נעים להכיר: תכשיט שיעטוף אותך במילים חמות

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 1
|

ננו ג'ולרי מציע חידוש מעניין: תכשיטים שעל אבניהם מוטבעים מסרים אישיים. שלחנו את שירה בר לפגוש את המעצב ולפשפש בין תכשיטיו. היא חזרה עם חווייה מלאת אהבה

 

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 2
ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ

מאת שירה בר

כשמחליטים להקים חברה בעולם עמוס מותגים כמו שלנו, רצוי שתהיה לבעליה איזו בשורה נעימה שתגרום לנו לסובב את הראש. באחת כזאת מחזיק זוהר עזרא, בעל חברת "ננו ג'ולרי", המציעה תכשיטים שנוצרו מתוך חיבור בין צורפות קלאסית לפלאי הטכנולוגיה, אותה פיתח במהלך 11 שנים אחרונות. הפלא מאפשר הטבעת כיתוב מיניאטורי אישי על אבני חן יוקרתיות.

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 5
ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ

אל עולם התכשיטנות הגיע עזרא במקרה, במהלך מסע במזרח הרחוק ובאירופה, אז התוודע לטעמים שונים, מנהגים ושם לב שתכשיט יכול לגשר בין פערים תרבותיים וחברתיים. לאט לאט, נסחף בצורה מקצועית, ובמהלך שנים צבר ניסיון וידע שהובילו להקמת מותג משלו. תחילה דרך מכירת אונליין ועכשיו גם בחנות הבית שנפתחה לפני כארבעה חודשים בלב שוק הפשפשים ביפו.

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 6
ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ

הקמת "ננו ג'ולרי" החלה עם חזרתו לארץ, כשחבר למפעל שפיתח טכלונוגיה ייחודית המחברת בין מתכות לאבנים. בזכות השילוב, נוצרה קולקצייה של תכשיטי יוקרה, עליהם מוטבעים כיתובים שונים – מסרים, משפטי השראה, תפילות של מבחר דתות ואף מסרים בהתאמה אישית.

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 7
ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ

המתקשים בקריאת המסרים יכולים להיעזר בזכוכית מגדלת המצורפת לכל תכשיט. כי, בכל זאת, מדובר בכיתוב בגודל מיניאטורי. וכדאי לכם לעשות שימוש בזכוכית המגדלת. כשהתבוננתי דרכה באחת השרשראות שתפסה לי את העין, זכיתי בחווייה חמימה של התרגשות. צירוף המילים "אני אוהב אותך" ב- 120 שפות שונות שהוטבע על התליון, גרם לי לחשוב על אנשים שאני באמת אוהבת.

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 3
ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ

בקולקצייה הנוכחית נעשה שימוש במגוון אבני חן, אך רק מהסוג החלק, על מנת להתאים אותן לשימוש בטכנולוגיית הטבעת הכיתובים. בין האבנים הנפוצות – זרקוניה, סברובסקי ואונקס. בעתיד הקרוב, לפי הבטחותיו של זוהר עזרא, יתחיל שימוש ביהלומים, שישולבו בטבעות נישואין. מחווה מושלמת לרומנטיקנים שבינינו.

תכשיטי ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ - 8
ננו ג'ולרי. צילום: יח״צ

 

ננו ג'ולרי
כתובת: רבי יוחנן 6, יפו
אתר: www.nano-jewelry.co.il
אינסטגרם: www.instagram.com/nanojewelrygifts

 

 

 

SHIRA-BAR

Shira Bar – שירה בר
האינסטגרם של שירה בר: shira.bar.ownit
המייל של שירה בר: shira.mizrahi.s@gmail.com

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳
המייל של איתי גורביץ׳: info@guapo-fashion.com

 

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק