חדשות האופנה: גל גדות ועומר דרור

חדשות_האופנה_גל_ גדות ועומר דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-1
|

חדשות האופנה: גל גדות – קולקציית האביב/קיץ החדשה של קסטרו צבעונית ומתקתקה כמו דוכן מיץ. היא לוקחת את החיים בקלילות, ומושפעת מפסטיבלי שנות השבעים, בהם לחופש לא היה גבול ועדיין, יש בה מקום גם לקרייריסטית שתעדיף להשאר מחויטת

חדשות האופנה: גל גדות מאת : אפי אליסי


בימים אלה עולה בקאמרי המחזמר 'שיער' בכיכובם של עוז זהבי ומיי פיינגולד, מי שעיצב את התלבושת, הוא מעצב האופנה הותיק, יובל כספין שזוכר היטב את שנות השבעים, אז יצא הסרט ששינה את פני הדור עם ימי וודסטוק, השמחים והעליזים כשהחיים היו מלאים בצבעים, וחופש חסר גבולות.
ב'קסטרו' לא התרגשו מהמיני סערה שפקדה אותנו בימים האחרונים, ושחררו השבוע לחנויות את קולקציית האביב לעונת 2015. הקולקציה החדשה שובבה, מתקתקה וצבעונית כמו דוכן מיצים ונושאת את שם הקוד RED. היא נחלקת לארבע קבוצות ומנסה לקלוע לטעם הלקוחות במגוון רחב של דגמים, גזרות, צבעים ובדים.
הסיפורים המרכזיים בקולקציה החדשה מתכתבים עם שנות השבעים העליזות, משם, מספרת אתי רוטר, הבעלים של בית האופנה המוביל בישראל, נלקחה ההשראה לקולקציה החדשה: "קולקציית קיץ שנוצרה באהבה ובתשוקה. צבעונית, וסופר קולית". עוד הוסיפה רוטר, "הסטודיו שלנו לעיצוב, מפליג מדי עונה אל עולמות רחוקים של השראה ודמיון, אך הלב שלנו מחובר אל המקום בו אנו פועלים. אנו מחוברים אל הנוף האנושי המיוחד של ישראל ומעצבים את האופנה ברוח הזמן ובהתאמה לאופי הישראלי הייחודי של לקוחותינו".

חדשות_אופנה_לירז דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-2
על הסוס. לירז דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

אינדיאנה ג׳ינס

פרשנות מחודשת לימי הבוקרים והאינדיאנים במרחבים של המערב הפרוע. משבצות, חולצות ג׳ינס בגזרת אוברסייז, הדפסי נוצות וציורים שבטיים. שילובים של תחרה, קרושה והדפסי תחרה, משווים מראה של נוסטלגיות עם רמיזות מהניינטיז  וקווים גיאומטרים הבאים לידי ביטוי במראה הקייצי, כמו בשמלה לבנה עם שרוולים בחיתוך גיאומטרי ורקמה כחולה, הנלבשת עם נעלי חבל בשילוב ג׳ינס ותיק דמוי קש בפסי כחול לבן. הפרנזים חוזרים ומככבים בארון הבגדים של מי שבוחרת לחבק את האביר המסוקס שעל הסוס.

חדשות_אופנה_גל גדות. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-1
גל גדות. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

טרופיקנה

פריטי לבוש קלילים כגון שמלות מקסי, טי שירטים מפרנץ׳ טרי ומסלאב דקיקים, טופ קייצי, שורטס קצר, טי שירטים מסלאב דקיק. הדפסים של דמויות ריאליסטיות ודקלים שנשלפו מחופשה בהוואי ובקאריביים. צבעוניות פסטלית הלקוחה ממקרר הגלידות: מנטה וכתמתם. כשמזג האוויר יקבל את חום השמש הקייצית, תתחלף סקאלת הצבעים ותהפוך נועזת כמו שייקים של דוכן מיצים: ורוד פוקסיה, ירוק דשא וצהוב לימון. את הקוקטייל הצבעוני על היכטה, ניתן ללגום בהנאה עם קו נוסף בקבוצה הטרופית שעוצב במראה דרמטי על בסיס שחור ולבן.

חדשות_אופנה_לירז דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-1
טריקולורית. לירז דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

'ספינת האהבה', אחת הסדרות האהובות מימי שנות השבעים, שהכניסה לחיינו את הנייב שיק, מלחים, רוח ים ודגלי אדום, כחול ולבן. פסים וסוסוני-ים. חולצות דקיקות עם הדפסים במראה רטרו, בגזרות קרופ וגם אוברסייז. מכנסי טרינינג בגזרת הרמון, רגל סקיני וחגורה רחבה.
מראה נוסף מחבר טופ בחיתוכי פסים רחבים באדום, כחול ולבן לחצאית אדומה, ונעלי פלטפורמה עם סוליית טרקטור גומי בגימור מטאלי.
בגזרת הג'ינס שאפיינה יותר מכל את שנות השבעים, ניתן לציין את מראה הקרעים שהופך דרמטי עוד יותר, עם קרעים מודגשים החושפים את הברכיים. גזרות: סקיני, בויפרנד, ושלושת רבעי צמוד לגוף. גם בשורטים אלמנט הקרעים והשטיפות נשזר בתחרה, הקרושה, הרקמות והגומי המותני, משלימים את מראה הסבנטיז. פריט מעניין: אוברול קלאסי וגברי, בפרשנות נשית ממראה הסיילור של קולקציית ה-RED.

חדשות_אופנה_גל גדות. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-3
קרייריסטית. גל גדות. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

BLACK  נשים

הקו המחוייט של קסטרו לפאשניטיות ולנשות הקריירה. פריטי אופנה אייקונים ועל זמניים. קולקציה שלוקחת השראות משני סיפורי השראה מרכזיים: Smart and Sharp, Orient Express
Smart and Sharp: הקרייריסטית  של קסטרו תלבש פריטי לבוש אלגנטיים בקווים גרפיים וגיאומטריים, מראה מחוייט בצלליות נשיות המחמיאות לקו הגוף הנשי. חולצות בצללית מלבן, שמלות בצללית טרפז ושרוולים בצללית אליפטית. את האווירה הגיאומטרית משלימים בקולקציה טקסטילים עם משחקי טקסטורות קלאסיות במקצבים משתנים כגון פסים, נקודות וגריד משבצות. צבעוניות הקבוצה: שחור, לבן, נייבי, אפור, תכלת, ניוד ושמנת. בדים קלילים, נוגעים לא נוגעים כגון פשתן, כותנה, ויסקוזה שטוחה, ויסקוזה קרפ ותערובות של כותנה עם ויסקוזה עם קריצה לאורח החיים האורגני. הטוויסט: עקב גבוה ומחמיא כגון סנדלי עקב עם רצועת T קדמית מעוגלת.

חדשות_אופנה_לירז דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-3
אוריינטלית. לירז דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

Orient Express: לאוריינטלית שאוהבת את השאנטי שלה מחזיק אלבומים של 'מטאליקה'. קבוצת פריטים עם מוטיבים אוריינלטליים-הודיים בהדפסים וברקמות, צלליות רכות ומעודנות בצבים שחור, אבן, שמנת, חאקי ובריק. הדפסים, רקמות וחרוזים במקבצים צפופים המדגישים את קווי המחשוף של הפריטים.שהבולטים שבהם: שמלות בהדפסים ניגודיים של שחור ואבן, אוברול רקום חרוזים במחשוף וטוניקות רקומות בגווני טון על טון, או בחרוזים מוכספים מושחרים. בהמשך העונה מתפתחת הקולקציה אל אווירה טרופית אוריינטלית, עשירה בהדפסים מעולם הצומח, המשולבים בסריגת קרושה.
אביזרים נלווים: סנדלים שטוחים עם אלמנטים מטאליים, כפכפי פלטפורמה עם חלק עליון עשוי קנבס רחב וסנדלי עקב ברונזה ותכשיטים מטאליים.

חדשות_אופנה_גל גדות. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-2
תל אביב-הוליווד. גל גדות. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

פריטי המפתח לעונת המעבר: הטי שירטים שמופיעים במגוון של טכניקות, גזרות ובדים – מכותנה וסלאב ועד פשתן ובמבחר טכניקות של סריגת מלאנז׳, שטיפות אויל ייחודיות, צריבה, כביסה ובההדפסים שעוצבו בבלעדיות לקולקציה החדשה: תמונות, טיפוגרפיה, ואול אובר.

טווח מחירים קסטרו נשי
ז'קטים: 199-399, מכנסיים: 79.9-299, סריגים: 129.9-199, חצאיות: 99.9-259, שמלות: 99.9-359, חולצות טי: 59.9-179.9, גופיות: 59.9-159.9, חולצות אריג: 79.9-259, צעיפים: 59.9-99.9, תיקים וארנקים: 39.9-259, נעליים: 59.9-359, כפכפים וסנדלים: 39.9-259, חגורות: 39.9-99.9, ג'ינסים: 139.9-299, בגדי – ים:  49.9-299, הלבשה תחתונה: 29.9-119.9, כובעים: 59.9-79.9

הגברים של קסטרו מן – אביב/קיץ 2015

השראות מעולם האוריגמי, ציפורים, דקלים טרופיים, מראה ליגת הקיסוס וה-Preppy של הקולג׳ים האמריקאיים וגולשים פינת הילטון בואכה אל.איי.

חדשות_אופנה_עומר דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון-1
עומר דרור. קסטרו אביב 2015. צילום: דודי חסון

RED

בתחילת עונת האביב נראה את בחורי ארצנו במראות אפלים ודרמטיים על בסיס שחור ולבן. הדפסים מעולמות הטבע והג׳ונגלים ישחקו בחולצות, לצד מכנסיים בהדפסים תואמים.
שילובים מעניינים: פוטרים וטי שירטים עם חולצת ג׳ינס שחורה ומכובסת ומכנסי ג׳ינס מכובסים במראה אולטרה קולי. לקראת חג האביב, תשתנה סקאלת הצבעים ותהפוך נועזת יותר עם גווני ירוק מנטה, אדום, וכחול צי. פריטים קלילים כגון: גופיות וטי שירטים עם שטיפות.
את פתיחת עונת הרחצה והחופשה הנחשקת, יחגגו מסוקסי ארצנו בפריטי אופנה בגוונים פסטליים ומוטיבים של ילדי הפרחים ודקלים של נערי החוף. טי שירטים עם הדפסי שמשיות, דקלים ופרחים במראה מכובס, חולצות אריג וטישרטים עם אריגה וסריגה במראה מלאנז׳ עם נקודות מודגשות במראה מכובס ומכנסי שורטס וג׳ינסים במראה סופר-ווש בהירים וקיציים. גופיות סינגל דקיקות, עם נגיעות הדפסי פלוק קטיפתיים, גופיות סלאב קלילות עם גב פתוח, חולצות אריג בשחור לבן.
מראה שכבות מהקולג׳ים האמריקאיים. כחול, אדום ולבן  – גווני הטריקולור הקלאסיים חוזרים לכל אורך הקולקציה בהשראת היאכטות הנחשקות של המסעות ברחבי העולם.

 BLACK

לגברים שחייבים בארון הבגדים את המראה הקלאסי והמחויט עיצבו ב'קסטרו מן' קולקציה עם קווים נקיים וגיאומטריים. מראה מתוחכם בצבעים שחור לבן, אפור ומלאנז׳ המתחברים דרך שילובי טקסטורות ופסים. בחלק הספורטיבי ישתלבו בפריטי האופנה אדום, כחול, לבן, וירוק בקבוק. קבוצה נוספת בקולקציה מוסיפה אלמנט קז׳ואלי אל העולם המחוייט בדמות הדנים: שילוב גווני כחולים עמוקים וכחולי צי בשילובים מונוכרומטיים, חליפות פשתן בגווני שמנת ותכלת, חליפת אוקספורד,  ז׳קטים במראה עדכני באינדיגו כחול.

טווחי מחירים קסטרו גברים

ז'קטים: 199-599, מכנסיים: 99.9-299, סריגים: 159.9-199, חולצות: 59.9-159.9, גופיות: 39.9-69.9, חולצות אריג: 129.9-259, צעיפים: 69.9, תיקים וארנקים: 59.9-199, נעליים: 159.9-399, כפכפים וסנדלים: 39.9-199, חגורות: 39.9-149.9,  ג'ינסים: 139.9-399, בגדי – ים: 89.9-129.9, תחתונים: 79.9, כובעים: 59.9

חדשות האופנה: גל גדות


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

חדשות האופנה: גל גדות

תגובות פייסבוק