נטע אלחמיסטר מטריפה את מאלומה

סתיו סטרשקו, נטע אלחמיסטר, קובי מרימי, אנה זק, מאי תגר, רותם סלע, קים קרדישיאן, מישל טרוני, מגי טביבי
|

וואלה, סלבס: מישל טרוני, אנה זק, רותם סלע, סתיו סטרשקו. מאי תגר תפסה את FACTORY 54, קובי מרימי בלי לחץ. בירקאי הארדל לא הבין על מה כל הרעש וקים קרדשיאן תעשה רעש. אנחנו מהמפרגנים

מאת אפי אליסי

סתיו סטרשקו. מחבקת את ״טרנסקידס״

אמש נערכה בסינמטק תל אביב  נערכה אתמול פרמיירה ל״טרנסקידס״ סדרת דוקו חשובה של yes שיצרה הילה מדליה המלווה ארבעה נערים ישראלים בתהליך השינוי מגדרי שהם עוברים. הסידרה תעלה בשבוע הבא בערוץ yes דוקו. ארבעת גיבורי הסדרה נעם, רומי אברג'יל, עפרי ולירון הגיעו בליווי המשפחות המחבקות. מי שעוד הגיעו לפרגן היו דמויות מקהילת הלהט״ב, כמו מאי לי והדוגמנית הבינלאומית סתיו סטרשקו.

סתיו סטרשקו ורומי אברג'יל בהקרנת בכורה ל״טרנסקידס״. צילום: רפי דלויה-מגזין-אופנה-Fashion-Israel
סתיו סטרשקו ורומי אברג'יל בהקרנת בכורה ל״טרנסקידס״. צילום: רפי דלויה

אנה זק הפנים החדשות של Adika

אנה זק, מכוכבות הרשת הגדולות בישראל קוטפת קמפיין אופנה נחשק של מותג האופנה Adika. כבר בשבוע הבא תצטלם אנה זק לקמפיין בגדי הים וקולקציית הקיץ של עדיקא.

אנה זק ל- Adika צילום יחצ-מגזין-אופנה-Fashion-Israel
אנה זק ל-Adika צילום: יח״צ

מישל טרוני מצטרף לאנדר ארמור ישראל

מישל טרוני, הישרדות VIP, מצטרף למגי טביבי פרזנטורית ׳אנדר ארמור׳ ישראל, לצילומי קמפיין הקיץ של המותג שמתחבר חזק לכוכבי ריאלטי.

מישל טרוני הישרדות VIP ומגי טביבי. צילום: דרור שמואלי-מגזין-אופנה-Fashion-Israel
מישל טרוני הישרדות VIP ומגי טביבי. צילום: דרור כהן

מאי תגר פרזנטורית של FACTORY 54 ‏

אחרי סופי מנצ׳טר שסיימה חוזה, מאי תגר דוגמנית בינלאומית מבית ׳יולי׳ נבחרה כפרזנטורית וכבר הצטלמה לקמפיין הקיץ של FACTORY 54.

מאי תגר לפקטורי54. צילום: דודי חסון -מגזין-אופנה-Fashion-Israel
מאי תגר לפקטורי54. צילום: דודי חסון

נטע אלחמיסטר בטירוף

הקליפ של מאלומה בו מככבת נטע אלחמיסטר מטריף את העולם. נטע אלחמיסטר סיפרה: ״ראיתי טירוף באינסטגרם. הכל כזה הזוי בשבילי״. אנחנו כאן להזכיר לה שיש לה עוד קמפיין שקטפה לא מזמן. עכשיו היא הפרזנטורית של מותג האופנה TWENTYFOURSEVEN. היא ישנה לפעמים?

נטע אלחמיסטר. צילום: ויקטור רוברטוף-מגזין-אופנה-Fashion-Israel
נטע אלחמיסטר. צילום: ויקטור רוברטוף

קובי מרימי הצטלם לפרויקט U N A C T I N G

סערת הכרטיסים לאירוויזיון והלחץ סביב האירוע הגדול לא מנע מקובי מרימי, הנציג שלנו לאירוויזיון שיתקיים בתל אביב, להצטלם לפרויקט U N A C T I N G של הצלם רוסלו שמריה. פרויקט פורטרטים המציג פסיפס אנושי. עוד לקחו חלק: אלמה דישי, מוטי רייף, מייקל לואיס, ירון מוטולה, רותי אסרסאי, דניאל ברזילאי, רותם זיסמן ועוד.

קובי מרימי לפרויקט U N A C T I N G של רוסלו שמריה. (ספוט איט)-מגזין-אופנה-Fashion-Israel
קובי מרימי לפרויקט U N A C T I N G של רוסלו שמריה. (ספוט איט)

 אחרי ג'רמי מיקס מגיעה קים קרדשיאן

כולנו זוכרים את הביקור העגום של ליאונרדו די קפריו בישראל כשהיה בן זוגה של בר רפאלי. רפאלי הנמצאת בחזרות לאירוויזיון אותו תנחה לצד ארז טל. הזמינה לארץ את קים קרדשיאן-ווסט כחלק משיתוף פעולה של השתיים למותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין. השתיים יצלמו קמפיין משותף וקרדישיאן תנצל את שהותה לצלם עבור ה״קרדשיאן״ – הריאלטי המשפחתי שלה.

קים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין. צילום: אינסטגרם-מגזין-אופנה-Fashion-Israel
קים קרדשיאן ווסט x קרולינה למקה ברלין. צילום: אינסטגרם

הוא לא ידע שהוא מפורסם

בירקאי הארדל, הכוכב הטורקי ושחקן הסדרה המצליחה (בישראל) ״הכלה מאיסטנבול״, עזב אותנו בתום ביקור עמוס שכלל מסיבת עיתונאים, מפגש מעריצות, כניסה לבית ״האח הגדול״ וצילומי קמפיין קסטרו, בירקאי הארדל שקיבל טונות אהבה מהקהל הישראלי לא ידע שהוא כל כל מפורסם בארץ ושהסידרה מצליחה הרבה יותר כאן מאשר בטורקיה. מזל שרותם סלע והגלגליות (אז העתיקו או לא. מה הוחלט? בכל מקרה זה עשה יח״צ מצויין) הייתה לצדו. המנחה המנוסה של הכוכב הבא יודעת להרגיע. האם היא תצליח להרגיע גם את ארדואן?

בירקאי הארדל. צילום דודי חסון-00
בירקאי הארדל לקסטרו. צילום דודי חסון
רותם סלע לקסטרו צילום דודי חסון -00
רותם סלע לקסטרו. צילום: דודי חסון


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה. נטע אלחמיסטר מטריפה

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור. נטע אלחמיסטר מטריפה


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, Fashion, Fashion Magazine, זארה נשים, איפור, הפקות אופנה, ZARA,, זארה

נטע אלחמיסטר מטריפה

תגובות פייסבוק