מראה איפור אביב-קיץ 2021

מראה-איפור-אביב-קיץ-2021-לוריאל-פריז-(2)
|

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציג: את האביב קיץ הקרוב, נקבל עם לוק רענן בגווני אדמה מהפנטים שימגנט אליכן את כל המבטים ויתאים לאווירת ההתחדשות שאופיינית כל כך למזג האוויר שמתחמם, במיוחד בשנה זו.

מראה-איפור-אביב-קיץ-2021-לוריאל-פריז-איפור
לוריאל פריז. מראה איפור אביב קיץ 2021

מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז


אחרי תקופה ארוכה של סגרים, הגבלות, התכנסות לקפסולות וחגים מצומצמים במיוחד, אנחנו סוף סוף, בזהירות אופטימית, יוצאים אל החירות שכל כך חיכינו לה! כמה סימבולי ומרגש הרגע הזה הופך להיות במיוחד כשזה קורה במקביל לחג הפסח שכידוע מסמל את חג החירות.

לוריאל-פריז-מייק-אפ-טרו-מאץ-מס-N1-90
לוריאל פריז מייק אפ טרו מאץ מס N1. מחיר: 90 שקל. צילום: מוטי פישביין

שכבה דקה ואחידה של מייק אפ בעל כיסוי גבוה בגימור טבעי ורענן, תעניק בסיס קורן וחלק ללוק שלנו. השתדלו לא להעמיס חומר על מנת למנוע מראה כבד שמדגיש קמטוטים. עבדו בשכבות בעזרת מכחול או ספוגית מתאימה, התחילו משכבה דקיקה עם מעט חומר, אחרי שהמייקאפ יכסה את עור הפנים באופן אחיד החליטו האם אתם זקוקים לשכבה נוספת לקבלת כיסוי גבוה יותר. עשו זאת שכבה אחר שכבה עד שתגיעו לרמת הכיסוי הרצויה מבלי להעמיס חומר ולשמור על מראה טבעי ולא מתאמץ. 

LASH-SERUM-לוריאל-איפר
LASH-SERUM לוריאל פריז. מחיר: 65 שקל. צילום: יח״צ
איפור-פלטת-צלליות-חדשה-של-לוריאל,
פלטת צלליות של לוריאל, מחיר: 70 שקל. צילום: יחצ חול

בחרו צללית בגוון נחושתי וגימור מטאלי והניחו אותה בנדיבות על כל גלגל העין עד אזור הקפל של שקע העין. בעזרת מכחול נקי, טשטשו את גבולות הצללית שהנחתן לכיוון הגבה והחוצה על מנת לייצר מראה רך שמשתלב עם גוון העור באופן טבעי והרמוני. בזווית הפנימית של העין, השתמשו בצללית בגוון פנינה מנצנץ, ליצירת נקודת אור בהירה וזוהרת שתרכך את הצללית הברונזרית בה השתמשתן קודם ותעניק לעין מראה מעודן וטבעי.

עיפרון-עיינים-לוריאל-פריז-סדרת-אינפיליבל-איפור
עיפרון עיינים לוריאל פריז סדרת אינפיליבל. מחיר: 25 שקל. צילום יחצ חול

אם אתן מעוניינות להדגיש את העיניים יותר ולהעניק למבט שלכן מראה עמוק, תחמו את העין בעזרת עפרון שחור על מעקה העין, מעל קו הריסים התחתון. ניתן להשתמש בעפרון גם עבור תיחום קו הריסים העליון וליצירת מראה זוויתי ומלוכסן.

מסקרה-אייר-ווליום-לוריאל-פריז--ביוטי
מסקרה אייר ווליום לוריאל פריז. מחיר: 50 שקל. צילום: יחצ חול

אי אפשר לסיים את מראה העיניים בלי טאץ' של מסקרה. השתמשו במסקרה המעניקה נפח עוצמתי והברישו ממנה 2-3 שכבות על הריסים. הקפידו להבריש את הריסים היטב עם המסקרה, החל מהשורש ועד לקצוות הריס. אל תוותרו גם על הברשת הריסים התחתונים, כך תקבלו מראה עיניים בובתי.

PLUMP&SET-מוצר-לגבות_לוריאל-פריזאיפור
PLUMP&SET מוצר לגבות לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

זה הזמן לעבור לגבות אשר ממסגרות לנו את העין ומעניקות מימד נוסף למבט שלנו. גם אם אתן לא מאלה שאוהבות לאפר ולצבוע את הגבות שלכן, חשוב להקפיד לסדר אותן. השתמשו במסקרה שקופה לגבות אשר תבריש את שיערות הגבה לכיוון הרצוי, תנקה אותן משאריות לכלוך ואיפור ותקבע את הגבה במקומה לאורך כל הערב בדיוק באופן שבה הברשתן אותה. 

אינפילבל-לוריאל-פריז-איפור
אינפילבל לוריאל פריז. מחיר: 60 שקל. צילום: יחצ

בחרו בשפתון בגוון ניוד לפי העדפתכן האישית, שיתמזג עם הלוק שיצרתן ולא יגנוב את ההצגה מהעיניים. בחרו בליפסטיק עמיד שיישאר איתכן לאורך כל הערב מבלי להימרח. לאחר ייבוש של כמה רגעים, הוסיפו מעליו שכבה דקיקה של לחות שקופה שתעניק לשפתיים מראה לח, טבעי ורענן. 

עכשיו, כשאתן זוהרות ומוארות, נאחל לכן אביב-קיץ שמח ובריאות לכולם!


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק