חדשות יופי: האירוסין של מגי אזרזר, הישבן של קלואי קרדשיאן והכמהין של טום אביב

מגי אזרזר, מעיין אשכנזי, טום אביב, צילומים יח״צ
|

וגם: דניאלה פרוסקי-שיאון היא מנהלת התקשורת והאחריות התאגידית בלוריאל ישראל, מתחם חדשני לטיפוח ועיצוב השיער של חיה ברנפמן נפתח, ״עדן טבע״ – ויטמנים ומצרי בריאות גם ברשת טיב טעם, סקין בוסטר לשיער, הגבות של לוריאל, הסוף לנשירה? קנאביס. עכשיו גם בקוסמטיקה

 

אפי אליסיעורך אחראי

 

1. מגי אזרזר: ״אני מאורסת״

כשעלתה לבמה באוברול לבן, להציג את המוצרים בכנס של מותג הטיפוח הבינלאומי ״גרנייה״,  הצהירה מגי אזרזר, שחקנית ופרזנטורית המותג: ״אני מאורסת ועכשיו זה רשמי״. מגי אזרזר הציגה בפני כל את הטבעת שקיבלה, שלא השאירה מקום לדמיון. מגי אזרזר סיפרה בהתרגשות שקיבלה הצעת נישואים מקותי סבג, מגיש הטלוויזיה ומנצח ״האח הגדול״ ובן זוגה של מגי אזרזר בשנים אחרונות.
אתר גרנייה: https://www.garnier.co.il/

מגי אזרזר פרזנטורית מותג הטיפוח גרנייה מצהירה אני מאורסת צילום יחצ גרנייה
מגי אזרזר. צילום: יח״צ גרנייה

 

*את יכולה לקבל את סרום אינטנסיבי של MAELYS להפחתת קמטים במתנה. אתה יכול לקבל בושם לגבר של TOMMY HILFIGER במתנה! לפרטים לחצו כאן
*אתן יכולות לקבל סיסטם פרופשיונל שמן לוקס אויל מבית וולה פרופשיונלס בשווי 150 שקל במתנה! לפרטים לחצי כאן
*את יכולה לקבל גיפט קארד על סך 250 שקלים של DESIGUAL – חברת אופנה נחשקת, במתנה! לפרטים לחצי כאן

 

2. מסכת הישבן של מאליס תימכר ב-SEPHORA 

חברת הקוסמטיקה MAELYS (מאליס) מרחיבה את פעילותה בארה״ב והחלה לשווק את מסכת הישבן B-TIGHT – מוצר הדגל שלה (המסייע להפחתת צלוליט, שריפת שומנים והחלקת מרקם עור הישבן), ב-SEPHORA, ענקית הקוסמטיקה העולמית.
לפני מספר חודשים השיקה החברה את המוצר יחד עם קלואי קרדשיאן שהעלתה חמש סטוריז לאינסטגרם האישי שלה, הממליצה על המסכה והדגימה את השימוש בה. הפרסום באינסטגרם של קלואי קרדשיאן (78 מיליון עוקבים באינסטגרם) גרם לרבבות כניסות לאתר ואלפי רכישות של המסכה. אייטם על המסכה שודר גם בתכנית הבוקר GOOD MORNING AMERICA בהנחיית רובין רוברטס, מייקל סטרהאן ולרה ספנסר בערוץ ABC בארצות הברית. מסכת הישבן תימכר בתחילה רק בארה"ב. בעתיד הקרוב מתוכננת הפצה עולמית של מוצרי MAELYS בכל סניפי SEPHORA.
להשיג באתר החברה MAELYS

‏מסכת ישבן של חברת הקוסמטיקה MAELYS צילום אורי גרון להשיג באתר החברה MAELYS
‏מסכת ישבן של MAELYS. צילום: אורי גרון

 

3. דניאלה פרוסקי-שיאון מונתה לדוברת לוריאל ישראל

דניאלה פרוסקי-שיאון היא מנהלת התקשורת והאחריות התאגידית בלוריאל ישראל. במסגרת תפקידה, תוביל דניאלה פרוסקי-שיאון את האסטרטגיה התקשורתית של לוריאל ישראל בתוך החברה ומחוצה לה, ואת התקשורת התאגידית מול המדיות השונות. דניאלה פרוסקי-שיאון תשמש כדוברת החברה וגם כמנהלת האחריות התאגידית. דניאלה פרוסקי-שיאון הינה בוגרת תואר ראשון ושני ביחסים בינלאומיים ומדע המדינה מהאוניברסיטה העברית. כמו כן, הינה בוגרת תכנית המנהלים של INSEAD ביזמות חברתית ותכנית העמיתים של מרכז השל (heschel) לקיימות. ברזומה שלה תפקידים ניהוליים בארגונים חברתיים שונים, ובחברות ייעוץ לאחריות תאגידית. ב-2010 הצטרפה לקבוצת שטראוס ושימשה כמנהלת תקשורת פנים ארגונית וקיימות גלובלית.
אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: ״אנו שמחים על הצטרפותה של דניאלה ללוריאל ישראל. דניאלה פרוסקי-שיאון מגיעה אלינו עם ניסיון רב בתקשורת וקיימות, שני נושאים שנמצאים בליבת העבודה של לוריאל ישראל. אני מאמין שדניאלה פרוסקי-שיאון מביאה רוח חדשה ומומחיות שיסייעו לנו להמשיך ולפתח את התפיסה האסטרטגית והתכניות החשובות שמובילה לוריאל ישראל בתחום האחריות התאגידית״.

דניאלה פרוסקי שיאון- צלם סיון פרג
דניאלה פרוסקי שיאון. צילום: סיון פרג

 

4. סדרת מוצרי הכמהין של SR COSMETICS 

מגי טביבי, קוקו במבינו, יחצ
מגי טביבי. ״קוקו במבינו״. צילום: יח״צ

טום אביב ומעיין אשכנזי. ״קוקו במבינו״. צילום: יח״צ

PROPHYTO  DERMAL (״הקסם הירוק של הטבע״) – חברת SR COSMETICS השיקה סדרת תכשירים בוטניים מועשרת בשמן פטריית הכמהין ובתמציות צמחים נדירות. סדרת הפרופיטו דרמאל מתעלת את כוחות הריפוי, הגלומים בצמחי המרפא ומשלבת עם תכונות המרכיבים של הקוסמטיקה המסורתית. הסינרגיה עם כל חידושי המדע הבוטני, יוצרים את סדרת הפרופיטו דרמאל. הסדרה מורכבת מ-4 מוצרים: מסכת קרם מרגיעה פורטה+, פרופיטו דרמאל זיט-אאוט סרום, פרופיטו דרמאל קרם יום, פרופיטו דרמאל קרם לילה. ההשקה התקיימה באירוע נוצץ וטעים במסעדת ״קוקו במבינו״ של מאסטר שף טום אביב שהכריז כי ישיק בקרוב מוצרי טיפוח לגברים. בין האורחים היו: מגי טביבי, רוסלנה רודינה, מעיין אשכנזי, אלין כהן, אליאב אוזן, מורן מזור, אבישג נגר, קים אור אזולאי, ולירן שטראובר.
מחיר כל מוצר מהסדרה: 289 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות. לפרטים נוספים: 1-700-700-771 לאתר של אס אר קוסמטיקס: http://srcosmetics.co.il/

אס אר קוסמטיקס פרופיטו דרמאל PROPHYTO DERMAL 289שח למוצר צילום מלנית גל
סדרת תכשירים בוטניים חדשה מועשרת בשמן פטריית הכמהין. אס אר קוסמטיקס. צילום: מלנית גל

 

 

5. מתחם חדשני לטיפוח ועיצוב השיער לחיה ברנפמן

מתחם שיער חדשני - חיה ברנפמן תוספות שיער צילום דבורה קרביץ (15)
״חיה ברנפמן תוספות שיער״. צילום: דבורה קרביץ

מתחם חדשני לטיפוח ועיצוב השיער נפתח בקריית המדע בירושלים, תחת שם היזמית: ״חיה ברנפמן תוספות שיער״, הנותן מענה כולל בתחום תוספות השיער והפאות. המתחם ברמה בינלאומית וישווק ללקוחות בארץ ובחו"ל.  המתחם נפתח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.  המתחם משתרע על שטח של כ-250 מ"ר וכולל 3 מחלקות מרכזיות: מחלקת ביוטי – בה נעשה אבחון מדויק של סוג השיער, הגוון הנדרש, אופי המילוי וניתוח מעמיק של צרכי הלקוחה ומחלקת ייצור מתקדמת – הכוללת מכונות תפירה מהמתקדמות בעולם ליצירת התוספות והפאות. כמו כן, מחלקה חדשה הנותנת מענה ראשון מסוגו בארץ ליצירת פאה מהשיער האישי של הלקוחה. מדובר בשרות אישי ייחודי, הנדרש בד"כ לחולות, הנאלצות להפטר משיערן ורוצות ליצור פאה מהשיער האישי שלהן, כך שלא יורגש שהן חובשות פאה. הקונספט העיצובי של המקום מאפשר שקיפות מרבית, כך למשל הקיר המפריד בין סלון הביוטי אליו נכנסת הלקוחה לאבחון והתאמה לבין מחלקת הייצור עשוי זכוכית שקופה כך שהלקוחה תוכל לצפות בעבודה על הכנת תוספת שיער / הפאה ולהתרשם. (בדומה למטבח פתוח במסעדות).

מימין לשמאל- רבקי קליגר, מלכי כהן, חיה ברנפמן בוכי שטיינברג .צילום זוהר שיטרית
מימין: רבקי קליגר, מלכי כהן, חיה ברנפמן בוכי שטיינברג .צילום: זוהר שיטרית

״חיה ברנפמן תוספות שיער״ הוא עסק משפחתי המעסיק כ-25 עובדות, הוקם ומנוהל על ידי חיה ברנפמן (32) כמנכ"לית ובעלת העסק ושלוש אחיותיה: רבקי קליגר (30) – מנהלת ייצור וכח אדם, מלכי כהן (26) – אחראית שרותי ייעוץ והתאמה, בוכי שטיינברג (23) – מנהלת תחום לקוחות פרטיים. המקום ממוקם בקריית המדע 6 בירושלים ונותן מענה ללקוחה הפרטית, ללקוחות עסקיים (חברות של פאות ותוספות שיער), מעצבי שיער ומספרות בארץ ובחו"ל.

מתחם שיער חדשני - חיה ברנפמן תוספות שיער צילום דבורה קרביץ (4)
״חיה ברנפמן תוספות שיער״. צילום: דבורה קרביץ

חיה ברנפמן בעלים של ״חיה ברנפמן תוספות שיער׳: ״המתחם נועד לתת מענה בתחום הביוטי לאלו המעוניינים בתוספת שיער פרמיום איכותית מכל סוג שהוא ובהתאמה אישית מלאה לאחר אבחון מדוקדק של הצרכים והרצונות של הלקוח/ה. אנו אחראים על התהליך כולו החל מייבוא שיער טבעי פרמיום שלא עבר שום עיבוד או התערבות כימית  מאירופה ובחירתו בקפידה רבה ובעין מקצועית, דרך אבחון פרטני של הלקוחה וצרכיה ועד לתפירת השיער, בדיקה מחודשת של התאמה, השלמות במידת הצורך ועיצוב סופי. השקיפות בתהליך היא ערך מרכזי בחברה ועולה בקנה אחד עם העיצוב. המטרה היא לתת ללקוחה חוויה של הצצה לתהליך הייצור, שותפות, אמינות ומעורבות. תוספות השיער הפכו לאחרונה לאביזר ביוטי לכל דבר, נשים מבקשות לשנות את מראן באמצעות שינוי בשיער – הארכה, מילוי, עיבוי וכו כתוספת אסתטית וכן כפתרונות לשיער דליל. אנו מספקים תוספות שיער שכל אחת יכולה להרכיב ולהוריד לבד באמצעות קליפסים וכן תוספות שיער מודבקות בדבק ביולוגי איכותי או תפורות בשיטות חדשניות שמחדשים בכל 3-4 חודשים. לצד אלו אנו מייצרים פאות שלמות. גם לגברים יש דרישה לתוספות שיער בד"כ מכיוון קצת שונה: גברים שזקנם דליל ורוצים מראה שיער מלא יותר ולאחרונה הולכת וגוברת הדרישה לכיפה משיער עבור גברים חובשי כיפה בחו"ל שעקב האנטישמיות מבקשים כיפה שתשתלב עם שיערם , כך שלא יורגש שהם חובשי כיפה״.
מחירי תוספות שיער נעים בין 350 ל-8,000 שקל. מחירי פאות בין 8,500 ל-20,000 שקל.

 

6. טיב טעם מוכרת ויטמינים ומוצרי בריאות

טיב טעם. צילום: אלעד גוטמן

תחת המותג "עדן טבע" פותחת רשת טיב טעם, ב-9 סניפים מחלקות ויטמינים ומוצרי טבע שיכללו מותגים מובילים מהארץ והעולם. המחלקות יכללו יועצים מקצועיים וישווקו ביתן היתר: וויטמינים, תוספי תזונה, מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר, קוסמטיקה טבעית, מוצרים אורגנים ועוד. ההשקעה בפתיחת המחלקות הראשונות נאמדת בכ-7 מיליון.
עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: ״בהמשך לרכישת עדן טבע, טיב טעם הינה רשת המזון היחידה המציעה מחלקות מקצועיות של מוצרי בריאות וטבע, שיתנו מענה אישי לכל לקוח, עם תמהיל ומגוון של כ-15,000 מוצרים הארץ והעולם. היעד הוא עד סוף שנת 2019 להכניס בכל סניפי טיב טעם מחלקות עדן טבע וכן באתר מכירות האינטרנטי של טיב טעם קליק. מהלך זה משמר את מעמדה של טיב טעם כרשת מובילה בתחום המזון, המתחדשת ומתעדכנת בטרנדים המובילים. מתחמי הבריאות והטבע יסייעו  לצרכנים המבקשים לשנות את הרגלי התזונה שלהם להרגלים בריאים ונכונים יותר״.

 

7. HAIR BOOSTER – סקין בוסטר לשיער

סקין בוסטר HAIRCARE מיוצר על ידי מעבדות החברת הצרפתית שוויצרית REVITACARE. מכיל תרכובת של חומצה הילרואנית, ויטמינים, מינרליים, פפטידים וחומצות אמינו. סקין בוסטר לשיער מטפל במגוון רחב בתופעות של בעיות בעור הקרקפת כגון: נשירת שיער (גברים ונשים), שיער שביר, חוסר ברזל, חוסר איזון הורמונלי, אקזמה, פסוריאזיס וקשקשים.

סלע מדיקל. סקין סקין בוסטר לשיער. צילום: HAIRCARE יח״צ
סלע מדיקל. סקין סקין בוסטר לשיער. צילום: HAIRCARE יח״צ

הרכבו הייחודי של HAIRCARE גורם לאזורים המוזרקים בקרקפת להיות עשירים בלחות תוך יצירת סיבי קולגן ואלסטין מרקם עור הקרקפת משתנה וזאת בשל ההגנה של אותם נוגדי חמצון אנטי אוקסדנטיים על הקרקפת והדרמיס  וכתוצאה מכך , נשירת השיער נעצרת , הבוסטר נותן מענה גם  לסובלים מקרקפת שומנית ובעיית קשקשים שנעלמת בעקבות הטיפול.
דרך הטיפול: על ידי מיקרו זריקות לתוך דרמיס הקרקפת בסמיכות לשורשי השיער, 6 טיפולים בהפרש  של 6 -10 ימים.
HAIR BOOSTER – סקין בוסטר לשיער משווק בלעדית ע״י חברת ״סלע מדיקל״ ומתבצע במרפאות מומחים לרפואת עור, בקליניקות לרפואה אסתטית וקליניקות פרטיות.

 

8. מה אומרות הגבות

לוריאל פריז מראה איפור חורף 2019 בסימן הבעות בגבות. גבות מודגשות הופכות את הלוק ליומיום מאופר, מודגש ונכון לימים הקרים.

איפור גבות, מראה חורף 2019 לוריאל פריז צילום יחצ חול
לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

 

9. מכשיר ביתי לבעיית התקרחות השיער

מכשיר לייזר מוכח קלינית נגד התקרחות גברית ונשית HairMax, 1790 שח, להשיג ב- www.HairMax.co.il, צלם יחצ חול (4)
HairMax. צילום: יח״צ חו״ל

לאחר מכירה של למעלה ממיליון יחידות ב-170 מדינות ברחבי העולם נוחת נוחת מכשיר ה"היירמקס אולטימה 12" לפתרון בעיית ההתקרחות בקרב גברים ונשים! המכשיר מאושר על ידי מנהל התרופות האמריקאי – FDA.
המכשיר שפותח על ידי חברת לקסינגטון האמריקאית, הוכיח יעילותו בלא פחות מ-7 מחקרים קליניים שונים בהם השתתפו נסיינים, גברים ונשים, שנחלו כ-90% הצלחה בבלימת תהליך ההתקרחות. המחקרים הוכיחו באופן חד משמעי הגעה לתוצאות של עצירת נשירת שיער תוך צמיחת שיער, צפופה וחזקה יותר על ידי הערת זקיקי שיער חלשים או רדומים ושחזור מחזור הצמיחה הטבעי של השיער.
פעולת המכשיר מבוססת על תהליך הדומה לפוטוסינתזה בצמחים, בה אנרגיית האור הטיפולית שמקורה בקרן לייזר ברמה נמוכה, מזינה את זקיק השערה על ידי המרצת חמצן וחומרים מזינים ומעודדת לצמיחה חזקה יותר. אור הלייזר הגובר מזין את זקיקי השיער ברמה התאית ובכך מפחית את דילול השיער ומסייע לו לגדול באופן חזק ובריא.

מכשיר לייזר מוכח קלינית נגד התקרחות גברית ונשית HairMax, 1790 שח, להשיג ב- www.HairMax.co.il, צלם יחצ חול (6)
HairMax. צילום: יח״צ חו״ל

המכשיר הבנוי כמברשת שיער, בעל שיניים המיועדות לרווח את השיער ובכך לאפשר לקרן הלייזר הבוקעת ממנו לבוא במגע עם הקרקפת ולעבוד באופן אופטימאלי. הפעלת המכשיר הביתי פשוטה וקלה ומתבצעת על ידי סירוק קל למשך 8 דקות ביום, שלוש עד ארבע פעמים בשבוע. כמו כן, מגיע המכשיר עם סוללת ליתיום פנימית נטענת ובסיס הטענה. הטיפול אינו פולשני, ללא תופעות לוואי ומוכח מחקרית. עיצובו של המכשיר זכה ב-5 פרסי עיצוב בינלאומיים יוקרתיים. המחיר: 1,790 ש"ח (במקום 2,200 שקל).
להשיג ב-מכשיר טיפול בנשירת שיער – היירמקס ובטלפון: 077-50-50-300

 

10. תכשירי טיפוח מבוססי קנאביס

סדרת מוצרי טיפוח אורגניים מאושרים על בסיס תמצית שמן קנאביס ללא כימיקלים אלרגנים וללא משמרים מלאכותיים

the organic hemp line, להשיג ברשת סופר פארם, צילום אורי גרון
the organic hemp line. להשיג ברשת סופר פארם. צילום: אורי גרון

שנים של מחקר ופיתוח הובילו לסדרת הקוסמטיקה החדשנית 'The Organic Hemp Line" סדרת מוצרי טיפוח אורגנית מאושרת ע"י ארגון ecocert-cosmos, המבוססת על תמצית שמן הקנאביס, המעניקה לעור הפנים רעננות ולחות מאוזנת, נקיה מכל מרכיב מלאכותי. הסדרה כוללת שבעה מוצרים: קרם לחות לפנים, קרם לילה מזין, סרום פנים, קרם עיניים, סרום עיניים, מסכת פילינג ותחליב גוף.
שמן הקנאביס מתפקד כאנטי אייג'ינג הטוב ביותר שקיים בטבע. זהו הצמח היחיד המכיל את כל 21 חומצות אמינו הדרושות לחיוניות העור, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בחוסר האיזון הנובע מהתזונה המערבית המודרנית. מוצרי הסדרה מכילים איזון מושלם של אומגה 3 ואומגה 6, התורם לחיזוק השכבה ההגנתית של העור ותורם למראה עור חיוני, טבעי ובריא.
סדרת הקוסמטיקה The Organic Hemp Line הינה הסדרה הראשונה בעולם אשר שילבה במוצר אחד את שלושת האלמנטים המבוקשים ביותר כיום בעולם הקוסמטיקה: אורגני מאושר ע"י Ecocert-cosmos, מרכיבים טבעיים ותמצית שמן קנאביס, המופק בתהליך כבישה קרה. כל אלמנט במוצרי הסדרה נבחר בקפידה, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים והמגיע ממקור טבעי ואורגני, החל מהפורמולה המהפכנית ועד לצנצנות העשויות מצמח הבמבוק בעבודת יד. אפילו הבישום העדין של המוצרים, כגון יסמין לבן, קמומיל ודבש הם טבעיים לחלוטין. המוצרים אינם מכילים SLS, שמן מינראלי, סיליקון, PEG, קארבומרס, פאראבנים, פרופילין גלייקול, ואיזופרופיל מריסטייט. בנוסף, לא נעשה שימוש בבישום או בצבע סינטטי מכל סוג שהוא.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

קרם לחות לפנים Facial Moisture Cream – קרם יום חדשני לפנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המכיל שמן זרעי המפ, (אומגה 3, ואומגה 6)  ובחומצה היאלורונית טהורה, להזנת עור הפנים העדין ולהגנה עליו. הקרם מועשר בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, המסייעים להגנה ולטיפוח מושלם של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית החיונית לעור הפנים.

קרם לילה מזין – קרם לילה לפנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, להזנה עשירה של העור ולהגנה עליו. מועשר בשמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), בחומצה היאלורונית טהורה (HA) וברכיב פעיל Emulium Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הקרם מועשר גם בחמאת שיאה, שמן זית ושמן חוחובה אורגניים, התורמים להגנה ולטיפוח של העור, תוך שמירה על רמת הלחות וההגנה האופטימלית הנדרשת במשך הלילה.

סרום פנים – סרום פנים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המסייע להילחם בפגעי הזמן. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין, וכן את הרכיב הפעיל Emulium Mellifera, להזנה חיונית ומושלמת של עורך. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, להרגעת העור ולהגנה עליו מפני נזקי חמצון.

קרם עיניים – קרם עיניים רב עוצמה בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות אופטימלית. הקרם מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הקרם מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.

סרום עיניים – סרום רב עוצמה לעיניים בעל תו תקן אורגני של Ecocert, המסייע להילחם בפגעי הזמן בעזרת שני רכיבים ייחודיים – Easyliance ו-Cristalhyal, חומצה היאלורונית טהורה היוצרת שכבה דקיקה על פני העור להענקת לחות אופטימלית. הסרום מכיל שמן זרעי המפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. הסרום מועשר גם בשמני זית וחוחובה, אלוורה וויטמין E אורגניים מאושרים, המסייעים להרגעת העור ולהגנה על האזור העדין מסביב לעיניים.

קרם פנים, The Organic Hemp Line, להשיג ברשת סופר פארם, 189.90 שח ל 50 מל צילום אורי גרון (2)
קרם פנים, The Organic Hemp Line, להשיג ברשת סופר פארם, 189.90 שקל ל -50 מ״ל. צילום: אורי גרון

מסכת פילינג – מסכת פילינג חדשנית בעלת תו תקן אורגני של Ecocert, מרעננת בעדינות את העור ומסירה תאים מתים. אפקט הפילינג מושג הודות לשימוש בגרגירי גלעין משמש ובאצה אדומה, התורמים להגנה על שכבת האפידרמיס, לחיזוק תפקודה ולהפחתת אובדן המים בה. מסכת הפילינג מועשרת בשמן זרעי ההמפ (אומגה 3 ואומגה 6), שמן עשיר ומזין. המסכה מועשרת גם באלוורה, חמאת שיאה ושמני זית וחוחובה אורגניים מאושרים, המסייעים להענקת מראה עור בריא וקורן.

תחליב גוף – תחליב גוף עדין ונספג בקלות, בעל תו תקן אורגני של Ecocert. מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור. בשילוב שמן הרוז היפ, המרענן ותורם לחידוש ושיקום העור במהירות, ושמן זרעי המפ המשיב לעור את חיוניותו. האלוורה מסייעת להרגעת העור ולטיפול בעור יבש, מגורה ומתקלף. חמאת השיאה, שמן הזית ושמן החוחובה מרווים את העור בלחות ומזינים אותו. תמצית האצה מעניקה לחות לעור ומגינה עליו מפני רדיקלים חופשיים.

כל המוצרים בסדרה מאושרים כאורגניים ע"י  Ecocert-cosmos, בהתאם לסטנדרטים המחמירים של קוסמוס, ארגון הגג העולמי למוצרים אורגניים טבעיים, ובהתאם לתקינה האירופאית המחמירה cpnp. עם 99.60% מרכיבים טבעיים, המוצרים בסדרה הם הבחירה המושלמת לכל סוגי העור, לרבות עור הרגיש לכימיקלים ומרכיבים סינתטיים.

מחירים לצרכן: קרם יום לפנים 50 מ"ל – 189.90 שקל, קרם לילה מזין 50 מ"ל – 199.90 שקל, סרום פנים 50 מ"ל – 199.90 שקל, סרום עיניים 30 מ"ל – 199.90 שקל, קרם עיניים 30 מ"ל – 189.90 שקל, מסיכת פילינג 50 מ"ל – 219.90  שקל, תחליב גוף 150 מ"ל – 139.90 שקל. להשיג ברשת סופר פארם בפריסה ארצית.

 

 

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל

 

 

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי
תגובות פייסבוק