מציגים אופנה חדשנית

שירל אברג'יל 3 יחצ
|

מה הקשר בין פסולת שנמצאה בים, דרי רחוב וגירושין לאופנה? כל אלה הן רק דוגמאות לחלק מהפרויקטים המרתקים ויוצאי הדופן שהוצגו במסגרת תצוגת האופנה של בוגרות ובוגרי המחלקה לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה.  

המחלקה לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה סיימה את השנה באירוע שיא חגיגי, במסגרתו 18 בוגרות ובוגר המחלקה לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה, הציגו את הקולקציות המיוחדות שיצרו בתצוגת אופנה מרהיבה. ייחודן של הקולקציות היא שכולן נוצרו מתוך סיפוריהם האישיים של הסטודנטים, כשחלקן גם נשענות על מגמות חברתיות וסביבתיות שהשפיעו על הסטודנטים (בין הנושאים בתצוגה: הטרדות מיניות, התמודדות עם נכות פיזית, התמודדות עם מחלת הסרטן, המרחק בין העולם החילוני לדתי, הקשר בין גירושין לאופנה ועוד).

שיר אוחנה - 8
שיר אוחנה. צילום יח״צ

בתצוגת האופנה צפו ראש עיריית חיפה- ד"ר עינת קליש-רותם, נשיא המרכז האקדמי לעיצוב וחינוך ויצו חיפהפרופ' שמעון עמר, נשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין, נשיא בורסת היהלומים העולמית ויו"ר הועד המנהל של המרכז האקדמי ויצו חיפה מר יורם דבש וממלא מקום ראש עיריית חיפה, נחשון צוק.

תצוגת האופנה נפתחה בדבריה של ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם "לאחר שמזה מספר שנים התקיימה תצוגת האופנה של ויצו במרכז הארץ, אני שמחה על כך שבשנתיים האחרונות היא מציגה כאן בעיר שלנו, דבר שמציב את חיפה על המפה כמרכז לאמנים ומעצבים והופך אותה לבית האופנה של הצפון.האתגרים בעולם היצירה והאמנות הם גדולים ואנו כאן בשביל הבוגרים – להכווין ולעזור להם להתנהל בעולם יזמי ודינמי. המרכז האקדמי ויצו חיפה הוא ללא ספק  אחד האוצרות של העיר הזאת. 

שירל אברג'יל - 55
שירל אברג'יל. צילום יח״צ

רחל גץ-סלומון, ראש המחלקה לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה: "שבע עשרה סטודנטיות וסטודנט אחד סיימו את לימודיהם במחלקה לעיצוב אופנה, והציגו שמונה עשרה קולקציות, בהן מספר משתנה של מערכות לבוש. הפרויקטים השנה מגוונים מאוד, ועם זאת ניתן להבחין בבירור כי חלק גדול מהם עוסקים בנושאים חברתיים בוערים. מגדר, אקלים, מעמד חברתי וזהות אישית ולאומית הן תמות בולטות, המשותפות לפרויקטים רבים.  

ניווין עמירי 3
ניווין עמירי. צילום יח״צ

הקולקציות הבולטות 

שירל אברג'ל, בפרויקט I used to be you בהנחיית שאול אהרוני. "הפרויקט עוסק במציאות של האוכלוסייה השקופה, דיירי הרחוב.

מאיה כסיף, בפרויקט BLUE SEA בהנחיית שאול אהרוני "כגולשת גלים, אני פוגשת יותר ויותר פסולת בים, ממים צלולים ונקים הים שלנו הפך למזבלות פלסטיק צפות ומקשה על שרידות בעלי החיים.  תעשיית הדייג ותעשיית האופנה ידועות בפגיעתן באופן ישיר בערכי הטבע הימיים, והתוצאות הרסניות.  

שירל אברג'יל 21 קרדיט יחצ
שירל אברג'יל. צילום יח״צ

עופרי יוסף אזולאי, בפרויקט "משחקי ילדים" בהנחיית קובי לוי וז'ק למור. "הקולקציה שלי עוסקת בטשטוש הגבולות המיניים במרחב הביתי. מרחב זה אמור להיות מוגן כשהיחס בין מבוגרים לילדים הוא ברור ומוסד. הקולקציה עוסקת בהפיכת התפקידים הטבעיים ובמתח בין מה שגלוי למה שמוסתר. היא מביאה לידי ביטוי את השילוב הבעייתי בין עולמות המבוגרים לבין עולמות הילדות. הקולקציה עוצבה מכותנות וטקסטילים ממוחדשים תוך שילובי רקמה וחריזה".

שחר בר לב - 1
שחר בר לב. צילום יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק