אלישע בנאי

גיא בויילנד01
|

אלישע בנאי – פסטיבל רוק לזכרו של גיא בויילנד: ג'ירפות, היהודים, מרסדס בנד, אלישע בנאי וארבעים השודדים. יום חמישי, 16.7. חורשת מלון נוף גינוסר, קיבוץ גינוסר

אלישע בנאי

 

גיא בויילנד03
היהודים. צילום: טל שחר

מאת מערכת המגזין

פסטיבל "מחזירים את הרעש", נולד ע"י המשפחה והחברים מקיבוץ גינוסר, במטרה להנציח את זכרו של סמ"ר גיא בוילנד ז"ל, שנהרג בקיץ האחרון במלחמת צוק איתן. הפסטיבל, אשר כולו שיקוף אופיו של גיא ז"ל מבקש לחגוג את החיים שהשאיר גיא ולהפר את הדממה שנוצרה בלכתו. זו הפקה ענקית שכולה הופעות רוק עם ג'ירפות, היהודים, מרסדס בנד, אלישע בנאי וארבעים השודדים, בירה והרבה שמחה על שפת הכנרת, המבקשת להוות אלטרנטיבה נוספת לאופן בו ניתן לקדש את זכר החיים שנמוגו. מנחים: סלוצקי ודומינגז.

גיא בויילנד02
גירפות. צילום: אלמה מכנס קז

גיא בוילנד ז"ל, יליד 1993, נולד וגדל בקיבוץ גינוסר. גיא היה ילד ג'ינג'י עם הרבה אנרגיה, שמחת חיים וחוש הומור טוב, וכמובן כמו כל ג'ינג'י טוב היה לו מזג חם. כשגיא האמין והתעניין במשהו הוא היה משקיע ונותן מאה אחוז. בשלב מסוים במהלך ילדותו, ביקש מהוריו גיטרה ומאותו רגע למעשה חל אצלו השינוי הגדול והפך למוזיקאי. הוא אהב את הסאונד, ההופעה החיה וגם את מאחורי הקלעים. גיא לימד את עצמו לנגן ובשלב מסוים אף החל ללמוד באופן מקצועי וניגן בכמה הרכבי מטאל ודרכם חי את הבמה.

גיא בויילנד05
גיא בוילנד. צילום: קרן שיינמן

המעורבים בהפקת הפסטיבל "מחזירים את הרעש", החל ממיטב הלהקות והאמנים, וכלה בספקים השונים, אשר בזכותם הפסטיבל הזה הפך מרעיון למציאות, חולקים את כשרונם בהתנדבות מלאה מתוך כבוד לזכרו של גיא בוילנד ז"ל ומתוך הערכה והזדהות עם חזונו של הפסטיבל. ההכנסות מן הפסטיבל, ישמשו את החברים והמשפחה לכיסוי עלויות ההפקה והציוד, ולהקמת מרכז מוזיקה, עם אולפן וחדר חזרות, שישמש להקות ואמנים צעירים, כפי שהיה גיא בוילנד ז"ל טרם מותו.

גיא בויילנד06
אלישע בנאי. צילום: אורית פניני

*הפסטיבל מתקיים באופן מלא ללא מטרת רווח, עלות הפקת הפסטיבל נעמדת על כ-300 אלף שקל, בכדי שניתן יהיה לכסות את כל ההוצאות ההפקה המטרה למכור כ-3000 כרטיסים.

גיא בויילנד04
מרסדס בנד. צילום: פיני סילוק

יום חמישי, 16.7, פתיחת שערים בשעה 19:00
חורשת מלון נוף גינוסר, קיבוץ גינוסר
*ההופעות יתקיימו בעמידה
*אין הגבלת גיל

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק