אופנה: אהבה. מיטל דה רזון

מיטל דה רזון מדברת על אושר
|

אופנה: אהבה. "אני אוהבת לחלום בגדול". רגע אחרי ששחררה את אלבום הבכורה שלה 'End To Start', ושניה לפני מסע הופעות בינלאומי, התפנתה מיטל דה רזון לדבר איתנו על אושר, אהבה, בית, הצלחה וחלום. "מדברים על אושר". פרויקט מיוחד

אופנה: אהבה

 

צילום: אמיר יהל

מיטל דה רזון מדברת על אושר-1
צילום: אמיר יהל

 

​​אושר
כשעובדים באולפן ומרגישים את החישמולים האלה בכל הגוף, כשיודעים שזה להיט גדול או שיר נפלא. כשמגיעה השראה משום מקום ונולד לי לחן מהמם, עם מילים שבאות כמו שדר מלמעלה, זה אושר. וגם לבלות זמן עם החברות המצחיקות שלי, ועם המשפחה שלי, זה אושר. אה כן, נעליים ושוקולד.

 

מיטל דה רזון מדברת על אושר-2
צילום: אמיר יהל

 

​​אהבה
הכוח שמניע הכל, ואין שם אפור, זה או שחור או לבן. או שיש אהבה, או שאין. אהבה ליצירה ואהבה לאנשים, כשהיא אמיתית, אני נדלקת כמו עץ אשוח של כריסמס, ומרגישה כמו גנרטור של אנרגיה

 

מיטל דה רזון מדברת על אושר-25
צילום: אמיר יהל

 

​​בית
המקום שאתה יודע היכן הכל נמצא. לחזור מהופעות בחו"ל למיטה שלי, לדברים שלי, ולכלב החמוד שלי, זה בית. ​לשמוע עברית בכל פינה, לנשום את האוויר הנפלא שיש בישראל, עם קיץ של 365 ימים בשנה, גם זה בית. לא יעזור לכם. אין פה חורף. חורף זה מוסקבה. לא במזרח התיכון.

 

9מיטל דה רזון מדברת על אושר-2-8-1
צילום: אמיר יהל

 

​​הצלחה
פעם הצלחה הי​י​תה עבורי סימן למרדף. לקח לי זמן ללמוד שהצלחה היא כל מה שאני מצליחה למצוא בו אושר וסיפוק. הצלחה נמדדת עבורי במטרות שסימנתי והשגתי, והכי הכי, בלנצח את השדים שלי, שמורכבים מפחדים. יש משפט שאני אוהבת" "פחד דפק בדלת, ניגשה אהבה לפתוח, וראתה שאין שם אף אחד". להבין את זה כל יום מחדש, זאת הצלחה.

 

9מיטל דה רזון מדברת על אושר-2-8
צילום: אמיר יהל

 

​​חלום
יש לי הרבה. אני אוהבת לחלום בגדול. אחד החלומות שלי, הוא לזכות בגראמי על שיר שכתבתי לעצמי או לאחרים. חלום נוסף: לכתוב לאמן או זמר גדול בזירה הבינלאומית כמו ריהאנה או ביונסה. אני רואה עצמי כמו סיה, עושה מה שבא לי במוזיקה, וכותבת לאחרים. בנוסף, מוקפת אהבה מהקרובים אליי.

 

 

 

 

 


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה,

אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים,

Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע

האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


תגובות פייסבוק