משה פרץ. עומר אדם

מהפכה. משה פרץ ועומר אדם
|

משה פרץ ועומר אדם מארחים את "SPIRIT OF THE DANCE" במופע משותף: "מהפכה"

משה פרץ. עומר אדם

איך לא חשבו על זה קודם. הנסיכים הבולטים במוזיקה הישראלית במופע משותף עם להקת המחול האירית האהודה, "SPIRIT OF THE DANCE". הטריו הזה שנקרא "מהפכה" יימשך כשעתיים והוא יכלול את מיטב הרפרטואר של שני האמנים. על העיבודים יהיה אחראי יעקב למאי. השניים יופיעו  בליווי להקה בת 20 נגנים ו25 רקדנים מאחת הלהקות המובילות בעולם, "SPIRIT OF THE DANCE".

מהפכה. משה פרץ ועומר אדם
הולכים לכבוש את הקיץ. משה פרץ ועומר אדם. צילום: מירב בן לולו

 

מאת מערכת המגזין

זהו ללא ספק שוס אמיתי. מדובר במפגש פסגה של שניים מהאמנים הגדולים והמצליחים ביותר במוזיקה הים תיכונית והישראלית בכלל. משה פרץ ועומר אדם עם עשרות להיטי ענק, ייפגשו לראשונה על במה אחת למופע משותף שיכלול את כל הלהיטים של השניים בעיבודים חדשים של יעקב למאי. המופע ישלב את כל הסגנונות המוזיקליים שאפיינו אותם במהלך הקריירה: מזרחי, אתני, פופ, אירי, מוסיקת עולם. "תל אביב", "זיקוקים", "בניתי עליך", "הראשונה", "נועצת מבט", "אם את הולכת", "שקט", "ארוץ עד אלייך", "מודה אני", "אין כמו בבית", "הופה", "אולי הלילה", "מאמי זה נגמר", "אש", "מליון נשיקות", "אשמור עלייך", "נמס ממך", "כמו השקט", "מתקרבת מתרחקת", "מהשמיים"הם רק חלק מהלהיטים שיככבו במופע החדש.

הקרציה: יהיו גם ריקודי זוגות?
הדבורה: יהיה אש ותמרות עשן.

 

משה פרץ

בן 32, הינו כותב, מלחין וזמר ישראלי. מאחוריו שישה אלבומים: "מביט אל המרומים", "אש", "אלייך","מהשמיים" ,"זיקוקים" ו"כל המילים השמחות", בהם להיטים רבים: "אש", "האישה שלי", "אלייך", "כל בוקר", "אין כמוך", "שתיים בלילה", "אשמור עלייך", "זיקוקים","כל המילים השמחות", "ילדה קטנה", "אם זאת מלחמה", "ברצלונה", "סימני הזמן" ועוד. בשנה האחרונה השיק פרץ את הסינגלים "תהיה מאושר", "אם זאת מלחמה", "גיבור של אמא", "גם אם העולם יתהפך", "ברצלונה" ו-סימני הזמן" מתוך אלבומו השביעי אשר ייצא לאחרונה: "סימני הזמן".
בינואר 2010 הוכרז משה פרץ כזוכה בפרס ע"ש עוזי חיטמן "תגלית השנה" של אקו"ם. משה פרץ אשר כיכב בגמר התכנית "רוקדים עם כוכבים", שימש כמנטור בתכנית הטלוויזיה "בית ספר למוסיקה" ושופט בעונת העשור של התכנית "כוכב נולד" נמצא בימים אלו בעיצומם של צילומי התכנית "אקס פקטור" כשופט בפאנל השופטים.

עומר אדם

מהכוכבים הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל. הוא רק בן 21 ומחזיק בתואר מלך הלהיטים של העשור האחרון: "תל אביב", "נמס ממך", "אל תבכי", "בניתי עליך", "הופה" ,"להיאבד ברוח", "שקט", "מודה אני", "נסיכה", "מאמי זה נגמר", "מליון נשיקות", "מתקרבת מתרחקת", "נועצת מבט", "קסם" ועוד. אלבומיו מכרו למעלה מ-150,000 עותקים, הוא שולט בהורדות בסלולר עם קרוב למיליון הורדות בפחות מ-5 שנים, מחזיק בערוץ היוטיוב השני בגודלו בישראל, והראשון להפוך לערוץ פלטינה, עם למעלה מ 170,000,000 צפיות. עומר היה האמן הצעיר ביותר לכבוש את קיסריה, ושבר שיאי השמעות ברדיו עם למעלה מ 40,000 השמעות לשיריו ב 5 שנים. באוגוסט הקרוב ישיק את אלבומו החדש.

SPIRIT OF THE DANCE

להקת המחול האירית מהמובילות בעולם, אשר זכתה ב-9 פרסי גלובל בניהם פרס "הכוריאוגרפיה הטובה ביותר וההפקה הבינלאומית הטובה ביותר". מופע מלא אנרגיות אשר משלב בתוכו ריקודים איריים עוצמתיים, ריקודים לטיניים חושניים ומקצבי פלמנקו וסלסה מלאי תשוקה. צוות הרקדנים הינו מהמוכשרים ביותר בעולם, רמת הדיוק בריקוד וצעדיהם מותירה את הקהל פעור פה ומשתוקק לעוד. מופע מרהיב זה מושפע בכוריאוגרפיה מרהיבה ותלבושות עוצרות נשימה.
6.8 הופעה בהיכל מנורה מבטחים
ניתן להשיג כרטיסים בטלפון 4532*

10.8 הופעה באמפי באר שבע
ניתן להשיג כרטיסים בטלפון 4532*

12.8 הופעה בהיכל רוממה חיפה
ניתן להשיג כרטיסים בטלפון 4532*

13.8 הופעה בהיכל הפיס ארנה ירושלים
ניתן להשיג כרטיסים בטלפון 4532*

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק