נטע וינשטוק: "דמיינתי את עצמי יוצרת"

עיצוב תכשיטים: נטע וינשטוק-1
|

נטע וינשטוק, מעצבת תכשיטים מעוררת השראה, שעד גיל 12 נולדה וגדלה בעיראק, משחזרת את ימי ילדותה במונולוג מרתק

נטע-וינשטוק-אופנה
עיצוב תכשיטים: נטע וינשטוק. בצילום: נטע וינשטוק ומאיה אושרי כהן

מאת: מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית


בונה עפיפון, מעיפה עפיפון

"הפעם הראשונה שהתעוררו אצלי מחשבות עצמאיות, על עיצוב, תכנון ויצירה הגיעו מהפרחת עפיפונים. הם אלו שהציתו אצלי את התשוקה לחיבור שבין האסתטי לטבעי, בין התכנון המדוקדק ובין חופש היצירה. מאז ועד היום, הרוח שעזרה לי להפריח את העפיפונים היא זו שמלווה אותי כבת לוויה הסמויה מן העין. אותה ילדות מופלאה והפרחת העפיפונים היא מקור ההשראה שלי. עד היום אני מצליחה לשמוע את הצליל הייחודי של הרוח הנושבת בין ענפי הדקל על גדות הנהר. בשנת 71, עזבנו בבהילות את הרוח, הנחל ואת מקום הולדתי."

המותג Frida 

לפני כמה שנים עצמתי את עיניי ודמיינתי את עצמי יוצרת. את המותג Frida  הקמתי על שם חמותי ז"ל. המותג מופנה לנשים חזקות, שהם גם ההשראה שלי ועבורן אני יוצרת תכשיטים בהתאמה אישית לאופי, ללוק ולעוצמה. 

עולם החומרים אינו זר לי. כבוגרת הנדסת מכונות ולימוד עיצוב תעשייתי הביאו אותי לשלב בין שני העולמות בהן הידע הטכני ויכולות העיצוב באים לידי ביטוי. כל תכשיט הוא יחיד במינו ואין שני לו. העבודה עם החומר היא לא רק עבודה טכנית, אני מרגישה את החומר ומקשיבה גם לצרכים שלו. התוצאה לפעמים גם מפתיעה אותי. עולם ההשראה הוא רב ומגוון ואני משלבת חומרים כמו זהב, כסף, פליז, עור וכן חומרים ממוחזרים בשיטות ייצור ייחודיות. 

נטע-וינשטוק-תכשיטים
עיצוב תכשיטים: נטע וינשטוק

אותה ילדה קטנה

השנים חלפו, אך בדמיוני אני עדיין מעיפה עפיפונים. במהלך השנים למדתי בטכניון הנדסת מכונות, שירתתי כקצינה בצבא, הקמתי משפחה לתפארת והיום אני סבתא לארבעה נכדים. החלום ליצור, החיבור לחומרים, צבעים ויצירה בערו בי ועל החלום לא וויתרתי והמותג פרידה הוא הגשמתו.  

עיצוב תכשיטים: נטע וינשטוק. בצילום: מאיה אושרי כהן-אופנה
עיצוב תכשיטים: נטע וינשטוק. בצילום: מאיה אושרי כהן

אינסטנגרם המותג: fridajewelry
אתר החנות: https://fridajewels.co.il/

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק