מגזין אופנה: Alan Parsons

אופנה_נאג' חמאדי
|

מגזין אופנה: Alan Parsons – עיתונאים יחממו את אלן פרסונס פרוג'קט. The Alan Parsons Project – אלן פרסונס פרוג'קט יופיעו בחודש הבא בישראל. תחמם אותם להקת נאג' חמאדי, הידועה כהלקת העיתונאים הישראלים

מגזין אופנה: Alan Parsons – מערכת המגזין

להקת הרוק נאג' חמאדי (להקת העיתונאים) תחמם את ההופעה של להקת אלן פרסונס פרוג'קט (10.2.15, היכל הספורט-יד אליהו, תל אביב). נאג' חמאדי מורכבת מעיתונאים ישראלים: אור הלר (גיטרה, כתב צבאי בערוץ 10), דרור פויר (סולן, בעל טור בעיתון גלובס), אראל סג"ל (באס, מגיש "ערב חדש", ומגיש רדיו), דרור גלוברמן (קלידים, מגיש "אנשים" בערוץ 2), טל לזר (תופים, המעצב הראשי של ״ישראל היום״). נאג' חמאדי צפויה לשיר במופע הפתיחה כ-4 שירים מאלבום הבכורה שלהם שיוצא בימים אלה (הפקה מוזיקלית-ברוך בן-יצחק, מלהקת רוקפור").

אלן פרסונס פרוג'קט

אופנה_אלן פרסונס פרוג'קט בישראל
אלן פרסונס פרוג'קט בישראל

מפיקי המופע

"להקת נאג' חמאדי מייצגת בעינינו את הלהקה הישראלית התואמת ביותר ותפתח בצורה הטובה והמעניינת ביותר את המופע בישראל".

להקת נאג' חמאדי

"אנו נרגשים לחמם אגדת רוק כמו אלן פרסונס פרוג'קט. עבורנו זה כבוד ענק לעמוד על אותה במה עם האיש שעבד עם הביטלס ופינק פלויד, ומבטיחים לקהל הישראלי לחמם אותו בצורה הטובה ביותר".

אלן פרסונס לקח חלק באלבומים משמעותיים בתולדות הרוק עם להקות כמו "הביטלס", ה"פינק פלויד" והמר פול מקרטני. "אלן פרסונס פרוג'קט" מהלהקות המצליחות של שנות ה-70 וה-80 צפויים להופיע בישראל עם כל

מגזין אופנה: Alan Parsons

הלהיטים הגדולים. בהופעותיו החיות הראשונות בסוף שנות ה-60, ניגן אלן בגיטרות בלוז ופולק אקוסטיות וכגיטריסט מוביל בתזמורת בלוז בעיר הולדתו, לונדון. עם זאת, לאחר שהוצעה לו עבודה באולפני אבי רוד המפורסמים, כשהיה בן 19, היה לו ברור שעולם ההקלטות הוא זה שישלוט בקריירה שלו.

The Alan Parsons Project

בשנת 1975 פגש פרסונס את אריק וולפסון שהפך לאמרגנו והצטרף אליו כשותף לכתיבת שירים ולביצועם במסגרת “The Alan Parsons Project”.האלבום היה ראשון בשרשרת של אלבומי להיטים: “I Robot” (1977), “Pyramid” (1978), “The Turn of a Friendly Card” (1980), “Eye in the Sky” (1982), “Ammonia Avenue” (1984), “Vulture Culture” (1985), “Stereotomy” (1986) ו-“Gaudi” (1987).לאחר מכן, נפרדו דרכיהם, היות ופרסונס חש כי עליו לבצע את המוזיקה שלו בהופעות חיות ולהמשיך להקליט מוזיקת רוק בעיבודים סימפוניים שאפתניים.

אופנה_ להקת נאג' חמאדי
עיתונאים. להקת נאג' חמאדי. צילום: מצפי

פינק פלויד

פרסונס חבר באותה תקופה  לשותפיו הוותיקים מ-“Alan Parsons Project”, הגיטריהאלבום “A Valid Path”, שסימן את פריצתו של פרסונס לעולם המוזיקה האלקטרונית, יצא ב-2004 והציג שיתופי פעולה עם דייויד גילמור מ"פינק פלויד", “The Crystal Method”, “Shpongle”, “Uberzone”, פי.ג'יי אולסון ואף עם ג'רמי, בנו של אלן.
ב-2008 יצאה מהדורה חדשה ומורחבת של אלבומי “Alan Parsons Project”, שכללה רצועות בונוס שלא נשמעו עד אז ואוסף במארז של שני דיסקים בשם “The Essential Collection”.

אלן פרסונס

במהלך שנת 2010 אלן סגר מעגל בשובו לעבוד כמפיק וכטכנאי קול באולפן משלו בסנטה ברברה ובאולפנים ברחבי העולם.
במרוצת השנים, זכה אלן בפרסים רבים, ובכלל זה במועמדויות לפרס ה"גראמי", בפרס על שם הגיטריסט לס פול לשנת 1985 ולאחרונה אף צורף להיכל התהילה של טקס פרסי “Diva”, שנערך במינכן ביוני 2012, כאות הוקרה למפעל חייו.

10.2.15, היכל הספורט-יד אליהו, תל אביב
מכירת כרטיסים: "לאן"  8780* או דרך האתר www.leaan.co.il
מחירי כרטיסים: 199 – 799 שקל
מפיקים: אודי אפלבוים מבעלי חברת "CONCERTO" ומריו ארלובסקי מבעלי חברת "טאלנט הפקות"


השורה התחתונה: 

בחירה מקורית. נאג' חמאדי


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה,

חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים,

אופנה ישראלית, אופנת גברים,

Fashion, Fashion Magazine,

שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר,

אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה,

ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


תגובות פייסבוק