מייקל קורס למען רעבים

קייט הדסון-1
|

מייקל קורס, מעצב העל, מתגייס למען המלחמה ברעב העולמי, ויום המזון הבינלאומי עם השקת קמפיין WATCH HUNGER STOP בחודש אוקטובר, וקולקציות חדשות במהדורה מוגבלת שכולן תרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם

קייט הדסון
למען הרעבים. צילום: יח"צ חו"ל

במסגרת הקולקציות החדשות שכולן תרומה למיגור תופעת הרעב העולמי ויושקו במקביל בחנויות הדגל ברחבי העולם בחודש אוקטובר:
קייט הדסון תוביל את קמפיין השעונים החדש שיושק במהדורה מוגבלת ובקמפיין הטי שירטים השנתי יככבו יחדיו הסופרמודלס לילי אלדרידג', קנדיס סוונדפול וליו וון, אשר יציעו ללקוחות להפיק חולצה אישית במיניסייט ייחודי שיושק ב-1.10 או בתאי צילום מיוחדים בחנויות הדגל המובחרות ברחבי העולם. המסר שיופיע על גבי החולצות הוא פרסונלי ומעצים, ניתן לעיצוב אישי
ומתחיל עם המילים Today I Want To.

לכבוד יום המזון הבינלאומי שיחול השנה ב-16.10.2015, מעצב העל מייקל קורס מכריז על מספר יוזמות חדשות של המותג ברחבי העולם תחת הקונספט WATCH HUNGER STOP, הקמפיין השנתי של המעצב למיגור תופעת הרעב העולמי.

פעילויות חודש אוקטובר כוללות השקת שעון חדש במהדורה מוגבלת לקולקציית השעונים ותאי צילום מיוחדים שימוצבו בחנויות הדגל ברחבי העולם, בו הלקוחות יוכלו לתרום למאמץ באמצעות הדפסת חולצה פרסונלית עם מסר ועיצוב אישי.

המעצב הכריז כי השחקנית המפורסמת עטורת הפרסים, קייט הדסון תככב כפנים הרשמיות שיובילו את הקמפיין העולמי. במקביל להשקת הקמפיין, המותג ישיק סרטון אנימציה מיוחד בשותפות עם ארגון WORLD FOOD PROGRAM (WFP) להעלאת המודעות לרעב העולמי אותו ידבב מייקל קורס בעצמו. הסרטון ידגיש עובדות מרכזיות אודות הרעב העולמי וההזדמנויות שניתן לקדם לילדים הרעבים באמצעות הפריטים המיוחדים בקולקציית watch hunger stop שתימכר בחודש אוקטובר בלבד בחנויות הדגל של מייקל קורס ברחבי העולם.

מייקל קורס ישיק את קולקציית השעונים WATCH HUNGER STOP במהדורה מוגבלת בחודש אוקטובר, השעונים בקולקצייה מאופיינים בעיצוב זוהר ואופנתי מהקלאסי ועד המודרני בטווח מחירים רחב  המותאמת לנשים ולגברים בסגנונות חיים שונים. כתוספת חדשה, יתווסף העונה שעון ה-BRADSHOW100. כל שעון בקולקציה מעוצב במיוחד עם ההבטחה: "על כל שעון שיימכר, 100 ילדים רעבים יקבלו ארוחה מזינה."

ההשקה של שעון הבראדשו 100 החדש בקולקציית השעונים WATCH HUNGER STOP  יסמן את השנה השלישית של השותפות ארוכת הטווח של מעצב העל מייקל קורס עם WFP, לבניית עולם עם אפס רעב שבכל אחד יכול לגדול, כמו כולם.

השעון מעוצב בהתאם לשעוני הברדשאו האייקונים של המעצב ומוצע בשני דגמים אנלוגיים:  שחור מבריק עם לוח מספרים מובלטים בצבע כסף ופאנל כסוף ושעון זהב מפואר עם לוח מספרים בזהב עדין ומספרים מובלטים בזהב. בשני הדגמים החדשים, מופיעה בגב הלוח מפת עולם מפורטת. בגב השעון חרוטה החתימה של מייקל קורס יחד עם המסר "שעון אחד = 100 ארוחות" . המהדורה מוגבלת תימכר אך ורק בחנויות הדגל של מייקל קורס ברחבי העולם ובישראל ורק בחודש אוקטובר 2015.

דוגמניות העל לילי אלדרידג', קנדיס סוונפול וליו וון מצטרפות ביחד עם מעצב העל מייקל קורס לתמוך במטרה המקודשת באמצעות קמפיין טי שירטים חדש לקמפיין הפילנתרופי השנתי של watch hunger stop. הקמפיין יושק באתר ייעודי watchhungerstop.com החל מה-1.10 ויאפשר ללקוחות ליצור חולצת טי דיגיטלית אישית עם מסר פרסונלי שמתחיל עם הביטוי "Today I Want to". על כל חולצה שתימכר מייקל קורס יתרום 50 ארוחות לארגון WFP. המטרה השנה היא לתרום מיליון ארוחות עד סוף אוקטובר.

מייקל קורס מסר: "אני גאה לומר שבאמצעות הקמפיין שלנו Watch Hunger Stop סייענו
ל- WFP  (תכנית המזון העולמית) לספק יותר מ- 10 מיליון ארוחות לילדים נזקקים. לא יכולנו לעשות זאת ללא האכפתיות והמאמצים של לקוחותינו, שתמיכתם  במטרה חשובה זו מעוררת השראה."

התמיכה של קייט הדסון כפנים החדשות שיובילו את הקמפיין האחריות החברתית של Watch Hunger Stop, יעלה את המודעות במלחמה ברעב בעולם. עם תקשורו בחודש אוקטובר לרגל חודש המודעות לרעב העולמי. קייט הדסון תחליף את האלי ברי שהובילה את הקמפיין הקודם. במהלך הקריירה שלה קייט הדסון הייתה מעורבת בפרויקטים רבים ובארגונים, כולל קרן Hawn  וקרנות נוספות הפועלות לסיוע לילדים, חינוך וזכויות אדם.

"אני גאה להצטרף למייקל קורס במאמציו להילחם ברעב העולמי" מסרה הדסון, "כאם, איני יכולה לחשוב על דבר חשוב יותר מאשר לגדל דור בריא ומחונך של ילדים, ו תכנית הארוחות של תכנית המזון העולמית, המוקדשת לנושאים אלו. זו תכנית שאני משתוקקת להיות חלק ממנה מכיוון שאני מאמינה שביחד ניתן ליצור שינוי משמעותי."

"אני נרגש מכך שקייט הדסון חוברת אלי במאבק להבטיח ששום ילד, בשום מקום בעולם לא ילך לישון רעב", אמר קורס. "יש לה לא רק איכויות של כוכבת, היא מביאה עמה נדיבות עצומה ויכולה של עשיה למטרה שעבורי אישית היא חשובה ביותר. אני מודה על האפשרות לעבוד לצידה ולצד הארגון ולעשות שינוי אמיתי."

"זהו כבוד עבורי להתמנות לשגריר רשמי למלחמה ברעב העולמי ומעורר בי השראה להמשיך במשימה החשובה להפסקת הרעב העולמי ביחד עם הארגון". מסר קורס, "ל-WFP  נוכחות עולמית, עם אנשי שטח במדינות נפגעות בצורה הקשה ביותר מהרעב והם עושים עבודה מדהימה בסיוע למשפחות ולקהילות לבנות עתיד טוב יותר עבורם."

הקמפיין הפילנתרופי של מייקל קורס הושק לראשונה ב- 2013, כאשר המותג נכנס לשותפות עם ארגון WORLD FOOD PROGRAM (WFP) בכדי לסייע לבנות עולם ללא רעב. מאז, כל מכירה של שעון של המותג מייקל קורס סייע ל- 100 ילדים רעבים לקבל ארוחות מזינות באמצעות תכנית המזון של WFP.

בנוסף, באוקטובר 2014 מייקל קורס התחייב אישית לתרום 100 ארוחות על כל "סלפי עצמי" שיועלה במדיות החברתיות ע"י אוהדים ועוקבים תחת ההאשטאג  #WatchHungerStop. שם התבקשו להיות לבושים בחולצות טי שנמכרו בחנויות הדגל עם הכיתוב  Michael Kors Watch Hunger Stop כל אלה, ביחד עם תרומות לקוחות בחנויות המותג ובאמצעות מסרונים, הביאו לתרומה של יותר מ- 10 מיליון ארוחות.

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק