משקפי קרוייצברג שונה ממה שהכרתם

קרוייצברג-קינדר
|

מותג המשקפיים "קרוייצברג-קינדר" מותג בועט, מעז ומפתיע שוב מחדש

מדובר מותג שפרץ לחיינו לפני 3 שנים, ומיד הפך לדבר הבא. מדובר במותג שחרט על דגלו ייצור משקפיים עם עיצובים מיוחדים ושונים, כאלה הקיימים רק במותגי הפרמיום ובעלויות הגבוהות ביותר. 

קרוייצברג-קינדר נולד מתוך צורך של אנשי הברנזה הברלינאית לרכוש משקפיים מיוחדים  ולקבל משקפיים יחודיות ואופנתיות. מדובר במותג היחיד בעולם שאנשים אמיתיים מהעיר ברלין משתתפים בקמפיין בתור דוגמנים ובהתנדבות. באופן זה, שכל מי שמרכיב את המשקפיים מרגיש קול ומגניב. 

משקפי-star-אופנה
star. צילום: יח״צ

הייחודיות של קיץ 2021

כל עונה הם מצליחים להפתיע מחדש, עם קולקציה שלא ניתן להישאר אדיש אליה. קיץ 2021 מגיעה עם קולקציית חדשה Disruption"הפרעה". אחרי השנה של המגפה התמקדנו באופטימיות, שמחה, צבעוניות, ולהאמין שיש אור בקצה המנהרה.

משקפי-venus-אופנה
venus. צילום: יח״צ

חגיגה של קולקציה? 

מדובר בקולקציה מאד מגוונת ועשירה. מסגרות אוברסייז לצד מסגרות קטנות, מסגרות ממתכת, ומסגרות אצטט, ושילוב של שני החומרים. מסגרות אוברסייז מרובעות או אובליות, מסגרות בגזרת מסכות גדולות במיוחד, או כאלה גדולות ומחודדות בהגזמה כמו כנפי עטלף. עדשות בהירות ובצבעוניות של וורודים, תכלת ואדום בורדו. 

משקפי-Shani-אופנה
Shani. צילום: יח״צ
משקפי-Disruption_Mixed_II-אופנה
Disruption Mixed II. צילום: יח״צ
משקפי-Dima-אופנה
Dima. צילום: יח״צ
משקפי-Annie_II-אופנה
Annie II. צילום: יח״צ

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק