מה השיער שלך רוצה?

קרסטס משיק סדרת טיפוח לשיער קרל מנפיסיטו לתלתלים - 1-
|

מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי Kérastase משיק סדרת טיפוח ייעודית לשיער גלי עד מתולתל, מתולתל מאוד עד מקורזל CURL MANIFESTO

קרסטס, מותג טיפוח השיער המקצועי והיוקרתי משיק  סדרת טיפוח ייעודית לשיער גלי עד מתולתל, מתולתל מאוד עד מקורזל:  CURL MANIFESTO (קרל מניפסטו). 

הסדרה כוללת 8 מוצרים עם פורמולות מזינות ומחזקות את התלתלים מבלי לפגום ביופי שלהם.

בעבר הלא רחוק, נשים רבות בחרו להחליק את שיערן, אך מגמה זו משתנה, באופן ברור עם נשים מפורסמות או בכלל המתגאות בביטחון בתלתלים ובקרזולים הטבעיים שלהן. תופעה זו כוללת גם מעצבי העל הנותנים במה בתצוגות האופנה, הפקות אופנה, מגזינים מובילים, סרטים, וכן ברשתות החברתיות. 

סדרת הטיפוח החדשה של קרסטס בעלת פורמולות ייחודיות המכילות: דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק, גליצרין להגדרת השיער ושילוב המושלם של לחות, הגדרה וחוזק. התוצאה: עד 73% יותר לחות, עד 99% פחות שבירה, עד 81% יותר הגדרה ופחות פריזיות לא רצויה.

קרסטס משיק סדרת טיפוח לשיער קרל מנפיסיטו לתלתלים - 1
קרסטס משיק סדרת טיפוח לשיער קרל מנפיסיטו לתלתלים צילום יחצ

Rosa Carrico נשיאת קרסטס העולמית: "שיער מתולתל הוא סוג השיער התובעני ביותר. הוא דורש טיפוח אינטנסיבי ומדויק שיכול להתבצע רק מתוך תשוקה קיצונית, מדע פורץ דרך ומומחיות מקצועית. אנחנו יודעים שיש לנו כל מה שנדרש על מנת להעניק לנשים מודרניות בעלות שיער מתולתל את הסטנדרט הגבוה ביותר של טיפוח יוקרתי בבית ובמספרה."

מאפייני התלתלים: תלתלים הם באופן טבעי יבשים יותר ונקבוביים יותר, תלתלים דקים יותר ושבריריים יותר, עם סיכון גבוה יותר לשבירה וצורת הספירלה מונעת ממרכיבי הטיפוח להתפזר באופן שווה מהשורשים לקצוות. האתגרים בטיפוח תלתלים: חוסר לחות: פריזיות לא רצויה היא שכיחה ונפוצה, לחות – גורמת לקשרים ולפריזיות בצורת הסיבים הזו, תחזוקה גבוהה – קשה לקבל תלתלים מוגדרים עמידים לאורך זמן ומוצרים לא נכונים – נוטים להכביד על התלתלים.

הפורמולות בסדרה: סרמיד לחיזוק פותח אחרי 4 שנות מחקר, מוגן על ידי פטנט – שיער מתולתל יותר שברירי משיער חלק. סרמיד ביומימטי מחקה את הצמנט של השיער עמוק בתוך הקורטקס. שיער מתולתל נהנה מחוזק, אלסטיות וגמישות משופרים, כמו גם מהגנה מפני גורמים תוקפניים סביבתיים.

דבש מאנוקה ללחות טבעית רב-עוצמה מניו זילנד – שיער מתולתל יכול להיות יבש במיוחד. דבש מאנוקה עשיר במיקרו-נוטריינטים הסופחים את הלחות, משקמים את הנפח הטבעי של השיער עבור תלתלים מלאים, עמידים יותר בפני שבירה, ומלאי ברק.  

גליצרין להגדרה מרכיב מחדיר לחות, מרכך ומגן – שיער מתולתל מקשה על השומנים הטבעיים ועל המרכיבים המטפחים לנדוד לאורך צינורית השערה. ממקור צמחי, גליצרין ידוע בסגולות שלו הסופחות ואוגרות לחות. הוא מסייע להעניק לחות לתלתלים ולפזר את המרכיבים המטפחים מהשורשים ועד לקצוות עבור הגדרה מושלמת.

סדרת קרל מניפסטו כוללת 8 המוצרים המותאם אישית לכל צורות התלתלים:

  • BAIN HYDRATATION DOUCEUR אמבט חפיפה (שמפו) – שמפו לחות עדין, מנקה בעדינות את הקרקפת והשיער, מעניק לחות מבלי להכביד על השיער ומשפר את צורת התלתלים ואת הנפח שלהם. מחיר מומלץ: 155₪ תכולה: 250 מ"ל.
  • FONDANT HYDRATATION מרכך – קונדישנר קליל לשיקום הלחות. מתיר 98% מהקשרים, מעניק לתלתלים 80% יותר לחות ומפחית פריז, מגן מפני לחות במשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 155₪ תכולה: 250 מ"ל.
  • MASQUE BEURRE HAUTE NUTRITION מסכה– מסכה טיפולית להזנה עשירה במיוחד. בונה מחדש את הסיב עבור תלתלים ב-52% חזקים יותר, מעניקה 81% יותר לחות ומגבירה אלסטיות וקופצנות. מחיר מומלץ: 199 ₪/ 310 ₪ תכולה: 200 מ"ל/ 500 מ"ל.
  • ָCREME DE JOUR FONDAMENTALE קרם – טיפול יומיומי ללא שטיפה המעניק לחות ומפחית קרזול. נועל את הלחות בתוך השיער ומעניק 74% יותר לחות, מתיר טוב יותר 98% מהקשרים ומעניק 74% יותר הגדרה ואלסטיות. מחיר מומלץ: 155 ₪ תכולה: 150 מ"ל.
  • HUILE SUBLIME REPAIR שמן – שמן הזנה רב-תכליתי לשיער ולקרקפת. מעניק תלתלים חזקים יותר ב-99%, תלתלים ב-67% רכים יותר ומגביר את בריאות הקרקפת. מחיר מומלץ: 155 ₪ תכולה: 50 מ"ל.
  •  GELEE CURL CONTOUR קרם ג'ל – קרם-ג'ל לשיפור הגדרת התלתלים. משפר את התלתלים עם 74% יותר הגדרה, מעניק 64% יותר לחות ושומר על העמידות והברק של התלתלים למשך 24 שעות. מחיר מומלץ: 155 ₪ תכולה: 150 מ"ל.
  • REFRESH ABSOLU ספריי – ספריי לריענון התלתלים ביום השני. מגדיר מחדש את התלתלים:  תלתלים מוגדרים יותר ב-74%, מגן מפני לחות במשך 24 שעות, משפר את הצורה של התלתלים ואת הלחות, ומעניק פי 3 יותר ברק. מחיר מומלץ: 165 ₪ תכולה: 190 מ"ל.

טיפול ייחודי במספרה – טיפול מזין בלעדי לשימוש במספרות. ממלא את התלתלים בלחות ומגביר את הברק והקופצניות. 

מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il
טלפון 1-800-301-666 ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק