נועה גרץ: "מה, לא בא לכם לראות איזה עקמת?"

נועה גרץ
|

מונלוג / נועה גרץ

אני נועה גרץ, בת 19 עם מחלה בשם: "נמלין מיופתיה". אני עיתונאית אופנה, מנהלת מגזין ניוריויסטה ויוצרת תוכן מתחילה.

"מאז ומתמיד התשוקה שלי לאופנה היא מטורפת. החלטתי שאני חייבת להגשים את כל החלומות שלי בכל הכוח ולא לתת לחוסר ביטחון או למחלה שלי לפגוע בזה.

אלה פרל_נועה גרץ
אלה פרל ונועה גרץ. צילום: סטודיו מאיסה

לצערנו עולם האופנה לא נותן מספיק מקום לאנשים בעלי צרכים מיוחדים והגיע הזמן בשנת 2021 לשנות את הגישה. מכירים את הדוגמנית אלי גולדשטיין בעלת תסמונת דאון? היא דיגמנה בשנה שעברה עבור ג׳וצי שנתן לה ים של חשיפה והגשמת חלומות.

נועה_גרץ
נועה גרץ. צילום: סטודיו מאיסה

"עולם האופנה לא נותן מספיק מקום לאנשים בעלי צרכים מיוחדים"

אבל רגע, בארץ זה קורה? ביג נואו נואו. לצערנו בארץ זה לא מספיק קורה. אמנם אידיאל היופי עובר שינוי ולוקח אנשים שונים כמו דוגמניות מלאות או אנשים מהקהילה הגאה. ועדיין, לא רואים על המסלול או על מותגים מספיק אנשים בעלי צרכים מיוחדים. למה זה? הרי גם אנחנו יכולות לדגמן. מסכימים איתי?

נוי_זבריל
נוי זבריל. צילום: סטודיו מאיסה

"מי אמר שאנחנו לא יכולות לעשות פוזות למצלמה?"

לפני כמה שבועות התחלתי בפרויקט שניקרא: ״תראו גם אני יכולה״. פרויקט של הפקות אופנה יחד עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים שחלומם לעסוק באופנה ודוגמנות. הוא מדגיש שגם אנחנו עם צרכים מיוחדים יכולים לדגמן יופי ואפילו מושלם.

מה, לא בא לכם לראות איזה עקמת? איזה כיסא גלגלים? לא נמאס לכם רק פנים יפות או גוף מחוטב?

אשמח שתעזרו לי ולעוד מלא אנשים בעלי צרכים מיוחדים לעשות את השינוי הזה ונעביר את המסר החשוב והחשיפה. תעזרו לי לדחוף כמה שיותר חזק את המסר הזה. שנת 2021 הגיעה, ואיתה גם הגיע הזמן לשינוי בעולם האופנה. שינוי אמיתי באידיאל היופי/ בעולם האופנה יש מקום לכולם, וגם לנו.

אלה פרל_נועה גרץ_נוי זבריל
אלה פרל, נועה גרץ ונוי זבריל. צילום: סטודיו מאיסה

"אנחנו נלחמות בכל הכוח למען השינוי הזה"

אנחנו מאמינות שגם לאנשים עם מוגבלויות יש מקום בעולם האופנה והדוגמנות, כמשהו קבוע אצל כל חברות האופנה והפרסום בארץ, ולא כמשהו חד פעמי.

בחו״ל מתחילים לראות את השינוי, חברות אופנה גדולות ומוכרות שלוקחות לקמפיינים אנשים עם מוגבלויות שונות. המטרה שלנו שזה יגיע גם לארץ."

נוי_זבריל
נוי זבריל. צילום: סטודיו מאיסה

Models: noagertz ella_pearl noyzabari1
Clothes: gkgiladkrashin
Photographer: studio_maysa_
Makeup: tal_davara alex_makeup_hair
Hair: hairbymitt
Jewelry: Athena_jewellery_il


תגובות פייסבוק