מעוז דהאן עושה את LFG

LFG_מעוז דהאן_חדשות_האופנה
|

מעצב אופנה מעוז דהאן ינהל את קו ההלבשה וישמש מנהל מוסיקלי של LFG, צמד הראפרים העולה

LFG. צילום: זוהר שטרית

מאת: נועם שקד – Fashion Israel


החיבור בין מעוז דהאן, בעל המותג נובוריש דוג, לעולם המוסיקה לא חדש – בשנים האחרונות היה אחראי ללוקים בלתי נשכחים של אומנים רבים ביניהם סטטיק ובן אל, נטע ברזילי, שלומי שבן, גלעד כהנא, איתי תורג׳מן ועוד רבים אחרים. 

"עולם המוזיקה לא זר לי"

לאחרונה יצא מעוז דהאן לדרך חדשה ולראשונה ישמש לא רק כמלביש ומנהל אופנתי, אלא גם כמנהל מוסיקלי. דאהן, שהתוודע לצמד הראפרים LGF כשהלביש אותם להופעות והפקות אופנה, ישמש כמנהל המקצועי שלהם ויהיה אחראי לכל ההיבטים בקריירה שלהם – "עולם המוזיקה לא זר לי, אני חי אותו כבר שנים רבות. גם על תקן המלביש למדתי המון בשנים האחרונות בתוך חדרי ההלבשה, חדרי הקלטה וחדרי חדרים", אומר דהאן.

"קו אופנתי ראוותני וגדול"

LFG. צילום: זוהר שטרית

"הקו האופנתי שאנחנו מתאימים מציג את הסצנה במלוא אדרה, קו אופנתי ראוותני וגדול שמתכתב עם הטקסטים והלחנים הבועטים של הצמד"

מעוז דהאן

לשאלה, מה מביא הצמד לעולם המוסיקה בארץ ענה דהאן: "הצמד החדש מציג קו מוזיקלי נישתי וחדשני בישראל. הקו שלהם נשען על ז׳אנר הגאנג-ראפ הניו יורקי. סצנה שנחשבת אנדרגראונד בתעשיית המוזיקה הישראלית. הקו האופנתי שאנחנו מתאימים מציג את הסצנה במלוא אדרה, קו אופנתי ראוותני וגדול שמתכתב עם הטקסטים והלחנים הבועטים של הצמד".  

אין משותף בין העיצובים של סטטיק ובן אל לעיצובים של LFG

LFG. צילום: זוהר שטרית

כל לוק ולוק מותאם ומאפיין את מי שלובש אותו. אין סוף ליצירתיות בעולם המוזיקה, כך גם בעולם האופנה".

מעוז דהאן
LFG_מעוז דהאן_חדשות_האופנה_2021
LFG. צילום: זוהר שטרית

סיקרן אותנו לדעת במה יהיה שונה הקו שיעצב לצמד הראפרים מהקו שעיצב לצמד נוסף בתעשייה – לססטיק ובן אל, שכל לוק שעיצב להם היה מיוחד ו"משוגע" יותר מקודמו.

LFG. צילום: זוהר שטרית

מעוז דהאן: "אין שום סממן משותף בין העיצובים של סטטיק ובן אל לבין העיצובים של LFG. מדובר בשני צמדים שעושים אומנות אחרת לגמרי ופונים לקהל אחר לגמרי. כל לוק ולוק מותאם ומאפיין את מי שלובש אותו. אין סוף ליצירתיות בעולם המוזיקה, כך גם בעולם האופנה".


נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק