מגזין ביוטי ענק ליום האהבה

קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש YSL צילום יחצ חול (
|

ט'ו באב ממש בפתח, כך נפנק את בנות ובני הזוג שלנו. השקות חמות ליום האהבה. מוצרי יופי וביוטי חדשים

עולם היופי. מאת: אורנה רימוק – עורכת ביוטי. ממליצה!

PUPA

השפתונים החדשים של  Pupa רוויים בלחות ונותנים נפח קל לשפתיים,גוונים בעלי פגמנט עוצמתי,אמנם אינם עמידים במיוחד אך ההרגשה על השפתיים שווה הכל! מאוד אהבתי את הריח ואת הגוונים המהממים ביופיים, הניודים והורודים פשוט יפיפיים! גם הגוון הכתום העז,טרנדי ומושלם לקייץ,כמו כן האריזה הסקסית והנשית ובגוון אדום עז כיאה לפופה.

קולקציית שפתונים חדשה מצטרפת עם 16 גוונים יפהפיים,  מותג האיפור האיטלקי – PUPA ממשיך לחדש עם קולקציית שפתונים חדשה לצבע עוצמתי ב- 16 גוונים יפהפיים VAMP! EXTREME COLOUR LIPSTICK SPECTACULAR LIPS WITH PLUMPING TREATMENT

שפתון המעניק צבע עוצמתי עם אפקט נפח לשפתיים

חברת הקוסמטיקה האיטלקית PUPA ממשיכה לחדש עם קולקציית שפתונים חדשה הנכנסת למגוון המוצרים העשיר של פופה עם שפתוני PUPA VAMP!  המציגה  16 גוונים יפהפיים עם פיגמנט עוצמתי ועז ואפקט נפח לשפתיים. 

השפתון החדש PUPA VAMP!  מתהדר במרקם עשיר במיוחד המועשר במרכיב פעיל המעניק נפח לשפתיים. הצבע הטהור והחזק בולט באחידותו כבר מהמריחה הראשונה. השפתון  עוטף את השפתיים ומעניק להן גימור זוהר וחושני. 

קולקציית שפתוני PUPA VAMP! מגיעה ב-16  צבעים יפהפיים, המחולקים ל 3 משפחות צבעים:

  • הראשונה – גוונים רומנטיים עם גווני ניוד טבעיים וורודים.
  • השנייה –  תוססת עם גוונים אדומים.
  • השלישית  – כהה בגווני פוקסיה ובורדו.

אריזת השפתון החדש עוצבה בהשראת בקבוקי לק, עם כדור  שקוף בחלקו העליון של השפתון, המעניק לשפתון מראה שיקי ועוצמתי. מחיר שפתוני PUPA VAMP! מחיר: 79 שקל. להשיג בנקודות המכירה של PUPA – בלעדי ברשת סופר פארם. ובאתר לילית www.lilit.co.il

שפתון פופה צילם יחצ
פופה צילם יחצ

YSL

"כשפתחתי את השקית שקיבלתי מאיב סאן לורן מצאתי בתוכה  קופסא יוקרתית שעליה ראשי התייבות YSL המפורסמים, קופסא שחורה עם כיתוב בזהב, הרגשתי התרגשות  מסויימת כי בכל זאת מדובר באחד ממותגי העל שכבר שנים רבות ניחשב לסמל סטטוס ושיק, היה נדמה תחילה שקיבלתי מ'ס מוצרים כי הקופסא די גדולה, כשפתחתי אותה מצאתי את המסקרה שהיתה גם היא מאוד אלגנטית במראה, באיזשהו מקום זה  לקח אותי לעולם המפואר של ההוט קוטור, המסקרה אכן לא מאכזבת ועומדת בהבטחתה ליצור נפח מדהים  לריסים, אך אם זאת הנפח נבנה וזה בדיוק מה שאני אוהבת! כי הלא אני תמיד אוהבת להיות בשליטה, המברשת מסרקת ומפרידה את הריסים ואינה יוצרת גושים שלא כמו מ'ס מסקרות ליצירת נפח שאיכזבו אותי משום שיצא מהן יותר מידי חומר, זה לא המקרה!

הגוון אכן גוון שחור עמוק ועז, מה לגבי עמידות?
ההבטחה הינה עד 24 שעות ואכן היא עמידה לשעות רבות אך העיניין הזה באמת מאוד אנדיבידואלי ומותנה במצב העיניים שלנו,רגישות וכו'.
לסיכום: מאוד אהבתי!

LASH CLASH לאש קלאש מסקרה חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי  YVES SAINT LAURENT המעניקה נפח קיצוני לריסים וגימור יוקרתי מרהיב שחור משחור.

מסקרה המשנה משמעותית את חוקי המשחק עבור כל המכורות למסקרה שחורה עד 200% נפח!

  • פורמולה מנצחת חדשה ומברשת המגבירות את הנפח לנפח ואפקט מרשימים.  
  • גימור יוקרתי מרהיב שחור משחור. 
  • פורמולה עמידה למשך 24 שעות. 
  • מעוצבת עם המברשת הגדולה ביותר אי פעם עבור רושם קיצוני ביותר משורשי הריסים ועד קצותיהם.  
  • את הקמפיין מובילה שגרירת המותג קאיה גרבר.
  • התוצאה: נפח עצום, רב רושם בשילוב עם גימור יוקרתי בשחור משחור. 

הגבירי את הנפח. הגבירי את העוצמה. העזי להתעמת. העזי להשתמש במסקרת לאש קלאש. לכי על כל הקופה, או לכי הביתה. זוהי קריאה לכל מי שמעזה לשבור את הקודים. לעולם לא להסכים להגדרות שנותנים לנו, לעולם לא לשתוק, לעולם לא להיכנע. כדי להביע את מי שאנחנו באמת. לאתגר את עצמנו בביטחון ובסקרנות. למצוא השראה וליצור רושם עז. בואו נרים כוסית לכבוד פריצת הגבולות המשותפת עבור עתיד טוב יותר.

הגבירי את הנפח. הגבירי את העוצמה. העזי ליצור רושם. העזי להשתמש במסקרת לאש קלאש. קחי בעלות על הנפח שלך. העזי ליצור נפח רב-רושם. מציגים את לאש קלאש, המסקרה החדשה של חטיבת היופי באיב סן לורן אשר משנה את כללי המשחק. שילוב של נפח עצום עם גימור שחור משחור יוקרתי. עם פורמולה ומברשת המגבירות את הנפח על מנת ליצור אפקט רב-רושם, על שתיהן הוגשה בקשה לרישום פטנט, מסקרת לאש קלאש מדברת אל דור עוצמתי, שלא מתנצל.

עיצוב מהודר, אדג'י ביותר אשר שובר את הקודים, בצעד נועז ושובב, לוגו ה-YSL הזהוב האיקוני מקיף את המיכל היוקרתי השחור של המסקרה, בדיוק כמו תוצאת האיפור שהמסקרה עצמה מעניקה.

  • עד 200%+ נפח מיידי*
  • גימור מרהיב בשחור משחור
  • עמידות במשך 24 שעות
  • * בדיקה אינסטרומנטלית
  • פורמולה מנצחת חדשה עבור נפח עצום

הפורמולה של לאש קלאש, עליה הוגשה בקשה לרישום פטנט, דוחפת את הנפח והפיגמנטים הכהים מעבר לקצה עם מרכיבי מרקם חדשניים, פיגמנטים היפר-שחורים וחומרים המונעים הכתמה. מרקם המסקרה הסמיך ביותר שנוצר אי פעם במעבדות שלנו מציג פורמולה חדשנית עם מרכיבים לנפח חזק יותר וצבע אינטנסיבי ולא מתנצל.

הגבירי את עוצמת הנפח למשך 24 שעות

פורמולה חדשנית המכילה שעוות שמן-במים, תרכובת של פולימרים המצפים את הריסים, ומרכיבים המגבירים את העמידות, המרקם העבה, הקרמי והנצמד של לאש קלאש מעבה את הריסים באופן מיידי שכבה אחר שכבה. לאש קלאש מוסיפה עד 200% יותר נפח בחמש משיחות בלבד, ובונה רושם מדהים ביותר. עם פורמולה עמידה למשך 24 שעות.

גימור יוקרתי בשחור משחור

מסקרת לאש קלאש הודפת את הצבע מעבר לקצה עם פיגמנטים היפר-שחורים בגימור יוקרתי בשחור משחור. כמות גבוהה של תחמוצת ברזל שחורה מתפזרת על הריסים באופן מדויק ומותירה אותם כהים ביותר, נועזים ובעלי גוף מלא – מסקרה אשר משנה משמעותית את חוקי המשחק עבור כל המכורות למסקרה שחורה בכל מקום ברחבי העולם.

ריסים מוזנים להפליא

הפורמולה נטולת הבושם של לאש קלאש מועשרת בתמצית איריס פלורנטיני, פרח אשר גדל בגני אוריקה, הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי באיב סאן לורן, על מנת להמריץ ולהגן על סינתזת הדרמא-פרוטאינים dermaproteins יום אחרי יום, ולסייע לריסים להישאר גמישים עד מאד, רכים למגע, ובריאים.
גני אוריקה, הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי באיב סאן לורן חטיבת היופי באיב סן לורן תמכה ביצירת קואופרטיב של 32 נשים שתגדלנה ותטפחנה את כל הצמחים בגינות הקהילתיות אוריקה. תוכנית חברתית חסרת תקדים זו שואפת לקדם את הכישורים והמיומנויות של תושבי האזור על מנת להאיץ את עצמאותם הכלכלית.

נוסף על יצירת הזדמנויות עבודה לקואופרטיב של נשים, גנים אלה מאפשרים לחטיבת היופי באיב סן לורן לערוך תצפיות ובעקבותיהן לקטוף את המרכיבים יקרי הערך החיוניים להרכב של מוצרי היופי שלה. כל חומר גלם נבחר, גדל ונקטף באופן בר קיימא, ומופק בקפידה בכדי לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר במונחים של יעילות.

המברשת הגדולה ביותר אי פעם* עבור הרושם הגדול ביותר אי פעם. מגבירת נפח, מתקדמת, עם בקשה לרישום פטנט, לאש קלאש מציגה את המברשת הגדולה ביותר שנוצרה אי פעם במעבדות שלנו, עבור רושם קיצוני ביותר משורשי הריסים ועד קצוותיהם.

מברשת חרוטית כפולה

המברשת, בקוטר של 10.5 מ"מ מצפה מיידית את כל הריסים – אפילו הקצרים ביותר – בנפח הגבוה יותר במשיחה אחת משמאל לימין.

מברשת חדשה לחלוטין זו עוטפת, מאריכה ומעניקה נפח מרהיב מהשורשים ועד לקצוות על מנת ליצור אפקט של הרמה בפינה החיצונית של העין.

 260 סיבים ארגונומיים

כדי למקסם את כמות הפורמולה, המברשת בנויה מ-260 סיבים ארגונומיים ו-4 חריצים שתופסים, מצפים ומעניקים נפח לכל ריס וריס, ומפיקים את המרב מהכמות הנמרחת במשיחה אחת. *במעבדות של חטיבת היופי באיב סן לורן.

אהבה מהקלאש הראשון. קבלי את המראה של לאש קלאש.

מוכנה ליצור רושם עז? גלי את 5 הדרכים השונות לקבלת נפח עצום:

  • מתחילים בשורש הריסים בזווית הפנימית של העין. מעבירים את המברשת על הריסים, בתנועת דחיפה כלפי מעלה והחוצה.
  • דוחפים את הריסים כלפי מעלה בשורשים שלהם, ואז מחזיקים לרגע את המברשת 
  • עליהם לפני הסירוק כלפי מעלה בכדי להפריד ולהאריך.
  • מושחים על הריסים בתנועת זיג-זג כלפי מעלה, מהשורשים לקצוות על מנת לפזר את הפורמולה ולבנות נפח תוך הפרדת הריסים.
  • משתמשים רק בקצה המברשת ומושחים את המסקרה על ריסים בודדים בפינות החיצוניות.
  • מושחים את המסקרה על הריסים בתנועת זיג-זג כלפי מטה, מהשורשים לקצוות על מנת לפזר את הפורמולה ולבנות את הנפח תוך הפרדת הריסים.

תוצאות אמיתיות.

100% ללא תוספת של ריסים מלאכותיים. 100% ללא צורך בתיקונים.

נבדקה על ידי נשים אמיתיות, מוכיחה תוצאות אמיתיות.*

לא רק מסקרה, ההשקה של לאש קלאש מלווה במסר רב עוצמה, המעצים את דור ה-Z להגדיר את מי שהן. לשבור את כל הכללים שאינם שלהן. לעולם לא לשתוק או להיכנע. כדי להפגין מי שהן: חזקות מאי פעם.

הויז'ואל של הקמפיין

העיניים מביטות היישר אל המצלמה, המראה של שגרירת המותג קאיה גרבר עבור הקמפיין החדש הזה אומר הכול. נפח עצום, רב רושם בשילוב עם גימור יוקרתי בשחור משחור. בוויז'ואל הרשמי של הקמפיין הזה, הצלם הנודע דיוויד סימס לוכד באופן מושלם את האווירה ואת תוצאת האיפור המובטחת. 

קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש YSL צילום יחצ חול (
קאיה גרבר בקמפיין מסקרה לאש קלאש YSL צילום יחצ חול

סרט הקמפיין

הסרט של הקמפיין מפנה זרקור אל סגנונות בולטים ואישיויות בולטות המאתגרים את דור Z לקלאש הקוטור האולטימטיבי. במאי הסרט דניאל מ. קוקס יצר קבוצות בקפסולות קצביות, תוך שימוש בזוויות רחבות עבור הסצנות של אורח החיים, וצילום מאקרו המתמקד בעיניים של הדוגמניות בכדי להציג ולהדגיש את הריסים העצומים. הניגוד בין המיקום המינימליסטי המצולם בעדשה רחבה לבין צילום המאקרו  הבלתי צפוי של הריסים חוגג ומפאר את הנשים של איב סן לורן ואת מבטן הנועז בטוויסט דינמי.

מחיר מומלץ לצרכן: 160 שקל. *המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן,  BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

נקה 7

מותג הטיפוח נקה 7 משיק:  סדרת BIO סדרת טואלטיקה חדשה עם 90% רכיבים ממקור טבעי, מועשרת במי קקטוס ושמן באבאסו המסייעים  בשמירה על רמת לחות גבוהה ועל חיוניות העור והשיער. מותג הטואלטיקה המוביל, נקה 7, ממשיך לחדש ומשיק כעת את סדרת "BIO", סדרת טואלטיקה חדשה, המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי. מוצרי הסדרה, מועשרים במי קקטוס ושמן באבאסו, העשירים במרכיבי הזנה, מעניקים לחות מפנקת ורכות מתמשכת.

  • מי קקטוס  – עשירים בויטמינים E , C ומינרלים המסייעים לשמירה על לחות העור והשיער. 
  • שמן באבאסו – עשיר בחומצות שומן ואנטי אוקסידנטים, המעניקים הגנה מפני נזקי האקלים והסביבה. מעניק לעור ולשיער לחות. 
  • הסדרה כוללת 3 מוצרים: שמפו, מרכך ותחליב רחצה.

כמו כן, מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים ופתלאטים.

המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪,  לתכולת : 750 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

כיף. צילום יח״צ - 1
כיף. צילום יח״צ

כיף

כיף מביאה את בשורת הקיימות למדפי הפארם!

כמענה למגמה הצומחת של שמירה על איכות הסביבה, "כיף", המותג המוביל בשוק סבוני הידיים בישראל עם למעלה
מ 30% נתח שוק, מביא את הבשורה והמהפכה הבאה בקטגוריה ומשיק:  שקית מילוי ידידותית לסביבה של אל סבון נוזלי בתכולת 1 ליטר, עם פקק למילוי מהיר ונוח, המצמצמת את כמות הפלסטיק ב 70% ובכך מסייעת לשמירה על איכות הסביבה.  

תוצאות מחקר שנערך ביוני 2020, הראו שכ-30% ממשקי הבית בישראל משתמשים בדיספנסרים דקורטיבים, שקיות המילוי החסכוניות מהווה פתרון מושלם עבורם. (*בהשוואה לשימוש בבקבוק כיף בתכולת 1 ליטר עם משאבה.)

"כיף", המותג המוביל בישראל בקטגוריית שוק סבוני הידיים בישראל עם למעלה מ 30% נתח שוק,  מצטרף למגמה העולמית של הפחתת השימוש בפלסטיק ומשיק לראשונה בקטגוריית הסבונים,  שקית מילוי חסכונית  וידידותית לסביבה עם 

פקק למילוי מהיר ונוח של אל סבון נוזלי בתכולת 1 ליטר, המצמצמת את כמות הפלסטיק ב 70% ובכך מסייעת לשמירה על איכות הסביבה. 

כמו כן, בחודש 2020 נערך על ידי מכון פאנלס מחקר בנושא שימוש בדיספנסר לסבון נוזלי . במחקר השתתפו 503 משיבים בגילאי 25+, מהווים דגימה מייצגת לאוכלוסייה הזאת במדינת ישראל. המחקר נערך באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all. תמצית ממצאי המחקר הינה שכשני שליש מהמשיבים משתמשים באריזה המקורית של הסבון, בעוד כשליש מהמשיבים מעבירים לדיספנסר. 

  • טעות הדגימה המרבית: 4.4%±.
  • מחיר לצרכן שקית מילוי אל סבון אצות ים: 9 ₪  ,לתכולת: 1 ליטר  
  • מחיר לצרכן שקית מילוי אל סבון תמצית 
  • ג'ינסנג: 9 ₪  ,לתכולת: 1 ליטר  
  • ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

כיף

 מותג הרחצה "כיף" גאה להשיק: PEACH & MURMURU BUTTER סדרת טיפוח חדשה לחות מוגברת לשיקום והזנה

מועשרת בתמצית אפרסק וחמאת מורמורו  "כיף", המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה, משיק סדרת טיפוח חדשה: לחות מוגברת – PEACH & MURMURU BUTTER

בנוסחה מתקדמת המועשרת במרכיבים ייחודיים – אפרסק וחמאת מורמורו. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך ותחליב רחצה.

שמפו/מרכך אפרסק וחמאת מורמורו לשיקום והזנה: שמפו ומרכך עשירים, המעניקים לשיער לחות, רכות והזנה. הנוסחה המתקדמת מועשרת במרכיבים פעילים: אפרסק  –  עשיר בביוטין, מינרלים, ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים המזינים את השיער והקרקפת. תורם לחיזוק סיב השיערה ומעניק ברק ורכות.

חמאת מורורמורו  –  מרכיב לחות עשיר בחומצות שומן חיוניות המעלות את רמת הלחות הטבעית, מרככות את סיב השערה ומסייעות במניעת יובש וחשמל סטאטי. מסייעת להזנה עמוקה בלי ליצור תחושה כבדה או 

שומנית.  מעניקה לשיער ברק בריא, רכות וגמישות. 

חפיפה יומית בשמפו ומרכך כיף מאפשרת ליהנות משיער מושלם כל יום. שימוש קבוע מותיר את השיער, עשיר בלחות, חזק ומלא ברק. 

מחיר: 12.90 שקל , לתכולת: 700 מ"ל 

תחליב רחצה אפרסק וחמאת מורמורו מזין את העור ומסייע במניעת יובש: 

תחליב רחצה – מזין את העור ומסייע במניעת יובש: נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח העור. תמצית אפרסק וחמאת מורומורו מעשירים את העור בלחות מידית וחומרי הזנה, מסייעים במניעת יובש ומתח ומותירים את הגוף בתחושת רכות מלטפת וניחוח משכר. 

מחיר: 12.90 שקל  לתכולת: 700 מ"ל 

מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים, ולא נוסו על בעלי חיים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

ערכת צבע פאלטה דה לוקס מבית שוורצקופף
ערכת צבע פאלטה דה לוקס מבית שוורצקופף מחיר 39.90 שח. צילום הנקל חול.

שוורצקופף

פאלטה, מותג העל מבית שוורצקופף משיק: צבעי שיער חדשים של ערכת הצביעה פאלטה דלוקס פאלטה דלוקס, המותג הבינלאומי המוביל באיכות ובמקצועיות ומומחה בתחום צביעת השיער משיק 3 גוונים חדשים קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים צבע עמיד ועוצמתי לעד 8 שבועות. הפורמולה מספקת תוצאה נפלאה לכיסוי שיער לבן מקצועי מהשורש ועד הקצוות.

3 גוונים חדשים שפותחו ונבחרו בקפידה להתאים לדרישה של הצרכנית הישראלית. תוכלו להתרשם מעצמה של שחור עם טון בורדו, גוון בלונד מרהיב וחום חושני ואופנתי ביותר. ערכת הצבע פאלטה דלוקס, מכילה: קרם צבע, תחליב מפתח ומסכת טיפוח עשירה עם שמן המרולה, המחליקה את פני סיב השערה ומעניקה ברק חושני.  

בעיצוב מחודש ויוקרתי, עם דגש מקסימלי על נראות הגוונים, פאלטה דלוקס מעניקה תוצאת צבע איכותית ומטפחת במחיר נגיש למגוון צרכניות רחב.

SEBOCALM YOUNG סבון פנים לעור שמן- זיטאאוט, מחיר 69.90, צילום חן ברקוביץ 2
SEBOCALM YOUNG סבון פנים לעור שמן- זיטאאוט, מחיר 69.90, צילום חן ברקוביץ
  • השקת 3 גוונים חדשים: 
  • 1-08 שחור בורדו
  • 11-11 בלונד אולטרה טיטניום
  • 5-1 חום בהיר קר

חיזוק של הגוונים המובילים והוספה למגוון עם 3 גוונים חדשים: גוון 1-08,  הרחבה של גווני הבלונד המבוקשים עם גוון 11-11 הייחודי, ובנוסף –  גוון 5-1 מצטרף לסדרה פאלטה דלוקס העוזר להילחם בפיגמנט האדום הטבעי של השיער. 

  • צבע זוהר לאורך זמן
  • ברק עד 8 שבועות
  • כיסוי שיער לבן מקצועי

ערכת הצבע פאלטה דלוקס כוללת:

  • שפורפרת קרם צבע (בתכולת 50 מ"ל)
  • בקבוק פיזור עם תחליב מפתח (בתכולת 50 מ"ל)
  • מסכת טיפוח עשירה (בתכולת 15 מ"ל)
  • כפפות
  • עלון הוראות שימוש

סדרת צבעי השיער של פאלטה דלוקס כוללת 23 גוונים

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקל

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

כיף: צילום יחצ
כיף: צילום יח״צ

מון פלטין

מון פלטין פרופשיונל, המומחים בתחום עיצוב וטיפוח השיער מציגים: סדרת אנדרדוג UNDERDOG לגבר. מון פלטין פרופשיונל, ענקית טיפוח השיער המובילה באלפי מספרות בארץ ובעולם, משיקה את סדרת UNDERDOG – סדרת תכשירי טיפוח השיער והזקן לגבר, אשר פותחה במשך שנתיים במטרה לספק לגבר הישראלי את המענה המדויק ביותר. 

הסדרה כוללת חמישה מוצרים לעיצוב תסרוקות לגבר ולטיפוח הזקן, וכל תכשיר בעל רמת אחיזה ורמת ברק שונות המדורגות בין 1-10.

סדרת UNDERDOG מבית מון פלטין פרופשיונל, מביאה לגבר הישראלי את החופש לעיצוב הטקסטורה המדויקת של השיער בזכות המדדים המודפסים על גבי כל מוצר – בכל מדד מצוינת רמת אחיזה (Hold) וכן רמת הטקסטורה המבריקה (Shine). למשל גבר שירצה שיער מבריק עם טקסטורה עמידה לאורך זמן – יוכל לבחור בתכשיר ה-Water Wax של הקולקציה, המבטיחה עמידות דרגה 9 וברק בדרגה 10 מתוך 10.

הסדרה נבדקה לאורך שנתיים בתנאים של קיץ חם ובתנאים חורפיים, ובכך מותאמת במיוחד לגבר הישראלי. כל התכשירים בסדרה נשטפים מהשיער בעזרת מים. הסדרה החדשה לגבר מבית מון פלטין מותאמת במיוחד לקהל הישראלי ולשיער הגבר הישראלי שהוא שונה 

במהותו ומגוון בהשוואה למדינות אחרות בעולם. Water Wax – ווקס על בסיס מים – אחיזה חזקה | ברק גבוה

וקס על בסיס מים לעיצוב השיער ואחיזה חזקה, תוך הקפדה על מראה שיער מבריק לאורך זמן. לאחר החפיפה יש לייבש את השיער בעזרת מגבת עד לקבלת שיער לח. לאחר מכין יש להנחי את הווקס על היד, לעסות מעט ולמרוח על סיב השיער ולעצב כנדרש.

חוזק – 9, ברק – 10

  • Gray Clay – חימר אפור – אחיזה בינונית | ברק נמוך
  • וקס על בסיס חימר קאוולין אפור לעיצוב השיער תוך הקפדה על אחיזה עדינה ומראה סמי מט. יש לייבש את השיער בעזרת פן ולאחר מכן יש להניח את החימר על כפות הידיים, לעסות היטב ולהניח על השיער. לסיום יש לבצע פן נוסף על השיער כדי לעצבו כראוי.

חוזק – 3, ברק – 2

  • PASTE – פייסט – אחיזה חזקה | ללא ברק
  • קרם ווקס גמיש לעיצוב ומראה מדויק ללא ברק. הקרם הייחודי מעבה את סיבה השיער ומעניק תחושת נפח לאורך זמן. יש לעצב את השיער בעזרת פן ולסיום להניח את הפייסט עד לספיגה מלאה ולעצב כרצוי.

חוזק – 7,  ברק – 1

צילום יחצ -86
צילום: יח״צ
  • Beard cream – קרם זקן – אחיזה חלשה | ללא ברק
  • קרם זקן מדויק לריכוך והזנת שיער הזקן, השפם 
  • ועור הפנים. קרם עשיר המכיל חמאה קוקוס וחמאת שיאה לריכוך שיער הפנים ותמציות שמן עץ התה ידוע כנוגד חמצון עצמתי המטהר את עור הפנים, שיער הזקן והשפם. בעל מראה מט ואחיזה עדינה.

חוזק – 2, ברק – 1

  • POMADE – פומייד – אחיזה חזקה | ברק בינוני
  • מיקס וקס של מים טהורים ותמציות שמנים לעיצוב השיער תוך הקפדה על גמישות סיב השיער וברק טבעי. יש לנגב היטב את השיער לאחר החפיפה בעזרת מגבת עד לייבוש לחמצה ולאחר מכן להניח על כפות ידיים מעט וקס, לעסות היטב ולעצב את השיער כנדרש.

חוזק – 7, ברק – 4

מחיר מומלץ ליחידה: 80 שקל

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער ברחבי הארץ

וכן באתר האינטרנט של מון פלטין: https://www.monplatin.co.il/

ערכת צבע פאלטה דה לוקס מבית שוורצקופף
ערכת צבע פאלטה דה לוקס מבית שוורצקופף מחיר 39.90 שח. צילום הנקל חול.

חברת  א. משי תעשיות קוסמטיקה" נוסדה בישראל בשנת 1993, וכיום ידועה כיצרנית ותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום פיתוח,  ייצור ושיווק של מגוון מוצרי קוסמטיקה וכבעלת המותג Mon Platin, המופצים ומוכרים בישראל  ובמעל 50 מדינות נוספות ברחבי העולם למעלה משני עשורים. 

כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים מתוך אידאולוגיה ושמירה על יצורים חיים. החברה מובילה במפעליה  מעבדת מחקר ופיתוח פנימית המפתחת חידושים על פי טרנדים עכשוויים ובהתאם לבריאות הלקוחות, צרכיהם ודרישות השוק.   http://www.he.monplatin.com 

SEBOCALM YOUNG סבון פנים לעור שמן- זיטאאוט, מחיר 69.90, צילום חן ברקוביץ 2
SEBOCALM YOUNG סבון פנים לעור שמן- זיטאאוט, מחיר 69.90, צילום חן ברקוביץ

SeboCalm

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק:   סבון פנים לעור שמן – זיטאאוט המצטרף לסדרת הסבוקלם יאנג של המותג

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק סבון פנים- Zit Out  המצטרף לסדרת Young של המותג. סדרה חדשנית לטיפול מידי ואפקטיבי בעור שמן הנוטה לפצעונים. מוצרי הסדרה מבוססים על שמן מאנוקה, שמקורו בניו זילנד, ומועשרים בוויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא המסייעים בטיפול וטיפוח העור השמן. שימוש קבוע ומתמשך יעניק לעור מראה בריא, חלק ונטול ברק שומני. 

סבון פנים לעור שמן הנוטה לפצעונים, בנוסחה משופרת וידידותית לעור הפנים, נטולת סולפטים) ללא SLS ).

הסבון סופח לכלוך ושומן, מכווץ נקבוביות פעורות ומותיר את עור הפנים נקי, ללא ברק ומבלי לייבש את העור. מועשר בשמן מאנוקה, שרף עץ הלבונה ושמן קופאיבה המופק משרף עצים השומרים על היגיינת העור, במיוחד עור הנוטה לשמנוניות יתר.

הנוסחה הייחודית בעלת רכיב טכנולוגי המשלב בין חומצות האמינו, ליזין וציסטאין, יעיל בספיחת עודפי שומן על פני העור ותומך בהיגיינת העור.

מועשר בוויטמין B5 המחליק את העור, בתוספת תמצית מלפפונים למניעת תחושת יובש לאחר השטיפה.

* ללא פראבנים * נבדק דרמטולוגית לעור רגיש * VEGAN * ללא גלוטן

מחיר: 69.90 ₪ ל-150 מ"ל

ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם, BE, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם.

ובאתר המכירה של המותג  www.sebocalm.co.il

קרליין דאודורנט BIO מחיר 12.90 שח צילום טל אזולאי - 2
קרליין דאודורנט BIO מחיר 12.90 שח צילום טל אזולאי

 קרליין – Careline

אחרי הבוסטרים הנפלאים של קרליין, הושקו גם קרמי הלחות,קרליין מביאה לנו טיפוח יום יומי איכותי עם כל תועלות האנטי אייג'ינג וטיפול אינטנסיבי במרקם העור, שני קרמים מצטיינים במיוחד, בעלי מרקם קליל אשר נותנים לעור את שני המרכיבים החשובים ביותר להחזרתו לחיים, רטינול אשר מטפל במרקם העור וקולוגן אשר מחזיר לעור את האלסטיות שהולכת ומתפוגגת עם הגיל.

כיוון שהרטינול אינו אוהב שמש הוא מומלץ לשימוש בשעות הערב ופועל הכי טוב בשעות הלילה,קרם לילה עם רטינול אכן יעל בזמן שאנחנו ישנות העור שלנו עובד והרטינול עוזר לו להתחדש ולתקן את עצמו,שימוש אינטנסיבי יכול בהחלט לתת תוצאות די טובות לאורך זמן.

  •  Pro Retinol פרו רטינול 2%
  • Pro Retinol 2%
  •  קרם לילה מתקן מועשר בניציאמיד (ויטמין B3)
  • לשימוש יומיומי * לכל סוגי העור * פורמולה נקיה ללא:  Parabens, Mineral oil, SLS

קרם לילה במרקם קליל המעניק תחושה מרגיעה, מלטפת ומרווה, לטיפוח עור הפנים לפני השינה. הקרם, בנוסחה נקיה וידידותית, מועשר בפרו-רטינול, בריכוז יעיל של 2%. הרטינול מוגן בקפסולה ובעל מנגנון שחרור איטי המונע גירויי עור ומסייע בספיגה מתמשכת לאורך כל שעות הלילה. הפורמולה מכילה בנוסף ניציאמיד (ויטמין B3) המסייע בתקשורת בין-תאית, אנטי-אוקסידנטים ומרכיבי לחות הפועלים בסינרגטיות עם תהליכי התחדשות טבעיים של העור בשעות הלילה, למניעה ותיקון נזקי קרינה וסביבה, פיגמנטציה ופגמי עור שונים.

מרכיבים עיקריים:

Pro-Retinol 2% – רטינול (נגזרת יציבה של ויטמין (A עטוף בקפסולה השומרת על יציבותו ומשחררת את החומר בזמן המריחה על העור. מסייע בהעלאת רמת הלחות וביצירת סיבי קולגן חדשים למניעת היווצרות קמטוטי יובש וקמטים. מעודד הסרת תאים מתים להחלקת המרקם, ומשפר את תחושת הרכות ואלסטיות של העור. מרכיב חיוני לתהליכי התחדשות תאים ותיקון נזקי חמצון וקרינה המכתימים את גוון העור.

ניאצינאמיד (ויטמין 3B) – מחזק את מחסום העור הטבעי, מסייע באגירת לחות, מרגיע רגישות, מסייע בהפחתת נזקי חמצון וערפיח הגורמים לרפיון, כהויות ואובדן לחות טבעית. מסייע בתהליכי בניית קרטינים השומרים על מוצקות ובריאות העור.  

קומפלקס לחות –  שילוב של מרכיבי לחות כמו וויטמינים, B ו-E וגליצרין, יוצרים מעטפת לחות עליונה המונעת אובדן לחות טבעית. מעלה את רמת הלחות בשכבות העמוקות של העור.

לקולוגן ישנו תפקיד בכיר בכל הקשור לאלסטיות ומיצוק,הוא מחזיר את האלסטיות ומצמצם את הקמטים והקימטוטים,בעיקר כשנצמדים אליו מרכיבים חשובים כמו ניצאמיד וויטמין E 

לקרם של קרליין נוסף גם SPF 30 ומרקם קליל אשר הופך אותו לקרם יום נפלא במיוחד לימי הקיץ הישראלי.

Pro Collagen 3%

פרו קולגן 3% קרם לחות ממצק ליום SPF 30 לשימוש יומיומי * לכל סוגי העור * פורמולה נקיה ללא:  Parabens, Mineral oil, SLS

קרם יום במרקם קליל, מעניק לעור הגנה רחבה מפני נזקי קרינה וסביבה. מסייע במניעת סימני גיל כמו קמטים, כתמי פיגמנטציה, יובש וחספוס על ידי העשרת העור במרכיבים המחזקים את שכבת  ההגנה הטבעית, מנטרלים נזקי מחמצנים וקרינת שמש ומעודדים תהליכי התחדשות של הקולגן כדי לשמור על מוצקות וגמישות העור.קרם הלחות עם ריכוז יעיל של 3%  קולגן מועשר בקומפלקס פפטידים המסייע בחיזוק מבנה העור, מרכיבי לחות ומרכיבים מרגיעים המעניקים תחושה נינוחה של עור רווי לחות ורענן לאורך כל שעות היום. המרקם הנעים נספג בקלות ואינו יוצר תחושה שומנית או דביקה. בשימוש יומי קבוע העור נראה בהיר, חלק ומוצק יותר, קמטוטי יובש נעלמים וסימני גיל מתעדנים.

מרכיבים עיקריים:

  • קומפלקס פרו-קולגן – שילוב של מרכיבי לחות עם כמה סוגי פפטידים המהווים מרכיב חיוני בבניית קולגן בעור. מסייע בהענקת אנרגיה חיונית לתהליכי התיקון הטבעיים, לשמירה על הגמישות, מוצקות וחוזק מחסום ההגנה הטבעי של העור. מעניק לעור לחות זמינה, מסייע במניעת קמטים, רפיון וכתמי פיגמנטציה. 
  • ניאצינאמיד (ויטמין 3B) – מחזק את מחסום העור הטבעי, מסייע באגירת לחות, מרגיע רגישות, מסייע בהפחתת נזקי חמצון וערפיח הגורמים לרפיון, כהויות ואובדן לחות טבעית.
  • קומפלקס אוגר לחות –  פנטנול וגליצרין משפרים את ספיגת הלחות בעור, יוצרים מעטפת אוגרת לחות על שכבת העור העליונה המסייעת בהגנה מפני נזקי אקלים וסביבה.  משולב עם ביסבולול ממקור טבעי המונע גירוי, מרגיע מתח ומסייע בשמירה על הלחות הטבעית.  
  • ויטמין E – ויטמין נוגד חמצון (אנטי-אוקסידנט), מחזק את רמת הלחות בעור ומונע סימני גיל.
  • מטשטש קמטים אופטי – חלקיקים מיקרוסקופיים המטשטשים בצורה אופטית קמטוטים וכהויות, מעניק מראה זוהר וחלק יותר לעור.
  • מסנני קרינה: מסנני קרינה המעניקים הגנה רחבה בדרגת   SPF 30. מונעים נזקי מקרינת מסכים כחולה וקרינת UVB,UVA
  • לשימוש יומיומי * לכל סוגי העור*

מחיר לצרכן – 69.90 שקל

ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובאתר של קרליין www.careline.co.il

ערכת צבע פאלטה דה לוקס מבית שוורצקופף
ערכת צבע פאלטה דה לוקס מבית שוורצקופף מחיר 39.90 שח. צילום הנקל חול.

קרליין משיקה: סדרת דיאודורנט נושם BIO סדרת דיאודורנטים מועשרת באלוורה ומרכיבים ממקור צמחי להרגעת העור ומעניקה הגנה של 48 שעות. המותג נושם של קרליין, המותג החזק והמוביל בקטגורית הדיאודורנט לנשים, מתרחב ומביא את הטרנד הירוק לקטגוריה עם סדרה חדשה: נושם BIO. 

  • מועשרת באלוורה להרגעת העור.
  • מועשרת במרכיבים ממקור צמחי.
  • מעניקה הגנה של 48 שעות.
  • מתאימה לעור רגיש.
  • היפוארלגני ודרמטולוגית.
  • ללא אלכוהול וללא פרבנים.
  • טבעונית .

סדרת דאודורנט BIO החדשה, תושק בשלושה ניחוחות, כאשר כל אחד מהניחוחות 

  • יימכר גם כרול און (75 מ"ל) וגם כספריי (150 מ"ל):
  • Citrus Blossoms – ניחוח פריחת הדרים מרענן.
  • Velvet Rose  – ניחוח וורדים מרענן.
  • Secret Garden- ניחוח פרחוני של גן קסום.

מחיר דאודורנט רול און: 12.90 שקל, לתכולת: 75 מ"ל
מחיר דאודורנט ספריי: 12.90 ₪, לתכולת: 150 מ"ל
ניתן להשיג  בכל רשתות הפארם והמזון ובאתר:  www.careline.co.il

קרליין דאודורנט BIO מחיר 12.90 שח צילום טל אזולאי - 2
קרליין דאודורנט BIO מחיר 12.90 שח צילום טל אזולאי

VALENTINO

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק את הבשמים החדשים לאישה ולגבר:  BORN IN ROMA CORAL FANTASY

רומא, שעת הזהב. רומא, בשעת בין הערביים. כשהשמיים מחשיכים לאיטם, כשהשמש שוקעת והערב מתחיל, המומנטום של העיר משתנה. הרומאים של היום, חוצים את הרחובות, כדי למצוא את מקומם על מרפסות העיר לעת שקיעה. כשהשמיים משתנים לפתע, הנוף העירוני והארכיטקטורה המיתולוגית שלו נשטפים בזוהר כתום-אלמוג, רקע צבעוני שאין שני לו.

זוהי שעת הזהב. הקסם יכול להתחיל. VALENTINO מזמין את כולנו לחיות את הרגע הזה.

שעת הזהב היא ההשראה הריחנית מאחורי Coral Fantasy, הניחוח החדש בקולקציית Born in Roma. העיר רוטמטת בכוחה של אנרגיה מחודשת, מעוררת השראה יותר, עוצמתית יותר. שעת הזהב מזמינה את כולנו להמציא את עצמנו מחדש, לבטא את האישיות שלנו, ולתת חופש לחלומות, לרצונות ולפנטזיות שלנו. עולם של פנטזיה מחכה לכולנו.

BORN IN ROMA – CORAL FANTASY DONNA בושם לאישה

BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לגבר מחיר 450 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול (
BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לגבר מחיר 450 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול

כדי לתרגם את האנרגיה של הסיפור הצבעוני לניחוח, ולנטינו פנה אל הבַּשָּׂמים Nadège Le 

Garlantezec ו- Jacques Huclier. הם התחילו את המסע הריחני שלהם בשעת הזהב של רומא, ויצרו שובל ריח פרחוני פירותי שנולד בזוהר כתום-אלמוג ייחודי, ומטייל דרך שלישיית ההשראות של VALENTINO: Couture, Cool, Color.

כדי לתאר את הרגע בו השמים מתמלאים לראשונה באור הכתום-אלמוג, תמצית תפוז ממריאה ברעננות בהירה, מלאת חיים ומעוררת את החושים. האנרגיה של אקורד קיווי מעצימה את תווי התפוז העסיסיים עם צבע ואור זוהר, פתיחה רעננה המסמלת פוטנציאל של עולם המתמלא שמחה קורנת כשהערב יורד על רומא.

רומא הרומנטית מתגלה בניחוח נשי וסוחף שאי אפשר להיות אדישים אליו.

"המושק הלבן והיסמין מורגשים ומחברים את כל התמהיל המשכר הזה לניחוח רענן ונשי מאוד, עם מתקתקות שאינה מעיקה וזורמת כמו בריזה רעננה של קיץ, ריח ורסטילי אשר ניתן  לחבר אותו לריחות נוספים בצורה מושלמת וליצור ניחוח יוצא דופן שהוא רק שלי"

מזכירה את החום הלוהט של זוהר השמיים, חליטה מרוכזת, עשירה במיוחד של יסמין גרנדיפלורום מהודו, משתלבת עם הפרחוניות המושקית, האבקתית של תמצית חלמית המושק. הלב הפרחוני מתרגם את כל האישיות וכל החושניות ששעת הזהב מתחילה לחשוף.

ציטוט מתוך תחושה אישית: אורנה רימוק

שובל ניחוח קרמי ומלא חיים של תמצית ארז טקסס, העציות שלו נעטפת בהדרגה בזוהר החמים, המתוק והחושני של מושק לבן. התעוררות עוצמתית וחושנית הממחישה את  עוצמת הטבע.

BORN IN ROMA – CORAL FANTASY UOMO – בושם לגבר

על מנת לפרש את עוצמת הצבע לבושם, ולנטינו פנה אל הבַּשָּׂמים וNicolas Beaulieu ו-Jean Christophe Hérault. בהשראת הניגודיות בין אור לחשיכה המאפיינת את שעת הזהב, צמד הבַּשָּׂמים חיבר סיפור בניחוח פירותי אוריינטאלי, עם שובל ריח עצי, כשגם הוא עובר דרך כל אחד מהפרקים של VALENTINO,  Couture, Cool, Color.

כדי לתאר את הרגע בו השמים מתמלאים לראשונה באור הכתום-אלמוג, תמצית תפוז ממריאה ברעננות בהירה, מלאת חיים ומעוררת את החושים. האנרגיה של אקורד קיווי מעצימה את תווי התפוז העסיסיים עם צבע ואור זוהר, פתיחה רעננה המסמלת פוטנציאל של עולם המתמלא שמחה קורנת כשהערב יורד על רומא.

לבדנין ארומטי מפרובאנס פוגש את תווי הקמפור הפרחוניים של מרווה, ושניהם יחד מתבהרים עם פרץ של גרניום בורבון ממדגסקר. התווים המרכזיים הרעננים והארומטיים ממחישים את כוחו של האור.

בתווים הבסיסיים של הבושם, אקורד טבק ענברי ומעושן מותיר זוהר של קסם בלתי נשכח. תמצית פצ'ולי מבאלי ו-וטיבר מהאיטי מחממים את אבסולוט הטבק עם תווי קמפור עציים של אדמה. סמל לעוצמה מלאת החיים של הכתום כצבע, השובל הריחני העוצמתי מבטא את 

הפיתוי על שלל הפנטזיות שלו.

עיצוב הבקבוקים

נולדו בתבניות שנחצבו בעבודות האבן בארמונות הרומיים, ובמקור עיטרו מוצרי עור, הניטים הם היום הקוד האיקוני של בית VALENTINO. מנצנצים על תפריו של תיק, על דש הצווארון של חולצה או על אבזם של סנדל, האדג'יות הפאנקיסטית של הניטים היא סימן ההיכר של VALENTINO.

הניטים הסמליים מעניקים את עיצובם לקימורים ולקווים של בקבוקי הבושם לאישה ולגבר, תוך שהם נצבעים מחדש באור כתום-אלמוג של שעת הזהב של רומא. פריזמות האור מפיצות את הניואנסים בכתום-אלמוג של שני הבשמים האלה על מנת לשקף את הזוהר 

הייחודי של השמיים, התייחסות ויזואלית לרגע הזה והזמנה ללכוד אותו.

מחיר מומלץ לצרכן*:

 499 לתכולת 100 מ"ל לבושם לאישה

 450 לתכולת 100 מ"ל לבושם לגבר

*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, רשת אפריל בהתבסס על מחקרים רבים!

BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לאישה מחיר 499 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול
BORN IN ROMA CORAL FANTASY ולנטינו בושם לאישה מחיר 499 שח לתכולת 100 מל. צילום יחצ חול

אסתי לאודר

מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי , אסתי לאודר חושף לראשונה את טכנולוגיית האנטי אייג'ינג העדכנית ביותר.

כמו תמיד המותג אסתי לאודר אינו עוצר וממשיך לחדש,טכנולוגיה מתקדמת ומחקרים זהו שם המשחק,תמיד הולכים יד ביד עם הזמן ופונים לכל הגילאים ולמגוון רחב של סוגי העור,הפורמולה החדשה של סדרת Revitalizing Supreme משלבת 3 מוצרים והופכת אותה לעוצמתית יותר ויעילה יותר,כמו כן המרקם קליל,אינו שומני ונספג בקלות,

מזרים לחות אינטנסיבית לעור, העור נראה זוהר וחיוני יותר וניתן לקבל תוצאות יפות גם של מיצוק  תוך התמדה ולאורך זמן.

  • סדרת +Revitalizing Supreme החדשה 
  • מקיפה ועוצמתית יותר מתמיד!
  • מראוה מוצק ומורם יותר בשלושה אזורים מרכזיים בפנים:
  • קו לסת, קווי חיוך ותפוחי הלחיים.

3 מוצרים בפורמולה חדשה, המכילה חומצה היאלורונית, תמציות צמחים ביו-אקטיביות של מורינגה והיביסקוס בטכנולוגיה בלעדית, המגבירה את ייצור הקולגן ומזינה את העור בלחות עמוקה ל-72 שעות. לעור מוצק, זוהר וחלק. בהתאם למחויבות המותג אסתי לאודר לקיימות סביבתית, מוצרי הקולקציה החדשה מגיעים באריזות זכוכית אלגנטיות הניתנות למחזור ובהמשך אף למילוי חוזר.

כסמכות עולמית לטיפוח עור, ובהתבסס על שנים של מחקר בתחום האנטי-אייג'ינג , מותג האיפור, הטיפוח  והבישום היוקרתי אסתי לאודר גאה להשיק את סדרת +Revitalizing Supreme החדשה, החושפת מראה מורם, מוצק ומוגדר יותר בשלושה אזורי פנים מרכזיים – לחיים, קווי החיוך וקו הלסת .

קרליין. צילום: יח״צ-5
קרליין. צילום: יח״צ

הנוסחה החדשה משלבת בין חומצה היאלורונית לתמצית פרחי היביסקוס  ותמצית המורינגה הבלעדית של אסתי לאודר, ובכך תורמת להזנה מוגברת בלחות ולהגברת הייצור הטבעי של הקולגן בעור פי 10! לראשונה, העור מרגיש מוצק יותר באופן משמעותי, עם צפיפות וגמישות משופרים, ומראה הקמטים והקמטוטים – כולל כעת קווי הצוואר – 

מופחתים. הפורמולה במרקם משי נספגת במהירות בעור תוך תחושת הזנה עמוקה עם לחות ל- 72 שעות, מחסום העור מתחזק והוא נראה זוהר וגמיש, ולאורך זמן, חלק וצעיר יותר.

קולקציית Revitalizing Supreme+ ארוזה כעת באריזת זכוכית יוקרתית, הניתנת למיחזור ובהמשך אף תהיה ניתנת למילוי חוזר.

מרכיבי מפתח:

  • חומצה היאלורונית – מזינה בלחות ומעניקה לעור נפח הנראה לעין.
  • Hibiscus Morning Bloom – תמצית היביסקוס טבעית ובלעדית המסייעת לעור להגביר את ייצור הקולגן הטבעי. התמצית מופקת מפרחי היביסקוס סיננסיס שנקטפו במיוחד בבוקר כאשר תועלות האנטי-אייג'ינג הטבעיות שלהם בשיא.
  • תמצית מורינגה בלעדית לאסתי לאודר המופקת באופן טבעי מהזרעים הצפופים של מיני המורינגה אוליפרה, ומסייעת "להפעיל" מסלולי אנטי-אייג'ינג מרובים של העור, כולל עזרה בניטרול רדיקלים חופשיים המאיצים את סימני ההזדקנות. פותח בשיתוף עם ביולוג צמחים בעל שם בינלאומי, ד"ר איליה רסקין מאוניברסיטת רוטגרס, 
  • טכנולוגיה לחיזוק קולגן -פותחה על ידי מדענים של אסתי לאודר כדי לסייע בתמיכה בייצור הקולגן הטבעי של העור עצמו ולבנות מחדש את מוצקות העור. קומפלקס זה משלב Acetyl-hexapeptide-8, פפטיד קריטי לקולגן מסוג I, בתוספת תמצית אצות ימיות וחלבון מי גבינה. כמרכיב קריטי ברשת התמיכה הטבעית של העור, הקולגן הוא המפתח להענקת תחושה מוצקה יותר לעור ומראה מורם יותר, מחוטב וחלק יותר.

יתרונות עיקריים:

  • הרמה + מיצוק- מחקר של אסתי לאודר הראה שכאשר תמצית Hibiscus Morning Bloom החדשה משולבת עם תמצית מורינגה + טכנולוגיה לחיזוק קולגן, ייצור הקולגן הטבעי של העור מוגבר פי 10 תוך 3 ימים בלבד. הקרמים החדשים  מסייעים להחזיר לעור את המוצקות הטבעית, האלסטיות והגמישות, וחושפים כעת קווי מתאר מפוסלים יותר ומראה עור מורם יותר בשלושה אזורי מפתח: לחיים, קווי החיוך וקו הלסת. הקמטים והקמטוטים מופחתים משמעותית למראה חלק יותר ולראשונה, קווי הצוואר נראים מצומצמים באופן משמעותי.
  • זוהר בריא-העור גמיש וזוהר בחיוניות מחודשת. הזוהר הבריא משוחזר, מרקם העור נראה מעודן יותר ומרגיש חלק שכן הקרמים עוזרים לתחלופה טבעית של תאים.
  • חיזוק מחסום הלחות – כדי לסייע בטיפול בסימני ההזדקנות, חשוב שהעור יישאר עשיר בלחות, בריא ומוזן. הנוסחאות  של Revitalizing Supreme+ מזינות ומחזקות את המחסום של העור כדי לסייע בשמירת הלחות בעור, ומספקות כעת לחות של 72 שעות. ביחד עם הגנה נוגדת חמצון,.העור מרגיש נינוח עם כל מריחה.
  • הניחוח של Revitalizing Supreme+ – הקולקצייה מציגה ניחוח פרחוני הדרי ענברי בלעדי, הנפתח עם תווים עליונים שקופים של מנדרינה וברגמוט בשילוב עם תווי לב  פרחוניים יפים של ורד תה, יסמין וסיגלית, ומתפתח עם תווים תחתונים של וטיבר, אלגום ווניל אבקתי.

קולקציית  Revitalizing Supreme+ החדשה – 

המוצרים

Revitalizing Supreme + Youth Power Creme: 

לעור מוצק, זוהר, מוזן ומורם יותר – בשלושה אזורי פנים מרכזיים. 

טכנולוגיה רבת עוצמה הכוללת את תמציות המורינגה הבלעדיות של אסתי לאודר ותמציות Hibiscus Morning Bloom החדשות, העור רך כמשי, שומר על לחות, מחזק את מחסום העור תוך מתן יתרונות אנטי-אייג'ינג רבי עוצמה. משפר באופן משמעותי את המוצקות, הצפיפות והאלסטיות למראה מורם יותר. מפחית את המראה של קמטים וקמטוטים וכעת אפילו קווי צוואר. העור חזק יותר, עשיר בלחות עמוקה וזוהר עם חיוניות חדשה ובריא למראה. 

מתאים לכל סוגי העור ולכל גווני העור. לשימוש על הפנים והצוואר בבוקר ובערב. לאחר שבועיים של שימוש –  95% מהנשים העידו  שהעור מרגיש מוצק יותר

לאחר ארבעה שבועות  של שימוש 91% מהנשים אמרו שהגמישות והקפיציות השתפרו. לאחר ארבעה שבועות של שימוש הופחתו קמטים וקמטוטים וקמטי צוואר.

מחיר לצרכן:

15 מ"ל | 210 שקל

30 מ"ל | 390 שקל

50 מ"ל| 520 שקל

75 מ"ל | 720 שקל

Revitalizing Supreme+ Youth Power Soft Creme 

קרם קל במיוחד. מספק יתרונות הרמה ופיסול עוצמתיים ומצמצם את מראה הנקבוביות לאורך זמן. קרם בעל ביצועים גבוהים זה כולל תמציות מורינגה בלעדיות ותמציות Hibiscus Morning Bloom חדשות, משפר משמעותית את המוצקות, הצפיפות והגמישות למראה מורם יותר. מפחית את המראה של קמטים וקמטוטים וכעת אף קווי צוואר. העור חזק יותר, עשיר בלחות עמוקה וזוהר עם חיוניות חדשה למראה בריא. 

מתאים לכל סוגי העור, למרוח על הפנים והצוואר בבוקר ובערב. 

לאחר שבועיים של שימוש –  88% מהנשים אמרו שהגמישות והקפיציות של העור השתפרו.

לאחר ארבעה שבועות של שימוש – הנקבוביות נראו מצומצמות יותר.

מחיר לצרכן:

50 מ"ל | 540 שקל

75 מ"ל | 720 שקל

Revitalizing Supreme + Youth Power Eye Balm 

אזור העיניים נראה ומרגיש מוצק יותר, מלא לחות וזוהר יותר. עם טכנולוגיות חזקות, כולל תמצית המורינגה הבלעדית של אסתי לאודר ותמציות חדשות של Hibiscus Morning Bloom, 

קרם העיניים החדש משפר משמעותית את המוצקות והגמישות באזור העיניים, העור סביב העיניים נראה פחות נפוח ומורם יותר. הקרם מפחית מראה עפעפיים נפולים ועיגולים כהים, מותיר את אזור העיניים במראה זוהר וצעיר יותר.

 מתאים לכל סוגי העור.

לשימוש: יש למרוח בוקר וערב סביב אזור העיניים. כמסכת עיניים שבועית, ניתן להשאיר למשך 2 דקות ולאחר מכן לספוג עודפים בעזרת צמר גפן.

כבר לאחר 8 שעות, אזור העיניים נראה פחות נפוח, יותר מורם.

לאחר שבועיים של שימוש – 92% מהנשים אמרו שהגמישות והקפיציות של העור סביב העיניים השתפרו.

מחיר לצרכן:

15 מ"ל| 340 ש"ח

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42 

ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il

סדרת Revitalizing Supreme החדשה אסתי לאודר צילום חול מאושר לשימוש - 5
סדרת Revitalizing Supreme החדשה אסתי לאודר צילום חול מאושר לשימוש

Laline

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת ט"ו באב, חג האהבה קולקציית מארזי מתנה במהדורה מיוחדת, בניחוח ונילה פינק פפר כמו בכל חג ללין מביאה לנו מגוון מארזים ובכל פעם מחדשת מארזים יפים,מתנות שתמיד כיף להתפנק ולפנק איתם,גם לכבוד ט'ו באב ללין משיקה מארזים גם בשבילה וגם בשבילו.

במסגרת מבצעי ט"ו באב, רשת ללין תציע מגוון מתנות החל מ-109.90 ומגוון מוצרים: קונים 2 מקבלים 2 

מאמינים באהבה 

כ- 65% מהאוכלוסייה קונים מתנות לחג האהבה, כאשר  כמחצית מאלה שרכשו מתנות ליום האהבה מדווחים שהתחילו לעשות זאת לפני גיל 20. עוד עולה מהסקר כי אחוז הגברים הקונה מתנות לחג אהבה גבוה מאחוז הנשים (54%),

כך עולה מסקר שערכת רשת ללין באמצעות חברת המחקר SAPIO.

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת ט"ו באב, חג האהבה, מהדורה מוגבלת בניחוח ונילה פינק פפר בעיצוב בהשראת האומנות העדינה של תחרת הנייר ופרח הווניל.

פלטת הצבעים של הקולקציה כוללת שילוב של ורוד רך, שמנת וזהב, לצד מארז מתנה לגבר המעוצב בגווני סדרת Mr Laline.

מסקר שערכה רשת ללין באמצעות חברת SAPIO עלה כי: כ-65% מדווחים כי קנו מתנה ליום האהבה, כאשר כמחצית מאלה שרכשו מתנות ליום האהבה החלו לעשות זאת לפני גיל 20.

גברים נתפסים ככאלה שקונים יותר מתנות בהשוואה לנשים ליום האהבה – 54% ציינו שגברים קונים יותר.

כ-65% מעדיפים לקנות מתנות ליום האהבה בחנויות פיזיות, לעומת כ-30% המעדיפים לרכוש מתנות באון ליין.

כמעט כ- 70% צייני כי ישמחו לקבל כמתנה לכבוד יום האהבה מוצרי טיפוח. 

לדברי אורי גורן, סמנכ"ל שיווק רשת ללין, ט"ו באב נחשב לאחד מהחגים המובילים ברכישות מארזי מתנה, מיד לאחר ראש השנה ופסח, ולקראתו ללין משיקה כבכל שנה קולקציה במהדורה מיוחדת. עוד הוסיף גורן כי על פי נתוני הסקר שערכה הרשת עולה כי כ- 70% היו שמחים לקבל מוצרי טיפוח במתנה ועבורם השיקה הרשת מגוון מארזים לנשים ולגברים.

בקולקציה לקראת חג האהבה ללין משיקה: קופסאות מתנה מעוצבות, תיק רחצה, דיפיוזר מעוצב (בניחוח ונילה פינק פפר), מתנות החל 109.90 שקלים ומגוון רחב של מארזים ביניהם: 

  • מארז אהבה מפנק הכולל תיק רחצה ט"ו באב, קרם ידיים 100 גרם, קרם גוף וסבון מוצק ונילה פינק פפר ב109.90 שקלים 
  • במקום 214.60 שקלים.
  • מארז אהבה אישי הכולל קופסת מתנה מעוצבת, קרם סופלה 200 גרם, קצף אמבט וגוף 500 מ"ל, פילינג גוף 240 גרם, ספוג במבוק ב149.90 שקלים במקום 294.50 שקלים.
  • מארז אהבה לגבר הכולל: תיק רחצה, שמפו וג'ל רחצה 500 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל, קרם גוף 150 גרם, תחליב לאחר גילוח ב149.90 שקלים במקום 349.50 שקלים. 
  • מארז אוירה לגוף ולנפש הכולל קופסא מעוצבת, קצף אמבט וגוף 500 מ"ל, מי גוף 100 מ"ל, נר אוירה, קרם גוף 350 גרם, קרם ידיים 100 גרם, ספוג במבוק ב-229.90 שקלים במקום 464.30 שקלים.
ללין
ללין. צילום: יח״צ

לילך

"מאופרות ב-7 דקות הכניסה את המשפט אנטי אייג'ינג לתחום מברשות האיפור, אחרי מיתוג חדש, לילך מרעננת את קולקציית מברשות הקסם שלה עם מברשת קונסילר חדשה אשר בתוך שבוע מאז שהיא יצאה לאויר העולם כבר בסיבוב הראשון  "סולד אאוט", לא מובן מאליו  בימים טרופים אלה!

אז מה יש בה במברשת הקונסילר fix-up שמבדיל אותה מהאחרות?

  • היא אינה נכנסת לקימטוטים
  • המבנה האנטומי הזויתי שלה מאפשר להכנס  בצורה מושלמת לזויות מסביב לעיניים
  • עשויה משיער סינטטי באיכות הכי גבוהה שיש
  • נוצרה בטכנולוגיה מתקדמת בציפוי מיוחד
  • כמו המברשות הקודמות היא משלנו ישראלית כחול לבן! אני כמובן התאהבתי.
מסקרה
צילום: יח״צ

מחר לצרכן: 197 שקל

︎הייכן רוכשים?
לילך גוריון – אתר: https://www.meuparotbe7dakot.com/
קהילה – https://www.facebook.com/groups/meuparotbe7dakot/?ref=share
בנוסף ניתן לרכוש בסטודיו OR-Makeup
בנייד-0502908290

LANCÔME משיקה את  Idôle Eau de Parfum Nectar בושם חדש לאישה בניחוח מפתיע עם אקורד  פופקורן ייחודי וממכר 

מהשקתו ב-2019, Idôle שואב השראה מנשים חזקות ומשפיעות אשר משנות את אופייה של החברה העכשווית, על מנת לכתוב מחדש את הכללים של עולם הבישום. מושרש היטב בתקופתו, הבושם חוגג את חזון ההצלחה החדש, הנתמך על ידי נשים מנהיגות ומובילות של ימינו. מונע על ידי הלך הרוח העוצמתי הזה, המשימה של אידול היא לעמוד בקצב של המומנטום העוצמתי והמשכנע של נשים אשר מעצבות את עולם המחר. 

בשנת 2022, לנקום כותבים פרק חדש בהרפתקה של Idôle עם יצירתו של בושם המשלב את המחויבות של המותג לפיתוח בר קיימא עם השאיפות העמוקות והמשמעותיות ביותר של זמננו.

הורד והוניל ב- Idôle Eau de Parfum Nectar מופקים ונרכשים באופן בר-קיימא, וממקמים את חזון היופי האקולוגי של LANCÔME בלב ליבו של הבושם. מרכיבים אלה משולבים עם אקורד פופקורן בלתי צפוי ומפתיע המעביר את הבושם לטריטוריה ממכרת לא ידועה וגורם לו לצעוד קדימה עם התחלה חדשה.

יותר מבושם, Idôle Eau de Parfum Nectar לוכד את האמונות החזקות בהן LANCÔME דוגלים, וחולק אותן עם הנשים של היום. מאמץ ממשי להניע את העולם לכיוון הנכון. הבושם,  אשר סולל את הדרך עם יצירתיות אמיצה ומחויבות נועזת, מעודד את כל הנשים להעז ולנסות. אני טובה יותר, עולם טוב יותר.

דור חדש של התמכרות

ברוכה הבאה לעידן של בשמים המורכבים מתווים 'אכילים' נוצר על ידי שלישיית הבשמיות שיצרו את האו דה פרפיום המקורי – שימאלה מזונדיה, נאדאז' לה גרלנטזק ואדריאנה מדינה – אידול או דה פרפיום נקטר מפרש מחדש את הניחוח שלו עם אקורד פופקורן מפתיע. מרקם קריספי עם הדגשים של דגנים וקרמל. התו היצירתי להדהים שובר את הקודים המסורתיים של בשמים המורכבים מתווים 'אכילים', כדי להמשיך את החדשנות שהחלה עם אידול, בושם אשר מקדים את זמנו או כאשר התמכרות חוברת למהפכה.

הכול מתחיל ברעננות של אקורד האגס האיקוני 

של אידול. עסיסי ומגרה, מאיר את אקורד הפאוני על שלל עלי הכותרת העשירים שלו ואת הרכות הקרמית של אקורד מגנוליה. הפרח האיקוני בלב אידול הופך לאקורד מדהים של סופלה ורדים: צמד של ורדי אספרטה ונגיעה של תמציות ורד סנטיפוליה, מוגברים על ידי מי ורדים ורמיזה של ורד אבסולוט, כמו נשימה מרגשת של אוויר צח חדרה לתוכו. צבועה במעטה פירותי של תפוח אדום, מועשרת באסתטיקה ריאליסטית ואולטרה-מודרנית, מלכת הפרחים מציעה חוויה שאין כמותה.

ההתמכרות לבושם מתארכת על ידי אקורד הפופקורן המפתיע שהופך את הבושם לייחודי יותר: החמימות של ההדגשים המקורמלים חובקת בעדינות את העושר העוטף של חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר, בעוד השפעות הדגנים שלו מוסיפות ניואנס לעומק העצי, האינטנסיבי של פצ'ולי אינדונזי.

מונע על ידי החזון של עונג ריחני חדש, אידול או 

דה פרפיום נקטר מרחיב את מגוון האפשרויות הריחניות על מנת לעורר את הגוף והנפש. בושם בהשראת העתיד, לכל הנשים המתוות מסלול חדש עבור המחר.

ורד אספרטה צומחת בשדות אספרטה, המרכז לגידול וורדים בטורקיה. תמצית הוורדים מופקת מוורדים אשר נבחרו בקפידה עבור לנקום ומועשרת במי ורדים מרוכזים. היא מגבירה את ההיבטים הבוטאניים של מלכת הפרחים, ותורמת להתפרצות הפרחונית הרעננה בלב אידול או דה פרפיום נקטר. לנקום תומכים בתעשייה זו על ידי סיוע בשיפור שיטות העבודה החקלאיות ותנאי העבודה. הפרויקט נועד גם לקדם את תפקידן של נשים בתהליך הייצור ואת ההכרה בהן.

חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר

אוצר של האי מדגסקר, וניל מפתח איכות ארומטית עשירה במיוחד באזור יוצא דופן זה. לנקום מסתמכים על ספק בר קיימא בעל השפעה חיובית על האוכלוסייה המקומית, שמשיג איכות ריחנית שאין שנייה לה. 18 חודשים נדרשים מהאבקת הפרחים, המתבצעת ידנית ובקפידה, ועד להפיכת פולי הוניל לחליטה באמצעות מיצוי נוזלים סופר-קריטי. השיטה הספציפית מייצרת ללנקום תו וניל מענג ואנין עם גוון בלסמי והיבטים חמים, עמוקים ומסתוריים החיוניים לבושם אידול או דה פרפיום נקטר.

מחיר מומלץ לצרכן:

 309 ₪ לתכולה: 50 מ"ל, 

479 ₪,  לתכולה: 100 מ"ל 

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות.

כשטיפוח שפתיים פוגש צבע

גוון חדש לבאלם עטור השבחים של Dr.PAWPAW: ורוד לוהט 

מותג הבאלמים עטור השבחים מבריטניה Dr.PAWPAW מצרף למגוון המוצרים בישראל גוון חדש: באלם בגוון ורוד לוהט. הגוון החדש מועשר בנוסחה עטורת הפרסים של הבאלם הקלאסי שלDr.PAWPAW  הכוללת שלישיית מרכיבים צמחיים: פרי הפאו-פאו (זן ייחודי ממשפחת הפפאיה הידוע כטיפולי) המעניק הזנה לאורך זמן לעור, אלוורה המרגיעה עור רגיש ומגורה ושמן זית המעניק לחות עמוקה לעור יבש וסדוק ומשאירה אותו לח ועשיר בלחות. בנוסף, המוצר מכיל את את אנזים הפפאין, המפרק תאי עור מתים ומאיץ את התחלפותם בתאים חדשים המעניקים לעור מראה בריא יותר.

צילום: יח״צ

Dr. PAWPAW Hot pink Balm – הנוסחה המזינה והמטפחת של הבאלם הקלאסי, בגוון ורוד לוהט וטרנדי המשדרג את מראה השפתיים. הגוון של הבאלם ניתן לבניה, ממראה ורדרד טבעי ועדין עד לגוון ורוד עשיר ונועז יותר. מתאים לשימוש על השפתיים, הלחיים והעפעפיים. 

כל המוצרים של Dr.PAWPAW טבעוניים, ידידותיים לסביבה, לא נוסו על בעלי חיים ומגיעים באריזות הניתנות למחזור

מחיר לצרכן: 39.90 ל-25 מ"ל

להשיג בסופר פארם

LANCÔME משיקה את  Idôle Eau de Parfum Nectar 

בושם חדש לאישה בניחוח מפתיע עם אקורד  פופקורן ייחודי וממכר 

מהשקתו ב-2019, Idôle שואב השראה מנשים חזקות ומשפיעות אשר משנות את אופייה של החברה העכשווית, על מנת לכתוב מחדש את הכללים של עולם הבישום. מושרש היטב בתקופתו, הבושם חוגג את חזון ההצלחה החדש, הנתמך על ידי נשים מנהיגות ומובילות של ימינו. מונע על ידי הלך הרוח העוצמתי הזה, המשימה של אידול היא לעמוד בקצב של המומנטום העוצמתי והמשכנע של נשים אשר מעצבות את עולם המחר. 

בשנת 2022, לנקום כותבים פרק חדש בהרפתקה של Idôle עם יצירתו של בושם המשלב את המחויבות של המותג לפיתוח בר קיימא עם השאיפות העמוקות והמשמעותיות ביותר של זמננו.

הורד והוניל ב- Idôle Eau de Parfum Nectar מופקים ונרכשים באופן בר-קיימא, וממקמים את חזון היופי האקולוגי של LANCÔME בלב ליבו של הבושם. מרכיבים אלה משולבים עם אקורד פופקורן בלתי צפוי ומפתיע המעביר את הבושם לטריטוריה ממכרת לא ידועה וגורם לו לצעוד קדימה עם התחלה חדשה.

יותר מבושם, Idôle Eau de Parfum Nectar לוכד את האמונות החזקות בהן LANCÔME דוגלים, וחולק אותן עם הנשים של היום. מאמץ ממשי להניע את העולם לכיוון הנכון. הבושם, 

אשר סולל את הדרך עם יצירתיות אמיצה ומחויבות נועזת, מעודד את כל הנשים להעז ולנסות. אני טובה יותר, עולם טוב יותר.

דור חדש של התמכרות

ברוכה הבאה לעידן של בשמים המורכבים מתווים 'אכילים' נוצר על ידי שלישיית הבשמיות שיצרו את האו דה פרפיום המקורי – שימאלה מזונדיה, נאדאז' לה גרלנטזק ואדריאנה מדינה – אידול או דה פרפיום נקטר מפרש מחדש את הניחוח שלו עם אקורד פופקורן מפתיע. מרקם קריספי עם הדגשים של דגנים וקרמל. התו היצירתי להדהים שובר את הקודים המסורתיים של בשמים המורכבים מתווים 'אכילים', כדי להמשיך את החדשנות שהחלה עם אידול, בושם אשר מקדים את זמנו או כאשר התמכרות חוברת למהפכה.

הכול מתחיל ברעננות של אקורד האגס האיקוני 

של אידול. עסיסי ומגרה, מאיר את אקורד הפאוני על שלל עלי הכותרת העשירים שלו ואת הרכות הקרמית של אקורד מגנוליה. הפרח האיקוני בלב אידול הופך לאקורד מדהים של סופלה ורדים: צמד של ורדי אספרטה ונגיעה של תמציות ורד סנטיפוליה, מוגברים על ידי מי ורדים ורמיזה של ורד אבסולוט, כמו נשימה מרגשת של אוויר צח חדרה לתוכו. צבועה במעטה פירותי של תפוח אדום, מועשרת באסתטיקה ריאליסטית ואולטרה-מודרנית, מלכת הפרחים מציעה חוויה שאין כמותה.

ההתמכרות לבושם מתארכת על ידי אקורד הפופקורן המפתיע שהופך את הבושם לייחודי יותר: החמימות של ההדגשים המקורמלים חובקת בעדינות את העושר העוטף של חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר, בעוד השפעות הדגנים שלו מוסיפות ניואנס לעומק העצי, האינטנסיבי של פצ'ולי אינדונזי.

מונע על ידי החזון של עונג ריחני חדש, אידול או דה פרפיום נקטר מרחיב את מגוון האפשרויות הריחניות על מנת לעורר את הגוף והנפש. בושם בהשראת העתיד, לכל הנשים המתוות מסלול חדש עבור המחר.

אינדולה. צילום: יח״צ -
לנקום. צילום: יח״צ

ורד אספרטה צומחת בשדות אספרטה, המרכז לגידול וורדים בטורקיה. תמצית הוורדים מופקת מוורדים אשר נבחרו בקפידה עבור לנקום ומועשרת במי ורדים מרוכזים. היא מגבירה את ההיבטים הבוטאניים של מלכת הפרחים, ותורמת להתפרצות הפרחונית הרעננה בלב אידול או דה פרפיום נקטר. לנקום תומכים בתעשייה זו על ידי סיוע בשיפור שיטות העבודה החקלאיות ותנאי העבודה. הפרויקט נועד גם לקדם את תפקידן של נשים בתהליך הייצור ואת ההכרה בהן.

חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר

אוצר של האי מדגסקר, וניל מפתח איכות ארומטית עשירה במיוחד באזור יוצא דופן זה. לנקום מסתמכים על ספק בר קיימא בעל השפעה חיובית על האוכלוסייה המקומית, שמשיג איכות ריחנית שאין שנייה לה. 18 חודשים נדרשים מהאבקת הפרחים, המתבצעת ידנית ובקפידה, ועד להפיכת פולי הוניל לחליטה באמצעות מיצוי נוזלים סופר-קריטי. השיטה הספציפית מייצרת ללנקום תו וניל מענג ואנין עם גוון בלסמי והיבטים חמים, עמוקים ומסתוריים החיוניים לבושם אידול או דה פרפיום נקטר.

מחיר מומלץ לצרכן:

 309 ₪ לתכולה: 50 מ"ל, 

479 ₪,  לתכולה: 100 מ"ל 

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל 

ובפרפומריות.

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק