עד ה' 10:00-20:00, ו' – 9:30-15:00  ותעניק מענה לקהל הלקוחות המעוניין לרכוש באווירה נעימה ונוחה. חנות הפופ-אפ החדשה תפעל לפי מגבלות והנחיות משרד הבריאות ותהיה פתוחה למשך החודשיים הקרובים.

אופנה_פרפואה-פופ-אפ-דיזינגוף
פרפואה. חנות פופ אפ ברחוב דיזינגוף 94, תל אביב, צילום: יחצ פרפואה

באבלס BUBBLES אתר בגדי הילדים הגדול בישראל עם מעל 40 מותגים מובילים בקטגוריות ביגוד, הנעלה, אקססוריז, צעצועים ומוצרי פארם www.bubbles-online.co.il ובסניפי הרשת בתל אביב , לוד, באר שבע, טייבה, כרמיאל, נצרת, כפר קרע והקריון בקריית ביאליק

באבלס_אופנת_ילדים
באבלס. צילום: יח״צ

באבלס BUBBLES אתר בגדי הילדים הגדול בישראל עם מעל 40 מותגים מובילים בקטגוריות ביגוד, הנעלה, אקססוריז, צעצועים ומוצרי פארם. באבלסהינה יבואנית רשמית ובלעדית של המותגים : הוגו בוס , טימברלנד, DKNY, ריפליי, סטיב מאדן, פפה גינס, יומברו, מותג הבית אורו ועוד. לאתר האונליין ניתן למצוא מעל 40 מותגים המובילים בקטגוריית ביגוד, הנעלה, אקססוריז, צעצועים, מוצרי פארם ועוד

אופנת_ילדים_באבלס
באבלס. צילום: יח״צ

אתר באבלס הוקם במטרה להיכנס לתחום הצומח של רכישות באמצעות האינטרנט ולהוביל את תחום שופינג האופנה לילדים במדינת ישראל, הדרך להוביל את השוק הישראלי היא על ידי מתן מספר יתרונות בכמה נושאים מרכזיים בתהליך קניה באתרי שופינג אופנה באינטרנט. החברה מספקת משלוח עד הבית מהיום להיום באזור המרכז ותוך 3 ימי עסקים לשאר חלקי הארץ. מעבר לאתר האונליין לרשת יש כיום 10 חנויות ברחבי הארץ.

באבלס נוסדה ע"י יודי לזר (33) עם השותפים חיים נחום (32) וצחי פריד, החנות הראשונה הוקמה בשנת 2012 בבני ברק.


סובלים מעור שומני עם פצעונים? כל מה שרציתם לשאלו וגם: קבלו טיפים ועצות לשיפור מראה הפנים

  • מה הגורמים העיקריים לפצעים?

גנטיקה, שינוי בהורמונים, זיהום אוויר, חשיפה לשמש, לחץ, מזון, כל הפרמטרים הללו יכולים לגרום לעו שומני, עם פצעונים או פצעים. העור סובל ביצור יתר של סבום (שומן בעור), ולא יודע להוציא אותו. התוצאה: ברק בעור הפנים, נקודות שחורות, מיקרו-ציסטים ונקבוביות מורחבות.

  • באיזה גיל סובלים מפצעים ופצעונים?

מתחיל בגיל ההתבגרות (סביבות 12/13) אבל היום בכל העולם נשים וגברים סובלים מעור שומני ופצעים גם בגיל 30, 40, ואפילו מעל 50!

  • איך אפשר למנוע את התופעה הזאת?

עור מעורב, שומני, עם פצעונים או פצעים דורש שגרת טיפוח עקבית ומתמידה. חשוב לבחור בסבונים יעילים ועדינים המכילים אבץ כדי להפחית את רמת השומן בעור, ולגרום להתחדשות התאים, פילינג עדין. המטרה היא לנקות את העודף שומן והתאים המתים שהצטברו על פני העור וסותמים את הנקבוביות. בנוסף לסבון, מומלץ להשתמש בקרם לחות טיפולי שמיועד לעור שומני.             

