מגזין אופנה: תכירו את ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo

ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo - 6
|

Efifo – מגזין אופנה ישראלי

 ליאת בר, 24, סטודנטית לכלכלה ותקשורת באוניברסיטת תל-אביב היא אשה עצמאית וקרייריסטית שרוצה מותג משלה בתחום הלייף סטייל.  בוגרת ״האקדמיה לביוטריות״ של ׳סופר-פארם׳ ו-Google. יש לה ערוץ YouTube תוסס (Loli Bell) בו היא עוסקת בביוטי, מדריכי איפור, טיפים למוצרי ביוטי. ברזומה גם: כתבת האופנה של ׳אמריקן איגל׳ בעונה האחרונה של The Voice, ומגישה פינה טלוויזיונית לצעירים ב-DIY. בקרוב היא תכתוב ב-Efifo על ביוטי ויופי. ליאת בר (Loli Bell): ״אני בטוחה שזו תהיה חוויה כיפית לכתוב ולסקר מוצרי איפור וביוטי שמעלים חיוך על פניה של כל אשה. זו זכות לקחת חלק במגזין אופנה ששם דגש על יצירתיות וביטוי אמנותי ללא מעצורים. לא יצא לי לשמוע על מגזיני אופנה עם אג׳נדות חברתיות המבוססים על שיתופי פעולה. כיף לקחת חלק במקום כזה שמראה שאפשר לעשות דברים גם אחרת״. 

 

ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo - 1
ליאת בר (Loli Bell). ״איפור מטרתו לא להסתיר פגמים, אלא להבליט את היופי הטבעי שמצוי בכל אחת מאיתנו״

 

מאת אפי אליסי – עורך אחראי, Efifo

 

מהיכן מגיעה האהבה לאופנה וביוטי?
״אופנה תמיד עניינה אותי. כבר מגיל קטן הייתי מחליטה מה אני לובשת ואיזו חולצה תלך עם איזו חצאית. כמובן שגם אני הייתי מהבנות שתופרות בגדים קטנטנים לברביות שלהן. האהבה שלי לאיפור וביוטי הגיעה לפני כמה שנים כשהתחלתי לצפות בסרטוני יוטיוב שגילו לי עולם שלם. בזכות הסרטונים הללו למדתי להתאפר ממש מאפס והיום אני מתפעלת ערוץ יוטיוב משל עצמי שנקרא Loli Bell.

 

 

למה החלטת לפתוח ערוץ ב-YouTube?
״העולמות של הביוטי, האופנה והלייף סטייל מאוד מעניינים ומושכים אותי ורציתי מאוד להתחיל ולעסוק בהם. אבל אני סטודנטית ובאותה תקופה גם חסרת נסיון בכל העולמות הללו. רציתי לייצר ולתת לעצמי את הפלטפורמה להתעסק ולצבור נסיון בכל הדברים שאני הכי אוהבת. זאת הסיבה שהחלטתי לפתוח ערוץ ביוטיוב – מקום שבו אוכל לדבר על הדברים שעושים לי טוב יחד עם אנשים נוספים שחולקים איתי את האהבה הזו״.

 

לקחת פשוט מצלמה והתחלת לצלם?
״האמת שלא בדיוק. רציתי לפתוח את הערוץ במשך תקופה מאוד ארוכה, אבל לא היה לי אומץ. אני אדם די ביישן וממש לא מוחצן, אני מאלו שהכי בורחות ממצלמות ומרגישות מובכות מהעניין. יום אחד ראיתי פרסום של ׳סופר-פארם׳ ו-Google על פתיחתה של "האקדמיה לביוטריות". אקדמיה שמורכבת ממספר מפגשים מצומצם שבמהלכם מלמדים, כל מי שרוצה לפתוח ערוץ YouTube בתחום הביוטי, איך לעשות זאת. אחרי התלבטויות רבות וחששות, החלטתי פשוט ללכת על זה ולהגיש אודישן מצולם. אחרי כמה ימים הודיעו לי שהתקבלתי ובמהלך האקדמיה נדרשנו להעלות סרטונים לרשת, שהם גם הסרטונים הראשונים שלי בערוץ. מאז החשש שלי מהמצלמה נעלם וסיפור אהבה נרקם בינינו״.

 

ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo - 2
ליאת בר (Loli Bell). ״האיפור שלי הוא בדרך כלל עדין וטבעי שכולל תמיד ברונזר שנותן לי קצת צבע, המון מסקרה למראה של ריסים מודגשים ועיפרון שפתיים״

 

שתפי את הקראות שלנו כיצד לתחזק ערוץ YouTube.
״אני משלבת את הערוץ גם עם עבודה ולימודים באוניברסיטה, אבל עדיין מאוד חשוב לי להתמיד ולהעלות סרטונים באופן עקבי. זה לטעמי הדבר החשוב ביותר כדי לשמור על קהל של עוקבים וצופים. בסופו של יום אני רואה בערוץ הזה חלון המאפשר לצופים הצצה לעולם שלי ודרך התגובות והשיח שלי איתם אז גם הצצה לעולם שלהם. האהבה המשותפת שלנו יוצרת בעיני קשר שהוא מאוד מיוחד שמדרבן אותי להמשיך ולייצר תוכן עבורם״.

 

תני דוגמא לסרטון שקיבלת עליו תגובות מרגשות.
״אחד הסרטונים הראשונים שהעלתי לערוץ דיבר על כל הנושא של דימוי גוף ובטחון עצמי. ההשראה לסרטון הייתה מתצוגת אופנה בה צעדו "נשים אמיתיות" עם בגדי ים. נשים במגוון רחב של גילאים, גבהים וגדלים שצעדו בזו אחר זו בבטחון בבגדי ים. המטרה של התצוגה הייתה להעביר את המסר שכל אשה או נערה צריכה להרגיש בנוח עם הגוף שלה לא משנה באיזה משקל, צבע או גובה. בסרטון  חלקתי את הסיפור האישי שלי כבחורה רזה שכל הזמן מקבלת תגובות על הרזון שלה. רציתי לגרום לצופות שלי להכיר אותי טיפה יותר טוב וכך היה. קיבלתי לא מעט תגובות אישיות באינסטגרם של נערות ונשים צעירות ששיתפו אותי בסיפור האישי שלהן והזדהו איתי״.

 

ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo -
ליאת בר (Loli Bell). ״אני בטוחה שזו תהיה חוויה כיפית לכתוב ולסקר מוצרי איפור וביוטי שמעלים חיוך על פניה של כל אשה״.

 

מהם הנושאים שאת מדברת עליהם בערוץ שלך?
״אני מקפידה לשלב מגוון תחומים. גם סרטוני אופנה בהם אני משתפת על רכישות אחרונות, המלצות לקניות, טיפים לסידורי ארון, איך אפשר ליצור לוקים על פי טרנדים שונים וכדומה. גם בתחום הביוטי אני מעלה מדריכי איפור, טיפים למוצרי ביוטי, איך להתאפשר במינימום מאמץ, מוצרי טיפוח מועדפים ועוד. יש לי גם סרטונים בתחום הלייף סטייל כמו סרטוני DIY לדוגמא״.

 

בואי נדבר על איפור. מה הסטייל שלך?
״אני מאוד אוהבת להתאפר ואני גם מתאפרת מדי יום. אני מרגישה שאיפור מטרתו לא להסתיר פגמים, אלא להבליט את היופי הטבעי שמצוי בכל אחת מאיתנו. האיפור שלי הוא בדרך כלל עדין וטבעי שכולל תמיד ברונזר שנותן לי קצת צבע, המון מסקרה למראה של ריסים מודגשים ועיפרון שפתיים איתו אני ממלא את השפה כולה בצבע עדין וטבעי שמדגיש את צבען הטבעי״.

 

ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo - -4
ליאת בר (Loli Bell). ״מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה להיות אשה עצמאית וקרייריסטית. דרך התנסויות מקצועיות ולקיחת סיכונים, מצליחים להתנסות בדברים חדשים״

 

ועכשיו את מצטרפת למגזין האופנה Efifo ככתבת ביוטי ויופי.
״אני מאוד נרגשת מההזדמנות שנפלה בחלקי. זו זכות לקחת חלק במגזין אופנה ששם דגש על היצירתיות והביטוי האמנותי ללא מעצורים. לא יצא לי לשמוע על הרבה מגזיני אופנה עם אג׳נדות חברתיות המבוססים על שיתופי פעולה, ולכן זה כיף לקחת חלק במקום כזה שמראה שאפשר לעשות דברים גם אחרת. מעבר לכך, אני בטוחה שזו תהיה חוויה כיפית לכתוב ולסקר מוצרי איפור וביוטי שמעלים חיוך על פניה של כל אשה״.

 

אילו הזדמנויות נפתחו בפניך בעקבות היותך יוטיוברית?
״לאחרונה יצא התנסתי גם בטלוויזיה. לא משהו שכיוונתי אליו, אבל ברגע שזה הגיע, נפתח לי את התיאבון. הייתי כתבת האופנה של ׳אמריקן איגל׳ בעונה האחרונה של דה וויס. במסגרת התפקיד צילמתי כתבות אינטרנטיות שעלו לאתר של ׳רשת׳. בנוסף, לאחרונה אני מגישה ב-DIY-do it yourself (פינה בשם DIYoung – כל מה שמעניין צעירים) בערוץ DIY ישראלי, הוט באפיק 41. המעבר הזה מצילום בחדר הקטן שלי לצילום בסטודיו היה מאוד מלחיץ, והוא עדיין כזה, אבל זה לחלוטין כיף ומוציא בי צדדים שלא הכרתי בעבר״.

 

 

ליאת בר (Loli Bell), כתבת הביוטי והיופי של Efifo - -5
ליאת בר (Loli Bell). ״אני מעלה מדריכי איפור, טיפים למוצרי ביוטי, איך להתאפשר במינימום מאמץ, מוצרי טיפוח מועדפים ועוד״.

 

החלום של Loli Bell.
״מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה להיות אשה עצמאית וקרייריסטית. אני עדיין מחפשת את דרכי אבל יודעת שארצה לפתח מותג משלי עצמי בתחום הלייף סטייל. גם עולם ההנחיה והטלוויזיה מאוד מעניין אותי. עדיין חושבת על הדרך לשלב בין השניים. אחד הדברים שלמדתי הוא שדרך התנסויות מקצועיות ולקיחת סיכונים, מצליחים להתנסות בדברים חדשים, ללמוד על עצמי ולהבין טוב יותר מה אני רוצה לעשות בחיים״.

 

והמוטו שלך?
״You Only Live Once"
– חיים פעם אחת וצריך לקחת את המתנה הזו בשתי ידיים ולדהור לעבר החלומות והמטרות שלנו בחיים. זה משהו שמלווה אותי בכל החלטה שלי בחיים. למרות כל החששות והפחדים, שתמיד מתעוררים אצל כולנו, אני ממש מאמינה שאסור לנו לוותר לעצמנו ולחיות את החיים עד הסוף. זאת הסיבה גם למה אני לעולם לא אומר "לא" להזדמנויות, גם אם הן מעלות בי חששות ותהיות האם אני מספיקה טובה בשבילן. אם הציעו לי וגם אם אני נתקלתי במקרה בהצעה כלשהי שמעניינת אותי, זה לא במקרה ופשוט צריך ללכת על זה״.

 

ערוץ היוטיוב של Loli Bell:
https://www.youtube.com/c/LoliBell-liat

המייל של Loli Bell
liat.lolibell@gmail.com

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק