מגזין ביוטי: חום יולי

מסכת-טישו-מגי אזרזר-גרנייה-מסכת-טישו-חד-פעמית
|

מסקרה שווה במיוחד, מוס שיזוף, קרם לחות שעושה את העבודה ועוד מוצרי ביוטי. הכנו לכם מגזין ביוטי לימים החמים של חודש יולי


עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!


אמיר-בוהדנה
אמיר-בוהדנה. צילום: יח״צ

אמיר בוהדנה

מלך היופי אמיר בוהדנה לא נח לרגע וממש בימים אלה הוציא לאור את קרם הקצח "Skin Moisturizer" שאותו פיתח במשך כשנתיים הסידרה מבוססת על שמן קצח תרבותי בריכוז גבוה, בשילוב ותמציות שקדים,חוחובה, ערמונית הסוסים,לפת,טליה וברוניקה  רפואית המזינים את העור ומסייעים בשמירה על איזון הלחות הטבעית כמו כן מסייעים לצמצום קמטוטים וקמטים ולמניעת יצירת קמטים חדשים,מסייע להחזרת האלסטיות של העור ולהחזרת הזוהר, תועלות שמן הקצח:
הוא מכיל, ויטמינים,E,C,B1,B2,B6,חומצה פולית, מינרלים,סידן,ברזל,נחושת ואבץ,הוא מטפל בסבוריאה,אקנה ופצעים מוגלתיים, פסוריאזיס, אקזמה ובעור יבש ,רגיש וסדוק מחזק וממריץ אותו.
קרם הלחות מתאים בעיקר לעור בוגר,יבש וחסר חיים,אך לא רק,הקרם יכול להתאים גם לעור שמן ובעייתי כקרם לילה בשילוב עם הקרם "Azelaic Control" בשעות היום הייעודי לעור שמן ובעייתי,הקרם מבוסס על חומצה אזלאית בשילוב עם תמציות צמחים,תה ירוק,הדס ומרווה המסייעים לאיזון הלחות הטבעית וטיהור הנקבוביות.
אחרי שבוע של התנסות במוצרים,העור נראה ומרגיש נפלא! כדי להשתלים את המראה הנהדר של העור ממליצה להשתמש בקרם הגנה סופרים עם "spf 30 "Supreme Skin Tint עם גוון, דמי מייקאפ אשר מאחד את גוון העור עם תועלות הרגעה וטיפוח,כמו ,תה ירוק,קלנדולה, קמומיל והממליס בתוספת חמאת שיאה להזנת העור.
ממליצה למרוח עם מברשת או ספוגית ליצירת כיסוי קליל ולקבלת מראה אחיד, טיבעי וזוהר.
המלצה חמה!
לפרטים ולרכישה ניתן להכנס לאתר החדש של אמיר בוהדנה: https://www.amirbuhadana.com/

אמיר בוהדנה.
אמיר בוהדנה. צילום: יח״צ

מותג הטיפוח הבינלאומי  LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל  את הסדרה הכחולה  לשיקום העור לאחר טראומה:   חשיפה לשמש, טיפול קוסמטי, טיפולי לייזר, שיפשופים ועוד. לנשים, גברים וילדים!

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופינו והחשוף ביותר לטראומות ופגיעות כתוצאה מגורמים רבים בינהם: חשיפה לשמש, שפשפות, גירודים, טיפולי לייזר, טיפולים בחום, מריטת שיער מהשורש בשעווה, טיפולים המכילים חומצה אצל קוסמטיקאית, פילינג  וכו. 

במטרה  להרגיע את העור ולתקן את הנזקים הנעשים לו על בסיס יומיומי (לעיתים אפילו בלי שנחוש בכך) ולהעניק לו בריאות ומראה מיטבי השיקו מעבדות ליראק פריז סדרה חדשנית לשיקום עור הפנים והגוף – "הסדרה הכחולה" , המתאימה לשימוש לנשים, גברים וילדים.  

הסדרה מבוססת על טכנולוגיית "קריו" – פטנט חדשני של ליראק פריז המקרר את העור ב- עד 3.3 מעלות ובכך יוצר אפקט מרענן ומקרר ושיקום מיידי לעור. המוצרים מעניקים לעור גוון אחיד, זוהר, מלא ברק וחיוניות. כמו כן, מונעים את קילוף העור לאחר חשיפה לשמש, מורידים משמעותית את הסיכוי לסיבוכים עתידיים בעקבות חשיפה לשמש וחשיפה לאור הכחול מהמסכים וכן מזינים את העור ברכיבים חיוניים ומצויינים גם לשימוש לאחר טיפול קוסמטי. 

מוצרי הסדרה הכחולה מכילים רכיבים צמחיים בעלי אלמנט הרגעה, קומפלקס אומגה 3 ואומגה 6 ומועשרים בחומצה היאלורונית.  בניחוח פרחים לבנים.

הסדרה הכחולה כוללת 3 מוצרים לשיקום והרגעת עור הגוף והפנים :  

תחליב משקם לגוף – מתאים מאוד גם לילדים! מכיל רכיבים צמחיים כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, מסייע במניעת קמטים ומחזיר את האלסטיות לעור לאחר חשיפה לשמש  וכיויות מחשיפה ממושכת לשמש .

 מחיר:150 מ"ל 165 שקל

סרום אנטי-אייג'ינג משקם – סרום פעיל ומקצועי לאזור הפנים והמחשוף. מכיל רכיבים צמחיים כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, למניעת קמטים ולהחזרת האלסטיות. מכיל פפטידים פעילים להרגעת העור,  תוך יצירת אפקט מקרר ומרענן, לאחר שיזוף- תורם לשיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה.

 מחיר:  30 מ"ל 239 שקל

באלם אנטי-אייג'ינג לשיקום ולהרגעת העורלשימוש לאחר  חשיפה לשמש ולאחר טיפולים קוסמטיים אגרסיביים. מונע קילוף,  מכיל רכיבים צמחיים כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, למניעת קמטים ולהשבת האלסטיות כתוצאה מחשיפה לשמש. הבאלם מועשר בקומפלקס אומגה 3 ואומגה 9 ,חומצה היאלורונית ופפטידים פעילים להרגעת העור ולאפקט מקרר. לאחר שיזוף- תורם לשיזוף אחיד ומושלם ללא פיגמנטציה.   

מחיר:  40 מ"ל 165 ש"ח

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

סדרת מוצרים איכותיים מבית יוקרתי. ועם איכות אין להתווכח. מומלץ בחום רב. אהבתי במיוחד את הסרום אני אייג׳נג המשקם. העור ממש זוהר ורענן לאחר שימוש יומיומי. פשוט נהדר

ליארק-פריז---הסדרה-הכחולה
ליראק פריז. צילום: יח״צ

SACARA

רשת SACARA משיקה את הטרנד לקיץ 2021 סדרת ה CC CREAM קרם מייקאפ עם מקדם הגנה SPF15 מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין C

רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה לקיץ 2021 CREAM CC – קרם מייקאפ רב תכליתי, ב-3 גוונים שונים, המתאים לכל סוגי העור ומתאים לצרכנית הישראלית. 

המוצר החדש  מיועד לכיסוי פגמים מלא בעור הפנים: חטטים, פיגמנטציה, כהויות ועוד, מעניק מראה עור חלק, מכיל מקדם הגנה מהשמש SPF 15, מעושר ברכיבי לחות עוצמתיים כמו חומצה אסקורבית והיאלורונית, עמיד במים, נספג במהירות ואינו שמנוני. הפורמולה מעניקה כיסוי גבוה יותר, הגנה מהשמש ומזינה את העור בלחות מתמשכת  – כך שכל שנותר לעשות הוא למרוח רק את ה-CC CREAM על פנים נקיות וליהנות מהמכלול.

טיפ לשימוש: ה-CC CREAM מכיל את אותם אלמנטים ותועלות שקיימים ב-BB CREAM אולם בנוסף לכך הוא מעניק גם כיסוי לפגמי עור ברמה יותר גבוהה החל מהפורמולה שמכסה ברמה של מייקאפ, דרך היכולת להעניק הגנה מהשמש ועד להזנת העור בלחות מתמשכת . מומלץ לשימוש יעל ונוח למרוח את ה-cc CREAM בעזרת מברשת טשטוש.

למרוח אותו על כל הפנים בעזרת אצבעות נקיות, מברשת טשטוש בינונית או בעזרת בלנדר איפור. 

מחיר לצרכן: 29.90 שקל

תכולה: 50 מ"ל 

להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר: https://www.sacara.co.il/

מייק אפ קליל המתאים לימי הקיץ החמים

אנה-זק לסקארה-צילום-אלכס-ליפקין
אנה זק לסקארה. צילום: אלכס ליפקין

MAYBELLINE NEW YORK


מייבלין ניו יורק משיק את המסקרה החדשה שכבשה את עולם האיפור:  SKY HIGH  (סקיי היי)
המסקרה בעלת מברשת סיליקון סופר-חדשנית: ארוכה וגמישה, המפרידה ומאריכה כל ריס וריס
התוצאה: אפקט הארכה מקסימלי של הריסים!

המסקרה חסרת התקדים שכבשה את הרשת עכשיו בישראל! הסנסציה הויראלית שהשתלטה על הטיקטוק עם סרטוני ביוטריות שסוגדות למסקרה החדשה, מוכיחה את הקסם המיוחד שלה: אורך ריסים פורץ גבולות! בהשראת גורדי השחקים של העיר ניו-יורק.

מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור מס' 1 בעולם, מכריז על השקה עולמית – מסקרה SKY HIGH, היוצרת אפקט הארכה מקסימלי לריסים. המסקרה בעלת מברשת סיליקון סופר-חדשנית, ארוכה וגמישה, שמגיעה עד לבסיס הריסים וכך לוכדת, מפרידה ומעניקה אורך מקסימלי לכל ריס וריס. 

המסקרה מצטיינת בפורמולה ייחודית המכילה תמצית במבוק וסיבים המסייעים ביצירת מראה ריסים ארוכים וטבעיים. 

התוצאה: עיניים פקוחות לרווחה, המסקרה מעניקה מראה ריסים מופרדים וארוכים במיוחד.

הוראות שימוש: יש למרוח לאורך הריסים מהבסיס ועד הקצה, מומלץ לעשות תנועות קטנות משמאל לימין בזמן הברשת הריסים על מנת להעניק להם נפח. המסקרה מכילה קרמין. 

מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל

להשלמת מראה העיניים, מייבלין ניו-יורק משיק אייליינר חדש –  HYPER EASY (הייפר איזי):

אייליינר נוזלי בעל קצה דק וגמיש המאפשר מריחה נוחה, קלה ומדוייקת, המתאים בצורה מושלמת לצורת העין. האייליינר מצטיין בפיגמנט צבע שחור חזק ועוצמתי, עמיד לאורך כל היום.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל
מחיר השקה מיוחד: מסקרה סקיי היי + ליינר הייפר איזי ב-69 שקל בלבד
להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות נבחרות

מסקרה נפלאה. הריסים מופרדים ומאורכים, בדיוק מה שמסקרה אמורה לעשות. מוצר מנצח

www.maybelline.co.il

מסקרה-סקי-היי-מייבלין-ניו-יורק
MAYBELLINE NEW YORK . צילום: יח״צ

SACARA

רשת SACARA משיקה לקיץ 2021  מוס ברונזר לשיזוף עצמי מעניק מראה אחיד וטבעי, עשיר בלחות,  ללא צורך בחשיפה לשמש 

רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה לקיץ 2021 מוס לשיזוף עצמי, ללא צורך בחשיפה לשמש, המעניק גוון שיזוף אחיד וטבעי – לאורך כל ימות השנה! 

הקרם החדשני מתאים את גוון השיזוף לצבע העור ומעניק מראה עור שזוף וטבעי, מועשר ברכיבי לחות, אלוורה וויטמין B5. 

המוס קל לשימוש, נספג במהירות ומתייבש מהר, אינו דביק, אינו מלכלך את הבגדים, מעניק כיסוי אחיד, מתאים לכל סוגי העור, עמיד במים, עשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח להעשרת העור בלחות. 

טיפ לשימוש: יש לנער היטב את המוס לפני תחילת השימוש ולמרוח על העור באופן אחיד בתנועות סיבוביות עד לספיגה מוחלטת. יש למרוח תחילה את המוס על המפרקים (מרפקים, ידיים, ברכיים וקרסוליים) ולאחר מכן על האזורים הרצויים מבלי לפספס שום חלק. לאחר השימוש יש לשטוף את כפות הידיים היטב או לחילופין להשתמש בכפפות חד פעמיות בעת המריחה.

מחיר לצרכן: 29.90 שקל 

תכולה: 190 מ"ל

עושה את העבודה. צובע את העור בגוון אחיד של שיזוף נאה למראה

להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר https://www.sacara.co.il/

סקארה-מוס-לשיזוף-עצמי
סקארה. צילום: קית גלסמן

גרנייה

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מרחיב את סדרת מוצרי הניקוי PURE ACTIVE ומשיק לראשונה: מסכת בד חד-פעמית
לטיהור ולניקוי העור!
המסכה מכילה תמצית עץ התה וחומצה סליצילית המטפלת במראה פגמי העור **מוכח כמעניקה מראה מאט מהשימוש הראשון

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מרחיב את סדרת מוצרי הניקוי PURE ACTIVE ומשיק לראשונה: מסכת בד (טישו) חד-פעמית לטיהור ולניקוי העור, המטפלת בפגמי העור.


מסכת טישו פיור אקטיב מכילה פורמולה טבעונית ומועשרת בתמצית עץ התה ובחומצה סליצילית. המסכה מיועדת לבעלי עבור עור שומני ו/או פגמי עור. בנוסף, המסכה החדשה מזינה את העור בלחות, מטפלת בפגמי העור ומותירה את העור רענן, חלק ומאט. 

קחו רבע שעה על מנת לסייע בטיהור מראה העור והפחתת מראה פגמים. המסכה מוכחת כמעניקה מראה מאט מהשימוש הראשון. 

הוראות שימוש: יש לפתוח את המסכה בעדינות ולהניח על פנים נקיות. למקם על קווי המתאר ולהשאיר במשך 15 דקות. לאחר מכן, יש להסיר ולעסות בעדינות את חומר הלחות בתנועות סיבוביות. ניתן למשוך את החומר לכיוון הצוואר ו/או להסיר שאריות עם צמר גפן. 

טיפ חשוב לקיץ: כדי להימנע מפגמי עור, יובש קשה או קילופים, חשוב להקפיד על הזנה נכונה וטיפול בפגמי עור קיימים. עור מעורב עד שמן מאופיין בהפרשת יתר של סבום ובשמנוניות על כל שטח הפנים או חלקם. לעתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי. על מנת לטפל בפגמים אלה, יש לשלב בשגרת הטיפוח מוצרי ניקוי יעילים, ומוצרים המזינים את העור בלחות המועשרים בחומצה סליצילית ותמצית עץ התה עבור עור שומני. 

מנקה ביעילות את עור הפנים. העור זוהר לאחר שימוש במסכה ומרגישים את הרעננות.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ש"ח  

להשיג ברשתות הפארם, בתי כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות

מסכת-טישו-גרנייה-מסכת-טישו-חד-פעמי
גרנייה. צילום: יח״צ

GLAMGLOW

מותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW משיק! SUPERWATERGEL Clarifying Triple-Acid Oil-Free Moisturize 

קרם לחות בעל פורמולת ג'ל קליל ונטול שומן, המבוסס על קומפלקס של שלוש חומצות עדינות אך עוצמתיות.

מספק לחות מיידית לעור הנוטה לפגמים ומחזק את מחסום הלחות הטבעי של העור.
מבהיר ומחדש את מרקם העור ומנטרל ברק, מבלי לגרום להתפרצויות חדשות של אקנה.
מתאים בעיקר לבעלות עור שמן שומן מעורב ומעלה לימי הקיץ החמים מתחת למייקאפ,מנטרל את הברק והשומן העודף ומחזיק את האיפור לאורך כל היום.
מועשר בקומפלקס של שלוש חומצות ,חומצה סליצילית,גליקולית ופירובית ובמינון עדין של חומצות AHA, BHA.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 179 שקל
מחיר השקה לחודש יולי-134 שקל
ניתן לרכוש ברשתות הפארם המובחרות, Be סופר-פארם, המשביר לצרכן ובאתר של גלאם גלואו
www.glamglow.shop

GLAMGLOW
GLAMGLOW. צילום: יח״צ

IL MAKIAGE

המותג הבינלאומי IL MAKIAGE נכנס לראשונה לתחום הטיפוח ומשיק מוצר טיפוח לעור- עם קסם משזף! 85/66

MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM מוס לחות טבעי למראה שזוף לפנים ולגוף

המותג הבינלאומית IL MAKIAGE נכנס לראשונה לתחום הטיפוח. בחברה עמלו בשנה האחרונה על מוצר טיפוח חדש לפנים ולגוף, מוס לחות טבעי, לפנים ולגוף, המעניק שיזוף בגוון מושלם.

על MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM FACE & BODY :

מוס לחות טבעי למראה שזוף – מעניק שיזוף מושלם, אחיד, בעל מראה טבעי בתוך דקות. מטפח את העור ומכיל מרכיבים טבעיים ומזינים. בעל נוסחה מתקדמת וייבוש מהיר.
המוס, מעניק לחות, נעים למגע, קל לשימוש ובעל ניחוח משגע.
המוס בפורמולה טבעונית מתקדמת, המתייבשת במהירות ואינה סותמת נקבוביות או מגרה את העור.

בעל יתרונות משמעותיים נגד הזדקנות, ובאמצעות תוספת חומצה היאלורונית ואלוורה המעוררים ייצור קולגן – המוצר מסייע בהפחתת קמטים, קמטוטים וסימני הזדקנות איטיים – כל זאת, תוך הפיכת העור לחלק, מלא לחות וזוהר.

בנוסף, מעניק המוס תוצאה טבעית ומדויקת ללא קווי שיזוף או נזקי השמש.

  • מועשר בחומצה היאלורונית ואלוורה לטיפול אנטי אייג'ינג
    מרקם קליל, נעים ולא דביק
  • הצבע מופיע מיד ומחזיק מעמד עד 7 ימים
  • מתייבש במהירות, ללא חשש הכתמת הבגדים
  • גימור אחיד וללא כתמים
  • מועשר באריתרולוז לצבע טבעי למראה
  • ניחוח רענן ועדין
  • נבדק דרמטולוגית
  • 100% טבעי
  • טבעוני, ידידותי לסביבה
  • ללא פרבנים
  • 120 מ"ל / 4 FL OZ

המארז מגיע עם כפפה רכה למריחה מושלמת – מבטיח תוצאה מדויקת, מהירה ואחידה בכל הגוף – תוך שמירה על הידיים ועל מראה מושלם.
בנוסף, מגיע המארז עם מברשת קבוקי יוקרתית למריחה על הפנים, הכוללת שערות סינטטיות רכות ואיכותיות המאפשרות יישום ממוקד ודיוק מרבי בעבודה על אזורים קטנים יותר כמו הפנים.
הצבע מופיע מיד בזמן המריחה, כך שניתן לראות בקלות אזורים שלא נמרחו ולהימנע מעבודה כפולה או גימור לא אחיד. התוצאות הסופיות מתפתחות לחלוטין תוך מספר שעות בלבד, כך שמהר מאוד ניתן להתהדר בשיזוף מושלם ואחיד, במראה טבעי, נשאר על העור עד 7 ימים ובעל ניחוח עדין ונעים.

 מה שאני אוהבת בעיקר במשזף של איל מקיא'ג זה שהוא כמעט ללא ריח בכלל שכן בדרך כלל למשזפים יש ריח לוואי ואת זה שהוא מקנה גוון טיבעי שמתאים גם לבהירות עור, ממליצה על שתי לחיצות בלבד למראה אחיד ושזוף טיבעי,לעור כהה הכמות המומלצת היא בין שלוש לארבע לחיצות,לחכות דקה שתיים ולהתלבש,לאחר ייבוש המשזף אינו מכתים את הבגד.

ערכת 120 מ"ל + כפפה + קבוקי: 329 שקל מחיר השקה: 239 שקל

ערכת 60 מ"ל + קבוקי: 199 שקל מחיר השקה: 159 שקל

מה זה 85/66?
הטמפרטורה הממוצעת ב-LA
בחודש החם ביותר בקיץ (בפרנהייט)

להשיג בכל סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ ובאתר: www.ilmakiage.co.il

IL MAKIAGE
IL MAKIAGE. צילום: יח״צ

SYOSS

גם השיער שלנו זקוק לאהבה!  SYOSS מותג טיפוח השיער הבינלאומי בהשקת הדור הבא של הפורמולות המקצועיות בסאיוס מאמינים שלכולם מגיע שיער יפה כמו במספרה מדי יום.

מסיבה זו, הפורמולות של סאיוס פותחו ונבדקו עם מעצבי שיער לאיכויות המספרה שהשיער שלך צריך.

סאיוס נוסדה ביפן ומציעה פורמולות איכותיות ומקצועיות, המעניקות לשיער מראה נהדר בכל שימוש.
המקצועיות שבמספרה בהשראה יפנית בשילוב פורמולות משופרות. 

מכיל 90% רכיבים ממקור טבעי בהשראה יפנית, משולבים יחד עם קומפלקס של חומצת אמינו לביצועים גבוהים ולשיער חזק ובריא כמו במספרה. 
הפורמולות המחודשות פותחו במקצועיות על פי שגרת הטיפוח והיופי היפני, בעלת מסורת עתיקת יומין, המבוססות על 90% רכיבים טבעיים.  בשילוב קומפלקס אמינו, תרכובות של חומצת אמינו, אשר בונות את מבנה סיב השערה במטרה לשמור עליו חזק ולמראה בריא במיוחד.
SYOSS סדרות טיפוח השיער:
במסגרת ההשקה בהשראת שגרת הטיפוח והיופי היפנית, שולב רכיב יפני בכל סדרה:

  • סדרת KERATIN לשיער שברירי במיוחד מכילה תמצית לוטוס כחול
  • ממלא מחדש קרטין לשיקום עמוק ומחליק את פני השטח של סיב השערה.
  • סדרת FIBER RESIST לשיער דליל ושברירי מכילה עלה סטנלה
  • עשב מרפא אסייתי להבראת הנפש והגוף, המחזק את שורשי סיב השערה מהשורש ועד לקצוות למראה שיער ארוך וחזק.
    סדרת OLEO CARE  לשיער יבש מאוד ונוקשה מכילה שמן טמנאו
    שמן הזנה עמוקה ואפקט-מונע-קשיות עד 24 שעות
  • למראה שיער עם עד 90% פחות קצוות מפוצלים
  • סדרת CURLS  לשיער גלי ומתולתל מכילה פרוטאין סויה

עשיר בפרוטאין סויה , מעניק לחות אופטימלית ותלתלים מוגדרים, מעניק מראה אחיד ללא הצורך בשימוש במייבש שיער.
הסידרה  נותנת מענה לכל סוגי השיער ,ריח מושלם המלווה בתועלות ,טיפח להגנה על סיב השערה,נותן נפח וברק,לשיער גמיש ובריא.

שמפו סאיוס מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 שקל, תכולה: 500 מ"ל

מרכך סאיוס  מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 שקל, תכולה: 500 מ"ל

*מכיל 500 מ"ל במקום 600 מ"ל 
ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

SYOSS
SYOSS. צילום: יח״צ

אלונה שכטר

אלונה שכטר תכירו את הדיאודורנט רול און החדש של אלונה שכטר,המבוסס על צמחי מרפא, מינרלים וחומרים פעילים,פורמולה ייחודית המבוססת על תמציות צמחים,מיועד לשני המינים.הוא שומר על הלחות הטבעית,אינו מכל אלומיניום ופארבנים,אינו מגרה את העור גם אחרי הסרת שיער מבית השחי ויש לו ריח עדין טנקי,הוא ממש עובד לשעות רבות עד 48 שעות, מנטרל ריחות לא נעימים ולא מכתים את הבגד.
מחיר לצרכן: 40 שקל ל-90 מ"ל
ניתן לרכוש באתר של אלונה שכטרwww.Alonashechter.co.il

דאודורנט-רון-און-ללא-אלומיניום-וחומרים-מזיקים-מבית-אלונה-שכטר
אלונה שכטר. צילום: אורי גרון
פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק