מראה טבעי לאורך זמן

החלקת קמטים: ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר לטיפול אסתטי-2
|

ענף הרפואה האסתטית בישראל הינו תחום פרוץ, ומעטים בו הם בהכשרתם רופאים מוסמכים. בנוסף לכך, לא כל הרופאים שמציעים טיפולים אסתטיים למדו את התחום באופן רשמי

ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר ובוגר לימודי רפואה אסתטית מבטיח תוצאות מצויינות ולאורך זמן

החלקת קמטים: ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר לטיפול אסתטי-1
לפני ואחרי. רחל מימרן. ״אני מאושרת״

 

מאת: אפי אליסי

שלחנו את רחל מימרן, 64, שסבלה מקמטים עמוקים מעל השפה העליונה, לטיפול החלקה והעלמת קמטים, לקליניקה של  ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר ובוגר לימודי רפואה אסתטית, שהחליק לה את הקמטים באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית. לאחר שבועיים הוזמנה מימרן בשנית למרפאה לבדוק את מצב הקמטים. בביקור השני כבר נראו תוצאות חיוביות. ד״ר יונתן וויס שמשתמש בחומרים המתקדמים ביותר ובמכשור טכנולוגי חדשני הממזערים כאב ותופעות לוואי, השלים את הטיפול בסידרת הזרקות נוספת למראה מושלם של החלקת הקמטים.

 

החלקת קמטים: ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר לטיפול אסתטי-4
לד"ר יונתן וייס, חבר באגודה הישראלית לרפואה אסתטית, ניסיון של 22 שנים כרופא מומחה. צילום: יח״צ

 

רחל מימרן: ״אני מאוד מרוצה מהמראה החדש שלי. הקמטים הפריעו לי מאוד. אני מרגישה צעירה יותר וכיף לי להביט על עצמי במראה. הקמטים היו מראה מאוד מתסכל עבורי. ד״ר וייס עשה עבודה יסודית וללא כאבים. אני מאושרת מהתוצאה״.

 

החלקת קמטים: ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר לטיפול אסתטי-3
מכשור טכנולוגי חדשני הממזערים כאב ותופעות לוואי. הקלינקה של ד״ר יונתן וייס. צילום: יח״צ

 

ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר ובוגר לימודי רפואה אסתטית, הינו בעלים של מרפאה לאסתטיקה רפואית בתל אביב, המציעה מגוון טיפולים אסתטיים שמבטיחים תוצאות מצויינות ולאורך זמן.
ד"ר וייס משתמש רק בחומרים איכותיים ובציוד המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי. השימוש בחומרים איכותיים, בשילוב ניסיון מקצועי רב, מבטיח ללקוחות מראה טבעי לאורך זמן, ללא שום סיכונים, כאבים או תופעות לווי ומאפשר לראות מיד את התוצאות ולחזור לשגרת החיים ללא כל בעיה. מהתוצאות תוכלו ליהנות למשך מספר חודשים.

 

החלקת קמטים: ד"ר יונתן וייס, רופא בכיר לטיפול אסתטי-5
ד"ר וייס משתמש רק בחומרים איכותיים ובציוד המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי. צילום: יח״צ

 

לד"ר יונתן וייס, חבר באגודה הישראלית לרפואה אסתטית, ניסיון של 22 שנים כרופא מומחה. לפני 10 שנים הוא פתח קליניקה לרפואה אסתטית ברמת אביב, לאחר שסיים לימודי רפואה אסתטית במרכז להשתלמויות באוניברסיטת בר אילן – מערכת הלימוד בארוכה והיסודית ביותר בישראל.
בקליניקה של ד״ר יונתן וייס מוצעים טיפולים אסתטיים רבים, בהם החלקת והעלמת קמטים, טיפול בהזעת יתר, פילינג רפואי ועיבוי שפתיים. כולל כל מה שקשור לפיסול פנים ללא צורך בניתוח.

בנוסף מוזמנות הלקוחות ליהנות במקום מאיפור קבוע מקצועי על ידי נאוה מוספי.
ניתן להתרשם מהטיפולים שד"ר יונתן וייס מציע באתר: http://www.esthmd.co.il/
כתובת הקליניקה: בנימין מטודלה 32, תל אביב.

 

פורסם בקטגוריה טיפוח
תגובות פייסבוק