מגזין אופנה: שעם בעולם העיצוב

שעם-עיצוב-מגזין-אופנה
|

מגזין אופנה: שעם שנתפס עד לא מזמן לחומר פרקטי ומשעמם שמשמש אותנו לאטימת בקבוק היין או לכל היותר כלוח ממו חסר מעוף, מתקמבק ומתברג כחומר גלם מעניין ושימושי דווקא בעולם העיצוב

מאת: מערכת המגזין

פרשנות עיצובית חדשה ניתנת לחומר המוכר בקולקציה חיפויי Cobra החדשה של Omexco, שעושה שימוש מעניין במוטיב הריבועים הצפופים של החומר ומקישה לעולם הזוחלים המסקרן

שעם-כתבות-אופנה
צילום: omx studio

חיפויי הקיר מבוססים על צבעים טבעיים

כאשר בחלקם שזורים גווני כסף, זהב ונחושת המייצרים ברק המדמה את מראה פגיעת קרני השמש בעורם של זוחלים. הקומבינציה בין גוונים טבעיים למטאליים מאפשרת יצירת עיצוב מתוחכם ומודרני אך בו בזמן חם ונעים אשר יכול להשתלב בקלות בתוך כל חלל. בין מרקם השעם להדפסים נוצר חיבור המחזיר את השעם לקדמת הבמה באופן שעוד לא נראה.

שעם-אופנה
צילום: omx studio

מלבד מעלותיו העיצוביות היותו חומר טבעי וסביבתי הופך את השעם לרלוונטי מתמיד

"בשנים האחרונות מתעורר השעם לתחייה בעולם העיצוב וזוכה למגוון רחב של שימושים, זאת הודות לתפיסה הירוקה המתקדמת. תכונותיו השימושיות והאלסטיות אך עם זאת העמידות, הופכות אותו לחומר אידיאלי לשימוש בתחום העיצוב ובשנים האחרונות אנו רואים יותר מעצבים ובתי עיצוב אשר עושים בו שימוש. השעם בולט בדיגומים ובצבעוניות ייחודית המאפשרים שילובים בחיפויים לקירות וכן בתעשיית כלי הבית והריהוט.

שעם-מגזין-אופנה
צילום: omx studio

תפיסה ירוקה אשר חודרת בשנים האחרונות לכל תחומי חיינו וכל לעולם העיצוב, היא זו שמובילה את עלייתו אשר מתקבלת באהבה בקרב מעצבים מתוך הרצון והצורך לשמור על הסביבה. כל זאת נוסף ליכולותיו הגבוהות לאיטום גבוה ובידוד קול".

שרית קרייתי גולדשטיין מבעלי גולדשטיין גלרי טפט״

"בשוק החיפויים רואים בשנים האחרונות שימוש רחב הן באופן הויזואלי של השעם כשעם המעניק לבית תחושת חמימות והן בשימוש כחומר שעליו ניתן ליישם מגוון הדפסים. ההדפסים המשולבים בקולקציה שומרים על האותנטיות והמגע הנעים של החומר תוך שילוב נקודות ברק אשר מצליחים להעניק לבית מראה מואר ורך".

מגזין-אופנה-שעם
צילום: omx studio

מחיר: 450 ש"ח למ"ר
להשיג בגולדשטיין גלרי טפט, בוגרשוב 55 תל אביב
ובחנויות העיצוב המובחרות
למידע על החנות הקרובה: 03-5283610
WWW.TAPETIM.CO.IL

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים, Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק