מחוברים

01- או להלה פסטיבל קומדיה צרפתית-5
|

עדן סינמה יוצאת בחודש יולי הקרוב ביוזמה חדשה, פסטיבל קומדיות בינלאומי. שתפתח בפסטיבל לקומדיות צרפתיות. או לה לה

הקומדיה הצרפתית על סגנונותיה השונים זכתה להצלחה די רבה בשנים האחרונות אצל הקהל הישראלי. מדי שנה בקיץ, יתקיים הפסטיבל ובמסגרתו יוצגו קומדיות חדשות וקלאסיות מכל רחבי העולם.

או להלה פסטיבל קומדיה צרפתית-5
מתוך הסרט: "רבי יעקב"

קרולין בונה, מנהלת חברת עדן סינמה ומפיקת פסטיבל הקולנוע הצרפתי הקימה את "אולה לה!" בשיתוף פעולה עם המכון הצרפתי בישראל ו-Unifrancefilm ואגף התרבות והאמנויות של עיריית תל אביב-יפו.  הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 28.07 עד ה-15.08 בסינמטקים ברחבי הארץ: תל-אביב, ירושלים, חיפה, שדרות, חולון, הרצליה, ואשדוד.

או להלה פסטיבל קומדיה צרפתית-2
מתוך הסרט: "תמיד יש פעם ראשונה"

או לה לה

השנים האחרונות היו די טובות לקומדיה הצרפתית בישראל. הקהל הישראלי התאהב בדרכו המיוחדת של הקולנוע הצרפתי לספר סיפורים מצחיקים עד דמעות כשהוא משכיל לשלב הומור ואנושיות רבה, להעביר ביקורת חברתית בלי לעשות חשבון ולייצר פארודיות מטורפות. הקומדיות הצרפתיות על שלל הסגנונות השונים כ"מחוברים לחיים", "למה זה מגיע לי?" ,"שם פרטי", "היפוכונדר מבריק", "חברים טובים" ועוד זכו לאהבת הקהל בארץ ולפופולריות רבה.

תמיד יש פעם ראשונה

במהדורה הראשונה של "או לה לה!" יוקרנו 17 סרטים ותכנית של סרטים קצרים. תכניית הפסטיבל משלבת קומדיות שנוצרו בשנים האחרונות ושחלקן אף לא הוקרנו בארץ, קומדיות חדשות וקומדיות קלאסיות. כל הסרטים שמוקרנים בפסטיבל מתורגמים לעברית ואנגלית.

או להלה פסטיבל קומדיה צרפתית3
מתוך הסרט: "שעה של שקט"

נקש וטולדנו

את הפסטיבל יפתח סרטו החדש של לורן טיראר, "החופשה של ניקולא הקטן". זהו עיבוד מוצלח ומשעשע לקלאסיקה הספרותית הצרפתית והאהובה, המגוללת את עלילות ניקולא ומשפחתו בחופשת הקיץ המסורתית בצרפת.

או להלה פסטיבל קומדיה צרפתית
מתוך הסרט: "הפקתה היא הרפתקה"

יוצגו קומדיות של במאים עכשוויים, בין היתר של סבסטיאן בטבדה, מונה אשאש, פרדריק בגבדה ושתי קומדיות של הצמד נקש וטולדנו יוצרי הקומדיה המצליחה "מחוברים לחיים". 

סרטם השלישי "כל כך קרובים" מעולם לא הוצג בארץ והוא קומדיה מצחיקה המביאה מבט ייחודי על חיי הנישואים, דת ויחסים.

רישאר ברי

בין הקומדיות החברתיות "שעה של שקט" של הבמאי הוותיק פטריס לקונט עם קרול בוקה וקריסטיאן קלבייה, היישר מבתי הקולנוע בצרפת מגיע "הנשים שלנו" עם דניאל אוטיי ורישאר ברי.

וגם סרטו הראשון של השחקן קלוביס קורניאק, הקומדיה הרומנטית "פגישה עיוורת" שמוצג בימים אלו על המסכים בצרפת בהצלחה.

אריק רוהמר

"תמיד יש פעם ראשונה" זכה השנה בסרט הטוב היותר בפסטיבל הבינלאומי לקומדיות בצרפת. הסרט של לאה פאזר "מאסטרו".

היא דרמה קומית בה שחקן מעולם סרטי האקשן מתגלגל לסרט של במאי אמנותי ורציני, בן דמותו של הבמאי אריק רוהמר. הסרט מבוסס על חוויותיו של התסריטאי בעת צילום סרטו האחרון של רוהמר.

או להלה פסטיבל קומדיה צרפתית-6
מתוך הסרט "ימים יפים"

לואי דה פינס

יוקרנו כמה מן הקומדיות הקלאסיות של הקולנוע הצרפתי: "אידיוט מושלם" הקומדיה המושלמת של פרנסיס וובר שסרטיו והעיבודים הבימתיים שלהם זוכים להצלחה רבה בארץ.  "הרפתקאותיו של רבי יעקב" של ז'ראר אורי בכיכובו של אייקון הקומדיה הצרפתי לואי דה פינס.

ז'אן לוק גודאר

זוהי אחת הקומדיות הגדולות של הקולנוע הצרפתי שזוכה לאזכורים ומחוות רבות, כשרק לאחרונה הופיע דיון באחת הסצנות בקומדיה המצליחה "למה זה מגיע לי?".

לינו ונטורה וז'אק ברל

"הרפתקאותיו של רבי יעקב" היה מהסרטים הראשונים שעסקו בזהויות ובאנטישמיות ולא הוקרן בארץ שנים רבות. לינו ונטורה וז'אק ברל זוהרים בסרטו של קלוד ללוש "הרפתקה היא הרפתקה", שאף הוא לא נראה במחוזותינו זמן רב, ו"מזנון קר" הקומדיה של אשף הקומדיות הסרקסטיות ברטראן בלייה ובכיכובו של ז'ראר דרפדייה ועוד.
בנוסף התכנית "רגעים קצרים של צחוק" תחשוף סרטים קצרים של סדריק קלפיש, לורן קנטה וז'אן לוק גודאר.

בסינמטקים ברחבי הארץ/ החל מן 28.07 ועד 15.08

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Fashion Academy Fashion Food Instagram Style אופנה אופנה ואוכל אופנת גברים אופנת נשים איפור איפור כלה ביוטי ביקורת אופנה דוגמניות דוגמנים הפקות אופנה חדשות האוכל חדשות האופנה חדשות היופי טיפוח טרנדים ירין שחף כלות כתבות אופנה מגזין אופנה מוצרי יופי מעצבי אופנה מעצבי שיער מעצבי תכשיטים מתכונים סוכנות דוגמנות סטייל עיצוב אופנה צילום צלמי אופנה קורונה שבוע האופנה שופינג שיער שיער כלה שמלות כלה שפים באופנה תעשיית האופנה

תגובות פייסבוק