מהיום גם אתם יכולים להיות בעלים של מיני חנות ממותגת. תכירו את BOXULAR

דנה ישראלי, BOXULAR, צילום יחצ - 3
|

קונספט חדש של עמדות מכירה מעוצבות ומודולריות, המיועדות לתקופות השכרה משתנות, עבור עסקים מתחומים מגוונים, מבקש לשנות את חווית הקניה של הצרכנים. העמדות מאובזרות וניתנות למיתוג אישי. בקרוב בכל קניוני עזריאלי

 

 

דנה ישראלי, BOXULAR, צילום יחצ - 2
BOXULAR. צילום: דנה ישראלי

 

מאת: אורנה רימוקכתבת Efifo

 

קניוני עזריאלי השיקו בקניון גבעתיים את מתחם הפופ-אפ Boxuler – עמדות מכירה מעוצבות ומודולריות המיועדות לתקופות השכרה משתנות לטובת חוויית קניה ייחודית של מותגי אופנה ולייף סטייל. מצאתי את מותג הטיפוח האנגלי Naea'ls Yard – מוצרי טיפוח המבוססים על שמנים אתריים ורכיבים טיבעיים, ללא כימיקלים, סיליקון או חומרים משמרים ועונים לצרכים של כל סוגי העור. ממוצרי אנטי אייג'ינג ועד מוצרי תינוקות אורגניים שלא עבר ניסוי על בעלי חיים. מותג המקפיד לשמור על איכות הסביבה ותומך בהעסקה הוגנת במדינות העולם השלישי. אתי הגלבוע, מנהלת המותג, הייתה שם לספר ולהסביר לי על המוצרים ולמי הם מיועדים.

התרשמתי מאוד מהעמדה של  Lena Babuchak, בלוגרית ומובילת מותג אופנה בשם BbooStudio שהשיק קולקציית סילבסטר גלמארית במיוחד. מבחר רחב של  גליטרים דמויי עור וקטיפה תוך הקפדה על גזרות מחמיאות לגוף האישה. קוים קלאסים ונקיים. אהבתי במיוחד את חליפות המכנסיים מבדי לורקס, שמלת המעטפת הגליטרית ואוברול קטיפה סקסי ונוכח. בנוסף מצאתי שם עמדות של מותגים כמו: Lrky's – מותג ספורט בינלאומי ששם דגש על בגדי ספורט טרנדיים ומעוצבים. Instablock של מושיק גלאמין המקסים. ״לשון הרע לא מדבר אלי״, ו-Your Pal-Let. אותם תוכלו למצוא גם בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

דנה ישראלי, BOXULAR, צילום יחצ - 1
BOXULAR. צילום: דנה ישראלי

 

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי: ״BOXULAR הינה פלטפורמה עוצמתית של מתחמים מעוצבים שמהווים פריצת דרך בעולם הקניונים, ויכניסו המון אופנתיות וייחודיות ללקוחות שלנו, אשר בכל פעם תהיה להם סיבה נוספת לבוא וליהנות מעולם שלם של חוויה ותוכן״.
אילן ג'רבי, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים: ״אנו עובדים ללא הרף להביא חדשנות ומודרניות לקניון המהווה ציר תנועה מרכזי, מקום מפגש ותוכן, ׳הלב הפועם׳ של העיר״.

הקונספט: מדליק. הבשורה: חשובה – להגדיל את קהל המבקרים ולחשוף את צרכני הקנייות לחברות ומותגים שלא ניתן למצוא בחנויות הקבועות של הקניון.
לסיכום: סופי טייב מקסימה ומושיק גלאמין גם.

 

מאפרת אורנה רימוק

אורנה רימוק – כתבת Efifo
האינסטגרם של אורנה רימוק: orna_rimok_make_up

 

Efifo – מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק