מסתבר שהסלבס שלנו עפים על עצמם ועל הרעיון של ללבוש ג׳קט כשהפנים שלהם מרוחים על כולו

G STAR. קולקציית ג'יידן סמית'. צילום: יח״צ חו״ל - 1
|

G-STAR ישראל פותחים חנות חדשה בקניון רמת אביב. סיבה טובה להכיר את הציורים של האפר ג'יידן סמית' ועוד יותר את המאייר הישראלי אליאור יוסף. בין המעצבים החדשים של ג׳י סטאר תמצאו גם נהג מרוצים, בלרינה, רוכב אופניים ורוכב סוסים

 

החנות החדשה. ג'י סטאר קניון רמת אביב. צילום: לנס הפקות
ג'י סטאר בקניון רמת אביב. צילום: לנס הפקות

 

מאת: אושיה גרבוביצקי – כתבת Efifo

 

בפתיחת חנות ג'י סטאר בקניון רמת אביב התרגשתי במיוחד ונזכרתי בימים בהם חלמתי שמותג הג'ינסים היוקרתי יגיע גם אלינו. אז אחרי נתניה ומתחם שרונה נפתחה חנות הדגל השלישית של המותג בישראל (יש עוד חנות גם באילת) והשמחה רבה.

 

G STAR. קולקציית ג'יידן סמית'. צילום: יח״צ חו״ל
G STAR. קולקציית ג'יידן סמית'. צילום: יח״צ חו״ל

 

הקולקציה הנוכחית של G-STAR המיועדת לנשים וגברים נחלקת לשני נושאים עיקריים. הראשון: קולקציית קפסולה בשיתוף ג'יידן סמית' (הראפר ובנו של השחקן וויל סמית') שהביא את כל נושא הקיימות וכוחות הטבע אל הקולקציה. בנוסף, עיצוב הפריטים משולב בשלושת הנושאים העיקריים של הטבע – אדמה, אש ומים. ניתן לזהות זאת על גבי ההדפסים שג'יידן סמית' בחר את יסוד האש שבולט באדום עז, יסוד האדמה ב-Off White וחום. יסוד המים מופיע בהדפסים של תכלת וכחול.

 

1. שמלת גינס מכופתרת: 699 שקל. 2. הקולקציה החדשה של ג׳י סטאר. 3. אוברול גינס 849 שקל. 4. ג׳קט ג׳ינס: 849 שקל. 5. 1. שמלת גינס מכופתרת: 699 שקל. 2. הקולקציה החדשה של ג׳י סטאר. 3. אוברול גינס 849 שקל. 4. ג׳קט ג׳ינס: 849 שקל. 5.
1. שמלת גינס מכופתרת: 699 שקל. 2. הקולקציה החדשה של ג׳י סטאר. 3. אוברול גינס: 849 שקל. 4. ג׳קט ג׳ינס: 849 שקל. 5. ג׳יידן סמית לג׳י סטאר: 799 שקל.  צילומים יח״צ חו״ל

 

ג׳יידן סמית' בחר להדגיש את הפן החופשי בטבע באמצעות הדפסים של חיות. אגב, הציורים הם פרי ידו של סמית' עצמו למקרה ושאלתם את עצמכם. באופן כללי, האג'נדה של ג'יידן סמית' הבולטת בקולקציית קפסולה זו היא שימת דגש על קיימות. הבדים אורגנים-אקולוגים, הטיקטים עשויים מאבק של ג'ינסים.

 

G STAR. קולקציית ג'יידן סמית'. צילום: יח״צ חו״ל - 6
G STAR. קולקציית ג'יידן סמית'. צילום: יח״צ חו״ל

 

הנושא השני בקולקציה: uniform of the free ובתרגום חופשי: מדי חופש. החלטה אמיצה ביותר שהתקבלה במחלקת העיצוב של ג'י סטאר נועדה להחליף את ה״מעצבים הרגילים״ שמעצבים דרך קבע את הקולקציות ב״אנשים מיוחדים״.  אנשים פורצי דרך מתחומים שונים. בין המעצבים החדשים נמצאים נהג מרוצים, בלרינה, רוכב אופניים ורוכב סוסים שקיבלו חופש פעולה מוחלט וזאת במטרה להפוך את הג'ינס ששימש בהיסטוריה שלו כבגד עבודה לפריט לבוש לכל מטרה.

 

אליאור יוסף בפתיחת ג'י סטאר בקניון רמת אביב. צילום: לנס הפקות
אליאור יוסף בפתיחת ג'י סטאר בקניון רמת אביב. צילום: לנס הפקות

כל אחד מהם פירש את החופש שלו בצורה אשית ושונה מהאחר כך שהתקבלה קולקציה עם עיצובים שאף מעצב מהשורה לא העז ליצור. עם כל הכבוד ליצירתיות של המותג הבינלאומי, בארצנו הקטנטונת הבריקו לא פחות. לכבוד פתיחת החנות החדשה הציגו בפנינו עיצובים יחודיים פרי שיתוף פעולה מדליק בין G-STAR ישראל לאליאור יוסף, מאייר ישראלי מוכשר.

 

אברהם טל. ג'י סטאר בקניון רמת אביב. צילום: לנס הפקות
דאבל אברהם טל. ג'י סטאר בקניון רמת אביב. צילום: לנס הפקות

באופן אישי פחות התלהבתי מהתוצאה הנרקסיסטית. מסתבר שהסלבס שלנו עפים על עצמם ועל הרעיון של ללבוש ג׳קט כשהפנים שלהם מרוחים על כולו. מזל שזה רק על הגב שלו. לגבי יתר ההדפסים ההדפסים שאפו ענק. שיתוף פעולה מבריק. הבחור גאון. לקינוח קיבלנו מהאמן מופע מרהיב: ציור גראפיטי בלייב.

 

ג'י סטאר בקניון רמת אביב – תל אביב
האתר של ג'י סטאר: https://www.g-star.com/en_nl

 

אושיה גרבוביצקי, Oshi Grabovizki

אושיה גרבוביצקי – כתבת אופנה
האינסטגרם של אושיה גרבוביצקי: oshiya_grabovizki

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק