מור סילבר

מור סילבר גורן ליובוניץ-1
|

בית הספר לסטיילינג של שנקר ואושיית האופנה, מור סילבר, יעניקו שירות סטיילינג אישי בחינם ללקוחות קניון רמת אביב

צילום: גורן ליובונציץ002
אושיית סטייל ואופנה. מור סילבר. צילום: גורן ליובונציץ01

מאת מערכת מגזין

יוזמה חדשה של קניון רמת אביב ובית הספר לטיילינג של "שנקר". במסגרתו יוזמנו לקוחות הקניון ליהנות משירות סטיילינג אישי במתנה. במהלך פעילות המיזם, תתארח אושיית הסטייל והאופנה, מור סילבר, למפגש ייחודי עמה, במהלכו תחשוף מור סילבר את סודות הסטייל שלה, תיתן טיפים לבחירת השמלה המושלמת ל"פרום" (נשף), ותלווה את אחת המשתתפות לסיבוב שופינג בקניון. (למפגש זה יש להירשם בהרשמה מוקדמת, מספר המקומות מוגבל).

מור סילבר

כחלק מהמיזם יוצב מתחם מעוצב ומיוחד בחלל הקניון בשיתוף חנות הקונספט והעיצוב KARE DESIGN (המציעה את הטרנדים האחרונים בעולם הריהוט והעיצוב), ובליווי סטייליסטים בוגרות  מגמת הסטיילינג  בלימודי החוץ של "שנקר" אשר ייתנו  רבע שעה ייעוץ חינם ללקוחות הקניון בנושא אופנה וסטיילינג בהתאמה אישית ולאחר מכן יצאו עם הלקוחות לסיבוב קניות בחנויות הקניון – אורך הסיבוב בקניון כ-45 דקות.

הפרויקט מנוהל על ידי מאיה מילשטיין יונה ראש מסלול הסטיילינג בלימודי החוץ של שנקר ולילך כהן סטייליסטית בכירה ומרצה ב"שנקר".

צילום: גורן ליובונציץ0103
סטיילינג אישי חינם. מור סילבר. צילום: גורן ליובונציץ

בית הספר לסטיילינג של שנקר פועל זו השנה העשירית. הוא הוקם ע"י מאיה מילשטיין יונה אשר הקימה לפני כן במילאנו את בית הספר הראשון לסטיילינג בעולם. בית הספר שייך ללימודי החוץ של מכללת שנקר והוא כולל היום מגוון קורסים, ביניהם: סטיילינג אישי ,סטיילינג למגזר הדתי, סטיילינג לבני נוער, עיתונאות אופנה ועוד.

מאיה מילשטיין

לדברי מאיה מילשטיין יונה ההשתתפות בפרוייקט הינה פלטפורמה אשר מסייעת לבוגרים לקחת חלק בעולם הסטיילינג ולהתנסות בעבודה בפועל וכך ללמוד כיצד לשווק את עצמם.

רבים מבוגרי בית הספר לסטיילינג של שנקר השתלבו בתעשייה כגון: ליטל מעוז, יונתן פרימרמן, נופר נוריאל ועוד. עוד מציינת מילשטיין יונה כי לפי הקונספט של מתחם הסטיילינג של רמת אביב- הייעוץ וכן הסגנון הינו חסר פניות לחלוטין ונעשה רק בהתאם לבחירות וצרכי הלקוחה מתוך המגוון הרחב של חנויות הקניון.

טלי מרגלית בראל, מנהלת השיווק, קניון רמת אביב:

קניון רמת אביב מארח פרויקט נוסף של אופנה וסטייל יחד עם שנקר. חשוב לנו כקניון אופנה מוביל לאפשר ללקוחותינו להיות אופנתיים, מעודכנים ולהבין את רזי הסטייל בהתאמה אישית ולהמשיך  ולהעניק להם הטבה שהיא מתנה לחיים, יעוץ סטיילינג אישי בשווי מאות שקלים".

הלקוחות שיגיעו למתחם יזכו להטבות נוספות:

1. הדגמת איפור אישית בת 30 דק' עם מאפרת מקצועית במתנה בחנות MAC קניון רמת אביב (בתיאום מראש)
3. 200 שקל הנחה למנוי שנתי בסטודיו סי (ללקוחות חדשות, לא על חשבון דמי רישום, בציון קוד ההטבה)
3.  כרטיס חניה ליום שלם מתנת קניון רמת אביב

פרויקט  הסטיילינג  ייערך  החל מה-11/6/2015 ועד ה-19/6/2015 קניון רמת אביב
יש להירשם בעמוד הפייסבוק של הקניון  או בטלפון 050-9014147  בין השעות 10:00-14:00 או 16:00-20:00. (קו הטלפון יהיה פתוח מס' ימים לפני תחילת הפעילות).

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק