מירב רום מצטרפת ל-Fashion Israel. נא להכיר

מירב רום דבי - 7 - אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
|

מירב רום, עיתונאית אופנה (שנקר) ובלוגרית נוטפת סטייל תכתוב ב-Fashion Israel את האמת שלה על הלוקים המנצחים ועל אלה שלא! על אירועי אופנה והשקות. סלבס, תתחילו לשנן את השם

מירב רום דבי - 1 - אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
באה לעבוד. מירב רום דבי. צילום: יח״צ

מאת אפי אליסיעורך אחראי Fashion Israel

מירב רום דבי מובדלי. יש המכירים אותה גם בשם ״הבמה״ שלה: Romiglam – הבלוג שלה. מבולבלים? נעשה לכם סדר. מירב רום, 42, נולדה בירושלים לאב ירושלמי ולאמא תל אביבית. שכשהייתה בת שנתיים עברה המשפחה לחולון. שם גדלה. כשנולדה קראו לה מירב מובדלי מאוחר יותר הוסיף לה קבליסט את השם רום וכשהתחתנה הגיע יחד עם השם דבי. עשינו לכם חיים קלים. תתחילו לשנן את השם מירב רום. בשם זה היא תכתוב ב-Fashion Israel.

בואי נלך אחורה בזמן.
״את אהבתי הגדולה לאופנה קיבלתי בעיקר מאימי אבל גם מסבתי בת ה-92 שתחייה, אישה ספרדייה אצילית שהכל אצלה מתוקתק תמיד.
לפני כארבע שנים פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר ״סלונה״ והוא נקרא RomiStyle, אחרי שבמשך שבע שנים לחצה עלי בת דודתי, רויטל מרסיק, בעלת משרד יחסי ציבור (״רויטל מרסיק תקשורת״) לפתוח כבר בלוג אופנה. בסוף נשברתי ושם התחלתי לכתוב בפעם הראשונה. בכל בוקר הייתי מעירה את בעלי שיצלם אותי לפני שאני יוצאת לעבודה (בבית, בתאורה נוראית) ובערב הייתי מתיישבת לכתוב על זה פוסט.

שני דברים אהבתי מאז ומתמיד: אופנה וכתיבה. אף פעם לא ידעתי איך בדיוק מתפרנסים מזה. עד לפני שנתיים עבדתי בעבודות שלא סיפקו אותי, הייתי מחליפה אותן בכל הזדמנות, השתעממתי מהר מידי, ולא הצלחתי להתמיד בשום מקום״.

מירב רום דבי - 4 - אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
״אני לא מפסיקה לחלום״. מירב רום דבי. צילום: יח״צ

בזבזתי יותר מדי שנים

אישה במשבר.
״נוהגים לומר שכל אחד צריך רק אדם אחד שיאמין בו. בשבילי זו היתה בת דודתי הנפלא הרויטל מרסיק, יום אחד היא שאלה אותי אם אוכל לעזור לה במשרד כי חסרה לה עובדת. עניתי שאני חייבת עבודה במשרה מלאה ושאם זה מה שהיא מחפשת אז אתפטר מהעבודה (שעבדתי בה בערך חודשיים) ואבוא אליה ללמוד את רזי המקצוע. היה לה קשה להחליט (בכל זאת הייתי אמנם בת דודה שלה. אך היא ידעה כי אני לא ממש יציבה תעסוקתית. היא כן ידעה שאני נוטפת בסטייל).
לבסוף, לאחר הפעלתי מעט לחץ (טוב, אולי הרבה) היא הסכימה. סגרנו שאתמחה אצלה במשך שנה. עבדתי אצלה כשנה וחצי בהן הבנתי את הדבר הכי חשוב שהבנתי עד כה בכל הקשור לפרנסה: אם לא תקום כל בוקר ותעשה את מה שאתה אוהב, אתה מבזבז את חייך וכאילו לא חיית. אז בזבזתי יותר מדי שנים והחלטתי שזהו, אני אהיה עצמאית״.

עיתונות אופנה בשנקר

למדת אופנה?
״הכל (כמעט) התחיל בשנת 1999. למדתי לתואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת (בעקבות אותה בת דודה מלמעלה). פחות התחברתי למנהל עסקים. תקשורת תמיד עניינה אותי על כל צדדיה. אחרי ביקור בבית ״ידיעות אחרונות״ עם הכיתה ושיחה עם אחד הכתבים הוותיקים שם, יצאתי מאוכזבת מאוד. הוא די רמז לנו כי אין בזה באמת פרנסה וכדי להגיע להיות כתב מצליח, צריך המון קשרים. חוץ משיער ארוך עם המון קשרים לא היה לי סיכוי שם. הרעיון להיות עיתונאית נשאר בלב והמשכורת החודשית בבנק. לפני שנתיים החלטתי להירשם ללימודי ״עיתונות אופנה״ בשנקר. זה היה  מאוד משמעותי עבורי ונתן לי את קרש הקפיצה בכתיבה, גם בבלוג וגם בעבודה במשרד היח״צ, שם היינו צריכות לכתוב קומוניקטים ואייטמים.

מירב רום דבי - 6 - אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
עידן הנמר. מירב רום דבי. צילום: יח״צ

משבר גיל 40

צעדים ראשונים בגיל ארבעים.
״את העבודה הראשונה שלי בסטיילינג עשיתי לפני כארבע שנים, לילדה בת 12, עשיתי לה סטיילינג לאלבום בת מצווה. הלבשתי אותה ואיפרתי אותה והייתי איתה במהלך כל הצילומים, זה היה ממש כיף ומספק. למרות שתמיד התייעצו איתי חברות, מכרים ובני משפחה על אופנה וסטיילינג (דחקו בי להצטרף אליהם לשופינג). לא ממש היה לי את האומץ לקום ולעשות עם זה משהו. כנראה שבכל זאת יש דבר כזה ״משבר גיל 40״ אבל רק לטובה.
היום אני מנהלת חשבון אינסטגרם תוסס עם תמונות שיש בהן מחשבה והשקעה. אני מרגישה שיש לי השפעה. אני עוזרת לבנות רבות. זה משמח אותי לקבל מהן הודעות רבות בהן הן כותבות כמה עזרתי להן ושאני משמשת השראה.

להביט על אאוטפיט של מישהי ולהביע את דעתי עליו

והכתיבה?
״מזה שנתיים אני כותבת בלוג בפשנגה. אני מתפרנסת מהבלוג וגם נהנית ממשפחה חדשה ושמה ״פשנגה״, על כל צדדיה. יש לנו שם קהילה של בלוגריות מהממות, כל אחת בתחומה ואני מחלוצות הבלוגריות. לצד הבלוג אני גם סטייליסטית אישית, יוצרת הפקות אופנה ומקיימת סדנאות סטיילינג.

עכשיו זה כמקצוע ולא כתחביב

לאחרונה הרמנו קמפיין חשוב במיוחד להעלאת המודעות לסרטן השד, בו לקחתי חלק. הייתי אחראית על הסטיילינג של 15 נשים, מדובר ב אירוע מטורף ומרגש שצולם לערוץ 13.
דבר נוסף שאני עושה מאז ומתמיד הוא להביט על אאוטפיט של מישהי ולהביע את דעתי עליו. מה הייתי משנה בו (פריט אחד או הכל) והלוואי והיה לי את האומץ לגשת אל אותה אחת ולהגיד לה את דעתי. אז היום אני קצת עושה את זה בדרך כזאת או אחרת, רק שעכשיו זה כמקצוע ולא כתחביב״.

מירב רום דבי - 3 - אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
נוטפת סטייל. מירב רום דבי. צילום: יח״צ

זה נראה לי כמו חלום

חלומות לעתיד.
״כשהייתי בת 12 כתבתי ספר ילדים, על חמש ילדות שבכל יום נקלעו להרפתקה חדשה. דמיון לא היה חסר לי, הספר כמובן נשאר אצלי ולא יצא לאור, אבל מאז ועד היום יש לי חלום לכתוב ספר, מי יודע אולי גם זה יגיע. אני לא מפסיקה לחלום״.

מוטו לחיים.
״If you can imagine it, It's possible – שמעתי אותו לפני מספר שנים וזה נראה לי כמו חלום, אני יודעת שזה אפשרי. דבר אחד בטוח. אם לא תנסה לא תדע, ויותר חשוב, לא תדע שאפשר לקום בכל בוקר עם חיוך ולעשות את מה שאתה אוהב ולאהוב את מה שאתה עושה״.

מירב רום דבי - 2 -אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
״דבר נוסף שאני עושה מאז ומתמיד הוא להביט על אאוטפיט של מישהי ולהביע את דעתי עליו. מה הייתי משנה בו״. מירב רום דבי. צילום: יח״צ

מירב רום דבי (מובדלי)
עיתונאית ובלוגרית אופנה
סטייליסטית אישית ומפיקת אופנה
סדנאות סטיילינג: ימי הולדת, מסיבת רווקות, העצמה נשית
הבלוג של מירב רום דבי: https://blog.fashanga.co.il/romiglam/
המייל של מירב רום דבי: meiravrom76@gmail.com

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק