מותג הטיפוח לוריאל פריז בחר בשחקנית מיכל ינאי להוביל את קמפיין שמטרתו למנוע הטרדות מיניות
מאת: מערכת Fashion Israel
השבוע יעלה קמפיין רחב בכיכובה של השחקנית מיכל ינאי שנבחרה בישראל להוביל את קמפיין STANDUP! שהינו חלק מהאג'נדה החברתית של המותג לוריאל פריז, שמטרתו למנוע הטרדות מיניות, ולהעלות מודעות לתופעה.
במסגרת הקמפיין בישראל, נבנתה שותפות ארוכת טווח עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אשר ישיקו אתר חדש בעברית: standup-israel.com הכולל לומדה עם כלים פשוטים בעזרתם אפשר ללמוד איך להגיב
בביטחה בפעם הבאה שניתקל בהטרדה מינית/נחווה הטרדה בעצמנו. בנוסף, ילווה את הקמפיין האשטאג מקומי #דילעמודמהצד ויתקיימו סדנאות ייעודיות של הפרויקט בקרב עשרות אלפי איש בשנה.
תגובות פייסבוק