אוהד פישוף. בצלאל

MFA תערוכת הבוגרים בצלאל 2015-7
|

תערוכת בוגרים, התכנית לתואר שני באמנויות MFA בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב

אוהד פישוף. בצלאל

MFA  תערוכת הבוגרים בצלאל 2015-2
אוהד פישוף. בצלאל – אילה נצר, אהבת אובייקט, אנימציה, 2015, בצלאל

מאת מערכת המגזין

התכנית לתואר שני באמנויות MFA בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב, תציג את תערוכת הבוגרים תשע"ה 2015. התערוכה אינה מבוססת על קונספט או על תמה מרכזית, אלא על מבנה השואף למצוא איזון בין 21 פרויקטים אינדיבידואליים, ובין הרוח הכללית של התכנית לתואר שני באמנויות MFA. במבנה זה, כל פרויקט של כל אחד מהסטודנטים נוצר בהתאם לחלל הנתון, תוך הידברות עם המורשת של אמנות site-specific ועם השאיפה לדחוף את היצירה האמנותית  צעד אחד קדימה.

MFA  תערוכת הבוגרים בצלאל 2015-5
אוהד פישוף. בצלאל- עירא בר זליכה, סוויט דין, סטילס, 2015, בצלאל

על 21 הפרויקטים: ג'ניפר אבסירה תציג מבחר עבודות על נייר מספרים שנמצאו ברחובות תל אביב בשילוב תמונות אינסטגרם מודפסות כתמונות פולארויד; חגי אולריך יציג סדרה של דימויים אייקוניים באמצעות אלגוריתם המבוסס על אסוציאציה בין אותיות עבריות וצבעים; בהשראת המסורת של גני פסלים במוזאון לאמנות מודרנית, רותי דה פריס תציג מיצב מונומנטלי חדש; בהמשך למחקרו על מרחב וטכנולוגיה יציג עדי דולזה סביבת site-specific חדשה; בחדר מותאם במיוחד, תציג אביגיל הופקינס קבוצה של פסלים שנוצרו במשך השנתיים האחרונות; נועם הורביץ יחשוף סביבת פיסול חדשה המשלבת סאונד; אפרת ויטל תציג עבודת וידאו חדשה שצולמה באזורים שונים של תל אביב; אלכסנדרה "סנה" וילצ'ינסקה תציג מיצב בעל שני צדדים העוסק ברעיון של הבניית זהות; עירא בר זליכה תשלב מבחר תצלומי בזק ספונטניים וטבע דומם עם עבודת וידאו חדשה.

MFA  תערוכת הבוגרים בצלאל 2015-3
אוהד פישוף. בצלאל – אלה ספקטור, YOU, 2015, טכניקה מעורבת

רפאת חטאב 

ייצור מיצב site-specific המבוסס על הקונספט של "הפרוזדור" בפילוסופיה של המזרח. בחלל רחב ברחוב אבולעפיה תבנה יסמין חסידים מיצב טוטלי: המופעל על ידי כמה אירועים: שיחקור את מה שהיא מכנה "הקונספירציה של הגוף במציאות מבוססת רשת". זוהר קוואהרדה תיצור סדרה של אירועי סאונד המכוונים פנימה והחוצה במרחב פרטי מרוקן. 

אנקה מירקין

תבנה חללים מעוותים הדנים באלמנטים ארכיטקטוניים של סביבות ביתיות. אילה נצר תציג אנימציה חדשה המבוססת על אירועים אוטוביוגרפיים. אלה ספקטור תיצור גוף עבודות חדש המעצים את האופי הטרנספורמטיבי של חומרים ואת ההיבט המאגי של טכנולוגיה.

MFA  תערוכת הבוגרים בצלאל 2015-1
רותי דה פריס, EVERYTHING I WANTED TO TELL YOU, 2015 בצלאל, ציור מחשב

עדי עוז ארי תציג חדר סטרילי המכיל מטפורות מבוססות-תהליך. אנה-קלרה פולט מינץ תציג מחזור של עבודות וידאו המתמקדות ביחסים שבין אם ובתה, בדיכאון, בשיגעון ובמוות. חן צרפתי תמשיך בחקירתה את פורמט התערוכה; טליה רוזין. תשלב מיצב site-specific ענק חדש עם סדרה של עבודות וידאו פרפורמטיבי. אמיתי רינג יציג אוסף עבודות חדשות שנוצרו בשיתוף עם כמה אורחים שהסכימו למוסס את חתימותיהם האישיות בציוריו. ליסה גוטזה תיישם אמצעי מדיה שונים, מרישום לציור על זכוכית, במטרה ליצור מיצב site-specific.

MFA  תערוכת הבוגרים בצלאל 2015-4
אוהד פישוף. בצלאל – עירא בר זליכה, פליינג בייקס, סטילס, 2014, בצלאל

מארגן התערוכה: ניקולא טרזי, ראש התכנית לתואר שני באמנויות. יעצו וסייעו: עילית אזולאי, אוהד פישוף, יוסי ברגר, דור גז, מיכל הלפמן, יצחק ליבנה, דודו מזח, משה ניניו, אלי פטל, גלעד רטמן, יהודית סספורטס, נבט יצחק ושרון יערי.

 

פתיחה: ה-2 ביוני מ-20:00 עד 23:00
נעילה: ה-20 ביוני 2015
רביעי וחמישי 12:00–18:00, שישי 10:00–14:00, שבת 12:00– 20:00
רח' סלמה 60 ורח' אבולעפיה 6 תל אביב

אוהד פישוף. בצלאל 

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק