ניר הוד על נתיבי איילון

מגזין אמנות. ניר הוד מוצג על קיר אמנות של ברעם-2
|

מגזין אמנות

מיכל רובנר, עליזה אולמרט, ניר הוד ואלון פרת, מהאמנים החשובים באמנות הישראלית העכשווית, יציגו פרויקט אמנות למען הקהילה

מגזין אמנות. ניר הוד מוצג על קיר אמנות של ברעם-1
מגזין אמנות. ניר הוד מוצג על קיר אמנות של ברעם. צילום הדמיה: שירן כרמלי

ניר הוד, אמן ישראלי בינלאומי, שיצירותיו מוצגות בכל רחבי העולם ונמכרות בבתי המכירות הבינלאומיים ׳סותביס' ו׳כריסטיס', יהיה האמן הראשון שיציג את עבודתו על גבי קיר הפרסום מהגדולים בישראל הממוקם בנתיבי איילון במתחם הבורסה ברמת גן. זאת במסגרת פרויקט BARAM ART SPOT של חברת ברעם, פרסום מקורי, לטובת הצגת יצירות אמנות של מיטב האמנים בארץ. בהמשך יציגו האמנים מיכל רובנר, עליזה אולמרט ואלון פרת.

ניר הוד, על יצירתו "Pain killers and butterflies" שתוצג בקיר האמנות: ״היצירה מבטאת את השילוב שבין יופי והרס, כאב ופיתוי. השטח השלילי נשאר לבן חשוף ולעומתו סידורי הפרחים, אשר מרהיבים בצבעוניות נועזת, שנראה כאילו נקרעו, או גורדו מעל פני השטח שנבנה מתוך דגימות של הרס, פטינה ולכלוך שמכסים ומשנים עם הזמן ארכיטקטורה ומקומות איקוניים היסטוריים. הפרחים והצבעוניות העזה הם מטאפורה לחיים, מטאפורה רגשית לתיקון העבר ‏והעתיד שמתערבבים האחד עם השני ויוצרים שכבות שונות המייצגות את החיים. מטאפורה זאת מתרחשת גם מבחינה טכנולוגית, באמצעות אינפורמציה דיגיטלית שמתערבבת בפשטות וביופיו הטהור של הטבע ועוצמת החיים״

ישראל זינגר, ראש העיר רמת גן: "רמת-גן גאה לארח את הפרויקט הייחודי המצטרף לאמנות הרחוב המתפתחת במתחם הבורסה. המתחם כולו מתעורר לחיים, ואני מזמין את הציבור להגיע, לבקר וליהנות מהסוהו החדש של גוש דן, מתפתח בעירנו".

גיא ברעם, מנכ"ל ברעם פרסום מקורי: "החלטנו להקדיש את הקיר הפרסום הגדול לטובת הצגה של אמנות ישראלית, על מנת שהציבור הישראלי ייהנה מאמנות טובה ובחינם. במסגרת הפרויקט חתמנו על שיתוף פעולה עם עוד שלושה אמנים, מהחשובים והבולטים של ישראל ובכל פעם נחדש את הקיר בציור חדש של אמן ישראלי. יודגש, כי האמנים עושים זאת בהתנדבות מלאה, על מנת לשמח את תושבי ישראל, ולחשוף אותם, באופן יום יומי, לאמנות ישראלית. אני סבור כי חשיפה יומיומית של אלפי נהגים ועוברי אורח ליצירות אומנות ישראליות, הינה משמעותית ותתרום להשרשת האומנות הישראלית והיכרות איתה."

 

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק