ניצן לוי, האהבות שלנו

ניצן לוי-5
|

ניצן לוי, 26, זמר הבית של התזמורת הקאמרית אשקלון בדרך לאלבום בכורה

צילום: דביר גיחז

ניצן לוי-4
צילום: דביר גיחז

מוזיקה: זו מילת המפתח בחיי. היא הקריירה, הפרנסה ואהבה. המוזיקה מחייה אותי, משמחת אותי ומכניסה הרבה אנרגיה בחיי יום יום שלי.
אושר: מבחינתי לגרום לאנשים לחייך וליהנות. אם זה מהשירים שלי או סתם מאיזה בדיחה שאני מספר. השקט והרוגע של הים וכמובן תמיד להיות בסביבתם של אנשים.
אהבה: אוכל, וכשאני אומר אוכל אני מתכוון לבשר והרבה בשר
משפחה: הדבר הכי חשוב לי בעולם זה המשפחה. אלו האנשים האמיתיים והנכונים שתמיד יעזרו ויתמכו ופשוט יעשו הכל כדי שיהיה לי טוב. אחד הדברים שאני אשמח לעשות ביום מן הימים זה גם להקים משפחה משלי, כרגע אני רווק אבל אני מאמין שזה יגיע בזמן וברגע הנכון.
ישראל: אין לנו ארץ אחרת. ארץ זבת חלב ודבש (למרות יוקר המחיה). אם רק נשים לב, אנחנו נגלה שיש לנו הכל במדינה שלנו – חופים, מדבריות, יערות, המקום הכי נמוך בעולם (!), החרמון ועוד. מדינת ישראל היא פשוט מקום קטן עם כל מה שצריך. כל מה שאנשים נוסעים לראות בעולם , יש להם כאן ממש מתחת לאף.
בית: אני נהנה מהרווקות עד שהחצי השני שלי יגיע, אבל בעזרת ה' אזכה להקים בית נאמן בישראל עם בחירת לבי כשתגיע.
כסף: לא העיקר בחיים, אבל דרך נחמדה ליצור לעצמך חיים יותר קלים.
הצלחה: לעשות את מה שאני אוהב ולהתפרנס מזה. להופיע המון, לרגש ולשמח אנשים וכמובן לכבוש את כל היעדים שהצבתי לעצמי מבחינה מקצועית ואישית.

ניצן לוי-2
צילום: דביר גיחז
ניצן לוי-1
צילום: דביר גיחז
ניצן לוי-9
צילום: דביר גיחז
ניצן לוי-8
צילום: דביר גיחז
ניצן לוי-7
צילום:דביר גיחז
ניצן לוי-3
צילום: דביר גיחז

ניצן לוי, בן 26 , עוד בנעוריו החל להופיע כזמר הבית של התזמורת הקאמרית אשקלון, וכן הופיע בהיכל התרבות אשקלון ובשאר הבימות המרכזיות באיזורו. במשך 3 השנים האחרונות, עבד ניצן על אלבום הבכורה שלו, הנד בין פופ למוסיקה ים תיכונית ( "פופ מזרחי" – בקיצור) , הסגנון הפופולרי בימים אלה.
מתוך אלבום הבכורה של ניצן יצאו עד כה שני סינגלים "רק תבואי" ו"חלמתי".
האלבום ייצא בחודשים הקרובים.

מופע הבכורה של ניצן יתקיים ב12/08 בהיכל התרבות באשקלון
ומופע השקת האלבום יתקיים ב03/09 ברידינג 3, ת"א

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק