מראה איפור לפרום 2021

איפור_פרום_לוריאל_פריז
|

טרנד הפרום שהגיע אלינו מעברו השני של האוקיינוס, כבר מזמן הפך להרבה מעבר לעוד מסיבת כיתה. למי מכם שרק עלה לארץ ולא ממש מבין על מדובר ועל מה כל ההיסטריה

פלטת-צלליות-לוריאל-פריז
לוריאל פריז. צילום: יח״צ

בתקופה זו של השנה, תלמידות י"ב לא זוכרות כי החופש הגדול מתקרב כיוון שהן בשיאן של ההכנות לקראת האירוע המרגש בחייהן!  (לפחות בשלב זה של החיים..)

אז אחרי שבחרת את השמלה המושלמת, את הנעליים ההורסות (ולא בהכרח נוחות) ואת התכשיטים שישלימו את ההופעה, זה הזמן להיזכר שהדבר הראשון עליו מסתכלים כשאת צועדת בכניסה לאירוע, אלה הן הפנים הקורנות שלך.

קרם-לחות-לוריאל-פריז-ג'ל
קרם לחות ג׳ל. לריאל פריז. צילום: יח״צ

במיוחד בשבילך, 10 טיפים שיעניקו לך את האיפור שיגנוב לכולן את ההצגה:

  • השקיעי בטיפוח עור פנייך. הקפידי מראש על שגרת טיפוח יומיומית הכוללת קרם לחות קליל ורענן על בסיס מים שמתאימים לעורך ולתקופה החמה בשנה. איפור על עור פנים נקי ומועשר בלחות, תמיד יראה טוב יותר, רענן וזוהר.
  • כשבוע לפני האירוע הנחשק הוסיפי בוסט של לחות באמצעות אמפולות עשירות בחומצה היאלורונית. האמפולות יעניקו לעורך "אפקט סינדרלה" כך שתראי קורנת במיוחד! 
  • בחרי מייקאפ המתאים לגוון עורך. מומלץ לבחור במייקאפ נוזלי ונטול שומן אשר מעניק מראה אחיד וחלק עם כיסוי מלא לצד מרקם קליל ונושם אשר יחמיא לעור פנים שמנוני או עם פצעונים. 
  • הדגישי את עצמות הלחיים ע"י הנחת קונסילר כהה מפעמון האוזן לכיוון קצה האף וטשטשי באמצעות כריות האצבעות או מכחול מייקאפ כך שתתקבל תוצאה של הצללה טבעית ועצמות לחיים מורמות ומחוטבות. 
  • לאיפור העיניים בחרי פלטה בעלת מגוון צלליות בגווני ניוד ויין שמחמיאים לעיניים ויתאימו לכל לוק ולכל שמלה. התחילי עם צללית בגוון מטאלי מוזהב שיחמיא לעינייך ולא ייצור לוק מתאמץ והדגישי את שקע העפעף עם צללית כהה יותר בגימור מאט (פלטה איי גו ויילד)
  • אל תוותרי על תיחום העין! השתמשי בעיפרון שחור בצמוד לקו הריסים העליון והתחתון ליצירת מראה חתולי וסקסי. למראה מעושן יותר, ניתן לטשטש את גבולות התיחום עם מכחול קטן וצפוף (עפרון שחור אינפלבל 24)
  • מסקרה מסקרה ועוד פעם מסקרה! הריסים המודגשים הם אלה שמעניקים את המבט הדרמטי. משחי בנדיבות מסקרה מעבה משורש הריס ולכל אורכו בתנועה סיבובית עדינה. חזרי על הפעולה מספר פעמים עד שמניפת הריסים תגיע למראה הרצוי
  • להשלמת איפור העיניים, הקפידי למסגר אותן באמצעות הגבות. סרקי את הגבות כלפי מעלה והחוצה ולאחר מכן בחרי עפרון בגוון התואם את שיערות הגבה שלך ובמרקם קרמי שמחליק בקלות ומלאי את הגבה באזורים הדרושים לחיזוק של גוון. 
  • לאיפור השפתיים מומלץ להשתמש בליפסטיק מט ועמיד. את הגוון התאימי לפי המראה הכללי שיצרת אבל כמובן שאין כמו אדום לוהט ללוק מנצח! הוסיפי במרכז השפה נגיעה של לחות על מנת לקבל תחושה נעימה על השפתיים ומראה בשרני יותר.  
  • אם את לובשת שמלה בעלת מחשוף, אל תשכחי לאפר גם אותו, להתאים לגוון המייקאפ ולהוסיף ברונזר ליצירת מראה שזוף וזוהר.
מראה-הפרום-לשנת-2021-לוריאל-פריז
מראה הפרום לשנת 2021 לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

עכשיו את מוכנה לאירוע הזוהר של השנה! בטוחים שתגנבי לכולן את ההצגה! אל תשכחי לשלוח לנו תמונות…

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק