מגזין ביוטי קייצי

בטיסט-שמפו יבש מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שח צילום אפרת אשל_ (16)3
|

 הקיץ כבר! סוף שנת הלימודים כבר בפתח,תחושה של חופש באויר, ים התחדשות וכל מה שחם בעולם היופי

מותג הקוסמטיקה הישראלי הבינלאומי 417- מתרחב ומשיק שלושה מוצרי טיפוח חדשים  לעור הפנים והגוף  

מותג הקוסמטיקה הישראלי הבינלאומי 417- מתרחב ומשיק שלושה מוצרי טיפוח חדשים לטיפוח עור הפנים והגוף. מוצרי טיפוח יוקרתיים ומרגשים של המותג, מבוססי חומרים טבעיים, המשווקים באופן בלעדי ע"י חברת שסטוביץ ברשת "סופר פארם".

בפיתוח המוצרים החדשים הושקעו כ- 250,000 דולר .הרחבת ליין מוצרי הטיפוח כוללת את המוצרים החדשים: 

סבון ג'ל מקציף לניקוי הפנים והענקת גוון עור אחיד- סבון ג'ל מקציף לשימוש יומיומי 4 ב-1 : ניקוי, טונר, הבהרה ומסיר איפור. מסייע להבהיר כתמי שמש וגיל והיפרפיגמנטציה. מכיל חומצה קוג'ית המעכבת ומונעת את היווצרות טירוזין, שהיא חומצת אמינו הדרושה לייצור מלנין. מכיל את הרכיבי- ויטמין A לחידוש העור, ויטמין B למתן לחות וגמישות, ויטמין C לתיקון נזקי שמש, ויטמין E נוגדי חמצון , ויטמין F מרכך, תמצית זרעי עץ ערמונית  נוגד חמצון ותמצית לימון להבהרה. מחיר 190 ₪ 

סבון לניקוי וגוון עור אחיד מחיר 190 שח מותג 417- קרדיט יחצ
סבון לניקוי וגוון עור אחיד מחיר 190 שח מותג 417- צילום יחצ

קרם ממצק המעניק גוון עור אחיד לגוף לצוואר ולדקולטה- קרם ממצק מרוכז ועשיר לעור הגוף הצוואר והדקולטה, מטפל בכתמי גיל ושמש ומעניק אחידות לגוון העור, משפר את גמישות ומוצקות העור. מכיל דו תחמוצת הטיטניום המבהיר את העור, בעל איכויות מחזירות אור, לכן הוא יכול גם לפזר ולספוג קרני UV ולהגן על העור מנזקי השמש. לאחר השימוש העור מוצק יותר, רך, חלק גָמִיש, מוגן ובגוון אחיד יותר. מכיל את הרכיבים- שמן בוראג' ללחות וחידוש העור, שמן אובליפיחה- ליקופן ובט קריטן, ויטמין A לחידוש העור, ויטמין B ללחות וגמישות, ויטמין C תיקון נזקי שמש, שמן זית ושמן אבוקדו נוגדי חמצון. מחיר 145 ₪ 

קרם לילה לגוון אור אחיד ומואר מחיר 270 שח. מותג 417- קרדיט יחצ - 5
קרם לילה לגוון אור אחיד ומואר מחיר 270 שח. מותג 417- צילום יחצ

קרם לילה לגוון עור אחיד ומואר- קרם לילה משלים שגרה יומית בטיפול בפיגמנטציה של העור וחידוש העור. תומך בתהליך ההתחדשות הטבעי של העור בזמן השינה. לעור חלק יותר, גוון העור אחיד וזוהר יותר . מכיל שמן קלנדולה – המספק הגנה נוגדת חמצון המפחיתה את הופעת קמטים, כתמי גיל ואפילו נראות של צלקות. רכיבים נוספים- שמן זית ותמצית רימונים נוגדי חמצון, אלוורה מרגיעה ואנטי דלקתית, קמומיל מרגיע ונוגד חמצון, תמצית זערי עץ הערמונית ותה ירוק נוגדי חמצון . מחיר 270 ₪ 

קרם ממצק לאזור הצוואר מחיר 145 שח מותג 417- קרדיט יחצ
קרם ממצק לאזור הצוואר מחיר 145 שח מותג 417- צילום יחצ

מוצרי 417- מבוססים ומכילים מינרליים, רובם המכריע טבעוניים וכולם מבוססים על רכיבים טבעיים. הענקת תשומת לב לנשימה מבוקרת תוך שימוש במוצרי החברה מסייעים בשיפור נראות העור וכן במיקסום תחושת עירנות ופוקוס בחיים שלנו . המוצרים פותחו על ידי צוות של כימאים במעבדות המחקר המובילות באירופה ומשלבים טכנולוגיה לשיפור נראות העור תוך התעוררות חושית. המותג מציע מגוון מוצרי טיפוח לעור – קרמים לעור הפנים, פילינג, סרום, מסכות ועוד, מוצרים לגוף כדוגמת קרמים, סבונים, מלחים, בוץ לגוף ועוד ומוצרים בהתאמה לצרכי העור כדוגמת קרמים לטיפול בקמטים, פיגמנטציה, הצרת היקפים ועוד.

המותג נוסד על ידי מוטי פרידמן אמן ופסל במקצועו שהקים את המותג ב-2003 עם הפנים לחו"ל וכיום המותג משווק ב-30 מדינות והינו מותג מספר 1 במכירות בדיוטי פרי בישראל. אחרי השקה מוצלחת באמירויות המותג יושק עם שותף מקומי בהודו במהלך חודש יוני 2022.  במהלך השנה האחרונה פרידמן חתם על הסכם הפצה ושיווק בלעדי בישראל עם חברת "שסטוביץ'" והוא החל להיות משווק באופן בלעדי ברשת "סופר פארם" בכ-80 סניפים בפריסה ארצית.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם ורשת סופר פארם און ליין 

המותג בטיסט משיק שמפו יבש לשיער:

המרענן שיער שומני וחסר ברק, מעניק מראה מטופח, מנטרל ריחות רעים ומאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה

בטיסט, מותג השמפו היבש הוותיק בעולם, והמוביל בבריטניה,  משיק לקיץ 2022  סדרה משופרת  של שמפו יבש לשיער,

פתרון שהוא חובה בכל תיק של אישה שרוצה מראה שיער רענן, נקי ושופע ללא חפיפה וללא מאמץ!

השמפו היבש של בטיסט מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה ועוזר בספיחת השומנים מהשיער.

בנוסף, השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן.

השמפו  כולל 4 ריחות מגוונים: נקי וקלאסי, טרופי , דובדבן וניחוח פרחים.

איך זה עובד? קלי קלות! מרססים על השיער את השמפו הייבש במרחק 30 ס"מ משורשי השיער ומעסים משורש השיער לכיוון הקצוות במשך שתי דקות, שבמסגרתן האבקה סופחת אליה את כל שיירי השומן והלכלוך שהצטברו על השיער ועל הקרקפת. התוצאה: כמו לאחר חפיפה. השיער מרגיש נקי יותר, קליל יותר ונוח יותר לעיצוב.

מחיר  מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות הפארם בכל רחבי הארץ 

בטיסט-שמפו יבש מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שח צילום אפרת אשל-5
בטיסט-שמפו יבש מחיר מומלץ לצרכן 29.90 שח צילום אפרת אשל

הבושם החדש לגבר מבית YVES SAINT LAURENT: Y EAU DE TOILETTE

ניחוח רענן ועוצמתי "כדי לדעת לאן אתה הולך, אתה צריך לדעת מהיכן אתה בא." לני קרביץ

Y הוא האות הראשונה בשמו של איב סן לורן. Y הוא שאלה. Y הוא תשובה. טוויסט 

רוקנ'רולי אדג'י על משפחת הניחוחות הגבריים האיקוניים ביותר: השרך. נוצר על ידי אחד הבַּשָּׂמים המפורסמים ביותר: מאסטר פרפיומר דומיניק רופיון (IFF). מגולם על ידי יוצר רב כישרונות: אגדת הרוק לני קרביץ.

כיום, חטיבת היופי באיב סן לורן גאה להציג פרשנות חדשה לאיקון הריחני שלה: Y או דה טואלט, שרך עצי מינרלי ומנגד לבנדר ארומטי עם עצים חושניים. דרגה חדשה של אינטנסיביות. גל כחול, נקי וסקסי.

ריח מרענן ועם זאת עוצמתי, עמיד לאורך כל היום, עם 12 שעות של אינטנסיביות יוצאות דופן בספריי, Y או דה טואלט מקבל המחמאות האולטימטיבי. העונג שבניחוח. העונג שבאהבה. קר יותר, חם יותר, עם עמידות גבוהה יותר מאי פעם.

הווייב: בושם לאדם היצירתי שבנה את עצמו, שהגיע להישגים בזכות עצמו

Y או דה טואלט לוכד רגע חדש, אינטימי יותר בסאגה של הגבר של Y, המגולם על ידי השגריר האיקוני של Y, לני קרביץ. נסיין חסר פחד שחי על פי הקצב שלו.

למה? כי הוא מאמץ באופן מוחלט את כל מה שהוא. המוטו שלו: "כדי לדעת לאן אתה הולך", הוא אומר, "אתה צריך לדעת מהיכן אתה בא". וכדי לרכוב על גל היצירתיות, אתה צריך לצלול עמוק לתוך הכוחות הפנימיים הבסיסיים שמציתים את התשוקה, להתחבר מחדש לשורשים, לחזור למקום שבו הכול התחיל, לדעת מי אתה.

הבושם: רענן עד מאד. סקסי עד מאד.

עם Y או דה טואלט, המאסטר פרפיומר דומיניק רופיון משחרר את היצירתיות, ומציע פרשנות חדשה ומרשימה ל-Y שחוזרת לשורשים של הניחוח: המתח בין נקי לסקסי, שהוא המהות של משפחת השרכים. והוא יוצר את הבושם שהפך אותו לאגדה בתעשייה. פורמולה מדויקת שכל תו מהדהד עם השני, ומגביר את שובל הריח, את סימן ההיכר הייחודי ואת העמידות המרשימה.

"הרכבתי את Y או דה טואלט כשרך מינרלי, עצי עם רעננות עוצמתית", דומיניק רופיון אומר. "התו חושף לב ארומטי של לבנדר טהור וגרניום רענן אשר מתפתלים סביב אקורד של ענבר אפור מינרלי, קטורת עמוקה, סקסית, גברית, ועצים חושניים."

כאן, המאסטר פרפיומר מגביר את הרעננות של הניחוח המקורי עם קורטוב של ברגמוט על הצריבה הקפואה של ג'ינג'ר ולב גרניום בורבון ממדגסקר. נוצר במיומנות עבור חטיבת היופי באיב סן לורן, אחיו הקריר והקשוח יותר של הוורד חושף את כוחו הפרחוני בתהליך זיקוק מיוחד.

האנרגיה הפיקנטית של הפתיחה מציגה את הקצב הראשוני של הניחוח. אקורד מינרלי קריר ואדג'י שעובר מהתווים העליונים לתווים הבסיסיים. החותמת הריחנית של Y. הווייב החושני של לבונה. ב-Y או דה טואלט, הוא מתחבר עם אקורד של ענבר אפור סקסי המשלב מליחות של גלי הים המתיזים עם החום של עור קורן בשיזוף.

ואז מגיעים האקורדים המתנפצים של גל כחול קריר. אקורד רענן וארומטי המשלב מרכיבי כוכב שנוצרו עבור איב סן לורן. לב של דיווה לבנדר מפרובנס שעוצב על מנת להדגיש את ההיבטים הרעננים ביותר והמפתים ביותר של הפרחים. ב-Y או דה טואלט, הוא מתמזג עם החמימות הארומטית של לב של מרווה מרושתת מפרובנס, שנוצר על מנת לחשוף את החושניות הייחודית של המרכיב הזה.

כשהניחוח מגיע לתווים הבסיסיים, הדברים נהיים לוהטים יותר וסקסיים יותר, כאשר דומיניק רופיון מדגיש את קצב הבס של שמן ארז. עמוק ומהדהד, העץ העוצמתי מתחזק על ידי נגיעה מפתה במיוחד של אקורד וניל – כמו מנגינה שאי אפשר שלא להתאהב בה.

הבקבוק: איקון צולל לתוך הכחול

זה הצבע של קרירות. של לבנדר, של התחלות חדשות ואפשרויות אינסופיות… הצבע של Y או דה טואלט.

על מנת לחשוף את הרעננות של הבושם החדש, הבקבוק האדג'י והאולטרה מתוחכם של Y, שעוצב על ידי סוזן דלטון, לובש זכוכית צלולה, וחושף ניחוח כחול בהיר. למה לא? לגבר של Y אין מה להסתיר.

כמו תכשיט רוקנ'רולי גדול ונועז, ה-Y בכסף בהיר שחותך את הבקבוק בעל הכתפיים המרובעות מדגיש את החתך בצורת V בזכוכית – הישג טכני שהופך את הבקבוק האיקוני לפריט עיצוב נחשק במיוחד.

YSL בושם לגבר Y EDT מחיר 399 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול (3)3
YSL בושם לגבר Y EDT מחיר 399 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול

הקמפיין: מסע של כוכב אגדי בחזרה לשורשים שלו

דמות, מתחת למים. YSL, הלוגו האיקוני שקוע בקרקעית ים כחול על חול לבן אבקתי, כמו התגלות מסתורית. הוא מופיע, עולה מהמעמקים לעבר האור. צילום שליו, חלומי, מהורהר. ההקדמה לגרסה חדשה, גולמית יותר, אקוסטית יותר "Are You Gonna Go My Way", שהוקלטה במיוחד לקמפיין החדש על ידי לני קרביץ – שיר אגדי, שהומצא מחדש.

בסרט שיצרה הבמאית הצעירה עטורת הפרסים Jessy Moussallem, אגדת הרוק והשגריר של Y חושף היבט אינטימי יותר של מי שהוא. לני משתף חלק אישי, חשוב מאוד בחייו כשהסרט לוכד את המסע שלו חזרה לשורשיו, באיי הבהאמה, מקום הולדתם של סבו וסבתו מצד אימו. מקום בו הוא בילה בילדותו אינספור חופשות יחד עם בני דודיו, מקום בו הוא מרגיש הכי בבית.

איתו, אנחנו מגלים את היופי הגולמי של האי הקטן Eleuthera – שפירוש שמו 'חופש' – שם יש ללני בית ואולפן הקלטות קטן. מקום המסתור וחוף המבטחים שלו. המקום אליו הוא מגיע כדי להיות הוא עצמו, לקבל הכי הרבה השראה, להרגיש את האנרגיה של הטבע.

למרות שלני הוא כל כולו עדיין אליל רוק בקמפיין החדש, הוא גם בן אדם, שמתאחד עם האלמנטים והזהות הבהאמית שהוא כל כך גאה בה, דמות דקיקה בשחור על רקע הים והשמים הכחולים, חופשי. מלא השראה. מעורר השראה. זה Y.

למה התאהבתי בריח שלו?
כי הוא נקי, גברי עם ניחוח שמשדר ביטחון, הגבר שלי מריח חופש ואני מזליפה מעט על הבושם שלי ויוצרת ריח שונה וסוחף, שילוב בין קלילות, חושניות וחוזק, בושם הוא זיכרון, הוא, בגד לנשמה אשר מעיר את כל החושים.

מה הזיכרון שלי?
חוף ים, חופשה באיי יוון המופלאים והרומנטים עם הגבר המדהים שלי לצידי.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 שקל לתכולת 100 מ"ל

*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות

YSL בושם לגבר Y EDT מחיר 399 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול (5)1
YSL בושם לגבר Y EDT מחיר 399 שח לתכולת 100 מל צילום יחצ חול

 המלצה חמה!

ארבעת המופלאים של  Smashbox:

מותג האיפור והטיפוח המקצועי SMASHBOX COSMETICS, שהמציא את קטגוריית הפריימרים ואחראי לפריימר הראשון שאי פעם נוצר, ממציא עצמו מחדש עם קטגוריה חדשה הכוללת 4 פריימרים חדשים!

Smashbox's Photo Finish Silkscreen Primers
הפריימרים של הדור הבא. מבוססים על קומפלקס של נוגדי חמצון ביניהם חומצה היאלורונית, תמצית פרוביוטית, ויטמינים ועוד. לכל אחד מהם מרכיבים ויתרונות שונים בהתאם לדאגות עור וכולם מיועדים ליצירת בסיס מושלם,הפריימרים מותאמים לכל לוק איפור.

כמאפרת אני מוצאת שהפריימרים נותנים לי מענה פשוט לכל לקוחה,לכל סוג ולכל מצב עור,בין אם את נערה מתבגרת או אישה בוגרת,הפריימרים האלה יתנו לך את הבסיס המושלם עבוך.

אז במקום עשרות סוגי פריימרים צימצמתי לארבעה ואני ממש לא צריכה יותר. 

back to basics

מותג האיפור והטיפוח המקצועי SMASHBOX COSMETICS,  שהמציא את קטגוריית הפריימרים ואחראי לפריימר הראשון שאי פעם נוצר, ממציא עצמו מחדש עם קטגוריה חדשה הכוללת 4 פריימרים חדשים!

Smashbox's Photo Finish Silkscreen Primers

הפריימרים של הדור הבא. מבוססים על קומפלקס של נוגדי חמצון ביניהם חומצה היאלורונית, תמצית פרוביוטית, ויטמינים ועוד. לכל אחד מהם מרכיבים ויתרונות שונים בהתאם לדאגות עור וכולם מיועדים ליצירת בסיס מושלם לאיפור.

כשאנחנו מתאפרות, תמיד הכי חשוב הוא הבסיס. ולא משנה אם מדובר באיפור יומיומי לעבודה או בלוק ערב מעושן לאירוע. הבסיס לכל שגרת איפור הוא הפריימר, המוצר שנוצר, בעצם, על מנת להכין את העור לאיפור שיונח עליו.

סמאשבוקס, מותג האיפור והטיפוח מלוס אנג'לס, הוא מותג הקוסמטיקה הראשון בעולם שיצר את קטגוריית הפריימרים. הפריימר הראשון של המותג נוצר בשנת 1998 באולפן צילום אמיתי והפך במהרה למוצר האייקוני של המותג. מאז הצטרפו מוצרים רבים אחרים, אבל אותו מוצר מהפכני, המסוגל להאיר את גוון העור ולהעניק לו מראה מושלם בכל תאורה, 

כראוי לכוכב הוליוודי,  לא רק שמר על מעמדו, אלא גם הפך לאבטיפוס שחולל מהפכה.

כיאה למותג שנולד בעיר החלומות, אמני סמאשבוקס התכנסו שוב לאחרונה, כדי לחלום, ליצור, לערוך נסיונות משותפים ולחולל קסמים, וכעת, 24 שנה אחרי הם לגמרי עושים זאת שוב! 

הכירי את ארבעת המופלאים של  Photo Finish Silkscreen- הפריימרים של הדור הבא. הם לא רק מלטשים את המייקאפ  ושומרים שהאיפור יישאר מושלם לאורך כל היום, הם  גם מגנים על עורך, הודות לקומפלקס חדש וקליל בשם  Silkscreen, היוצר מחסום נושם המלטש את העור, מחליק ומחזק אותו מפני נזקים סביבתיים כמו זיהום אוויר וקרינת אור כחול.

ארבעת המופלאים החדשים  Photo Finish Silkscreen 

  • Photo Finish Correct Anti-Redness Primer  פריימר נגד אדמומית

פריימר בגוון ירוק, מטשטש אדמומיות ופגמים, מחליק ומצמצם נקבוביות ומעניק לעור גימור חלק.

קומפלקס ה- Silkscreen כולל תערובת נוגדי חימצון בהם חומצה היאלורונית, תמצית פרוביוטית, ויטמינים ואצות שעוזרים להרגיע, להזין ולאזן את העור, כמו גם להגן עליו מפני נזקים סביבתיים. 

תכולה: 30  מ"ל |  מחיר לצרכן: 175 ש"ח

 10  מ"ל |  מחיר לצרכן: 75 ש"ח

  • Photo Finish Primerizer and Hydrating Primer  

פריימר לעור רווי במיוחד

פריימר עם קומפלקס Silkscreen, הכולל כמות משולשת של חומצה היאלורונית + ניאצינמיד לעור סופר לחותי. לא רק שהוא יוצר מחסום נושם קל משקל, המגן על העור מפני נזקים סביבתיים, הוא גם מספק לו לחות מיידית למשך 72 שעות ומסייע לחדש את מאגר הלחות למראה זוהר וחלק.

תכולה:    30  מ"ל |  מחיר לצרכן: 175 ש"ח

 10  מ"ל |  מחיר לצרכן: 75 ש"ח

  • Photo Finish Illuminate Glow Primer פריימר לעור זוהר

פריימר היוצר מחסום קל משקל ונושם, עשיר בוויטמין C ותמצית פסיפלורה. קומפלקס ה- Silkscreen כולל תערובת מרכיבים, המסייעים 

להזין, לאזן ולהגן על העור מפני נזקים סביבתיים. חומצה היאלורונית מעניקה לחות ומתפיחה את העור למשך 48 שעות, בעוד שתמצית הפסיפלורה מסייעת בחיזוק מחסום העור. פנינים דחוסות דק מסייעות להאיר ולהבהיר את העור ולהעניק לו מראה זוהר.

תכולה:    30  מ"ל |  מחיר לצרכן: 175 ש"ח

 10  מ"ל |  מחיר לצרכן: 75 ש"ח

  • Photo Finish Control Mattifying Primer פריימר לעור נטול ברק 

בגימור מאט

פריימר ג'ל היוצר מחסום נושם עם קומפלקס Silkscreen, הכולל חומצה סליצילית, תמצית הממליס ואבץ, שמסייעים לשלוט על ייצור השומן העודף בעור מבלי לייבש אותו. מקל על החלקת המייק-אפ על העור לגימור מאט ושומר על מראה מוקפד לזמן ארוך יותר.

תכולה:    30  מ"ל |  מחיר לצרכן: 175 ש"ח

 10  מ"ל |  מחיר לצרכן: 75 ש"ח

להשיג בחנויות סמאשבוקס, ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר ו-BE ובאתר האונליין של סמאשבוקס  www.Smashbox.store

סדרת הפריימרים החדשה של סמאשבוקס צילום חול מאושר לשימוש-6
סדרת הפריימרים החדשה של סמאשבוקס צילום חול

לקראת סוף שנת הלימודים ושבוע הספר העברי ללין משיקה שיתוף פעולה ראשון עם הסופר יובל אברמוביץ' הכולל מהדורה מיוחדת וחד פעמית של "הסיפור שלי – הסיפור שאף אחד עוד לא כתב" לצד קולקציית מארזים חגיגית ברוח חופשה חלומית

סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה, של Laline.

השנה משיקה הרשת את הקולקציה ביחד עם הסופר יובל אברמוביץ', עם מהדורה מיוחדת וחד פעמית של "הסיפור שלי- הסיפור שאף אחד עוד לא כתב", לצד קולקציית מארזים המעוצבת ברוח חופשה חלומית.

אורי גורן, סמנכ"ל שיווק Laline: "כמידי שנה ללין חוגגת את סיום שנת הלימודים עם השקת קולקציית מתנות במהדורה מיוחדת. השנה, בשבוע הספר העברי, בחרנו להשיק את הקולקציה ביחד עם יובל אברמוביץ' סופר ישראלי מצליח בקנה מידה בינלאומי, כדי להציע 

ללקוחתנו מהדורה מיוחדת וחד פעמית של הספר: הסיפור שלי – הסיפור שאף אחד עוד לא כתב, ספר המספק חוויה של רגיעה וצלילה אל תוך עצמינו, או אל לב היקרים לנו".

יובל אברמוביץ': אני אדם של הגשמת חלומות ועשייה אך באותה המידה אני אדם של חופש, מנוחה ומתנות עצמיות. כנראה שמהסיבות הללו בדיוק אני כבר שנים לקוח נאמן של רשת "ללין" שמשדרת מסר ברור לצרכנים של "תעצרו לרגע ותפנקו את עצמכם".

עוד הוסיף אברמוביץ' כי בגלל הקצב המהיר של החיים ובגלל הטכנולוגיה שגרמה לנו להפסיק לכתוב מכתבים, פתקי אהבה ולהדפיס תמונות נולד ספר המתנה "הסיפור שלי – הספר שאף אחד עוד לא כתב".

קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים המעבירים את תחושת הצמיחה והלבלוב בעיצוב פירותי מרענן לצד פלטת הצבעים ססגונית ומלאת חיים.

בין המארזים:

  • מארז עם ספר הכולל "הסיפור שלי" מאת יובל אברמוביץ' ודיפיוזר קלאסי 100 מ"ל, ב99.90 שקלים במקום 189.80שקלים.
  • מארז ספר ואווירה, הכולל את הספר "הסיפור שלי", דיפיוזר קלאסי ונר אווירה, ב149.90 שקלים במקום 269.70 שקלים.
  • מארז מעוצב בשילוב איורי תפוזים או רימונים הכולל, קופסת מארז מעוצבת, קרם ידיים וקרם גוף ב 69.90 שקלים במקום 129.80 שקלים.
  • מארז ויולט אמבר הכולל קופסה מעוצבת, קרם גוף, סבון פילינג, קרם ידיים וספוג פרח קטן, ב119.90 שקלים במקום 249.50 שקלים.
  • מארז פאוני גרדניה הכולל תיק רחצה, קצף אמבט, קרם גוף וסבון פנים במרקם קטיפתי, ב139.90 שקלים במקום 299.60 שקלים.
  • מארז פרוזן פר הכולל תיק קוסמטיקה, קרם ידיים, מי גוף, קצף אמבט וספוג במבוק ב159.90 שקלים במקום 304.50 שקלים.
  • מארז ים המלח הכולל קופסה מעוצבת באיורי תפוזים, קרם ידיים מינרלי, ג'ל רחצה עשיר במינרלים, קרם גוף מינרלי, מלח נוזלי וספוג פרח תחרה ב179.90 שקלים במקום 344.40 שקלים.
  • מארז שמן זית הכולל קופסה מעוצבת ומוצרים 
  • מובילים מסדרת שמן הזית בבאסו בינהם תחליף גוף, סבון רחצה, קרם ידיים, ספוג במבוק ודיפיוזר קלאסי. ב-219.9 ₪ במקום 424.4 ₪

 אז מה המארז האהוב עלי?

כמובן שים המלח, ריח הספא והניקיון לוקח אותי ישר לחופשה מפנקת וסוחפת,המרקם העדין שמקנה לגוף תחושה קלילה ורעננה.

עוד בקולקציה: דיפיוזר מעוצב, 129.90 שקלים, נר ריחני 149.90 שקלים.

צילום: ליה יפה/עידן מלכה 

ללין קולקציית מתנות לסוף שנת הלימודים ושתפ עם יובל אברמוביץ' צילום עידן ...3
ללין קולקציית מתנות לסוף שנת הלימודים ושתפ עם יובל אברמוביץ' צילום יחצ

כיצד נשמור הקיץ על עור בריא וחלק?

מעבדות  GiGi מביאות לנו את הפטנט המושלם לשמירת טריות ויטמין C שתפקידו לשפר לנו את מרקם העור ולטשטש את כתמי השמש ולהקנות לעור לחות,אלסטיות ובניה יסודית של תאי העור,הוא מקנה חעור זוהר ואחידות משפר משמעותית את גוון העור העייף והאפרורי שנוצר מנזקי הסביבה,התוצאה נראת לעין באופן מיידי ולאורך זמן.

התוצאה המשמעותית נכרת אחרי שבועיים של התמדה. לא לשכוח! להקפיד על מקדם הגנה וחשיפה מועטת ככל האפשר לשמש.

  BIO REPAIR BOOSTER – ESTER C חברת הקוסמטיקה הישראלית-בינלאומית מעבדות GIGI משיקה: 100% pure vitamin C  באריזת פטנט שומרת טריות, המתווסף לסדרת ESTER C

חברת הקוסמטיקה הישראלית הבינלאומית מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססי מדע ופועלת במעל ל-50 מדינות בעולם, מציגה : מוצר חדש המתווסף לסדרת Ester C המכיל ויטמין C טרי וטהור לחלוטין לטיפוח עור הפנים! המוצר מוגש באריזת פטנט אטומה חדשנית המפרידה בין אבקת הוויטמין הטהורה לבין נוזל סרום הנשא, המבטיחה את טריות הויטמין עד לרגע השימוש ואת פעילותו האפקטיבית לטיפוח העור. 

ויטמין C נחשב כיום לאחד החומרים החשובים בשגרת הטיפוח של כל אישה. ויטמין C משמש כמרכיב חשוב בכמה תהליכים טבעיים של התחדשות ותיקון נזקים המתבצעים באופן טבעי בעור, החל מיצירת סיבים אלסטיים המעניקים מיצוק ומונעים רפיון עור ועד שמירה על רמת לחות גבוהה בכל שכבות העור. בנוסף, נוכחות גבוהה של הוויטמין מזרזת את תהליך השלת התאים המתים מהשכבה הקרנית, היוצרים מראה מחוספס ואפרורי, וחושפת עור בהיר, ורדרד וזוהר.

המוצר החדש העושה שימוש בפורמולה ירוקה ונקיה, הן במרכיב הוויטמין הטהור והן במרכיבי הסרום האורגניים ממקור טבעי, מאפשר לכל אחת בכל גיל להשיג את מיטב התוצאות עם מרכיבים פעילים הנקיים מחומרי שימור ומרכיבים מייצבים כימיים וללא חשש מגירויים. המוצר מתאים לכל סוגי עור, כולל עור רגיש במיוחד או עור שעבר טיפולים עמוקים בצורה ממוקדת. תוצאות השימוש נראות לעין מיד בהתחלה ולאורך זמן. 

אבקת ויטמין וסרום לחות פעיל באריזת פטנט 

מולקולת ויטמין C נחשבת ללא יציבה ולכזו המתחמצנת עם חשיפתה לאוויר, דבר הגורם לשינוי בהרכבה ולירידה דרסטית באפקטיביותה. במוצר החדש, אריזת סרום אטומה וייחודית מאפשרת שימוש באבקת ויטמין C במצב טרי וטהור מיד לפני המריחה 

הראשונה על העור. הנגשת החומר הפעיל בצורה זו מאפשרת להגיע לתוצאות נראות לעין וטובות יותר בגלל הריכוז הגבוה וטריות המוצר. 

אופן השימוש: לחיצה ארוכה על מכסה הבקבוק משחררת את אבקת הוויטמין אל נוזל הסרום בבקבוקון. לאחר החלפת מכסה האבקה במכסה עם טפטפת (המצורף לערכה) יש לנער את הבקבוקון במשך 30 שניות. לאחר הניעור הראשוני מתקבל סרום ויטמין C פעיל המספיק לשימוש יומיומי במשך 14 יום.

*פורמולת הסרום מאפשרת לחזק כל מוצר אחר בשגרת הטיפוח בריכוז גבוה של ויטמין C על ידי טפטוף מספר טיפות לקרם הפנים, למסכה, או לסרום תחליבי אחר.  

לתוצאות מירביות יש להשתמש בסרום, מיד לאחר הערבוב, כל יום ברציפות. תתכן תחושת עקצוץ קלה לאחר המריחה כתוצאה מאינטראקציה של ויטמין C טהור עם העור שלך.

מרכיבי האבקה 

ויטמין C טהור- נגזרת אסטר (Ester) יעילה פי 4 מכל סוגי ויטמין C המשמשים כמרכיבים בטיפוח העור. מספקת הגנה נוגדת חמצון עוצמתית המנטרלת נזקי קרינה, רדיקלים חופשיים ופגיעה במרקם העור על ידי חלקיקי כימיקלים ומתכות המאפיינים את הזיהום הסביבתי העירוני. 

אבקת הוויטמין פועלת בשני מישורים להבהרת והאחדת גוון העור: מעכבת את ייצור פיגמנט מלנין המופעל על ידי קרינה, ומפרקת כתמי מלנין קיימים בעור. השילוב בין 2 הפעולות מעניק מראה אחיד ובהיר יותר בפרק זמן קצר יותר.  

מרכיבי הסרום הפעיל 

חומצה היאלורונית  – קומפלקס של 4 סוגי חומצות היאלורוניות בגדלים שונים המעניקים לחות מידית. לחומצה היאלורונית תכונות לחות יוצאות דופן: יכולת אגירת לחות בכל שכבות העור, מניעת התנדפות לחות טבעית ויכולת אגירת לחות מהאוויר. מעניקה לחות זמינה ומידית לעור ומבטיחה שמירה על מאזן לחות גבוה לאורך זמן. 

לחות ממקור טבעי (Hydrolyte ® green) – מרכיב נקי וירוק (BIO) המופק מקנה סוכר בעל תועלות משולבות של הענקת לחות לעור, חיזוק פעילות מרכיבים בפורמולה והגנה טבעית על יעילות הסרום. 

גליצרין אורגני  – 100% מרכיב לחות יעיל ממקור טבעי (ללא פטרוליום), שאינו גורם לגירוי העור ומעניק תחושת רכות ולחות. מחזק את יכולת העמידות של הסרום ומחליף חומרי שימור כימיים. 

חומצה פרולית ממקור צמחי – נוגד חמצון חזק המנטרל נזקי רדיקלים חופשיים וקרינת UV. 

מגביר את תכונות ההגנה הפוטו-גנטיות של ויטמין C. 

 Zemea- מרכיב אורגני המשמש כממיס טבעי לשיפור עמידות המרכיבים הפעילים בפורמולה. מגביר את החדירות לעור של ויטמין  Cוחומצה פרולית.  

מחיר: מחיר צרכן 499 ₪

מעבדות GIGI – להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. www.GIGI.co.il

_ 100% pure vitamin C של GIGI מחיר 499 שח צילום סשה דובינסקי. (1)
100% pure vitamin C של GIGI מחיר 499 שח צילום סשה דובינסקי.

אז איך מתמגנים מקרינת ה UV?

באדיבות ד"ר גילה נלקנבאום, דרמטולוגית 

לוריאל פריז 

בעבר עור שזוף היה סמל לבריאות, הסגידה לשמש לוותה במריחת יוד, קוקה קולה, שמן תינוקות ועוד המצאות שונות, העיקר לא להראות "חיוור". אבל אז עוד לא ידעו על הסכנות הבריאותיות לטווח הארוך. 

ישראל היא ארץ שטופת שמש עם יותר מ 300 ימי שמש בשנה.  אנו חשופים באופן יומיומי לקרינה האולטראסגולה בכל יציאה החוצה וכן במהלך נסיעה ברכב, בבית או במשרד כיוון שקרני השמש חודרות את  החלון. 

קרינת  UVB גורמת לשינויים גנטיים בדנ"א,  למזלנו   מערכות התיקון התוך תאיות יודעות לתקן את השינויים, אך  עם כל חשיפה לשמש, מספר המוטציות גובר על יכולת  התיקון התאית ותא סרטני עלול להתפתח. קרינת ה UVA חודרת לשכבות  העור העמוקות יותר וקשורה בהופעת קמטים, אובדן אלסטיות העור ומרקם מחוספס ו"זקן" של העור. 

 גידולי העור הסרטניים, הכתמים, הקמטים ואובדן זוהר העור אמנם מופיעים בעשור החמישי והשישי לחיים, אך הם נגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש בעיקר בשנות הילדות ושנות העשרה. לעור יש זיכרון  והקפדה על הגנה מהשמש צריכה להתחיל כבר בשנים הראשונות לחיים. 

אז איך מתמגנים מקרינת ה UV?

ראשית יש להמנע  מחשיפה לשמש בין השעות 10 ל 16 אחר הצהריים ולהקפיד על חבישת כובע רחב שוליים ומשקפי שמש. בכל יציאה בשעות החמות כדאי להקפיד על שרוולים ארוכים מבד מאוורר, להחזיק ברכב שרוולון או אפילו כפפות על מנת להגן מהקרינה החודרת את השמשה

קרם הגנה הוא  פריט חיוני ורצוי להחזיקו בבית, בתיק, במשרד  כך שתהיה אליו נגישות גבוהה. 

בתלות בסוג, יש מסנני קרינה  הפועלים על ידי  ספיגת קרני ה  UV   וישנם שמחזירים את הקרניים האולטראסגולות.  ה SPF  ראשי תיבות של  SUN PROTECTION FACTOR – מייצג מדד מעבדתי  של  רמת ההגנה משמש של התכשיר .    ככל שרמת ה SPF גבוהה יותר כך משך ההגנה של התכשיר ארוך יותר.  אם על גבי תכשיר מסוים מצוין SPF 15, פירושו של דבר שאנחנו מוגנים פי 15 מהזמן שהיינו מאדימים ללא הגנה. אם למשל היינו מאדימים ללא קרם הגנה לאחר 20 דקות בשמש ומרחנו קרם הגנה 15 אנחנו מוגנים 5 שעות (20 כפול 15 = 300 דקות שהן 5 שעות), אבל יש לזכור שישנם משתנים נוספים כמו עובי השכבה הנמרחת , תנאי אקלים, ספיגה מהזיעה וכמובן רחצה בים או בבריכה, ולכן בפועל זה הרבה פחות. 

 על פני מחקרים, ליעילות מיטבית כדאי להשתמש בתכשירים המכילים SPF 30-50 לפחות  ולחדשם אחת לשעתיים שלוש. 

יש לוודא שהוא מגן מקרינת UVB ומקרינת UVA, רצוי להשתמש בקרם  שמתאים למרקם  העור שלנו כך שלא נהסס למרוח אותו מספר פעמים ביום.   

יש מספר כללים עליהם יש להקפיד בשימוש בקרם הגנה:

  • כדאי למרוח את הקרם   כעשרים דקות טרם החשיפה לשמש כך שייספג בעור  ויפעל  ביעילות מקסילית
  • יש להקפיד על מריחת קרם הגנה עם מקדם הגנה SPF 30 לפחות ולחדשו אחת לשעתיים או לאחר שהייה במים.
  • קרם הגנה יש למרוח על העור כשכבה ראשונה ואז  מעליו  איפור 
  • רצוי למרוח שכבה עבה יחסית של הקרם 
  • כדאי לזכור שקרינת ה UVA  חודרת את חלון הרכב ולכן רצוי למרוח קרם הגנה בעת נסיעה ברכב  ולא לשכוח למרוח גם על הזרועות ועל גב הידיים. לחילופין ניתן להשאיר  ברכב  שרוולון  על מנת לכסות את הזרועות בזמן הנסיעה. 
  • מכיוון שהפנים גלויות, מלבד שימוש במסנן קרינה כדאי לחבוש כובע רחב שוליים ולהרכיב משקפי שמש  להגנה מקסימלית. 
  • ילדים ותינוקות מעל גיל 6 חודשים יש להשתמש בקרם  ייעודי  

לאחרונה קיימים בשוק  סוגים שונים של קרמים המשלבים יתרונות שונים מעולם הקוסמטיקה בשילוב  קרם הגנה. לוריאל פריז  השיקו לאחרונה  רויטליפט פילר קרם לחות  עם מסנן  קרינה SPF50   רחב טווח  (UVA + UVB) . 

מלבד מסנן קרינה הקרם מכיל חומצה היאלורונית מהדור החדש, המיקרו פילר  – מולקולות קטנות פי 50  של חומצה הילאלורונית בעלות חדירות גבוהה יותר לעור לקבלת השפעה  אינטנסיבית יותר .  הרכיב מסייע למלא את מראה הקמטים ולמלא את העור בלחות מבפנים.

הפורמולה של  רויטליפט פילר SPF 50  קלילה, ללא גימור שומני ודביק וללא סימנים לבנים המתאים לכל סוגי העור. כך ניתן להגן על עור הפנים ובו בזמן לשפר את  הגמישות הקמטוטים וזוהר העור. 

קרם פילר SPF50 לוריאל פריז 110שח מומלץ לצרכן צילום יחצ חול (1)3
קרם פילר SPF50 לוריאל פריז 110שח מומלץ לצרכן צילום יחצ חול

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: TRUE COLOR SATIN LIPSTICK SHEER – NEW SHADES 

חתום בנשיקה: השפתונים החדשים בגוונים הכי מחמיאים ומתאימים לעונה החמה

  • הקולקציה מכילה ארבעה שפתונים בגוונים הנכונים בדיוק לחופשת הקיץ החלומית הבאה שלך
  • חוויית איפור נעימה וקלילה, עשירה בלחות, למראה טבעי, אחיד ונטול מאמץ
  • גווני הקולקציה אוניברסליים ומחמיאים לכולן!
  • הקולקציה צפויה להתרחב לגוונים נוספים ומפתים בקרוב

דמיינו חופשה מפנקת על חוף מבודד, גן עדן פרטי ושליו בלב טבע פראי. כזה שהשקיעות בו צובעות את הנוף בגוונים ורודים המשתקפים על מים מנצנצים וחולות בהירים. שילוב הצבעים המרכיבים את הגלויה הקסומה הזו, מהווה את ההשראה לגוונים החדשים המצטרפים לקולקציית TRUE COLOR SHEER SATIN LIPSTICK מבית ג'ייד. 

גווני הקולקציה החדשים נעים בין ורוד עדין ורך, ניוד חמים וחושני ועד ורוד עמוק ופלרטטני של עלי ורדים ופריחה אביבית. 

מרקם השפתונים קליל, חלק כסאטן והם מעניקים לחות ותחושת נוחות לשפתיים. הגוונים חצי שקופים, רכים, עם נגיעות של אור המעניק לשפתיים ברק עדין

התוצאה: שפתיים חושניות, בעלות גוון טבעי, מחמיא ואחיד ללא מאמץ ובמשיחה אחת. התחושה היא של רכות, נוחות וקלילות בזכות רכיב ההזנה של תמצית HOP לטיפוח השפתיים, בשילוב פולימרים מבריקים.

280    PRIVACY PLEASE ורוד חמים ועדין, נשי וקליל

281    VACATION VIBES ורוד פלרטטני ומתוק בגוון שקיעה

282    SECOND NATURE ניוד עמוק קלאסי עם נגיעות של ברק

283    PRIVATE PARADISE ורוד עמוק, סמוק וחושני

ניתן לשימוש לבד למראה טבעי או בשילוב עם עפרון שפתיים EVERLASTING מבית ג'ייד למראה עשיר, עמיד ומדויק.

מחיר: 69.00 ₪  

מה אני חושבת על השפתונים של ג'ייד?
הם לחותיים, נעימים למגע והגוונים יפיפיים, אינם מייבשים את השפתיים, המראה שמתקבל הינו מראה חצי שקוף,מרקם סאטן עשיר המטפח את השפתיים בלחות.

מה בעניין העמידות?
אל תחפשו עמידות גבוהה מידי בשפתונים לחותיים,הם עמידים לזמן מוגבל ואינם שורדים את מבחן האוכל והשתיה.

אישית אני מעדיפה תמיד את תחושת הלחות על פני תחושת היובש במיוחד בקיץ כאשר תמיד נרגיש בנוח יותר עם מרקמים קלילים ולחותיים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

צילום מוצרים –  יח"צ, משוחרר מזכויות יוצרים.

ג'ייד TRUE COLOR SATIN LIPSTICK SHEER 69 שח צילום יחצ (12)-5
ג'ייד TRUE COLOR SATIN LIPSTICK SHEER צילום יחצ

GLISS

גליס, המומחה לשיקום וטיפוח השיער מבית שוורצקופף

משיק את סדרת המסכות לשיער:

+ PROTEIN

מסכות פרוטאין 4 ב-1

לאיזון רמת הלחות וחיזוק סיב השערה והגנה מפני שבירת שיער

GLISS, המותג המומחה לשיקום וטיפוח השיער מבית שוורצקופף,

גאה להציג את סדרת פרוטאין+ 4 ב-1, סדרת מסכות לחות מעושרות בפרוטאין בשילוב חמאת קקאו, חמאת שיאה, חמאת בבאסו ושמן אגוזים.

 סדרת מסכות פרוטאין+ החדשה  לשיער יבש ופגום,  מחזקת את סיב השערה, מאזנת את רמת הלחות,  מסייעת בהגנה מפני שבירת שיער ומכילה 96% רכיבים ממקור טבעי* לתוצאת מראה שיער רך, בריא ומבריק יותר .
חיזוק סיב השערה ושמירה על האיזון לחות השיער מצריך שגרת טיפוח מיוחדת.

למטרה זו, פותחה סדרת פרוטאין+ 4 ב-1 אשר מספקת מענה רחב לשיקום שיער יבש ופגום:

1.    טרם חפיפה- לטיפוח קליל
2.    מרכך- לסירוק מושלם
3.    מסכה- לאחר החפיפה לטיפוח אינטנסיבי
4.    טיפול משלים ללא שטיפה- לקצוות השיער ולתחושת לחות מוגברת**

התוצאה: מראה שיער רך, בריא ומבריק יותר!

סדרת מסכות פרוטאין 4 ב-1 כוללת 3 מוצרים חדשים: מסכת לחות 4 ב-1 פרוטאין+ חמאת קקאו

מסכת לחות לשיער פגום ויבש, מאזנת את רמת לחות השיער, מחזקת את סיב השערה, מסייעת בהגנה מפני שבירת שיער.

96% רכיבים ממקור טבעי*

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, תכולה: 400 מ"ל.

מסכת לחות 4 ב-1 פרוטאין+ חמאת שיאה

מסכת לחות לשיער חלש ופגום, מונעת שבירת שיער, מרגיעה את הקרקפת ומאזנת את רמת לחות השיער.

96% רכיבים ממקור טבעי*

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, תכולה: 400 מ"ל.

מסכת לחות  4ב-1 פרוטאין+ שמן אגוז הבבאסו

מסכת לחות לשיער צבוע ופגום, מזין ומרגיעה את הקרקפת ונוגדת חמצון המועילה לאפקט שיקום של השיער

96% רכיבים ממקור טבעי*

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, תכולה: 400 מ"ל.

*כולל מים / **לסיב שערה מחוספס

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

Gliss, מסכת פרוטאין 4ב1 שמן אגוז בבאסו, מחיר 49.90, צילום יחצ חול..
Gliss, מסכת פרוטאין 4ב1 שמן אגוז בבאסו, מחיר 49.90, צילום יחצ חול

חדש מבית Forever Israel:

שמפו ומרכך אלו-חוחובה – מבוססים על ג'ל אלוורה טהור בשילוב שמן חוחובה

שמפו אלו-חוחובה בעל נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור המעניק תחושת לחות ורכות, בשילוב שמן חוחובה השומר על ברק וגמישות השיער. אלו-חוחובה אינו מכיל סולפטים, עוזר לשמור על איזון הלחות בקרקפת תוך ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. מושלם לשימוש יומיומי המעניק לשיער מראה נפלא לאורך זמן.

ג'ל האלוורה המיוצב של Forever עוזר לשמור על הלחות של השיער ובעל רכיבים העוזרים לשמור על תחושת רעננות וברק לאורך זמן בעוד שמן החוחובה מסייע בשמירה על חוזק ועובי השערה.  

אלו-חוחובה מכיל מרכיבים פעילים נוספים מהטבע המחזקים את הפורמולה וביניהם שמן ארגן, ויטמין B5 ושמן ורד בר (רוז היפ). יחד, מרכיבים פעילים אלו מספקים חומרים מזינים, חומצות שומן בלתי רוויות ונוגדי חמצון התומכים בשיער בריא ורך. אלו-חוחובה מתאים לשימוש לכל המשפחה ולכל סוגי השיער, עדין לעור הקרקפת, אינו מכיל סולפטים ומשאיר שיער רך וקל לסידור.

אינו מכיל מוצר מן החי, 296 מ"ל, מחיר לצרכן: 119 ₪  

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של Forever Israel 

מרכך שיער אלו-חוחובה בעל נוסחה קלילה ומושלמת עבור שימוש יומיומי המשלבת שלושה סוגים שונים של שמנים שנועדו לשקם את השיער ולהעניק לו לחות מבלי להותירו שומני וכבד. מכיל שמן חוחובה המסייע להחליק ולעבות את השערה, שמן ארגן, המכונה גם "שמן מרוקאי", המזין את השיער בנוגד החמצון העוצמתי ויטמין E ושמן ורד הבר (רוז היפ) התורם לשמירה על שיער רך ולח תוך כדי חיזוק בוויטמינים C, E ו-B. מרכך השיער מתאים לשימוש לכל המשפחה ולכל סוגי השיער, עדין לעור הקרקפת ומעניק לחות לשיער ולקרקפת, אינו מכיל סולפטים ומשאיר שיער רך וקל לסידור.

אינו מכיל מוצר מן החי, 296 מ"ל, מחיר לצרכן: 128 ₪  

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של Forever Israel 

אודות Forever 

Forever  הוקמה באריזונה שבארה"ב בשנת 1978 על-ידי רקס מוהן והיא פועלת ביותר מ-165 מדינות ברחבי העולם. החברה היא היצרנית, המגדלת והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם ומחזיקה במספר פטנטים המגנים על תהליך הייצוב של האלוורה במטרה לייצר מוצרים באיכות הגבוהה. מוצרי Forever  מיוצרים בתהליך ייצור בלעדי הנשלט כולו על-ידי החברה עצמה, משתילת הצמח באדמה ועד הפצת המוצר ללקוח. מוצרי החברה זכו בחותם האישור מהמועצה הבין-לאומית למדעי האלוורה – IASC (International Aloe Science Council). מיום הקמתה, Forever Israel פועלת על בסיס מודל עסקי של שיווק רשתי ומייצרת הזדמנות להכנסה נוספת למשווקים הרשמיים של החברה. מוצרי החברה אינם מנוסים על בע"ח והחברה אינה משתפת פעולה עם אף מעבדה המבצעת ניסויים מסוג זה. 

מרכך ושמפו אלו-חוחובה קרדיט יחצ Forever
מרכך ושמפו אלו-חוחובה קרדיט יחצ Forever

המותג וישי משיק תחליב הגנה מהשמש עם SPF50 – המסייע לטיפול בהזדקנות מראה העור

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מרחיב את סדרת מוצרי השמש ומשיק מוצר חדש:

תחליב הגנה מהשמש עם הגנה רחבת טווח SPF50 המסייע לטיפול בהזדקנות מראה העור

הנגרמת כתוצאה מחשיפה לשמש וטיפוח עור הפנים, לשימוש יומי.

התחליב החדש משלב הגנה מתקדמת עם רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים.

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת מוצרי השמש קפיטל סוליי ומשיק מוצר חדש: תחליב הגנה מהשמש עם הגנה רחבת טווח SPF50 המסייע לטיפול בהזדקנות מראה העור הנגרמת כתוצאה מחשיפה לשמש וטיפוח עור הפנים, לשימוש יומי. 

התחליב החדש משלב הגנה מתקדמת עם רכיבי אנטי-אייג'ינג פעילים. הגנה רחבה כנגד קרני UVA  ו- UVB בשילוב מרכיבים פעילים המומלצים ע"י דרמטולוגים: פפטידים וניאצינאמיד ומים וולקנים ממעינייות וישי המסייעים בחיזוק והרגעת העור. תחליב ההגנה UV-AGE DAILY מגן על העור ומסייע בהפחתת הופעתם של מראה קמטים וסימנים הנגרמים מקרני UV וזיהום אוויר. משפר את רמת האלסטיות של העור ותורם לקבלת גוון עור אחיד. 

תחליב ההגנה UV-AGE DAILY מבוסס על טכנולוגית פטנט ייחודית (NETLOCK) המכילה שכבה דקה של מסננים מהימנים לגימור שקוף שאינו שומני. המרקם קליל במיוחד, אינו דביק ואינו משאיר סימנים לבנים על העור. בעל פורמולה בטוחה והיפואלרגנית. 

יותר מ 80% מסימני ההזדקנות של העור נגרמים מקרינת UV וזיהום אוויר, לכן פתרון האנטי- אייג'ינג הטוב ביותר מתחיל בהגנה יומית מפני השמש. 

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪

תכולה: 40 מ"ל.

וישי תחליב 2 הגנה קפיטל סוליי מחיר 129 שח צילום יחצ (3)
וישי תחליב הגנה קפיטל סוליי מחיר 129 שח צילום יחצ

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

חדש! קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור 

דוקטור עור מרחיב את סדרת ה-YOUNG ומשיק קרם BB, נטול שומן עם רכיב פטנט ייחודי, המעניק לחות אופטימלית ומתאים עצמו לגוון העור הטבעי.

דוקטור עור, מקבוצת ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת הטיפוח לנוער ומשיק מוצר חדש בסדרת דוקטור עור YOUNG: BB CREAM YOUNG קרם קליל נטול שומן, המעניק לחות אופטימלית וגוון אחיד לעור הפנים, שמתאים במיוחד גם לעור הנוטה לפצעונים! 

לראשונה בקטגוריית הדרמו קוסמטיקה בישראל קרם BB המתאים עצמו לגוון הטבעי של העור!
ההתאמה לגוון העור נעשית באמצעות מיקרו קפסולות של פיגמנטים אשר משתחררים בעת המריחה כך שמתאפשרת התאמה לכל גווני העור. בניגוד לקרמי BB אחרים, המצריכים מהמשתמשת לבחור את הגוון שהולם אותה ביותר, הקרם החדש לא מצריך לבחור את הגוון, אלא מאפשר לכולן להשתמש באותו מוצר – אשר מתאים עצמו בצורה אופטימלית לגוון העור ומעניק כיסוי עדין וקליל. 

הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לשימוש בעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, כפי שמאופיין בגיל ההתבגרות, ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. הקרם הוא נון קומודוגני, מטהר, מרגיע את העור, מעניק לו מראה זוהר ורענן ואף הגנה מפני קרני השמש SPF30.

קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור - 2
קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור. צילום,: יח״צ

BB CREAM YOUNG מכיל שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת, המותאמים במיוחד להתמודדות עם המאפיינים השונים של העור בגיל ההתבגרות. בין הרכיבים המובילים: פיקוסכריד AC – הרכיב הינו שילוב ייחודי של פוליסכרידים המופקים מהאצהLaminaria Digitata,  יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ, לטיפול בעור מעורב עד שמן. מטהר, מרגיע ומשפר את מראה העור, Blue Oléoactif® תרכובת פטנט המסייעת בהגנה מהאור הכחול הנפלט ממסכים, הידוע  כמאיץ את הזדקנות תאי העור. רכיב זה רלוונטי במיוחד לבני הנוער אשר שוהים שעות ארוכות מול המסכים השונים, וכן, InfiniTea רכיב פטנט ייחודי שהינו סרום תה המפחית את האדמומיות בעור ומשווה לו מראה בריא וזוהר. 

לדברי אלית קלדרון, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה בניאופרם מוצרי צריכה, קיימת חשיבות רבה לשמירה על שגרת טיפוח וטיפול בעור הפנים כבר מגיל ההתבגרות ואנחנו עדים לכך שבני הנוער מחפשים פתרונות איכותיים המותאמים לעור שמן הנוטה לפצעונים המאפיין לרוב גילאים אלו. אנחנו גאים לעמוד מאחורי שלל פתרונות שמאפשרים לשמור על עור בריא, משלבים רכיבים מתקדמים, נבדקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועונים על הטרנדים והצרכים של בני הנוער בישראל. ה- BB CREAM YOUNG הינו מוצר איכותי, אפקטיבי, עם רכיבים ייחודיים ויעילים שמצטרף לסדרת דוקטור עור YOUNG, שפותחה במיוחד עבור צרכי העור של בני נוער ובהתאמה מיטבית לאורח החיים שלהם.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק בניאופרם מוצרי צריכה, מותג דוקטור עור מייצר מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה, המיועדים לטיפוח העור ולטיפול בבעיות עור שונות. בזכות הידע והמומחיות שלנו, לצד בחינת מגמות חדשניות, אנו ממשיכים להעניק לצרכנים פתרונות חדשניים עם רכיבי פטנט המספקים פתרון יעיל עם תוצאות נראות לעין במהירות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 99.9 שקלים 30 מ"ל


ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

תגובות פייסבוק