מתיחת הפנים של ׳דיסקרט׳

רשת האופנה דיסקרט ז'קט ג'ינס 249.90 שח מכנסיים ג'ינס 199.90 שח צילום יריב פיין וגיא כושי (3) (Custom)
|

אופנה – אופנת נשים

הקולקציה החדשה של ׳דיסקרט׳ עוברת תהליך של שינוי תדמיתי ומכוונת למחוזות עכשוויים. לסטייליסטים רנה גליקסמן ולימקה חלק חשוב בשינוי

 

רשת האופנה דיסקרט מעיל 299.90 שח צילום יריב פיין וגיא כושי -1
אופנה –דיסקרט. מעיל: 299.90 שקל. צילום: יריב פיין וגיא כושי

מאת: שירה בר

בשל התמכרותי לאופנה, נהגתי יחד עם אמי לפוצץ את המלתחה שלי בבגדים ונעליים. ביקרנו מדי שבוע בקניונים וברשתות האופנה. כמו כל אמא, היא תמיד דאגה לי וימי הכיף הללו היו מרוכזים בעיקר בי. לאחר שאבי נפטר, צירפתי להתמכרות גם את אמא, זה ידוע כי שופינג משפר את המצב רוח. מסלול הקניות שלנו התארך. התמקדנו גם בחנויות למידות גדולות יותר, כי אמא (לפני שהורידה 25 קילו בשנה האחרונה) הייתה אישה מלאה מאוד. היה לי חשוב להחדיר לאמא את האהבה לאופנה ואת הצורך להיות טרנדית ועכשווית. אני מודה, היה לי קשה. הרשתות למידות גדולות יצאו בליין המיועד לנשים מבוגרות בלבד, וחשבתי גם הצעירות המלאות והעסיסיות. למה התחשבו גם בהן.

 

רשת האופנה דיסקרט חולצת ג'ינס 149.90 שח חצאית אפורה מחיר 169.90 שח צילום יריב פיין וגיא כושי - 1
אופנה – דיסקרט. חולצת ג'ינס: 149.90 שקל: חצאית: 169.90 שקל. צילום: יריב פיין וגיא כושי

 

לראשונה, חברת דיסקרט מקיימת את ההשקה לקולקציית החורף 2018 בלב החברה, ממש בתוך חנות המפעל. הצטרפתי לסיור שנערך בתוך המפעל והרגשתי כמו במסע מהעבר אל העתיד. מחדר שבו נמצאות מכונות תפירה ישנות (החברה מקפידה על ייצור ישראלי מהדגם הראשוני ועד לייצור כל הקולקציה) אל חדר עם מסך ענק ובו ניתן להצביע על הדגם הנמכר ביותר, במידה, לאיזו אוכלוסייה והכל בזמן אמת. השיא היה כשנכנסנו אל תוך אולם הבדים ובו מוצבת מכונה ייחודית המדפיסה על בדים ושומרת על ייחודיות הקולקציה. כמובן שכמעצבת נשאבתי אל המכונה הטכנולוגית החדישה והנדירה הזו. המסע לקח אותי אחורה אל שנת 1953 ולאט לאט מצאתי את עצמי שוב ב-2017. המסע מהעבר אל ההווה התרחש גם בקולקציה עצמה. קולקציה עכשווית הכוללת קבוצת קז׳ואל, קבוצת ג'ינס, קבוצת סריגים, קבוצת מעילים וקבוצת ערב. הקולקציה הינה כולה בשלל גווני חורף: אפור מלאנז', ירוק, סגול, בורדו וחרדל. דיסקרט מטפסת למעלה בצעדי ענק ובקיץ 2018 נוכל לראות זאת טוב יותר (ששש…). ניתן לומר שהקולקציה עברה מהפך ויז׳ואל, אופנתי ותדמיתי הודות להצטרפותם של רנה גליקסמן ולימקה, סטייליסטים מובילים בעולם האופנה.

 

רשת האופנה דיסקרט מעיל צמר מדלן 339.90 אפור צילום דימה קרמינסקי - 1
אופנה – דיסקרט. מעיל צמר: 339.90 שקל. צילום: דימה קרמינסקי

חברת DISCREET הינה חברה שצמחה מתוך משפחה מקסימה ולכולם חלק בעשייה, בעיצוב, בצד הטכנולוגי ועוד. התרשמתי מאוד כשראש המשפחה יעקב (ג'אקו) גבאי, הבעלים ומנכ"ל רשת אופנת הנשים ׳דיסקרט׳, ציין בפנינו כי החברה תופרת חלק מהבגדים במפעלים בעזה. הם מאמינים כי לאופנה יש חלק בתהליך השלום, ועדיין, חשוב לו לציין כי הדגש הינו ייצור כחול לבן ועיצוב הבגדים לאישה הישראלית.

 

רשת האופנה דיסקרט שמלה כסופה מחיר 322 שח צילום יריב פיין וגיא כושי
אופנה – דיסקרט. שמלה: מחיר 322 שקל. צילום: יריב פיין וגיא כושי

 

הרשת מונה 62 סניפים בפריסה ארצית. (מתוכננים להיפתח עוד סניפים על מנת לעגל ל-70 סניפים, יחד עם יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל שחל השנה).
טווח מידות: 38-52
טווח מחירים: 79.99-349.99 שקל.
ניתן להשיג: בסניפי הרשת בפריסה ארצית
ובאתר: https://www.discreet-f.co.il/

 

 

SHIRA-BAR

Shira Bar – שירה בר

אינסטגרם: shira_bar13
מייל: shira.mizrahi.s@gmail.com

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק