מי אמר ש"קר שם בחוץ"?

ויוי ושרון - 3
|

ממש לא! לכל מי שנמצאת בנקודה מאתגרת בחיים, בין אם התגרשה או חווה בעיות במשפחה או בזוגיות, למי שצריכה תמיכה וכתף להניח עליה את הראש ולהרגיש שהיא לא לבד, חשוב להכיר את "ויוי ושרון".

ויוי ושרון הן שתי נשים חזקות, אינטליגנטיות ואמיתיות, שחגגו לאחרונה יובל שנים, אימהות לילדים בוגרים, שיודעות דבר או שניים על החיים. על הקשיים, האתגרים וההתמודדויות, אבל תמיד בגישה חיובית וחיוך על השפתיים "קמות כל בוקר ואומרות – היום יום חדש". וכן, הן גם חברות מעל 20 שנה ומפרגנות.

לאחרונה השיקו תכנית רדיו מצליחה בהנחייתן, הנושאת את השם"הגרושות", בו הן מדברות על הכול בגובה העיניים ובפתיחות מירבית והן ההוכחה שאם לפעמים קר שם בחוץ, יש גם סוודר.

ויוי ושרון - 1
ויוי ושרון. צילום: יחצ

תכנית הרדיו "הגרושות" בהנחייתן ב"רדיו תל-אביב" FM102 התחילה בתור רעיון/ניסיון, שהוביל לפיילוט וזכה לתגובות של נשים וגם גברים שאהבו להאזין לשיח האוטנטי מלא ההומור, אפילו הומור עצמי, והרגישו בבית. לא בכדי הן גם זכו לחיקוי בתוכנית "טייכר וזחרוביץ", ובכך קיבלו את האישור הרשמי שהן על המפה והן כאן להישאר.

ויוי ושרון - 6
ויוי ושרון. צילום: יחצ

הכירו את ויוי ושרון 

שרון גוטליב היא פיגורה מוכרת בעיקר בעולמות הביוטי והלייפסטייל, הדרכות, הרצאות, ותמיד עם נוכחות במדיה. את פניה אתם לבטח מזהים מתוכנית הטלוויזיה "בסלון של שרון" או  בתוכנית הראיונות בדיגיטל "כל מה שטוב עם שרון גוטליב". אם השם גוטליב מוכר לכם אולי זה בזכות הבן שלה, יונתן גוטליב, שהוא שחקן טלוויזיה וטיקטוקר מוכשר בזכות עצמו. מעץ תפוח לא נופל אגס.

שרון גרושה פעמיים, עם 3 ילדים ומאושרת, רוב הזמן. שרון היא יזמית תוכן, מרצה בארץ ובחו"ל. שימשה כמנהלת הדרכה של חברת לוריאל, ובהמשך של חברת "אסתי לאודר", תוך התמקדות בעולמות "להרגיש טוב ולהראות טוב". היא למדה תחומים רבים, כמו אימון, טיפול בדרמה, טיפול בצבע ועוד, אך היה תחום אחד שמיגנט אותה והוא "אנרגיית הצבע והשפעתו עלינו", מה שהביא אותה ליצור את הרצאת הדגל "50 גוונים אל עצמך".

ויוי רוזן, גרושה. לאחר 24 שנות נישואין בהם למדה מנעד רחב של תחומים כמו קרימינולוגיה, מיינדפולנס ועוד, התנדבה בעמותות רבות ומעגלי נשים וגידלה 4 ילדים לתפארת, ויוי יצאה לדרך חדשה ועצמאית, עם החלטה "עכשיו אני". היא בעלת ההרצאה "ממעושרת למאושרת", יועצת ומאמנת זוגית ומינית. 

ויוי ושרון - 10
ויוי ושרון. צילום: יחצ

למה הן הדבר המסקרן הבא?

מתי בפעם האחרונה ראיתן בטלוויזיה שתי נשים בשנות ה-50+ שמדברות על הכול בגובה העיניים מבלי להתנצל, שלמות ולא מושלמות. ויוי ושרון הן ללא ספק הממתק החדש והמסקרן, משהו חדש ומרענן בנוף התקשורת. 

"ויוי ושרון "עובדות מהלב עם אנרגיה חיובית ושמחת חיים, שתי נשים אמיצות ויצריות, שיצרו מהקושי והכאב – חוזקה. הן אמיצות ולא פוחדות מפרות קדושות כמו לצאת כנגד הסטיגמה שגרושות זה מכנסיים מנומרות ושפתיים מנופחות. וגם אם הן הולכות עם מכנסיים צמודות ומנומרות זה לא בגלל שהן גרושות. הטייטל "גרושות" הוא סטיגמה שאינה מגדירה אותן כי הן הרבה רבדים וכל רובד מעניין ממשנהו.

כל מפגש, סדנה, הרצאה או תכנית רדיו שלהן, היא בול בפוני. הן מצחיקות, מאד וורבליות, דומות ושונות אחת מהשנייה ובכך משלימות את התכנים לשלם אחד גדול. לעולם לא תתפסו אותן קוראות מן הכתוב, הכל ספונטני, זורם, אישי ומרתק, ואת זה הן מטבלות בהומור אישי, ובכך פותחות צוהר לנשים במצוקה ומראות להן שיש דרך אחרת. שהחיים לא נגמרים עם הגירושים ושהעולם פתוח.

ויוי ושרון - 9
ויוי ושרון. צילום: יחצ

אז למה כדאי לכם לשמוע אותן?

"יש לנו מסר לנשים בכל המגדרים ובכל הגילאים והוא לסמוך על עצמן, להיות עצמאיות ולא תלויות באף אחד, בעיקר מהבחינה הכלכלית. להיות קשובה לעצמך ולתחושות שלך, ואם באינטואיציה שלך נדלקת נורה אדומה לא להתעלם ממנה" אומרת שרון, "במפגשים שלנו עם קהלים שונים אנחנו מדברות הרבה על תקשורת בינאישית, על האפשרות שאפשר גם בלי לריב, ואם כן איך לריב ואיך להשלים. אנחנו עוזרות לא-נשים לפתח תקשורת בונה בזוגיות. שלא ישמע שאנחנו מטיפות לפרידה או גירושין, אני עדיין חולמת על זוגיות בפעם השלישית. המסר הוא להיות נאמנה לעצמך ושהאושר לא יהיה תלוי בדבר". 

האם ישנם נושאים שהם מבחינת טאבו?

ממש לא. אנחנו נוגעות בכל הנושאים לא ממקום של אגו אלא של שיתוף. אנחנו באות מתוך החיים ומדברות אל נשים על כל התחומים ואין שום נושא שהוא מחוץ לתחום. להיפך. מטרת העל היא לעשות טוב. תמיד!

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק