נעליים. טרנדים חורף 2022

ניין וסט. צילום יח״צ
|

הקולקציה החדשה של ניין ווסט עוצבה בהשראת אייקוני אופנה, תוך שילוב והקפדה על טרנדים עדכניים, קלאסיים ואלמנטים מודרניים לנשים עם אמירה מלאת שיק.

מאת: מערכת המגזין

כבר שנים רבות שלא כיכבו בעונת החורף כל כך הרבה מגפיים ונעליים בגוונים וצבעים נועזים, החל מירוק בקבוק ועד לכחול נייבי, טרנד שהתחיל באביב האחרון בקולקציית ניין ווסט, וממשיך להתחזק בחורף 2022. החורף הנוכחי כל הגוונים הולכים לככב בדגמים החדשים של ניין ווסט: צבעים חמים או בוהקים, בהירים וכהים, המרכבים אוסף של טרנדים וצבעים שפאשניסטיות אימצו לחורף 2022. 

ניין ווסט קולקציית סתיו חורף 2022 צילום לילך זמיר (3)1
ניין ווסט קולקציית סתיו חורף 2022. צילום: לילך זמיר

ניתן למצוא העונה בניין ווסט: מגפונים במראה צבאי במגוון צבעים: לבן, ירוק ושחור, מגפי ברך בגוונים חזקים כמו בורדו, חום או קאמל, עם עקב דק המתאימים לכל אירוע ערב, סניקס אופנתיות – בשלל גבהים,  נעלי בובה ונעלי סירה המשלבות אביזרי תכשיט, נעלי ערב – במבחר דגמים ובצבעים חזקים.     

כמו כן ניתן להשיג מגפיים במראה "גברי" – המשלבים ניטים, סוליות גבוהות, רוכסנים ואבזמים גדולים, נעלי GOING OUT – עם פריטים מנצנצים, מבריקים ואולטרה נשיים, מגפי קאובוי – בהשפעת מערב ארה"ב  ומחודדי חרטום ועוד. 

ניין ווסט קולקציית סתיו חורף 2022 מחיר מגפון 699.90 שח צילום יחצ חול (3...6
ניין ווסט קולקציית סתיו חורף 2022. צילום: יח״צ חו״ל

מחירים לדוגמא: נעליים החל מ-449.90 שקל, סניקרס החל מ-349.90 שקל, מגפונים החל מ-499.90 שקל, מגפיים החל מ-699.90 שקל

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק