נארס – מותג אמרקאי עם שיק צרפתי

NARS Small Group Product ph pr - 1
|

נארס משיקים מייק אפ חדש – Light Reflecting. בעל טכנולוגיה פוטוכרומטית אשר משלבת פודרות "ידידותיות לצילום" שמתאימות את גוון העור לעוצמת וסוג התאורה. קיים ב 36 גוונים!

מותג האיפור המקצועי נארס, הינו בין המובילים בעולם בתחום החדשנות, מותג שייעודו למקצועני האיפור אך גם נגיש לכולם, מי שהקים את המוצג הינו פרנסואה נארס, מאפר צרפתי שעבר להתגורר בניו יורק, שם עבד עם השמות הגדולים ביותר בתעשיית האופנה ובשנת 1994 השיק סדרה של 12 ליפסטיקים שמהר מאוד הפכו לנימכרים ביותר, פרנסואה נארס עבד עם השמות החמים של עולם האופנה, כמו דוגמניות העל, נעמי קמבל, סינדי קרופורד ועוד, המראה המפורסם של נארס  המפורסם של נארס הוא המראה המעושן אשר הניצחי, אשר מתחדש כל הזמן ועור פנים נקי והזוהר.

NARS LightReflectingFoundation 215nis ph pr - 5
NARS. צילום: יח״צ

החזון של נארס  הינו אינבידואלזם וחדשנות  

המוצרים של נארס נצמדים לחזון זה עם אריזות שחורות ולא מתייפיפות, המוצרים עשירים בפיגמנט ואינם מנוסים על בעלי חיים, בנארס נמצא מוצרים אהובים כמו הקונסילר והמייקאפים המפורסמים, וסדרת ה'אורגזמה'. נארס מחדשים כל הזמן ומביאים מוצרים עם טקסטורות חדשות וייחודיות וגימורים שונים. בשנת 2000 שייסידו היפנית רכשה את המותג, אך עם זאת נארס נשאר מעורב בכל הקשור למוצרים ולקמפיינים של המותג.

NARS Small Group Product ph pr3
NARS. צילום: יח״צ

היבואנית הרישמית בארץ הינה "לילית קוסמטיקס" שכמובן הביאה לנו גם את שיסיידו.

מי שהצטרף למותג הינו המאפר הבינלאומי וינסנט פורד אשר הביא לנו את הפרזנטציה המדהימה על המייקאפ אשר מושק בארץ ממש בימים אלה וכבר זוכה לביקורות, וינסנט פורד מאמין בחדשנות ובטכנולוגיות חדשניות בתחום האיפור והמייקאפ החדש של Nars אכן שייך  לדור החדש של המייקאפים, מייקאפ שהוא גם סקין קר אשר מתהדר בתועלות  של 70% טיפוח,בעל  גימור טיבעי, כאשר הלחות המופקת מימנו הינה על בסיס מים ולכן הוא מתאים לכל סוגי העור.

 את הקונסילר המושלם כבר היה לי בעבר ואני יודעת כמה הוא מושלם,בעבר רכשתי אותו בח'ול והיום אני שמחה שניתן לרכוש אותו ועוד מבחר מוצרים נפלאים של Nars בארץ,הקונסילר של Nars הינו אחד הקונסילרים בנימכרים בעולם! קונסילר קרמי עם גימור מואר וטבעי, בעל פורמולה קלילה אך עם כיסוי בינוני- גבוה הניתן לבניה. עשיר בלחות ובמרכיבים המזינים את העור. מעניק מראה רך חלק וטבעי מבלי שיראה עמוס וקייקי על עור הפנים. מצויין להסתרת עיגולים שחורים מתחת לעיניים, פצעונים על הפנים, או לשימוש כהארה באזורים הגבוהים של הפנים. זמין ב-22 גוונים

Vincent Ford - 1
Vincent Ford. צילום: יח״צ

מייק-אפ חדשני המשלב טיפוח ואיפור במוצר 

מטשטש פגמים בעור, מגן עליו מפני נזקי הסביבה ומעניק לו מראה אחיד וזוהר. בשימוש יומיומי במייק-אפ , העור יראה טוב יותר גם ללא איפור בתוך מספר שבועות בלבד.

מייק-אפ Light Reflecting בעל טכנולוגיה פוטוכרומטית אשר משלבת פודרות "ידידותיות לצילום" שמתאימות את גוון העור לעוצמת וסוג התאורה. קיים ב 36 גוונים!

NARS מותג האיפור המוביל בעולם מציג את Light Reflecting Foundation – מייק-אפ חדש המעניק מראה עור אחיד וזוהר.

השילוב החדשני בין איפור לטיפוח מחליק את העור ומסייע בכיסוי פצעים, כתמים כהים ואדמומיות. לאחר שימוש יומיומי במשך 6 שבועות, העור יראה אחיד יותר גם ללא מייק-אפ.

מייק-אפ Light Reflecting מועשר ברכיבי טיפוח מתקדמים המסייעים בהגנה על העור מפני: נזקי הסביבה, קרינת אור כחול ובחיזוק מחסום הלחות הטבעי אשר שומר על רמות הלחות הטבעיות בעור.

מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש במיוחד.

המייק-אפ מעניק כיסוי בינוני נבנה בגימור טבעי. נושם- מרגיש כמו אוויר, מעניק תחושה של מוצר טיפוח. עמיד לאורך כל היום. 36 גוונים.

NARS LightReflectingFoundation 215nis ph pr-7
NARS. צילום: יח״צ

יתרונות:

SKIN IN ITS BEST LIGHT

  • המייק-אפ מכיל טכנולוגיה פוטוכרומטית אשר משלבת פודרות "ידידותיות לצילום" שמתאימות את גוון העור לעוצמת התאורה. הפנים לעולם לא יראו חיוורות וחסרות ממד.
  • המייק-אפ מכיל את תרכובת Light Reflecting Complex שמשפרת את היכולות של העור להחזיר אור ע"י מיקרו-פריזמות שמגבירות את הזוהר של העור בשכבה החיצונית ומגינות עליו מפני נזקי הסביבה.
  • איפור וטיפוח במוצר אחד. העור נראה אחיד יותר לאורך זמן
  • פורמולה טבעונית, מורכבת מ-70% רכיבים מטפחים, מוכיחה ברמה קלינית כי היא מחזקת מיידית את העור ומדגישה את הזוהר שלו תוך שיפור אחידות העור ב-93% לאורך זמן – אפילו לאחר שמסירים את המייק-אפ*

פורמולה עדינה לשימוש יומיומי הפורמולה מכילה יותר מ-81% רכיבים טבעיים. מתאימה לשימוש יומיומי לרוב סוגי העור, כולל עור רגיש.

מחיר  215 שקל 30 מ"ל
ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין https://www.narscosmetics.co.il/

מייק אפ מארס
מארס. צילום: יח״צ

המלצת עורכת ביוטי, אורנה רימוק

 "אז מה המייקאפ המושלם בשבילי?

המייקאפ שלי חייב להיות בעל מרקם קליל, מייקאפ שיש בו תועלות טיפוח, אשר אינו מורגש על העור,שיהיה בעל כיסוי נבנה, מייקאפ שנראה כעור שני, שיתן לעור שלי לנשום ושיחליק עליו בצורה מושלמת. כזה הוא המייקאפ של Nars והוא מצטרף למשפחת המייקאפים של הדור הבא, מסכה אאוט עור טיבעי וזוהר אין!"

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק