משקפי השמש הכי טרנדיים לסתיו-חורף 2022

עומר אדם
|

רטרו משנות ה-2000, עדשות גדולות כמחווה למסכות שעדיין על פנינו, עדשות א-סימטריות ואפילו הטרנד הירוק והסביבתי. הקולקציות החדשות בקטגוריית משקפי השמש כבר כאן. הכנו לכן מדריך למשקפי השמש הנכונים לעונה הקרה:


מאת גלוריה בבאי, מנהלת קולקציה וטרנדים ברשת אופטיקנה


העונה שמאפשרת לנו לאמץ את העדשות הצבעוניות והשקופות שאינן רלוונטיות לקיץ בישראל, וגם אולי את משקפי המסיכה שמזוהים עם חופשות סקי שכנראה לא ניסע אליהן בקרוב וכמובן את המסכות שיושבות לנו על הפנים. ואכן אלו שתי מגמות חזקות שמלוות אותנו כבר לא מעט זמן וכצפוי מתחזקות עוד יותר מבחינת רלוונטיות עם מגוון חדשני של אופציות מטעם בתי האופנה הגדולים.

עוד טרנדים בולטים בתחום מצביעים על התחזקות המסגרות הצבעוניות שהן גם עבות מהרגיל וגם כוללות העצמה של המוטות פלוס הלוגואים שנוכחים עליהם. מבחינת שייפים ניתן להבחין באלו הגאומטריים, א-סימטריים של מלבן ואליפסות המגיעים במתכונת צרה לצד האוברסייזיות שממשיכה איתנו כבר תקופה ארוכה. 

דולצ'ה גבנה לאופטיקנה
דולצ'ה גבנה לאופטיקנה. צילום איתי סינדל. מחיר: 1599 שקל

טרנד התכשיטנות: 

טרנד מאוד בולט שחזר וכיכב בשנה החולפת הוא טרנד התכשיטנות. זה התחיל בשרשרת תלויה מחוברת למשקפיים, מעצבי העל שידרגו את הטרנד לתוספת של דמוי עגיל למשקפיים בצבעים וצורות שונות. הטרנד סופר אופנתי, ומעשיר מאוד כל אאוטפיט. טרנד זה הולך ומתעצם גם השנה ונכנס לעוד המון בתי אופנה גדולים כגון ג'וצי, מיו מיו ורסצ'ה ועוד. 

ורסצה לאופטיקנה
ורסצה לאופטיקנה. צילום איתי סינדל. מחיר: 2999 שקל

טרנד אפקט השיש:

באפקט השיש נראה צבע לא אחיד במשקפיים, כתמי צבע מעושנים, דמוי "וירידים", קווים בתוך חומר הגלם. אפקט זה יוצר טוויסט בלתי רגיל בצבע של המשקפיים.

דולצה גבנה לאופטיקנה צילום איתי סינדל מחיר 2199 -5
דולצה גבנה לאופטיקנה. צילום איתי סינדל. מחיר: 2199 שקל

טרנד הא-סימטרי:

הטרנד הא-סימטרי הגיע אלינו מעולם הבגדים, בא לידי ביטוי בבגדים לא ישרים, באורכים שונים, גזרות שונות. הסגנון הזה הגיע גם למשקפי השמש והוא כאן בשביל להשאר!

פרדה לאופטיקנה צילום איתי סינדל. מחיר: 2299
פראדה לאופטיקנה. צילום איתי סינדל מחיר: 2299 שקל

טרנד הסביבה – צבעים ירוקים וחומרים מתחשבים בסביבה:

העולם הופך לירוק יותר, ובא לידי ביטוי בפלטת הצבעים הירוקה לכל גווניה..

בשנה הקרובה נראה המון משקפים ירוקים , ירוק בקבוק, ירוק אמרלד, ירוק זרחני, ירוק מנטה, ירוק דשא. מעבר לצבעים חברות אופנה רבות החלו להשתמש בחומרים ממוחזרים ומתחשבים בסביבה. 

מיו מיו לאופטיקנה
מיו מיו לאופטיקנה. צילום איתי סינדל. מחיר: 2499 שקל
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק