חדשות אופנה: נוי והדר של קסטרו

_אופנה_נוי והדר-קסטרו
|

חדשות אופנה: נוי והדר, (המסיבה, החברים שלנו) כוכבות הרשת הצעירות, מצטרפות למשפחת קסטרו וישלימו את נבחרת הפרזנטורים: גל גדות, לירז דרור, עומר דרור

חדשות אופנה: נוי והדר

נוי והדר-קסטרו ילדים
תאומות. נוי והדר. הפרזנטוריות החדשות של קסטרו. צילום: עידו איזק

מאת: מערכת המגזין

התאומות נוי והדר, כוכבות הפופ שכבשו את הרשת, יצטרפו לגל גדות, לירז דרור ועומר דרור. כחלק מנבחרת קסטרו החדשה. נוי והדר כוכבות רשת ענקיות. התאומות הזהות בנות 17, נחשבות לתופעת רשת יוצאת דופן. לנוי והדר ערוץ יו-טיוב בו הן מבצעות קליפים פופיים מלאים בסטייל ואופנה, עם למעלה מ-3 מיליון צפיות ולמעלה מ-120,000 עוקבים בפייסבוק ובאינסגטרם. נוי והדר מובילות סדרת טלוויזיה בכיכובן ב-YES VOD שהגיעה ליותר ממליון (1,000,000) הורדות. בקרוב יחלו בצילומי העונה השנייה לסדרה. לשתיים יש גם אלבום מוסיקה ראשון בו הן מבצעות שירי פופ מקוריים, ומופע מצליח לבני נוער שעלה בשנה האחרונה על הבמות למעלה ממאתיים פעם.

נוי והדר

נולדו וגדלו בגנתון. בגיל 6 החלו לדגמן עבור "גלי" ו"סולוג", ובמקביל השתתפו ב'דוד חיים' וב-"מרי לו". הן התחילו את דרכן ב"המקום האמיתי" בערוץ הילדים (שם הנחו את פינת "דאבל לייק"). הנחו את השעשועון "ניפגש בסיבוב", עם טל מוסרי, עודד פז ודנה פרידר. 

היו בין המנחים הראשיים של תוכנית המתיחות, "סתאאאם!", שם מתחו כוכבים כמו אנה ארונוב, דניאל גד ואחרים. בנוסף גם השתתפו בפרק אורח ב'גאליס', בתפקיד האחיות הקטנות של דורי (דנה ועלמה), ותפקיד אורח ב"תמיד אותו חלום".לקחו חלק בתפקיד אורח ב"מועדון לילה" 5, שם הופיעו עם השיר "כיף פה"‏.  

לפני כשנה החלו לשחק בסדרת הנוער שעל שמן ״נוי והדר״, זכו לתואר ״פריצת השנה״ בטקס טקס נבחרי הילדים 2014 ובימים אלה מופיעות לצד יונתן בשן וטל מוסרי בפסטיבל "ילדודס 5", במלוני ישרוטל במופע "המסיבה".

נוי והדר-קסטרו ילדים-1
נוי והדר. כוכבות רשת ענקיות. הפנים החדשות של קסטרו. צילום: עידו איזק

החממה

"נוי והדר" היא סדרה לצעירים הנותנת הצצה לעולמן הפרטי של נוי והדר, ומספקת לצופי הסדרה ולמעריצים הזדמנות לגלות "איך זה להיות נוי והדר". נוי והדר חיות ונושמות את עולם הבמה, הריקוד והשירה, מייצרות קליפים מקוריים, מדסקסות על בעיות מחיי היומיום של בנות גילן, כל זאת בשפה ובסטייל הייחודי להן.

במהלך הסדרה התארחו כוכבי נוער שונים מסדרות הנוער של yes: כוכבי 'החממה',  דניאל ליטמן, דר זוזובסקי, שיר מורנו, ג'וי ריגר, גאיה שליטא כץ ולי בירן, יובל שבח, אביב בן אור, עמי אנידג׳ר, לין אשרוב, רוני דואני וסקאזי. 

בפברואר 2015 יצא האפליקציה של הסדרה, "החברים שלנו", ואושרו הצילומים לעונה השנייה של הסדרה.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו: 

"אנו שמחים לצרף לקסטרו את נוי והדר. הן כוכבות שנולדו במדיה הדיגיטלית והן דור העתיד שפונה למגזר הצמיחה שלנו – בני הנוער. 

העונה, חידדנו עוד יותר את הצעת הערך שלנו לבני הנוער, והם ימצאו בחנויות שלנו קולקציה מדוייקת המותאמת לצרכיהם ולטעמם. נוי והדר יצטרפו לנבחרת הפרזנטורים החזקה והמובילה שלנו, גל גדות, עומר דורו, לירז דרור וישתתפו בקמפיינים של קסטרו. הקמפיין הראשון בו הם ישתתפו יהיה לבגדי הים של קסטרו לקיץ 2015 שיצולם בקרוב".

 

חדשות אופנה: נוי והדר


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


טרנדים, סטייל, אופנה

חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים

אופנה ישראלית, אופנת גברים קורונה

Fashion, Fashion Magazine

שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, CORONA

אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה

ZARA, זארה, זארה גברים

תגובות פייסבוק