מעכשיו לעכשיו:  תחפושות  בעקבות קל הקור 

מלכת מזג האויר ,איפור ענבל זורר, צילום מריה סולוביוב -4
|

 בעקבות מזג האויר החריג, ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי עם כמה רעיונות לתחפושות – הדקה התשעים. רוצים  לאמץ בלי להתאמץ? הרי לכם הדוגמאות:

והרי התחזית:

את מלכת השלג יצרו  יחד: אלה פורמן, מזל אבירם, רויטל מנשרוב וענבל זורר. הארבעה עוסקות באיפור וסטיילינג ב'ירין שחף' ולוקחות מאוד ברצינות את פורים. לרגל  שיאו של גל הקור שפקד את אזורינו, הם שינו תוכניות ויחד יצרו את אלת הקור. כדי ליצור את התחפושת יש להשתמש בבגדים  ופיאה בצבע לבן.  הפנים כוסו במייק אפ לבן עם תוספת קטנה של סומק ורדרד  על השפתיים והלחיים. עדשות עיניים לבנות וריסים מלאכותיים לבנבנים ישלימו את המראה

נשיקה קפואה, איפור תמר שללה לירין שחף' צילום יחצ-8
נשיקה קפואה, איפור תמר שללה לירין שחף' צילום יחצ

נשיקה קפואה

את נשיקת הקרח יצרה  המאפרת תמר שללה. השיטה המהירה והקלה לאיפור שפתיים "קפוא" היא על ידי מריחת  שפתון לבן ומעליו לפיגלוס שקוף מובנה עם נצנצים. כדי למנוע מהנוזל השומני לזלוג אל מעבר לגבולות השפה, יש לתחום אותם עם עיפרון שפתיים בגוון טבעי. אם רוצים לקבל אקסטרה אפקט, ניתן לצייר ממרכז השפתיים   מעין קרח נוזל שנוצר בעזרת צללית לבנה ונצנצים.

מצעיר לזקן בזכות קצת איפור איפור: אלון ניקסון ל'ירין שחף ' .צילום: פרטי -1
מצעיר לזקן בזכות קצת איפור איפור: אלון ניקסון ל'ירין שחף ' .צילום: פרטי

האיש שקפא

את הזקן הקפוא יצר על עצמו המאפר אלון ניקסון. אם הסקרנות לראות את עצמך בעוד כמה עשרות שנים לא מרפה מימך – זאת התחפושת.  מכווצים את שרירי הפנים, וכך נחשפים לקמטים עתידיים. מדגישים את הקמטים בעזרת מייק אפ כהה יותר מגוון העור. מכהים את ארובות העין בצלליות בגוונים חומים. כדי ליצור מראה קפוא נעזרים במייק-אפ לבן .מלבינים את קצוות השיער, השפם והזיפים.

נערה אש, איפור ירין שחף, צילום יח'צ -7
נערה אש, איפור ירין שחף, צילום יח'צ

 נערת האש

  כדי לחמם את מזג האויר, ירין שחף  יצר את דוגמנית האש. "לצורך התחפושת נעזרתי בסרטי בד ורודים, מיק-אפ דק במרקם נוזל, צלליות לבנות במרקם מטאלי ושפתיים בגוון ורוד אולטרא.

חם, רותח, לוהט. בתצלום גאיה שאו ומעיין ברקוביץ. צילום: שגב אורלב-1
חם, רותח, לוהט. בתצלום גאיה שאו ומעיין ברקוביץ. צילום: שגב אורלב

 חם רותח לוהט

למקרה  שנתקלתם באש חיה. אל דאגה איפור זה הסיפור. מעיין ברקוביץ, החליטה ללמוד איפור ב"ירין שחף"- לעבודת הגמר שלה בתורת המייק אפ הזעיקה את חברתה הטובה  גאיה שאו (גם באר שבעית) .תוך שעתיים וקצת הפכה אותה  לדמות מתבקשת בעקבות מזג האויר  הניקוי  הרבה יותר מהיר יותר – חצי שעה במים חמימים

לאתר ירין שחף:

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק