מגזין אופנה: מקווה

'מקווה' בתיאטרון יידישפיל-2
|

מגזין אופנה: מקווהתיאטרון יידשפיל, נפש יהודי, תיאטרון הספרייה, הישראלי היפה, תיאטרון האינקובטור, דיזינגוף פינת ברודוויי, Unforgettable, תחרות כוריאוגרפיה ע"ש גרטרוד קראוס-הפקולטה למחול של האקדמיה למוסיקה ולמחול ירושלים, זזים לשבת, תיאטרון אורנה פורת

מגזין אופנה: מקווה – תיאטרון

הדרת גברים

'מקווה' בתיאטרון יידישפיל-1
"ההצגה מגיעה הביתה". 'מקווה בתיאטרון הייידשפיל

ב-2004 זכתה 'מקווה' בפרס הצגת השנה בתיאטרון הישראלי, בימים אלה היא רצה בתיאטרון היידישפיל. מיכה לבינסון בימאי ההצגה: "המחזה אינו נגד החברה החרדית". ענת עצמון: "חוויה מאוד מעניינת ויוצאת דופן"

בשבועות האחרונים רעשה המדינה ובעיקר בחצרות הרבנים, עת נחשפו הקלטות של הרב עובדיה יוסף ז"ל, המנהיג הרוחני של ש"ס, או מה שנשאר ממנה. מעבר לדברים הקשים שנאמרו, נחשפו לראשונה אותן נשים המנהלות את החצרות. הרבניות שנאסר עליהן להתמודד כפוליטיקאיות במפלגות החרדיות גילו לנו טפח קטן מעולמן של הנשים במגזר החרדי. המעט שסופר עורר עניין רב והשאיר סקרנות רבה על היכולות של מי ש'הדרת נשים' היא בעיניו תעתוע של החברה החילונית ואולי לא. כל מה שאסור גורם לנו לרצות. כל מה שמוסתר מעורר בנו רצון לגלות.
ההצגה 'מקווה'  (זכתה בשנת 2004 בפרס הצגת השנה בתיאטרון הישראלי – כתבה הדר גלרון שלוקחת חלק בגרסה המתורגמת ליידיש, גם כשחקנית ) שעולה בימים אלה בתיאטרון יידישפיל מציגה את מפגשן החודשי של מגוון דמויות נשיות – חרדיות, דתיות וחילונית אחת, באותו מקום אינטימי בו נחשפות מערכות היחסים וגוף הנשים הטובלות במקווה, יוצאים לאור הסודות והשקרים, המאוויים והגעגועים, בעולמן של הנשים הדתיות, החיות בחברה המייעדת להן תפקיד מוגדר, ואינה מתייחסת לצרכיהן כפרט.

'מקווה' בתיאטרון יידישפיל-3
"כור היתוך של נשים שכל אחת מהן מביאה את העולם שלה, בתוך המארג השלם שהוא מרתק בעיניי". ענת עצמון

כל הדמויות נמצאות במצב כזה או אחר של כפייה. שושנה הבלנית המבוגרת מסתירה את קשריה עם בתה שיצאה בשאלה. שירה הבלנית החדשה נמנעת מיחסי אישות עם בעלה הסובל מנכות כי היא אינה מעוניינת בילדים נוספים ולכן נשארת לישון במקווה. הינדי (ענת עצמון) מבוגרת מכדי שתהיה לה נידה ופוקדת באדיקות את המקווה כדי לשמר את נישואיה. תהילה היא כלה צעירה הפוחדת לממש את נישואיה ובכלל אוהבת בחור אחר. חדווה היא אישה מוכה הנשואה לעסקן רבני ובתם אלישבע מסתירה בשתיקתה את הסוד הזה. מיקי (הדר גלרון) היא חילונית הנאלצת ללכת למקווה כי בעלה חזר בתשובה ומסרב לגעת בה בלי אישור של בלנית. במהלך המחזה סודותיהן של הנשים מתגלים, והן נאלצות להתאחד ולעמוד אל מול העולם הגברי שבחוץ ולהתמודד עם סופה הטראגי של אחת הדמויות.

מיכה לבינסון, במאי ההצגה:

"המחזה אינו נגד החברה החרדית, אלא מציג את המקווה כאמצעי למפגש בין קבוצת נשים הטרוגנית. הוא עוסק בכוחן של הנשים ובאפשרותן להשפיע ולמרוד, ומטפל בהיבטים שנולדים מהחיבור הבעייתי בין פוליטיקה לדת. כבר בקריאה הראשונה של המחזה ביידיש הבנתי שזה לא באמת תרגום, משום שרוב הדמויות בהצגה מדברות יידיש כמו במציאות, ולכן, בחווייה שלי כבמאי וכמי שביים את ההצגה המקורית לפני יותר מ-10 שנים, יש משהו בגרסה הזאת שהוא מאוד אותנטי, כאילו ההצגה מגיעה הביתה".

ענת עצמון

"הינדי עוברת תהליכים ושינויים מרתקים במהלך ההצגה, כדמות שמשדרת עסקים כרגיל, עד שהדברים צפים ועולים בהדרגה לפני השטח. הסיטואציה הבימתית יוצרת כור היתוך של נשים שכל אחת מהן מביאה את העולם שלה, בתוך המארג השלם שהוא מרתק בעיניי. זאת הפעם הראשונה שמזדמן לי לשחק בהצגה שכולה נשים, וזאת חוויה מאוד מעניינת ויוצאת דופן. כידוע, אני ביידישפיל כבר המון שנים, ואני נהנית לראות את השינויים שמתרחשים בו, כמו העלאת יצירות ישראליות מקוריות ומודרניות כדוגמת 'מקווה' והישענות על דור צעיר יותר של שחקנים".

הדר גלרון, המחזאית

"ההצגה המקורית התרחשה ב-2004, ומאז ועד היום התרחשו  מהפכות בחברה החרדית ובחברה הישראלית בכלל, ולכן ביצענו התאמות בעלילה ואזכורים אקטואליים. היה לנו חשוב גם להמחיש שמדובר במחזה שמתרחש בימינו, ושהצופים לא יטעו לחשוב שמדובר בדמויות 'עתיקות' שחיו לפני מאה שנה… לצערי, אני לא יודעת יידיש, ומיקי, הדמות שאני משחקת, היא דוברת העברית היחידה בהצגה, אך לשמחתי זוהי הדמות שאני הכי מתחברת אליה ומאפשרת לי להביע בקול רם ובצורה נועזת את מה שבליבי ולהעביר את החוויה שלי ואת קולי הייחודי. העובדה שכולם מדברים יידיש מלבדה יוצרת גם סיטואציות קומיות, וההצגה בכלל מאוד מצחיקה, מעבר לנושא הרציני שבו היא עוסקת".

מאת: הדר גלרון, בימוי: מיכה לבינסון
משתתפות: ענת עצמון, הדר גלרון, אירמה סטפנוב, מירי רגנדורפר, אליאן דבאל-שור, טרייסי אברמוביץ, הילית דייטש/מיטל אבני
תרגום ליידיש: לאה שלנגר, עיצוב תפאורה: כנרת קיש, עיצוב תלבושות: דליה פן הלר, מוסיקה: אלדד לידור, עיצוב תאורה: מישה צ'רניאבסקי, תרגום סימולטני: לורה סהר
בליווי תרגום לעברית ולרוסית. למידע ולהזמנות: 03-5254660 שלוחה 1

המחנה הציוני

נפש יהודי, תיאטרון הספרייה

המחזה 'נפש יהודי' שעוסק בזהות היהדות והישראליות עולה בתיאטרון הספרייה

"אני מין בית שהתריסים בו מוגפים לנצח. השמש זורחת מעל הבית, מחממת מבחוץ, אבל שום חלק לא נפתח, שום קרן אור אינה חודרת".
המחזה 'נפש יהודי' ('הלילה האחרון של אוטו ויינינגר') שכתב יהושע סובול, עלה לראשונה בשנת 1982 בתיאטרון חיפה בבימוי גדליה בסר, ובהשתתפות דורון תבורי, ליאורה ריבלין, יוסוף אבו ורדה ודליה שימקו. החל מהשבוע, למעלה מ-30 שנה מאז עלה לראשונה, מוצגת בתיאטרון הספרייה ברמת גן גרסה חדשה של הבימאי אלון טיראן ובהשתתפות בוגרי בית צבי.
'נפש יהודי', סיפור אמיתי, העוסק בזהותו של אוטו ויינינגר, שחי בסוף המאה ה-19, דוקטור לפילוסופיה, יהודי צעיר, שלא גיבש עדיין את זהותו המינית. סובול בוחן דרך סיפור חייו של וייניגר שאלות יסוד בזהות היהודית ובזהות הישראלית , בחולי ובריקבון של ערכי החברה שקרסו. אוטו ויינינגר, התאבד בהיותו בן 23.  ספרו 'מין ואופי',  דיבר על יהדות, ציונות ונשיות, שייצגו בעיניו את היסוד ההרסני של החברה והביאו אותו לשאול שאלות קיומיות. כחלק ממלחמות הנפש, ויינינגר התלבט האם להצטרף לתנועה הציונית שראה בה סממן אחרון ליהדותו אליה חש סלידה מה שהוביל אותו להמיר את דתו.  וכשחש כי התנצרותו לא הובילה את נפשו לגאולה, החליט לשים קץ לחייו בחדר אותו שכר ללילה ובו מת בטהובן 70 שנה קודם לכן.

'נפש יהודי', תיאטרון הספרייה
מאת: יהושע סובול. בימוי : אלון טיראן. עיצוב תפאורה ותלבושות: דינה קונסון
עיצוב תאורה: איריס מועלם. מוסיקה מקורית: אמיר לקנר. כוריאוגרפיה: גיל הרוש.
בהשתתפות בוגרי בית צבי: אודליה סגל, יובל כרמי, ליטל שמש, אורי שילה, נטלי סמי פאדני, גיל וייס.

מגזין אופנה: מקווה

אני יפה?

"הישראלי היפה". צילום: דוד וינוקור-1
"הישראלי היפה". צילום: דוד וינוקור

"הישראלי היפה", כתיבה ומשחק: יאיר להמן, תיאטרון האינקובטור

"22 מדינות ערב, אנטישמיות גואה במערב, מחלות מאפריקה, פצצת אטום מאיראן, לוחמה כימית, ביולוגית, פסיכולוגית, אולי פלישת חייזרים ואולי בכלל – מלחמת אחים! יש כל כך הרבה ממה לפחד… אז איך אנחנו בכל זאת שורדים? וחשוב יותר: בשביל מה?…"
את המחזה "הישראלי היפה – הפרויקט לשינוי פני האומה" (קומדיה מונודרמטית), הצגת יחיד שכתב יאיר להמן בעקבות 'מבצע צוק איתן'. ההצגה מספרת על ישראלי הנמצא לבד בלב ים ומחליט לצאת למסע הזוי ל"שינוי פני האומה". זו הצגה על הישראליות. התמודדות עם החיים, החברה, המדינה. היא עוסקת בכוחות הנדרשים מאיתנו כדי לשרוד במרחב  החיים הישראלי. במהלך ההצגה עורך הגיבור חשבון נפש נוקב עם עצמו, עם אשתו, ילדיו, המדינה, החברה, דוגמנית על ולוויתן כחול.
יאיר להמן, שחקן וכותב. ממייסדי תיאטרון האינקובטור. מרבה לעסוק ביצירותיו ("קלבת שבת", "פרה שחוטה") בשאלות הזהות והחברה הישראלית-יהודית.

ב-20 בינואר בבית מזיא בירושלים ומהחודש הבא בצוותא תל אביב.
תיאטרון האינקובטור, מסילת ישרים 18, ירושלים
כתיבה, משחק, בימוי: יאיר להמן
ניהול אומנותי: עומר הברון ("העיר הזאת")
ייעוץ אומנותי: אריק עשת, תאורה: גיא גלילי, ניהול הצגה: מיכאל גלפרין
מחיר כרטיס: 50 שקל

"תיאטרון האינקובטור" הוקם בשנת 2005 ומורכב משחקנים בוגרי הסטודיו למשחק ניסן נתיב בירושלים. התיאטרון נוסד, בתמיכת קרן ברכה, על מנת לשמש חממה לעשייה ויצירה בתחום התיאטרון והתרבות בעיר ירושלים. בתיאטרון פועלים כ-30  שחקנים ויוצרים. האינקובטור מעודד יצירה מקורית ושחקניו שותפים בתהליך היצירה על כל שלביו. כל שחקן מגיע עם יכולות מגוונות – כתיבה, מחול, פנטומימה, תיאטרון חזותי, אקרובטיקה, שירה ומוסיקה הבאים לידי ביטוי ביצירות התיאטרון. אופיין של מרבית הצגות התיאטרון הומוריסטי, סאטירי וכמובן מקורי. במהלך 7 שנות פעילותו הועלו הצגות "תיאטרון האינקובטור" למעלה מ-900 פעם על במות העיר ירושלים, ברחבי הארץ ובפסטיבלים בעולם. התיאטרון פועל במשכן הקבע  שלו, בית מזי"א לתיאטרון, במרכז העיר ירושלים. ובאולם "צוותא" בתל אביב.

מגזין אופנה: מקווה – מחזמר

דיזינגוף פינת ברודוויי

האנסמבל הקולי הישראלי. צילום: דורון עובד-1
האנסמבל הקולי הישראלי. צילום: דורון עובד

שירים ממחזות זמר אמריקאיים פופולריים, בביצוע האנסמבל הקולי הישראלי

Someone to watch over me, Nice work if you can get it, Isn't it Romantic, Summer time, Ol' Man River, Brush up your Shakespeare, ו-Slap that Bass, הם רק חלק משירי מחזות הזמר והאופרות מכל הזמנים של ברודווי ("סיפור הפרברים", "נשקיני קייט", "פורגי ובס"), שישיר הרכב האנסמבל הקולי הישראלי במופע החדש שלו, "דיזינגוף פינת ברודוויי". מדובר שירים שהפכו נכסי צאן ברזל בעולם. שירים שכתבו גרשווין, ברלין, ריצ'רד רוג'רס, ברנשטיין ואחרים. מלחינים מרכזיים ומשפיעים במוסיקה האמריקאית, שהתייחסו למוסיקה ה"קלה" באותה רצינות בה התייחסו למוסיקה הקלאסית שכתבו.
כך הכל התחיל: שנת 1927 המסך עלה על המחזמר הראשון, "ספינת השעשועים", על פי סיפור של עדנה פרבר, מוסיקה של ג'רום פרבר ומילים של אוסקר המרשטיין השני. בפעם הראשונה בהיסטוריה של התיאטרון המוזיקלי בארצות הברית נוצר שילוב בין סיפור דרמטי ושירים. בניגוד לקומדיות המוסיקליות למופעי הוודוויל או לאופרטות שהוצגו עד אז. חבורת האפרו אמריקאיים על הבמה בקול הזה של הזמר ששר את Ol' Man River היו תחילת הדרך לז'אנר שהלך והתפתח.
רבים השירים שנכתבו למחזות הזמר, פרשו כנפיים הרבה מעבר למחזה והפכו לנכסי צאן ברזל של המוסיקה האמריקאית ומחוצה לה. שירים רבים שהפכו לסטנדרטים, שירי ג'אז, שונים החלו את דרכם על במת המחזמר. הקונצרט הנוכחי מביא ארוחת טעימות מהרפרטואר העצום של מחזות הזמר
מנצח: רוברט פורקו (ארה"ב)
עם טריו ג'ז: רועי אשכנזי – פסנתר, עילם פרידלנדר – קונטרבס, אלון בנימיני – תופים.

רעננה המשכן למוסיקה ואמנויות | שלישי 27/1/15 | 20:30 | 09-7464036
תל אביב מוזיאון תל אביב לאמנות (אולם רקנאטי) | רביעי 28/1/15| 20:30| 03-6077020, קופת בראבו *3221
ירושלים האוניברסיטה המורמונית | ראשון 1/2/15 | 20:00 | 02-6265621
מחיר כרטיס: 85-110 שקל.

Unforgettable

Unforgettable-1
Unforgettable

אלביס פרסלי, קליף ריצ'רד, תום ג'ונס, ריי צ'ארלס בישראל

עוד מופע מוזיקלי שמקבל השראה מאמריקה הוא Unforgettable (מופע בלתי נשכח). המופע, הינו מחווה מוזיקלית המוקדשת לאמנים הגדולים של שנות ה-60 ו ה-70: אלביס פרסלי,קליף ריצ'רד, תום ג'ונס, ריי צ'ארלס, שירלי בייסי, דה טמפטיישנס, פרנק סינטרה, נט קינג ואחרים, את זאק הילון (לאס וגאס), סטלה יודקו  וצ'ארלס גראט (שיקגו) מלווים שמונה נגנים ושלושה זמרי ליווי , על רקע קטעי וידיאו ארט הכוללים פרגמנטים מצולמים של האמנים המקוריים המתפרשים על 90 דקות. המופע נוסד בארץ, והוצג גם בגרמניה, רוסיה, אמסטרדם, דרום אפריקה וארצות הברית.
זאק הילון: "התיאור הכי מדויק למופע הוא: 'טיול במורד שביל הזיכרון'. אנחנו רוצים לראות הקהל הישראלי מבלה ונהנה. כמובן, ישנה גם המטרה לחשוף אותו לתרבות בילוי שונה".

Unforgettable-מופע בלתי נשכח
מחיר כרטיס: 95 שקל
להזמנת כרטיסים: 70-72-60 -1-700

מגזין אופנה: מקווה – מחול

רוקדים בפעם ה-36!

התחרות לכוריאוגרפיה ע"ש גרטרוד קראוס

תחרות כוריאוגרפיה ע"ש גרטרוד קראוס ה-36, (25-29 בינואר) הפקולטה למחול של האקדמיה למוסיקה ולמחול ירושלים

התחרות לכוריאוגרפיה ע"ש גרטרוד קראוס, תתקיים השנה ב- 25-29 בינואר, באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.  שלראשונה תשתף פעולה עם האקדמיה לאומנות ועיצוב בצלאל, במסגרתו ישולבו בתחרות מיצגים של מעצבי תלבושות מבצלאל ועבודות וידאו נבחרות מתוך קורס של מחול ומדיה.
התחרות, תיערך בשיתוף הקרן לזכר גרטרוד קראוס וגרטל מולר לבית קראוס באולם אפיק באקדמיה, אולם המחול החדש שנחנך החודש אחרי שיפוץ נרחב. מטרת התחרות: עידוד הסטודנטים למחול בתהליכי היצירה. מארגני התחרות מוסרים כי הקהל גם הוא יקח חלק בתחרות. במהלך שלבי התחרות יועברו לקהל שאלונים בהם יוכל להביע את דעתו על כל אחד מקטעי המחול בתחרות, ובכך יווצר דיאלוג ישיר בין היוצרים לבין הקהל סביב העבודות עצמן.
שלושה פרסים יחולקו לזוכים בגמר התחרות. פרס ראשון על סך 5000 שקל, שני ע"ס 3000 והשלישי על סך 2000 שקל. חבר השופטים בשלב הגמר ימנה 3  אנשי מקצוע בכירים: משה שכטר, כוריאוגרף, עינת רז גלוברזון מנהלת תחום המחול בעיריית ירושלים ועינב לוי, מנהלת אמנותית של הסדנה להכשרת רקדנים בגעתון. בשלבים המוקדמים ישפטו מורים מהפקולטה למחול.

גרטרוד קראוס (1901 – 1977) התפרסמה ברחבי אירופה בזכות מופע הסולו שלה ולאחר מכן עם להקתה ,בין השאר ביצירה מחרוזת "שירי גטו" בשנת 1935. בפסגת ההצלחה האמנותית עלתה לארץ ישראל, פתחה סטודיו משלה והקימה קבוצת מחול חדשה. את הכוריאוגרפיה לעבודותיה יצרה יחד עם רקדני הלהקה ובעזרת אימפרוביזציה. ב-1950 ייסדה את תיאטרון הבלט הישראלי, בשנת 1962 התמנתה כפרופסור למחול באקדמיה ע"ש רובין בירושלים וזכתה בפרס ישראל שנה לאחר מכן. עד מותה המשיכה ללמד באקדמיה ולצייר ,והיתה לתומכת של אומני המחול בישראל, בעיקר הצעירים שבהם. גרטרוד קראוס הורישה את כל רכושה לאקדמיה למוסיקה ולמחול במטרה לפתח את בית הספר למחול.

שלב א' 25-28 בינואר, שני מופעים בערב בשעות 18:00 ו 20:00, אולם אפיק באקדמיה, קמפוס גבעת רם.
שלב הגמר 29 לינואר, גם כן ב 18:00 וב-20:00. הפרסים יוענקו לאחר המופע האחרון.
התחרות פתוחה לקהל. הכניסה חופשית.

מגזין אופנה: מקווה

"זזים לשבת"

"זזים לשבת"-1
"זזים לשבת". צילום: ערן אבוקסיס

סדרת מופעי מחול והפעלות לכל המשפחה

האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, מקיימת סדנא להורים ולילדים. "זזים לשבת" – סדרת מופעי מחול והפעלות לכל המשפחה.
בסדרה, שתתקיים בבית מחול שלם, יערכו ארבעה מפגשים בימי שישי בצהריים ומטרתם לחשוף ולקרב ילדים ובני נוער לעולם המחול. בכל מפגש יהיו הפעלות בתנועה לקהל, מותאמות לכל הגילאים שימחישו את הרעיון של תנועה ומחול. כל מופע יכלול מגוון של יצירות מאת כוריאוגרפים עכשוויים, וכן יצירות מאת רקדני הפקולטה למחול. במופע הראשון (23.1) ייערך מופע של אנסמבל האקדמיה עם קטע מתוך "הגבעה" מאת רועי אסף וסולו מאת גפן ליברמן, שיצרה עבודה מרתקת שבה היא הופכת את גופה לדברים מפתיעים כמו אופנוע.

"זזים לשבת" – יום שישי, 23 בינואר, בשעה 12:00, בית מחול שלם, אולם הקרנף, רחוב שבטי ישראל 22, ירושלים.
התאריכים הבאים:  23/1, 6/3, 6/4, 5/6, בשעה 12:00
כרטיסים: מחיר רגיל – 20 שקל. ילד מתחת לגיל 12: 10 שקל.
להזמנות: 053-3358210.

מגזין אופנה: מקווה – שירה הנוער

שירה הנוער
פורטרט עצמי של דוד מערבי

ערב שירים וסיפורים בעקבות יצירתו של דוד מערבי חברו הנשכח של נחום גוטמן מ'בצלאל'

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות יקיים ערב  של שירה וסיפורים בעקבות התערוכה "שירה הנוער" החושפת לראשונה את ציוריו ורישומיו של דוד מערבי. הערב מתקיים בהשראת האמן שהפך למלחין שיצירותיו מלוות את הציבור הישראלי עד היום. ביניהן: "שירה הנוער – שיר עתידנו", "גינה לי", ועוד.
מערבי, האמן הנשכח, הנעלם, ידידו הקרוב של גוטמן, היה תלמידו של בוריס ש"ץ מ'בצלאל' הישן, בין ראשוני תלמידי האמנות בבצלאל, מחלוצי האמנות והזמר הארצישראלי ומראשוני המורים לאמנות ולזמרה בארץ.  הציורים והרישומים המוצגים בתערוכה, התגלו על ידי אוצרת התערוכה, נורית טל-טנא, בביתה של בתו בהירה טל (מבין מקימי קיבוץ מעגן מיכאל). בעקבות הגילוי המרגש, הוחלט לחשוף  לעיני כל את עבודתו שאיכותה ההיסטורית והתיעודית מוסיפה נדבך לתולדות האמנות הישראלית.

בערב המיוחד האוצרת נורית טל-טנא תספר על תהליך גילוי יצירות האמנות של דוד מערבי עד להצגתן. כמו כן, תתקיים הרצאה של פרופ' מיכאל וולפה (מהאקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים) בנושא: "משירי חיבת ציון עד שירי הטבע ושירי הילדים בישוב העברי המתחדש".
וולפה הוא מלחין ואיש חינוך, עוסק בעיבודים סימפוניים לשירים עבריים ומנהלם המוסיקלי של פסטיבל 'צלילים במדבר', של חג המוסיקה הישראלית ושל פסטיבל 'דיאלוגים מוסיקליים' בלונדון. זוכה פרס אקו"ם על מפעל חיים בתחום המוסיקה הקונצרטית.
בנוסף, תתקיים הופעה חיה של מקהלת "נונה", משירי דוד מערבי, בניצוחה של נטלי גולדברג. פסנתר: צביקה פוגל.

יום חמישי 29.1.2014 בשעה 19:30
(התערוכה "שירה הנוער" תהיה פתוחה לקהל החל מהשעה 18:30)
מחיר כרטיס למבוגר: 35 שקל (כולל כניסה לתערוכה)
עלות כרטיס לזוג : 60 שקל (כולל כניסה לתערוכה)
בהרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל.
להרשמה: 03-5161970 שלוחה 0

מגזין אופנה: מקווה

טופל'ה טוטוריטו

טופל'ה טוטוריטו תיאטרון אורנה פורת
צילום: כפיר בולוטין

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה,

חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים,

אופנה ישראלית, אופנת גברים,

Fashion, Fashion Magazine,

שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר,

אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה,

ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


תגובות פייסבוק