עברי לידר. דיקלה

עברי לידר. "האהבה הזאת שלנו". צילום: שלומי פינטו. פארק מיני ישראל
|

עברי לידר. דיקלה מופעי שקיעה של עברי לידר ואברהם טל, דיקלה במופע מיוחד עם זוכה דה ווייס אלקנה מרציאנו ואישתאר והצוענים יחד עם התזמורת האנדלוסית הים תיכונית אשקלון. צוותא אמפי פארק מיני ישראל

עברי לידר. דיקלה

מאת מערכת המגזין

צוותא פארק מיני ישראל-עברי לידר צילום זוהר רון
"האהבה הזאת שלנו". עברי לידר. צילום: שלומי פינטו

אחרי ההצלחה שנרשמה בפסח עם ההופעות של תיסלם יחד עם דני סנדרסון, אביתר בנאי ומתי כספי, בלקן ביט בוקס עם אירוח של דודו טסה מארחים הופעות אביב חדשות והפעם עם עברי לידר, אברהם טל, דיקלה מארחת את זוכה דה וויס, אלקנה מרציאנו. אישתאר והצוענים עם התזמורת האנדלוסית הים תיכונית אשקלון.

 30.4, 21.00: אישתאר והצוענים עם התזמורת האנדלוסית הים תיכונית אשקלון

התזמורת האנדלוסית עם האמנית הבינלאומית  אישתאר.
שילוב נדיר ומתבקש בין התזמורת לאישתאר בעיבודים מוסיקליים אותנטיים המשלבים כלי נגינה מערביים ומזרחיים על במה אחת.
אישתאר תשיר ממיטב להיטיה: "אלבינה", "חורשת האיקליפטוס", "חביבי ינור אל עין", "יחד" (הלהיט המשותף עם קובי פרץ) ועוד.

22.5, 19:00: עברי לידר – מופע שקיעה

עברי לידר, מהזמרים והיוצרים המובילים והבולטים בצמרת המוסיקה הישראלית בסיבוב הופעות חדש הנושא את שם אלבומו החדש "האהבה הזאת שלנו", שיצא בפברואר 2015 ועם הלהיטים החדשים וביניהם: "הכל בוער", "האהבה הזאת שלנו", "מקום ליותר", "ילדות והעיר הגדולה".

24.5, 18:30: אברהם טל – מופע שקיעה

הופעות אחרונות לסיבוב "שושנה". אברהם טל מגיע לאמפי פארק מיני ישראל הקסום למופע שקיעה בחג השבועות. במופע יבצע את השירים האהובים והמוכרים מאלבומיו – "אברהם טל", "אורות" 
ו -"שושנה" – קונצרט של צלילים מופלאים בקולו הנדיר.

סיבוב ההופעות לאורכה ולרוחבה של הארץ, מביא איתו את מיטב שיריו – "הזמן עושה את שלו", "אדם צובר זיכרונות", "אורות", "מחוזקים לעולם", "שושנה", "אם את הולכת" ועוד.

יחד עם הרכב נגנים ובזכות הקשר המיוחד של אברהם והקהל, הריקודים הסוחפים, הצחוק והרגעים המרגשים, כל אלו קיבעו את חותמו כאחד המופעים המוצלחים ברוק הישראלי בשנים האחרונות.

צוותא פארק מיני ישראל-דיקלה צילום זוהר רון
עוצמות מכשפות. דיקלה מארחת את זוכה דה וויס, אלקנה מרציאנו. צילום: זוהר רון

25.5, 21:30: דיקלה מארחת את אלקנה מרציאנו (זוכה דה וויס)

דיקלה נכנסה לתודעה ב-2001 עם אלבומה 'אהבה מוסיקה' בהפקתו של רן שם טוב וביססה את עצמה כאמנית וזמרת מסקרנת, איכותית ומרגשת וצברה לעצמה קהל נאמן.

בעשור האחרון כתבה, בין היתר, שירים לאמנים מובילים (שרית חדד, מוש בן ארי, מאיה בוסקילה) ואת הלהיט "מונו" (שלומי סרנגה). בנובמבר 2014 יצא "ואם פרידה" אלבומה הרביעי שכבש את תחנות הרדיו והפלייליסטים, סגר את השנה בין עשרת השירים המושמעים ביותר בשנה החולפת בתחנות הרדיו במצעדי ההשמעות השנתיים וזיכה את דיקלה בתואר "זמרת השנה" של רשת ג'.

כעת יוצאת דיקלה במופע חדש, הכולל את להיטיה החדשים לצד שיריה הגדולים מאלבומים קודמים, כשהיא מלווה בלהקה של כישרונות מוסיקליים. במופע ניתן למצוא את כל קשת המקצבים והרגשות עליהם מנצחת דיקלה בקולה הייחודי, בעוצמות מכשפות, ובכישרונה כיוצרת.

מ'פארק מיני ישראל' נמסר: "שיתוף הפעולה בין מועדון צוותא המיתולוגי למיני ישראל הוכיח את עצמו גם בשנה החולפת עם הופעות של אמנים מהשורה הראשונה כגון: אביב גפן, ברי סחרוף, אהוד בנאי, שלומי שבת, שלום חנוך ואחרים".

מחירי כרטיסים: 85-169 שקלים (כולל כניסה לפארק מיני ישראל בתאורת לילה מיוחדת)
לרכישת כרטיסים: www.minisrael.co.il

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק