מעצבי שמלות כלה וערב? מגיע לכם לזכות בפרס

שמלה של רובי חושנגי. ׳רובינקה׳. צילום: תמי בר שי, דוגמנים: אליזה טטרוב ל-SAY TALENT. אילן אוספליק ל-רונן אור צרפתי. הפקה אפי אליסי
|

מעצבי שמלות כלה וערב? מגיע לכם לזכות בפרס: אנו שמחים להכריז על צעד נוסף לקידום תעשיית האופנה המקומית, והפעם: תחרות נושאת פרסים שפונה למעצבי שמלות כלה וערב צעירים.

מעצבי שמלות כלה וערב


איך נרשמים? במה זוכים? כל הפרטים בכתבה!


החתונות שלנו-1
שמלת כלה של גליה להב. צילום: אלעד אדמוני, דוגמנים: יובל ביטון ל׳אלינור שחר׳, נעמי אליאב ל-itm, הפקה: אפי אליסי

זה לא סוד, כי מעצבי שמלות כלה וערב ישראלים זוכים לכבוד והערכה בבירות אופנה בעולם

ממש לאחרונה, הפכה גליה להב למעצבת ישראלית ראשונה שהציגה בשבוע הוט קוטור היוקרתי בפריז.

אלון ליבנה עושה חיל בניו יורק, ברטה וענבל דרור מלבישות את כל השמות הגדולים בתעשיית הבידור האמריקאית.

פנינה טורנה מתחזקת סלון סופר יוקרתי באל.איי, מגזיני אופנה הכי שיקיים מפרגנים לתגליות תוצרת כחול לבן ובלוגרים נחשבים עוקבים באדיקות אחרי מעצבים רבים. אנחנו, בהחלט, על המפה!

הצלחות ראויות לגאווה לאומית

ועדיין, למרות הצלחות ראויות לגאווה לאומית, מתעלמים הגורמים הרשמיים מתעשיית האופנה המקומית שלנו ומסרבים לשחרר תקציבים כדי לתמוך בכישרונות צעירים.

ולא, השרה מירי רגב שמדגמנת עיצוב מקומי על השטיח האדום בפסטיבל קאן וגברת שרה נתניהו שמתמנגלת עם פליטי ריאליטי בשבוע האופנה בתל אביב אינם נחשבים לתמיכה.

וכן, המעצבים הצעירים עדיין קורסים תחת נטל המיסים וההוצאות שחונקים אותם בתחילת דרכם.

לקדם ולפתח כישרונות צעירים, נועזים, בועטים ותוססים מתחומי האופנה והצילום בישראל

למזלנו, קיימים גופים פרטיים שמראים אכפתיות, קמים ומושיטים יד לאלו שזקוקים לה.

אנחנו ב-Fashion Israel, למשל, שמנו למטרה ראשית לקדם ולפתח כישרונות צעירים, נועזים, בועטים ותוססים מתחומי האופנה והצילום בישראל. 

מגזין האופנה הוקם מתוך צורך עמוק ואמיתי של דור חדש בתעשיית האופנה והצילום, המבקש במה להשמיע מעליה את קולו הרם, הברור והמחדש.

לכן, כשקרין ברודנו, בעלת בדי אירופה – חברה לייצור, ייבוא ושיווק בדי אופנה, פנתה אלינו עם יוזמה לשיתוף פעולה בתחרות למעצבי שמלות כלה וערב צעירים, ללא כל היסוס אמרנו "כן! אנחנו בפנים! ברור!".

קרין ברודנו, בדי אירופה, efifo
קרין ברודנו – ״בדי אירופה״. יוזמת התחרות. צילום: דן יוספי

אז הנה, ההכנות הסתיימו ואנחנו נרגשים לצאת לדרך, בסופה נכריז על שלושה זוכים מאושרים, להם יוענקו, לצד חשיפה תקשורתית ב-Fashion Israel, פרסים בעלך ערך כספי.

הזוכה במקום הראשון יקבל שובר בשווי של 2,000 שקלים לרכישת בדים בבדי אירופה (נחלת בנימין 20, תל אביב). בנוסף, יקבל הזוכה כתבת אופנה, כולל הפקת צילומי אופנה – מתנת מגזין אופנה Fashion Israel. אכן, שווה.


הזוכה במקום השני יתפנק על שובר בשווי של 1,000 שקלים לרכישת ציוד ואביזרי תפירה, מתנת גואפו – בית ספר למקצועות האופנה.

למקום השלישי דאגנו עם שובר בשווי של 300 שקלים לרכישת בדים באלקון – נחלת בנימין 21, תל אביב. כל הפרסים, כאמור, תוספת לחשיפה לה יזכו הפיינליסטים שלנו.

החתונות שלנו-12
שמלת כלה של אלון ליבנה. צילום: אלעד אדמוני, דוגמנית: נעמי אליאב ל-itm, הפקה: אפי אליסי

אז איך משתתפים?

אם אתם מעצבי שמלות כלה וערב בעלי ניסיון עד 10 שנים לכל היותר, כעצמאים או שכירים, או בוגרי בית ספר לאופנה כלשהו שהכשיר אתכם לעסוק בתחום ספציפי זה, אותו סיימתם בחמש שנים אחרונות – אתם עומדים בקריטריונים.

בין 2.7 ל-31.7 אתם מוזמנים להגיש מועמדות. כל הפרטים מופיעים בטופס הרשמה. אז פשוט הורידו אותו ועקבו אחר ההנחיות.

בתום הגשת מועמדויות ייבחרו 10 פיינליסטים

אשר יועברו לידיהם של שופטים וגולשים ויהיו אלה שיקבעו את גורלם של המתמודדים. הצבעת הגולשים תתבצע דרך עמוד הפייסבוק של בדי אירופה (מקושר ל-www.facebook.com/europefabrics), בין 7.8 ל-28.8.

באירוע חגיגי

לאחר סיום ההצבעה, אנחנו נשקלל את קולות השופטים והגולשים, כאשר לכל אחד יהיה משקל שווה של 50 אחוזים. ב-7 בספטמבר, באירוע חגיגי בנוכחות הפיינליסטים ואורחים מכובדים נוספים, נכריז על הזוכים ונעניק להם את הפרסים.

משהו לא ברור לכם במהלך התחרות?

אנחנו כאן כדי להעביר את התקופה הזאת בדרך הכי שיקית והכי נעימה. אז תרגישו בנוח לפנות אלינו דרךinfo@guapo-fashion.com ומבטיחים להיות שם ולענות על כל שאלה.

החתונות שלנו-10
שמלת כלה של ענבל דרור. צילום: אלעד אדמוני, דוגמנית: נעמי אליאב ל-itm, הפקה: אפי אליסי

הכירו את השופטים

נבחרת מאוד מרשימה של אושיות מתחום האופנה התגייסה כדי להכיר את הקולות הצעירים ולשפוט את כישוריהם. קרין ברודנו, בעלת ׳בדי אירופה׳ ויוזמת התחרות, כמובן, בראשם.

ראובן כהן 

לצידה, אפי אליסי – מייסד ועורך אתר האופנה Fashion Israel,

מעצבי אופנה מובילים: גליה להב, ענבל דרור וגדי אלימלך.

בעלי גואפו (GUAPO) בית ספר למקצועות האופנה: איתי גורביץ' וטל דקל – סטייליסט בכיר שאחראי על לוקים הורסים של כוכבים מקומיים. 

ראובן כהן – סטייליסט בכיר ואמן ציור ופיסול, אחד מ-100 האושיות המשפיעות על תעשיית האופנה של מגזין "את", שלאחרונה אף שידרג את מעמדו הרם, עם השקת קולקציית קפסולה משותפת שיצר עם הקולגה מזל חסון, עבור המעצב רונן חן.

איתן טל – צלם אופנה בכיר, שהפך אין ספור שערי מגזינים ליצירות אמנות.

מיכל פורטמן, בעלת הבלוג מטריושקה המתמחה בתחומי האופנה והלייף סטייל, מיכל הינה סטיליסטית ואושיית רשת מובילה בתחומה.

בתמונה: שמלה של רובי חושנגי. ׳רובינקה׳. צילום: תמי בר שי, דוגמנים: אליזה טטרוב ל-SAY TALENT. אילן אוספליק ל-רונן אור צרפתי. הפקה: אפי אליסי - Efifo
שמלה של רובי חושנגי. ׳רובינקה׳. צילום: תמי בר שי, דוגמנים: אליזה טטרוב ל-SAY TALENT. אילן אוספליק ל-רונן אור צרפתי. הפקה אפי אליסי

חכו. עוד לא סיימנו.

אנחנו מאוד אוהבים את התעשייה המקומית שלנו, אבל כמו כל ישראלי ממוצע גם חובבים ניחוחות חו"ליים. לכן, גייסנו לשורותינו את העיתונאית, העורכת וחובבת אופנה מושבעת, מונונה צ'יקונה, המתגוררת בימים אלה בדרזדן, גרמניה. מאז 1996 עובדת במערכות תקשורת שונות, בין היתר Medienkruppe Klambt ו-EU Infothek/Wien. בימים אלה עורכת ב-Dresdner Morgenpost / TAG 24.


בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

פורסם בקטגוריות כלות, שמלות כלה
תגובות פייסבוק