מריר חלזונות עד זהב. מסכות לפנים – סקירה מקיפה

מגי אזרזר, מסכת חימר מתקלפת של גרנייה מחיר מומלץ לצרכן 41.90שח ומחיר השקה לחודש אוגוסט 29.90שח צילום יחצ חול (4)
|

מגזין אופנה: ראש השנה – תש״ף

 

ריר חלזונות, קלנדולה, פנינים, פחם, חימר וגם זהב. כל הטוב הזה עכשיו במגוון מסכות לפנים. טרנד מסכות היופי הביתיות בשיאו, ניתן לרכוש אותם בפארמים או אצל קוסמטיקאיות מורשות. החל ממסכות בד קוריאניות ועד למסכות קילוף שכבשו אותנו בהמוניהן לאחרונה. מסכות יופי, לחות, הזנה ושיקום. בואו נעשה לכן סדר

 

מאת: אורנה רימוק

 

Tonymoly

מסכות לפנים. מותג קוריאני שחדר לאחרונה לשוק הישראלי המציע מגוון של מסכות בד.
בחרתי אחת מהן, מאסטר לאב – ריר החלזונות, המתאפיינת בסגולות אנטי אייג'ינג, מחזירה לחות וחיוניות נלחמת בנזקי העור, מחדשת אותו מבהירה ומותירה אותו גמיש וזוהר.
מומלץ להשתמש בה להזנה מוגברת לפני הנחת האיפור. 15-20 דקות ולשטוף, מומלץ בעיקר לעור יבש וחסר לחות. מסכה זאת שייכת למשפחת מסכות הבד המזינות.
מהתנסות אישית שלי התרשמתי כי המסכה נותנת בוסט של לחות ומותירה את העור קורן ולח. ממליצה בחום להשתמש בה מספר שעות לפני האיפור, בעיקר לעור בוגר או יבש, הטיפוח חוזר לעור בצורה טובה והאיפור מונח עליו בצורה מושלמת.
ניתן לרכוש ברשת סופר-פארם.

מסכה לפנים Tonymoly
Tonymoly. צילום: יח״צ

 

PROPHYTO DERMAL

מבית S.R קוסמטיקס. גלוי נאות: היא אחת האהובות עלי ונמצאת אצלי בשימוש מספר חודשים.
המסכה מטפלת בנזקי עור ברמות שונות, מבוססת על שמנים צמחיים ויטמינים ומינרלים. מסייעת להגברת הלחות ולהרגעת עור אדמומי ומגורה. אני משתמשת בה אחת לשבוע, 20 דקות המתנה ושוטפת. לאחר מכן מורחת סרום וקרם לחות, העור מרגיש רגוע גמיש וקורן. מסכה נוספת השייכת למשפחת מסכות ההזנה והיופי.
מהתנסות אישית שלי לאורך זמן, העור בהחלט מחזיר לעצמו את הגמישות והלחות ונראה הרבה פחות עייף.
ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות מורשות.

Proohyto Dermal מסכה לפנים
Proohyto Dermal. צילום: יח״צ

 

Magiray

מסכת הפנינים המתקלפת בעלת מרכיבים פעילים כמו מי מעיין עין גדי, חומצה גליקולית, אבקת פנינים וכסף. המסכה מיועדת לכל סוגי העור, מחייה את העור, מסירה תאי עור מתים תוך כדי קילוף עדין ומותירה את העור זוהר. יש למרוח שכבה דקה, להמתין 15-20 דקות לקלף ולשטוף, לסיים עם סרום וקרם לחות. מסכה זו שייכת למשפחת המסכות המתקלפות שנכנסו לחיינו בסערה.
מהתנסות אישית שלי הייתי אומרת שהיא אכן מסירה את תאי העור המתים וגורמת לעור להיראות חלק. החיסרון היחיד שלה שהיא מגיעה בכמות מאוד קטנה.
ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות מורשות.

Magiray מסכה לפנים
Magiray. צילום: יח״צ

 

Garnier

Pure Active – מסכת פחם שחורה מתקלפת, מנקה, מטהרת העור ביסודיות, מסייעת בהוצאת הקומודונים ("השחורים") ומכווצת את הנקבוביות הפעורות.
המסכה מיועדת לעור שמן ובעייתי. ריח נהדר והעור מרגיש אוורירי ונושם. יש למרוח שכבה דקה עד לייבוש מוחלט, להמתין 20-30 דקות, לקלף בעדינות, לשטוף ולמרוח סרום וקרם לחות.
מסכה זאת שייכת למשפחת מסכות הפחם המטהרות, מסכה מתקלפת המתאימה לעור שמן ובעייתי עם נטיה לפצעונים.
מהתנסות אישית שלי כבעלת עור שמן עם נקבוביות פעורות אני יכולה לומר שהיא אכן מכווצת במידה מסויימת את הנקבוביות ומורידה את רמת השמנוניות. כדי שהיא תהיה מועילה לאורך זמן מומלץ להקפיד ולהשתמש פעמיים בשבוע.
ניתן לרכוש ברשת סופר-פארם.

מסכת חימר מתקלפת של גרנייה מחיר מומלץ לצרכן 41.90שח ומחיר השקה לחודש אוגוסט 29.90שח צילום יחצ חול (1)
גרנייה. צילום: יח״צ חול

 

VICHY

מסכת חימר מטהרת – מכילה שני סוגי מינרלים, ללא פרבנים, מתאימה לעור שמן מעורב ורגיש. מסירה עודפי שומן ועודפי סבו, מסירה לכלוך ומרגיעה את העור. המסכה מכילה מים ממעניינות וישי. בשנייה הראשונה מרגישים עקצוץ אך זה נרגע מהר מאוד. מורחים שכבה דקה, ממתינים 3 דקות עד להתקשות, שוטפים ומורחים סרום וקרם לחות. המסכה מאזנת את העור בצורה מושלמת. מסכה השייכת למשפחת המסכות המטהרות במרקם קרמי עדין מתאימה בפרט לעור רגיש ולמעשה לכל סוגי העור.
מהתנסות אישית שלי אני יכולה לציין שהמרקם שלה עדין והעור מרגיש נקי ועם זאת שומר על הלחות והגמישות שלו. אני ממליצה להשתמש שלוש פעמים בשבוע.
ניתן לרכוש בפארמים שונים ברחבי הארץ.

 וישי מסכת חימר מטהרת המחיר 119 שח צלם וישי חול (1)
וישי. צילום: מוטי פישביין

 

מסכת פילינג במרקם ג'ל  Double glow peel עם גרגירי סלע וולקני המסייעת לחידוש העור תוך כדי קילוף עדין של התאים המתים ומבהירה אותו. מומלץ להשתמש עד פעמיים בשבוע. המסכה מעניקה לעור לחות, גמישות וזוהר. מתאימה לשימוש לפני אירוע, היא מחייה את העור והאיפור מונח עליו מושלם והריח פשוט נהדר.
למרוח שכבה דקה, לעסות בעדינות, להמתין 5 דקות לשטוף ולסיים עם סרום וקרם לחות. מסכה שהיא גם פילינג עדין ובעצם חוסכת לנו שימוש במוצר נוסף, הפילינג העדין מסיר את תאי העור המתים ונותן ללחות ולהזנה לחדור לעור בקלות יותר.
מהתנסות אישית שלי אני רואה בה כאחת המסכות האהובות עלי בעיקר בגלל במרקם והריח הנהדר שגורם לה להיות מסכה שהיא גם מועילה וגם מפנקת.
ניתן לרכוש בפארמים שונים ברחבי הארץ.

מסכת פיליניג לעור זוהר וישי
וישי. צילום: מוטי פישביין

 

Kiehls

מסכה במרקם ג'יל ובריח הדרים מושלם. מקטגוריית מסכות היופי. מופקת מבסיס עלי כותרת של פרח הקלנדולה. מחיה ומלחחת את העור, מרגיעה את העור ומרעננת אותו.
מומלצת לשימוש שלוש פעמים בשבוע ומתאימה לכל סוגי העור. 5 דקות על הפנים, שוטפים ומסיימים עם סרום וקרם לחות. מסכה ממשפחת ההזנה.
מהתנסות אישית שלי מסכת יופי מושלמת לפינוק לאחר יום מעייף וארוך ושוב הריח המושלם והמרקם המפנק עושים לי את זה. אצלי בשימוש פעמיים בשבוע בשעות הערב.
ניתן לרכוש ברשת סופר-פארם.

קיל'ס מסכת לחות מעלי קלנדולה המחיר צילום חול 205 שח
קיל'ס. צילום: יח״צ חו״ל

 

Revitalift Filler – Loreal Paris

מסכת יופי והזנה מושלמת, מסכת לילה במרקם ג'ל מושלם עם ריח פירותי משובח. המסכה על בסיס חומצה היאלרונית, אנטי אייג'ינג מזינה את העור בלחות מתמשכת.
מורחים שכבה דקה, מעסים את העור ומשאירים ללילה שלם. בבוקר העור מרגיש קורן ומוכן לטיפוח היומי. מסכת הזנה ולחות במרקם מושלם.  מסכה מושלמת לטפוח אינטנסיבי על בסיס דו שבועי, מומלצת ומתאימה לכל סוגי העור.
מהתנסות אישית שלי אני מאוד אוהבת את ההרגשה הנעימה של העור לאחר שימוש בה (ממליצה לעסות את העור בעדינות, להמתין 15-20 דקות לשטוף), הרגשתי את החיוניות והגמישות של העור לאחר השימוש.
ניתן לרכוש ברשת סופר-פארם.

אמפולות רויטליפט פילר לוריאל פריז עם חומצה היאלרונית מחיר מומלץ לצרכן 100שח מחיר השקה לחודש אוגוסט 2019 89.90שח לחבילה המכילה 7 אמפולות צ
לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

 

Sacara

מסכת זהב מתקלפת המועשרת באבקת במבוק ובתמציות מינרליות. מסכה מרגיעה מעניקה לחות לעור ונלחמת בראדיקלים חופשיים.
סקארה הפתיעה עם מסכה טובה במחיר אטרקטיבי ביחס למתחרות. מורחים שכבה דקה, ממתינים עד לייבוש מוחלט 20-25 דקות, מקלפים, שוטפים את השאריות ולסיום סרום וקרם לחות.
מומלצת לשימוש לפחות פעמיים בשבוע. עוד מסכה ממשפחת המסכות המתקלפות. מסכת יופי המתאימה לכל סוגי העור.
מהתנסות אישית שלי היא לא פחות טובה מכל מסכת היופי, עושה את העבודה באופן מצויין לפינוק וחיוניות העור.
ניתן לרכוש ברשת סקארה.

מסכת זוהר לגוון עור אחיד 24.90 רשת סקארה צילום קית גלסמן
סקארה. צילום: קית גלסמן

 

לסיכום: מהתנסות אישית שלי במסכות העור והיופי אני יכולה לומר שלכל מסכות לפנים יש את היתרונות שלה וכדאי מאוד שלכל אחת מאיתנו יהיו לפחות שתי מסכות לפנים לטיפוח בבית. תפקיד המסכות חשוב לטיפוח הזנה וטיהור העור מכל המזיקים החיצוניים. העור שלנו מגן עלינו וחשוב מאוד שנגן עליו, נטפח אותו וניתן לו את כל האהבה שהוא צריך.

 

 

מאפרת אורנה רימוק

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק

 

רונית גלמור

רונית גלמור  – עורכת ביוטי
מאפרת כלות, ביוטי ואופנה
אינסטגרם: ronitgalmor
אתר: www.ronitgalmor.com

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

מסכות לפנים
פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק