מכללת אריאל עיצוב מדיה

מדיה חדשה מככלת אריאל-1
|

מכללת אריאל עיצוב מדיה: מוצרי קנביס רפואי על המדף, מתחם לבילוי גברי בקניון והשכרת חללי שינה בנמל התעופה

מכללת אריאל עיצוב מדיה

עבודות הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב מדיה חדשה יוצגו בתערוכת הבוגרים במכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל בקמפוס אוניברסיטת אריאל. בתערוכה יוצגו פרויקטים מקוריים בנושאים חברתיים, סביבתיים ותרבותיים עכשוויים

תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב מדיה חדשה באריאל, תציג את בוגרי המחלקה (הודיה רחמילוביץ', אביטל רוטשילד, כלנית דקל, מארי אבבה, אפרת אפק, גיתית בר אשר, תהילה גלמן, טובי הררי, רוני ליפשיץ, חן משה) בפרויקט הגמר שלהם. פרויקט הגמר מהווה את השלב האחרון בתכנית הלימודים לקראת קבלת תואר הנדסאי. זהו פרויקט עיצוב אישי, שאותו מפתח הסטודנט מהשלב הרעיוני ועד שלב היישום, הכל תחת כנפי המחלקה ובהנחייה אישית של סגל המרצים וראש המחלקה. מגוון הפרויקטים מעורר עניין והשראה בנושאים קהילתיים וחברתיים, סביבתיים ותרבותיים עכשוויים. הבוגרים מציגים בפרויקט הגמר עיצוב חדשני וחשיבה שיווקית ויזמית של מעצבים בעלי כישרון ויכולת מקצועית גבוהה, שאותה רכשו הסטודנטים במחלקה. אלו בוגרים בעלי סגנון ואמירה אישית וייחודית, המשתלבים בשוק העבודה.

ד"ר יוכבד פנחסי-אדיב, מנהלת המכללה : "תוצרי הבוגרים מעידים על יכולתם של בוגרי המחלקה לעיצוב מדיה חדשה להשתייך לקהילת מעצבי המחר. בוגרי המחלקה, בדרכם להשתלב בעיצוב מדיה חזותית או דיגיטלית, מעצבי פרינט או מעצבי אפליקציות, אתרים או משחקי אינטרנט, תוך הסתכלות קדימה אל עיצוב וייצור כחול לבן, ודחיפת הכלכלה הישראלית קדימה. איכות פרויקטי הגמר מעידה על הליך הכשרה נכון, שבה הסטודנטים קיבלו כלים עדכניים והתנסו אל מול התעשייה בפרויקטים אמיתיים כחלק מלימודיהם, והכל כדי להפוך למומחים בתחומם ועל פי הנדרש בתעשייה".

תערוכת הבוגרים תתקיים בין התאריכים 11-21.8 בין השעות 10:00-21:00 בקמפוס אוניברסיטת אריאל

מדיה חדשה מככלת אריאל-4
הודיה רחמילוביץ: קלמה

הודיה רחמילוביץ: קלמה. מוצרי הקנאביס הרפואי נצרכים לאחר קבלת אישור מיוחד ממשרד הבריאות. צריכת קנאביס רפואי נעשית בדרכים מגוונות, אך רכישת המוצרים מתקיימת במסגרת מצומצמת של חברות המורשות לכך, כשעיצוב האריזות והמוצרים המכילים את הקנאביס מיושן וחסר מיתוג. מטרת הפרויקט היא לעצב סדרת מוצרי הקנאביס בעיצוב שישייך וימתג את הקנאביס לקטגוריית המוצרים כמוצר סמי רפואי לגיטימי ולשייכו כתרופה ממקור צמחי בדומה לתרופות על מדפי בתי המרקחת״. פרויקט הגמר של הודיה רחמילוביץ יוצג ,לצד פרויקטים נוספים, בתערוכת בוגרי המחלקה להנדסאי עיצוב מדיה חדשה של הנדסאים באריאל.

מדיה חדשה מככלת אריאל-7
אביטל רוטשילד: הדקה ה-19

אביטל רוטשילד: הדקה ה-19. קניון המיועד לגברים. "קהל הלקוחות הגברי המלווה לרוב את בת הזוג במסע הקניות בקניון הוא קהל יעד שמתעלמים מקיומו", מסבירה אביטל רוטשילד: "בחרתי למתג מתחם הממוקם במרכזי קניות ומאפשר לגברים לבלות זמן איכות ומפגש גברי בזמן שבנות זוגם עורכות קניות. המתחם בעצם מאפשר לאישה ליהנות משופינג ללא מגבלת זמן, ואף זמן הקניות שלה יכול להתארך- ובן זוגה במקום לשבת על הספסל בקניון ולדחוק באישה להזדרז בקניות, מבלה יחד עם עוד גברים במצב דומה. המתחם כולל בר עם שתיה ואוכל, טלוויזיות עם ערוצי ספורט ומשחקי פלייסטיישן ועוד. התוצאה היא רווח עבור שני בני הזוג, ובמקביל רווח גם להנהלת הקניון והחנויות שבו".

מדיה חדשה מככלת אריאל-2
כלנית דקל: BUTTERFLY

מכללת אריאל עיצוב מדיה

כלנית דקל: BUTTERFLYהכוונה היא למיתוג של מתחם ייעודי הממוקם בנמל התעופה בן גוריון המציע להשכרה חללי שינה קומפקטיים הבנויים בתצורת קפסולה. מטרת המתחם לסייע לנוסעים להפוך את חוויית ההמתנה לטיסה, לנעימה יותר ולמייגעת פחות (המתחם כולל שירותים ומקלחות סמוכים בתשלום). מטרת המתחם לאפשר לאנשי עסקים להגיע רעננים ליעדם. שירות דומה מופעל בעולם ביפן בערים טוקיו וקיוטו, הונג קונג- סין, ובנמל התעופה הית'רו שבלונדון.

מארי אבבה – ADIS (חדש באמהרית): תערוכת צילומים נודדת המספרת בתמונות אודות תרבות הקהילה האתיופית. התערוכה תציג את תרבות הקהילה האתיופית ותתמקד בשלושה נושאים: טקס הבונה (הכנת הקפה), הלבוש מסורתי והשפה הטיפוגרפית האמהרית. מטרת התערוכה היא לחשוף את תרבות הקהילה האתיופית לקהל יעד רחב בציבור הישראלי שאינו מכיר את ייחודה ו/או תרבותה ולהציגה באור שונה.

מדיה חדשה מככלת אריאל-6
אפרת אפק: סופר סבתא

אפרת אפק: סופר סבתא. פרויקט חברתי שמטרתו להעשיר את שעות הפנאי של אזרחים ותיקים ולעזור במטלות שונות למשפחות צעירות, במרכז הפרויקט דמות הסבתא שהיא דמות אחראית, בעלת חכמה וניסיון חיים היכולה לייעץ ולעזור למשפחות צעירות. משפחות שזקוקות לסיוע כלשהו נרשמות לפרויקט במשרד לאזרחים ותיקים. כמו כן, נשים מבוגרות המעוניינות לקחת חלק בפרויקט  נרשמות גם הן. כך שנוצר מאגר שמי של משפחות וסבתות. המשרד עורך את השידוך בין הסבתא לבין המשפחה, בהתאם לצרכים ולאזור מגורים

גיתית בר אשר: URB. אפליקציה שיתופית חברתית אשר תעזור לבנות בגיל ההתבגרות לדעת להעריך ולאהוב את עצמן יותר, ע"י מתן טיפים, משפטי עידוד, סרטוני מוטיבציה ושיתוף פוסטים אנונימיים של הנערה המתבגרת.

מדיה חדשה מככלת אריאל
תהילה גלמן: סברס

מכללת אריאל עיצוב מדיה

תהילה גלמן: סברס. קמפיין מחאה לביטול תופעת הציניות בחברה. הקמפיין יציג מחאה כנגד תקשורת בינאישית צינית והסתכלות שלילית על המציאות. במסגרת הקמפיין יתקיים "יום ללא ציניות"- בו הישראלים מוזמנים לנסות להסתכל על העולם בצורה חיובית ולהרשות לעצמם ליום אחד להסיר את מסכות ההגנה הציניות. ביום זה יחולקו פליירים, חולצות, משקפיים ורודים- להסתכלות חיובית, התקשורת תסקר את החדשות בצורה חיובית- במהדורה "ורודה", ועדי עובדים ותלמידי בתי ספר יעברו סדנאות אופטימיות וכו'.

מדיה חדשה מככלת אריאל-3
טובי הררי: מועדון 27

טובי הררי: מועדון 27. מועדון לילה המציע הופעות הולוגרמה של אמנים ידועים שהלכו לעולמם. שם המועדון מספק מחווה סימלית לאמנים שהלכו לעולמם בגיל 27. במועדון יוצגו מגוון רחב של אמני רוק מהארץ ומהעולם.

רוני ליפשיץ: איתנה. קמפיין למודעות ועידוד נשים לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד הגילוי המוקדם של המחלה מגביר את הסיכוי להחלמה ב90% ולכן נחוץ כלי שיאפשר זאת. מסגרת הקמפיין מטעם האגודה למלחמה בסרטן כוללת מיתוג מעבדה ניידת העוברת בין ערים ומציעה שירות של בדיקות מקדימות וממוגרפיות על ידי צוות רופאות מומחות במטרה להגביר את הנגישות לבדיקות.

מדיה חדשה מככלת אריאל-5
חן משה: נהורא

חן משה: נהורא. עמותה למען משפחות אומנה. מיתוג ועיצוב עמותה למשפחות אומנה. מטרות העמותה ומסע הפרסום: להעלות את המודעות בקרב הציבור בנושא ילדים בסיכון, להעלות את המודעות בקרב הציבור לתהליך האומנה במשפחות פוטנציאליות מתאימות, להגדיל את מלאי המשפחות הפוטנציאליות לאומנה, ליווי אישי לילדים בסיכון על מנת לתת להם תחושת ביטחון והצלחה, לשמר משפחות אומנה קיימות uלהגדיל את מספר המתנדבים התומכים במשפחות אומנה ובילדים.

תגובות פייסבוק