  • למה כל כך חשוב לטפל בפצעונים?

כל פגם יכול להפוך לצלקת, במיוחד בעור כהה, או בסימן אדמומי בעור בהיר. הדלקת שנמצאת בבלוטת החלב עוברת לתאים המכילים מלנין, ונוצר תופעת פיגמנטציה. חיוני לטפל בעור עם פצעים הכי מהר שאפר כדי למנוע צלקות עתידיות, ולבחור בטיפוח המסייע בהפחתת הסימנים. קרם הפנים צריך להכיל רכיבים אנטי-דלקתיים, עם שילוב של רכיבים המסייעים להתחדשות התאים, כגון פילינג עדין. מאוד חשוב בעור מעורב עד שומני לטפל באופן יומיומי ביצור יתר של סבום, ולא לבצע טיפול אגרסיבי פעם ברבעון!

  • האם טוב לעור עם פצעים להיות בשמש?

לא, ההפך. חשוב לא להיות בשמש, היא מזרזת את בלוטות החלב. בימים הראשונים יש הרגשה שהפצעים מתייבשים, ושהעור נראה יותר טוב, ובהמשך העור מתעבה, שיותר פצעים מופעיים על העור.

  • מה השפעה של אקנה על דימוי עצמי?

יש מקרים שההשפעה היא רצינית, נערות, נערים לא יוצאים מהבית בגלל פצעים רבים על עור הפנים שלהם. יש גם מקרים קיצונים של דיכאון.

וישי-סדרת-נורמדרם-פיטוסולושן-לטיפול-בפגעי-עור_טיפוח
וישי. סדרת נורמדרם פיטוסולושן לטיפול בפגעי עור. צילום: יח״צ חו״ל

טיפים לסובלים מפצעים או פצעונים


חשוב: כל הזמן "מניעה", להשתמש במוצרים דרמו-קוסמטיים המסייעים בהפחתת ברמת הסבום בעור, בקילוף עדין של התאים המתים והמצטברים בנקבוביות.

  • שגרת טיפוח המבוססת על רוטינה נכונה ומתמידה זה הסוד בטיפוח לעור הסובל מפצעים. חובה לשטוף את הפנים פעמיים ביום עם סבון מותאם. לבחור בקרם פנים מיועד לעור שמן הנוטה לפצעונים.
  • כלל ברזל: לא לפוצץ פצעים, כדי למנוע צלקות.
  • להימנע מחשיפה לשמש, ולהקפיד על מריחת קרם הגנה מותאם לעור שמן (לא קומדוגוני). 
  • לאכול בריא.
  • להימנע ממוצרים אגרסיביים, המייבשים יותר מידי את העור, והגורמים                  לייצור יותר של סבום כתגובה לטיפול האגרסיבי מדי.    

באדיבות: ננסי ירחי – מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו קוסמטיקה וישי – VICHY ומותג לה רוש-פוזה  LA ROCHE–POSAY.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תוך קבלת ייעוץ מקצועי על ידי צוות בית המרקחת. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי WWW.VICHY.CO.IL
את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.
http://www.vichy.co.il/pharmacies-vichy/all-areas/sl.aspx?source=footer

את מוצרי לה רוש-פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית ובקנייה אונליין באתרי המכר השונים: www.drugstore.co.il ,www.medi-link.co.il  לפרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556


CAPRICE. קולקציית נעלי ספורט חדשה

בקולקציה החדשה של CAPRICE: נעלי ספורט אופנתיות וחורפיות מעור איכותי, המאובזרות ברפידת פטנט טכנולוגית OnAir המעוגנת בפטנט, המעניקה תחושה של ריחוף על אוויר, מאווררת את כף הרגל ומנדפת את הלחות והזיעה.

המחיר: 450 שקלים לזוג.
להשיג בלעדית ברשת הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il

נעלי-נוחות--ספורט-אופנה
נעלי נוחות- ספורט למותג CAPRICE הבלעדי לרשת הלב הכחול. צילום: יח״צ

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק