גלריית המדרשה

שלוש תערוכות חדשות בגלרייה המדרשה
|

גלריית המדרשה: שלוש תערוכות יחיד חדשות – הירקון 19: מרגו עובדיה, ורד נסים ורותם רוזנבוים

גלריית המדרשה

הפתיחה 20.8.2015, יום חמישי בשעה 20:00
נעילה: 30.9.2015
אוצר : בועז ארד

גלריית המדרשה מזמינה למקבץ נוסף של שלוש תערוכות. התערוכות ממשיכות מהלך בו בוחנת הגלריה את אופני הייצוג שמאפיינים את העשור השני של המאה העשרים ואחת. בתערוכות שהוצגו בשנים האחרונות, אפשר היה להבחין בהיווצרות של אופני חשיבה מורכבים ופתוחים וביחס משתנה להיבטים המושגיים של האמנות. גם ההיבט האישי מתקבל מפרספקטיבה אחרת, מהבנה מורכבת של היות פרט בתוך מנגנונים תרבותיים. באופן כמעט גורף אפשר לראות את הפרספקטיבה הזו כתוצאה מהשפעת האינטרנט, שמאפשר חיבורים והקשרים שלא היו בנמצא במאה הקודמת.

 

שלוש תערוכות חדשות בגלרייה המדרשה-1
מרגו עובדיה – מיגונית

מרגו עובדיה – "מיגונית"

מרגו עובדיה בונה בחלל הגלריה מבנה שמקורותיו האדריכליים  מאזכרים מיגונית, מערות קבורה, חצר המפעל או חצר בית. המבנה מדגים בו זמנית  מנגנונים לאומיים ואישיים, הוא מתאר מקום מפלט פוליטי ומנגנון ההגנה המנטאלי. אתר ההתרחשות הוא בו זמנית מקלט ומקום התארגנות להתקפה. מקום שמפר את את שגרת החיים ו ובה בעת מאפשר אותה.

שלוש תערוכות חדשות בגלרייה המדרשה-3
ורד ניסים מדבר בתוך עיר

ורד נסים – "מדבר בתוך יער

בעבודת הוידאו  ורד ניסים לוקחת את הוריה אל החולות, אל המידבר שליד העיר ומטילה עליהם משימה שמחייבת אותם לקחת עליה שוב את האחריות שמוטלת על הורים ביחס לילדיהם. המדבר הוא השוליים של העיר אבל גם החלל שבין הדורות. המרחב האין סופי שחוצץ בניהם. הסצנה המבוימת הופכת לדוקומנטרית תוך שהיא משחזרת את הממדים הטרגיים של ההורות : נטל הפרנסה והחינוך, חיים שמוקרבים כקרבן למען הדור הבא. המדבר הוא המקום שמייצר את הפחדים ודפוסי ההתנהגות של העתיד.

שלוש תערוכות חדשות בגלרייה המדרשה-2
רותם רוזנבוים

רותם רוזנבוים -"יוד"

הציור של רותם רוזנבאום עוסק במצבים ומפגשים אנושיים תוך שהוא מעצים אותם לממד גרוטסקי. הוא נוגע בתלישות, בקטסטרופה האישית והחברתית, בחברה ובגוף מתפוררים. רותם רוזנבאום נע בחופשיות בתוך המרחב שמשאירה לו ההיסטוריה של הציור. הוא אינו מחויב לטעם הטוב. הציור שלו מתאר את הסצנות והדימויים אבל הוא משוחרר מהמחויבות לסדרים הקיימים – הן לסדרים שמכתיבה המציאות והן לאלה שמכתיבים הרגלי הצפייה .

 

גלריית המדרשה  – ״הירקון 19

הפקולטה לאמנויות המדרשה, המכללה האקדמית בית ברל, בתל אביב
כתובת: רחוב הירקון 19, תל-אביב.
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00 – 20:00, יום ו' 10:00 – 14:00, יום שבת 11:00 – 14:00

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק