שולחנות חג לראש השנה

לה ברוכאנט-2
|

מגזין אופנה ועיצוב: סדנת עיצוב שולחן לחג לקראת ראש השנה עם רוית חודורוב, מורה לעיצוב אירועים

לה ברוכאנט-1
לה ברוכאנט שולחן עם פרחים

רוצים להרשים בשולחן מעוצב לחג ולא יודעים איך? הגלריה הרומנטית החדשה בשרון La Brocante du village* תארח את המורה לעיצוב אירועים רוית חודורוב לסדנא כיפית של עיצוב שולחן. תורת הצבעים והאירוח , תורת הקומפוזיציה הנכונהץ עבודה עם פרחים וחומרי גלם  פשוטים  ועוד טיפים  שימושיים.
גלריית La Brocante du Village מהווה חנות קונספט שונה וייחודית. היא שונה מחנויות עתיקות אחרות בארץ, בכך שהיא מסודרת כמו בגלריה/מוזיאון בסגנון אירופאי קלאסי.
החפצים והרהיטים הם פריטי אספנות,שנבחרו בקפידה בירידי חפצים באירופה (ברוכאנטים)** ויובאו ארצה. לכל חפץ מוצמדת תגית בה מסופר סיפורו האישי הכולל את ייעודו במקור, התקופה והסגנון אליה הוא משתייך והייחודיות שלו.

לה ברוכאנט-4
רוית חודורוב מורה ומעצבת אירועים מזה 22 שנה . עיצבה מעל 700 אירועים, עבדה בחברות מובילות לעיצוב בארץ L.D.H, כריס וייס וחיה אלוני. לימדה במכללות המובילות בארץ לעיצוב אירועים ופתחה את החוג הראשון לילדים בישראל "עיצוב אירועים" לילדים בני 9-12.
לפרטים נוספים ולתיאום ביקור בגלריה או בסדנא
אוצר תרבות, הילה קומם 052-3534666, יהודה קורן 052-3350928

לה ברוכאנט-3

גלרייה La Brocante du village
הלימון 19 רמות השבים 09-7656063
יום ב' 24.8 בשעה 19:30
מחיר הסדנא 70 שקלים בהרשמה מראש.
80 שקלים בערב הסדנא. הרשמה בטל 09-7656063

** ברוכאנט הוא יריד חפצים אירופאי, שנערך אחת לשנה. לכל כפר, עיירה או פרבר ישנו תאריך שנתי בו מורשים התושבים להוציא החוצה את מרכולתם ולהציע אותם למכירה.
"לה ברוכאנט דו ווילג' בתרגום חופשי משמעה אסופת החפצים מהכפר."

 

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק