מגזין אופנה: ״כל מה שאני רוצה זו אהבה״

בתמונה: זהבית ורסנו. צילום: אילן בר 2
|

״אופנה״, ״מגזין אופנה״, ״מגזין אופנה ישראלי״, ״מגזין אופנה חברתי״

 זהבית ורסנו, 26, רקדנית מקצועית, דוגמנית, כוריאוגרפית, מנהלת סטודיו לריקוד: "גולדי דאנס סטודיו". בכיתה הילדים התעללו בה וכינו אותה: "שערית" מהשורש "שיער" (המחושמל והסבוך). היא מספרת את כאן סיפור חייה דרך צילומים שהם אובססיה ותרפיה. בובה זהבה

 

זהבית ורסנו. צילום: אילן בר2
זהבית ורסנו. צילום: אילן בר

 

Effie Elisie – אפי אליסי / Efifo @efifofashion#
www.fashion-israel.co.il  I  efifo@efifo.co.il

״אני זהבית ורסנו בת 26, רקדנית מקצועית, כוריאוגרפית, מנהלת סטודיו לריקוד: "גולדי דאנס סטודיו", בנוסף, אני חוטאת בדוגמנות, אוהבת להצטלם ויוצרת פרויקטים של צילומי סטילס המבקשים להוציא מתוכי את סיפור חיי״.

 

זהבית ורסנו. צילום: אילן בר -5
זהבית ורסנו. צילום: אילן בר

 

״זו האמנות שלי, אף פעם לא ידעתי להביע במילים את מה שאני באמת רוצה. מרגיש לי קצת כמו הילד המעצבן שלא מפסיק לבכות ואיש לא מבין אותו. אז, זו אני רק בלי הבכי. כל מה שהשגתי בחיי עשיתי בעצמי, לבד ובעבודה קשה. חסכתי כל שקל. מאז שהשתחררתי  מהצבא.עבדתי ב-3 עבודות שונות במשך 4 שנים וחצי הספקתי להתחתן, להתגרש וחסכתי כסף כדי להגשים חלום״.

 

בצילום: זהבית ורסנו. צילום: יח״צ
זהבית ורסנו. צילום: יח״צ

 

״אנשים רבים אומרים לי שאני שבשל גילי הצעיר אני עדיין נחשבת רווקה מבוקשת. הם אומרים את זה רק כדי להרגיע אותי, אבל תכל׳ס הם צודקים. מה לא עושים בשביל אהבה. בלי כל קשר לגירושיי,  מערכות היחסים לפני נשואיי היו נטולי אהבה. ישנה סטיגמה שרצה על רקדניות שהן טובות יותר במיטה. רציתי יחס חם ואוהב מאנשים שהכי רציתי בקרבתי. תניחו רגע למערכת יחסים של אהבה, תמיכה, ופרגון משפחתי. דווקא מהמשפחה שאמורה להיות הכי אוהבת, תומכת ומפרגנת, קיבלתי סטירה מצלצלת. הם לא היו שם כשהייתי צריכה אותם בשום חלק חשוב או רדוד וקשה בחיי״.

 

בצילום: זהבית ורסנו. צילום: יח״צ
זהבית ורסנו. צילום: יח״צ

 

״חיפשתי את זה כל חיי, עד שהבנתי שלא אקבל את זה מאף אחד מהחברים שלי מהגבר או מהמשפחה שלי. הבנתי שאת מה שאני באמת מחפשת וצריכה אשיג דרך האמנות, האמנית שבי מעולם לא בגדה בי, היא תמיד היתה שם בשבילי, תמיד ידעה להבין אותי, עזרה לי להגשים, להביע ולאהוב בצורה הכי כנה ולא שום תנאים״.

 

בצילום: זהבית ורסנו. צילום: אילן בר - 1
זהבית ורסנו. צילום: אילן בר

 

״זו האהבה היחידה שלי בחיים. אותה לא קיבלתי כל חיי גם לא כילדה, לא כחיילת ולא כאזרחית, הייתי הילדה עם השם הכי מיוחד (בקטע מוזר בכיתה). לא הייתי כמו שאר הילדות. הייתי ילדה מופנמת שהיו מציקים לה ובמשך שנים היו החברות ממתינות לסוף ים הלימוד כדי להכות אותי. בלי שום סיבה. סתם כי זו אני זהבית״.

 

בצילום: זהבית ורסנו. צילום: אילן בר
זהבית ורסנו. צילום: אילן בר

 

״הייתי הילדה הכי מכוערת בכיתה, עם שיער עבה וסבוך. הן קראו לי מכוערת, ו-"שערית" מהשורש "שיער" (המחושמל). ילדים למרות התמימות, הם עם אכזר. ״בזכותם״ פגשתי אחרי תשע שנות התעללות נפשית, פיזית ומילולית, פסיכולוגית מדהימה שבמשך 3 שנים עזרה לי להוציא ולפרוק החוצה את כל העול הזה שישב לי שנים בגרון וחנק אותי למוות מחוויות הילדות המזוויעה שהיתה לי״.

 

זהבית ורסנו. צילום: מייק דרסי - 8
זהבית ורסנו. צילום: מייק דרסי

 

״שנים חיכיתי לאהבה אמיתית. היום אני מבינה שאין דבר כזה. למרות שיש בי את האור שבקצה המנהרה שמהבהב לי ומנסה להוביל אותי לשם, אך תמיד איכשהו אני מוצאת עצמי חוזרת לאמנות, האהבה הגדולה הישנה והנוכחית שלי. יש שיקראו לי הבובה זהבה, כי אני שברירית. תכל׳ס, זה נכון, אני בנאדם, יש לי רגשות, אני נשברת לפעמים. עושה את זה עם עצמי שאיש לא ישמע או יראה. זה קורה בחדרים סגורים או מול אדם נדיר שאכפת לו ממני והייתי רוצה לקבל ממנו חיזוק. אני מובכת ומתביישת לבכות מול אנשים״.

 

זהבית ורסנו. צילום: אילן בר -6
זהבית ורסנו. צילום: אילן בר

 

״מה בסך הכל ביקשתי? אהבת חינם. יש כזה דבר? או שרק אני עוד לא נתקלתי בזה. אולי אני לא צריכה, כי כבר יש לי אחת כזו. אולי אני צריכה להעריך ולאהוב את עצמי יותר. כבר לא בטוחה מה נכון לי״.

 

זהבית ורסנו. צילום: מייק דרסי
זהבית ורסנו. צילום: מייק דרסי

 

 

 

Efifo – אופנה
מגזין אופנה ישראלי

Efifo – Fashion
Fashion Magazine

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק