פסטיבל ראש השנה

Afrojack-3
|

פסטיבל ראש השנה – אפרוג'ק בישראל  – קיץ 2015. תקליטן ההאוס, היוצר והמפיק ההולנדי ניק ואן-דה-וול, הידוע בכינויו אפרוג'ק, ינחת שוב בישראל, בפארק הירקון תל-אביב בפסטיבל שיערך בחג ראש השנה.

Afrojack
צילום: יח"צ

Afrojack כבר בשנת 2011 דורג במקום ה-7 ברשימת התקליטנים הטובים בעולם ומאז לא מפסיק להוכיח לנו עד כמה הוא לוהט. Afrojack אחראי על עשרות להיטים ששברו את העולם בסצנת ההאוס והטכנו, מביניהם: "Ten Feet Tall", "Take Over Control", "Turn Up The Speakers"  יחד עם מרטין גריקס.  בשנים האחרונות אי אפשר שלפספס את שיתופי הפעולה שלו עם הזמרים המפורסמים כריס בראון, אווה סימונס, פיטבול, מדונה ועוד. 

Afrojack-5
צילום: יח"צ

כיכובו של Afrojack בפסטיבלים המוכרים בעולם Tomorrowland, UMF in Miami, EDC רק הוכיחו לנו שהוא אחד מהפרפורמרים הטובים שיש לנו בתקופה האחרונה.להופעות האחרונות של אפרוג'ק בישראל  אזלו הכרטיסים הרבה לפני פתיחת הדלתות , דבר המביע את אהבת הקהל הישראלי לז'אנר ולאפרוג'ק בפרט.

אפרוג'ק, הממוקם במקום ב-12 והמכובד בדירוג הדי ג'ייז העולמי, החל את הקריירה שלו כבר בגיל 18 ובמהירות רבה מצא עצמו עובד ומפיק ליוצרים ענקיים כמו מדונה, ליידי גאגא, דיויד גואטה ופיטבול ואף זכה בפרס הגראמי על הפקותיו המוזיקליות ופרס MTV על אלבום שהצליח להשפיע על העולם. לאפרוג'ק שלושה אלבומי אולפן, עשרות מיקסים, חברת תקליטים הנושאת את השם"Wall Recordings" ורזומה הופעות בפסטיבלים הגדולים ביותר בתחום ההאוס, טכנו, ומוזיקה אלקטרונית בכלל.

Afrojack-1
צילום: יח"צ

אל הפסטיבל הגדול יצטרף D-wayne שנחשב לפרפורמר חסר מעצורים ברחבות הדאנס העולמיות, אורח קבוע בפסטיבל ה-Tomorrowland ואחד השמות הכי חמים בתעשיית ההאוס הבין-לאומית עם סט מיוחד היישר מאמסטרדם.
על אותה טיסה יעלה גם DJ Apster אמן האוס הולנדי שהספיק למקסס להיטי ענק עבור שמות גדולים כמו LMFAO, ג'ניפר לופז, פיטבול ועוד. Apster מקדיש זמן רב ומאמץ להפקת מוזיקה, אך הוא לא שוכח להרקיד את הקהל הרב שתומך בו, החל מפסטיבלים כמו אולטרה ועד למועדונים קטנים ברחבי העולם.

את מופע החימום יערכו Bobby Burns ההולנדי ורזידנט האומן 17 ופסטיבלי בלו4דאנס אילת – יובל זך, שנחשב לאחד מהדיג'ייז העסוקים והמוערכים בישראל. הוא ניחן בכישרון מיוחד לבניית אווירה ומחזיק בארסנל מכובד של קטעים בלעדיים שנחשפים תמיד לראשונה רק אצלו בדרך להפוך ללהיטי רחבות שנחרשים אצל מיטב הדיג'ייז בארץ ובחו"ל. עד כה הספיק יובל זך לנגן לצד ענקים אלקטרוניים כמו ארמין ואן ביורן, אבוב & ביונד, גארת' אמרי, דאש ברלין ובנוסף לכך גם נבחר לחמם את ג'סטין טימברלייק בקיץ שעבר.
הפרפורמרים יחגגו את ראש השנה הקרוב בישראל בפסטיבל שיחל כבר מהשעה 18:00, ביום שני, 15 בספטמבר, פארק הירקון תל-אביב.

כרטיסים במשרד הכרטיסים 'מגה טיקטס' בלינק הבא:
http://megatickets.co.il/event/afrojack-tel-aviv-tickets-online/

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק