מלון רוטשילד. החתונה שלכם

צילום שרון עמית מתוך הפקה אשר פורסמה באתר סטייל אנד וודינג-5
|

אופנה – כלות

מלון רוטשילד בתל אביב שהוכתר כמלון הרומנטי בתל אביב פתח סטודיו לכלה ולחתן

מלון רוטשילד בתל אביב, השוכן בשדרות רוטשילד 96, נבחר זו השנה הרביעית ברציפות על ידי האתר Tripadvisor כמלון הרומנטי ביותר בתל אביב, הכשיר לאחרונה סטודיו לצילום ולאיפור עבור זוגות, טרם צאתם לחתונה. הסטודיו הינו מקום פרטי להכנות לפני היציאה לחתונה. מקום נוח ומרווח ללבישת בגדי החתונה, שולחן איפור ומראות וכן ציוד אלמנטרי לצלם.

 

צילום שרון עמית מתוך הפקה אשר פורסמה באתר סטייל אנד וודינג -3
צילום שרון עמית מתוך הפקה אשר פורסמה באתר סטייל אנד וודינג

 

מאת מערכת Efifo

הנהלת המלון תעשה הכל כדי שהשעות טרום חופה וחתונה יהיו מפנקות, נוחות ורגועות עבור הזוג המאושר. ניתן להיעזר בשרותי המלון להזמנת קייטרינג זוגי, או צלם, או מאפר. כך תהפוכנה השעות המרגשות לפני החתונה לחוויה טוטאלית מהנה, מרגשת ורומנטית. ולאחר החתונה, כמובן לילה ראשון קסום במקום הכי רומנטי בעיר, ליל כלולות מפנק.

מלון רוטשילד שוכן בשדרות רוטשילד 96, בשדרה היפה ביותר בעיר. במלון 29 חדרים. המלון מביא את המורשת המפוארת של הברון אדמונד דה רוטשילד וסגנונו מפואר אך מאופק. רמזים על הברון, חלקם עדינים וחלקם מפורשים, ניתן למצוא בכל רחבי המלון, מהפרטים הקטנים ביותר ועד לחוויה השלמה. בולטים במיוחד הציורים הייחודיים המוצגים בחדרים המציגים את הפרויקטים השונים של הברון בארץ-ישראל- מפעל הזכוכית שהקים בחוף טנטורה, כרמי ראשון לציון שנטע, הכפרים החקלאיים שעזר לפתח ועוד. הציורים, בהשראת תצלומים אותנטיים, נעשו על דלתות עץ אלון אשר פורקו מהבניין במהלך המרתו למלון.

 

צילום שרון עמית מתוך הפקה אשר פורסמה באתר סטייל אנד וודינג - 1
צילום שרון עמית מתוך הפקה אשר פורסמה באתר סטייל אנד וודינג

 

כל הציורים הוזמנו במיוחד עבור מלון רוטשילד מאמנים ישראלים שונים. העיצוב של מלון רוטשילד משלב השפעות של תרבויות מגוונות, וכולל סגנונות ופריטים מסוף המאה ה-19 ועד היום. כל הפריטים והריהוט במלון נעשו רק מחומרים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר.חומרים כגון: עץ, עור, אבן, כותנה, פליז, צמר, חומר ועוד. רבים מהם תוכננו ונבנו באופן בלעדי עבור מלון רוטשילד כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלו. חלק מהפריטים יוצרו על ידי מעצבים מקומיים צעירים וחלקם נעשו על ידי אומנים אותנטיים ממדינות כמו מצרים, איטליה, הודו, הולנד, יוון וכמובן יצירה ישראלית.

טלפון להזמנות, או משלוח הודעה לטלפון 050-9226425, 03-9578888

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק